Προς το περιεχόμενο

XCOM 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 790
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν βλέπω κίνηση στο thread, ας το ανακινήσω λίγο με angry rant...

 

Είμαι στις 30 ώρες παιχνιδιού , και όλα με ενοχλούν.

Με ενοχλεί που το concealment κάνει για την 1η μάχη και μόνο, άσε που τα overwatch shots ρίχνουν στον γάμο του καραγκιόζη (επόμενο upgrade θα είναι αυτό που δίνει +10 aim και criticals σε overwatch).

Τι στο καλό έχουμε Ranger-φάντασμα άν δεν μπορεί να μπει σε ένα κτήριο, να βαλει εκρηκτικά και να φύγει σαν κύριος?(a)

 

Οι μάχες που έχω δώσει είναι πάρα πολλές, στο προηγούμενο θα ήμουν σε end-game πια.

Και είναι άδικο το RNG. Μετά από άπειρα loading παλεύοντας να μην χάσω στρατιώτη, έφτασα σε 2 συμπεράσματα. Αν κάνεις ακριβώς τις ίδιες ενέργειες, θα έχεις τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα. Αν τις αλλάξεις λίγάκι, μόνο τότε αλλάζουν. Για παράδειγμα, άν πυροβολήσεις από στάση και αστοχήσεις, το ίδιο θα ξαναγίνει αν κάνεις load το turn. Άν όμως μετακινηθείς έστω και λίγο, τότε αλλάζει το RNG...

Συμπέρασμα 2ο. Υπάρχουν χίλιοι δύο τρόποι να σου πάνε ολα σκατά. Δεν ξέρω ποιός έχει την αντοχή να το παίξει σε ironman.( B)

 

Πως γίνεται να το βγάλουν προς κυκλοφορία με αυτά τα χάλια? Bugged engine, frame drops, αργό loading. Σαν beta πάντως, παλεύεται.©

 

Πάω να συνεχίσω να μαζοχίζομαι...

 

a) Βάλε άλλον να ανοίξει την πόρτα με εκρηκτικά. Εβγαλα κάμποσες αποστολές έτσι χωρίς να εμφανιστεί ο Ranger.

b ) Και στο προηγούμενο έτσι ήταν. Το RNG αλλάζε με βάσει τις κινήσεις που κάνεις. Και ναι παίζω Ironman εγώ.

c) Εξαρτάται τί μηχάνημα έχεις. Όλα το μέγιστο με 0ΑΑ θέλει 4GB VRAM. Με MSAA πιάνει παραπάνω. Αν έχεις λιγότερο από 4GB κατέβασε τα γραφικά, αν έχεις GTX970 τότε ρίχτα όλα στο medium για να μην πιάσεις τα 3,5GB. Βάλε GPUZ να δεις καταναλώσεις.

Και γράψε εδώ τί σύστημα έχεις και σε τί ρυθμίσεις.

Δημοσ.

Δοκιμάστε ranger με wraith suit και ξαναγράψτε αν γίνεται ή όχι. ;)

 

Επίσης το RNG λειτουργεί λιγάκι διαφορετικά απ' ότι έχετε στο μυαλό σας. Κλειδώνει νωρίτερα απ' τις κινήσεις σας.

Πριν από κάθε turn; Δεν είμαι σίγουρος, κάτι τέτοιο.

Υπάρχει και reroll mod fyi.

  • Like 1
Δημοσ.

a) Βάλε άλλον να ανοίξει την πόρτα με εκρηκτικά. Εβγαλα κάμποσες αποστολές έτσι χωρίς να εμφανιστεί ο Ranger.

b ) Και στο προηγούμενο έτσι ήταν. Το RNG αλλάζε με βάσει τις κινήσεις που κάνεις. Και ναι παίζω Ironman εγώ.

c) Εξαρτάται τί μηχάνημα έχεις. Όλα το μέγιστο με 0ΑΑ θέλει 4GB VRAM. Με MSAA πιάνει παραπάνω. Αν έχεις λιγότερο από 4GB κατέβασε τα γραφικά, αν έχεις GTX970 τότε ρίχτα όλα στο medium για να μην πιάσεις τα 3,5GB. Βάλε GPUZ να δεις καταναλώσεις.

Και γράψε εδώ τί σύστημα έχεις και σε τί ρυθμίσεις.

Δεν φαίνεται η υπογραφή μου? Σε i7 940@4 και 390 παίζω. AA=off, AO=off, shadows=high, textures=high, AF=8, όλα τα άλλα max.

 

 

Δοκιμάστε ranger με wraith suit και ξαναγράψτε αν γίνεται ή όχι. ;)

 

Επίσης το RNG λειτουργεί λιγάκι διαφορετικά απ' ότι έχετε στο μυαλό σας. Κλειδώνει νωρίτερα απ' τις κινήσεις σας.

Πριν από κάθε turn; Δεν είμαι σίγουρος, κάτι τέτοιο.

Υπάρχει και reroll mod fyi.

Όντως κλειδώνει πριν από κάθε turn.

Δεν την έχω δοκιμάσει την wraith, αλλά κάθε φορά που προσπαθώ να τους κάνω να απομακρυνθούν, αφήνουν φρουρό δίπλα ακριβώς στο σημείο!

Δημοσ.

Δεν φαίνεται η υπογραφή μου? Σε i7 940@4 και 390 παίζω. AA=off, AO=off, shadows=high, textures=high, AF=8, όλα τα άλλα max.

 

 

Όντως κλειδώνει πριν από κάθε turn.

Δεν την έχω δοκιμάσει την wraith, αλλά κάθε φορά που προσπαθώ να τους κάνω να απομακρυνθούν, αφήνουν φρουρό δίπλα ακριβώς στο σημείο!

 

Ανέβασε AF στο 16 και κατέβασε σκιές

Δημοσ.

αστο με καλυψες :shock: :-D ...core 2 στα 2,4,  6GB ram nvidia GTX 460

 

Τί μηχάνημα έχεις? Σε i7 940 και 6970 έτρεχε με δυσκολία με το προηγούμενο patch.

 

εγώ στο PC της υπογραφής μια χαρά παίζω.

 

Όπως πρώτο άνοιξε το game, ανέβασα απλά την ανάλυση σε 1.920 × 1.080. Υποθέτω μου έχει default χαμηλωμένα και off αρκετά πράγματα, αλλά μια χαρά smooth είναι.

Δημοσ.

Δοκιμάστε ranger με wraith suit και ξαναγράψτε αν γίνεται ή όχι. ;)

 

Επίσης το RNG λειτουργεί λιγάκι διαφορετικά απ' ότι έχετε στο μυαλό σας. Κλειδώνει νωρίτερα απ' τις κινήσεις σας.

Πριν από κάθε turn; Δεν είμαι σίγουρος, κάτι τέτοιο.

Υπάρχει και reroll mod fyi.

 

Το ίδιο γινόταν και στο πρώτο και ήταν πολύ εκνευριστικό. Οι "ζαριές" ήταν στάνταρ και δεν μπορούσες να κάνεις απλά reload προσπαθώντας να πετύχεις καλύτερο ζάρι. Επρεπε να τελειώσεις το παιχνίδι και μετά ξεκλειδώνονταν διάφορες επιλογές που μεταξύ αυτών ήταν και η πλήρης random χρήση του ζαριού. Σε παιχνίδι που έχει να κάνει με πιθανότητες αυτό το στάνταρ το βρίσκω περιττό και εκνευριστικό. Αν είχα επιλογή από την αρχή για κάτι τέτοιο θα το επέλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη. Το script επίσης παίζει να είναι αρκετά απλό (σε φάση miss για ότι όπλο ή ability έχει miss chance χωρίς διαχωρισμό στο % της υπόθεσης) και αποφασίζει και διατάζει τα πάντα που δεν μπορεί να κάνει κουμάντο.   

Δημοσ.

Προσωπικά το loading σε τέτοιο παιχνίδι το θεωρώ cheating, αλλά απ' τη στιγμή που το κάνει κάποιος έχει και άλλους τρόπους να ξεπεράσει μια κακή turn για αυτόν που δεν μπορεί να αλλάξει λόγω της δομής του rng. Υπάρχει reroll mod, console commands κλπ.

Δηλαδή τι να κάνει reload κάποιος, τι να βάλει god mode στην κονσόλα, το ίδιο είναι.

  • Like 1
Δημοσ.

ενταξει να κανεις κανα 2 reload σε ενα playthrough λογω καταλαθος κινησης ή της κακιας στιγμης ή ακομα και επειδη εχασες τον καλυτερο σου παιχτη, το καταλαβαινω αλλα να κανεις 5 reload σε καθε μαχη ειναι οπως λεει ο φιλος παραπανω σαν να κανεις cheating.

 

Το νοημα του συγκεκριμενου genre ειναι να σκεφτεσαι την καθε κινηση σου και να δεχεσαι τις επιπτωσεις της.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ έβαλα mods, στο τρίτο πλέιθρού μου. Δυστυχώς με το patch *** το save. Αλλά δεν είχα πρόβλημα, το ξανάρχισα με ακόμα περισσότερα. :P

Υπάρχουν κάποια που είναι πολύ καλά. Και κάποια custom classes είναι ωραία.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Axxxxx...γιατί έμπλεξα?

 

Σε Veteran απλό, δεν έχω χρόνο για να έχω και την υπομονή.

 

Στο αμιγώς in battle tactical, πολύ καλό (και χωρίς τα ξεφτιλίκια της 1ης αποστολής στο 1ο, να σε πετυχαίνουν οι πάντες από παντού).

 

Στην ανάπτυξη βάσης κλπ, θα τα κουτσοπαλέψω μέχρι να πάρω χαμπάρι ποιό καίριο λάθος έχω κάνει και να το ξανααρχίσω.

Δημοσ.

Ανάσα δε με αφήνει το πρόστυχο να πάρω...τη μία σφαλιάρα μετά την άλλη!

 

Έχω αποφασίσει να μην "φορτώνω" παρά μόνο σε ολική καταστροφή, κι εκεί την μάχη από την αρχή...αλλά με προκαλεί ώρες-ώρες.

 

Τελικά, βγάζει θεματάκια όσο προχωρά:

 

Ποιός σκέφτηκε την υλοποίηση της επίθεσης με slash? Δηλώνεις από ποιά μεριά θέλεις να χτυπήσεις (ώστε να είσαι και κατά το δυνατό καλυμμένος μετά), μόλις την εκτελείς, σε πάει από όπου θέλει και σε αφήνει στον αέρα (νταξ...μου την έκανε σήμερα σε σπίτι, διαμέσου τοίχου...πάλι καλά που έπιασε...και ο Ranger στο τέλος κανονικά πίσω από τον τοίχο).

 

Το ρουφιάνεμα από πολίτες κλπ καλό σαν ιδέα, αλλά από την άλλη, αφού αντικειμενικά δεν μπορείς να ξέρεις που είναι για να παίρνεις μια ιδέα ώστε να επιλέγεις άλλες διαδρομές..."άδικο" είναι (πόσο μάλλον σε timed/limited turn αποστολές όπου έτσι κι αλλιώς θυσιάζεις μέρος της κάλυψης και του overwatch) και σε αφήνει πολύ ξεκρέμαστο.

 

Το hack καλή φάση (όταν πιάνει), αλλά στην αρχή ειδικά που ρίχνει άκυρα, συνιστάται μόνο με τη μισή ομάδα σε overwatch μπας και φάνε επιτόπου όλους όσους εμφανιστούν.

 

Flashbangs: Τι ωραίο πράγμα...τι σωτήριο...τις αγαπώ.

 

Revenge missions: ... ... ... ...κι έλεγα ότι οι terror στο 1ο ήταν σαδιστικές...μόνιμα η μισή ομάδα φεύγει τραυματισμένη...

 

Μηχανισμός τραυματισμών: Συγαρητήρια...πραγματικά...σχεδόν το παραμικρό σου ρίχνει το will (με ότι αυτό συνεπάγεται) και μόλις "επανέλθουν" κορώνα-γράμματα αν θα βγάλουν την επόμενη όπως "πρέπει" για να συνέλθουν ή θα έχεις τα χειρότερα.

 

Και κλασσικά, θα την πατήσω από το γνωστό: Research vs expand vs hire vs arm vs train vs everything.

 

Για το τέλος, μια ερώτηση:

 

Όταν περνά ο μήνας, τα supplies πρέπει όντως να πηγαίνω και να τα ψάχνω σε κάθε περιοχή??? Δεν "κατατίθενται" όπως στο 1ο? Κι εκεί χάνω μέρες, κι εκεί μου την πέφτουν στο ενδιάμεσο?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Όχι, τα supplies τα αφήνουν κάπου κοντά στο αρχηγείο, δεν σου τα παραδίδουν.

 

Οι τραυματισμοί είναι κάπως, ναι. Υπάρχει research που βελτιώνει το χρόνο επαναφοράς και δυνατότητα όταν είσαι στη βάση, αντί για intel να "τρέξεις" την αποθεραπεία τους. Στα θετικά, ότι εφόσον επανέλθουν παίρνουν bonus στο will.

 

Στα revenge missions, με τους πολίτες ασχολήσου μόνο αν είναι στο δρόμο σου. Διαφορετικά, και με τα mimics μέσα, είναι τεράστιο ρίσκο να αποκλίνεις για να τους σώσεις: 9/10 δεν τους σώζω εγώ, αλλά γλιτώνουν "αυτόματα" όταν εξοντώσω και τον τελευταίο αντίπαλο. Ο κίνδυνος, βέβαια, είναι να αργήσεις και να μην προλάβεις τους 6, αλλά πρακτικά δεν έχω δει να συμβαίνει κάτι τέτοιο, τυράκι στους εξωγήινους να έρθουν προς το μέρος σου και ξεχνάνε τους πολίτες.

 

Το hack, πράγματι, από ένα σημείο και μετά γίνεται θεϊκό. Υπόψη, υπάρχουν αντικείμενα που το ανεβάζουν, όπως και στόχοι μέσα στις αποστολές που σου δίνουν καλό bonus. Εφόσον δεν παίζεις ironman, φορτώνεις και προσπαθείς ξανά, αλλιώς αργά αλλά σταθερά, σύντομα ανεβαίνει σε βατό επίπεδο το skill των στρατιωτών σου.

 

Το ρουφιάνεμα στην αρχή με είχε τρελάνει, εν μέρει γιατί το σούπερ-ντούπερ tutorial δεν σου εξηγεί πώς λειτουργεί: αν πας χωρίς rush στις 2-3 πρώτες κινήσεις, δεν θα έχεις θέμα: ή θα τους δεις και θα ξέρεις να τους αποφύγεις, ή θα έχεις πέσει σε αντίπαλο. Περισσότερο ρίσκο είναι να προσπαθήσεις να αποφύγεις τα patrols των εξωγήινων, σε μυρίζονται κι ας μην σε βλέπουν.

 

Το slash είχε θέμα, συμφωνώ: διέλυε τοίχους, γινόταν μέσα από παράθυρα (εντάξει, ναι, σήκωσε τη σπαθάρα και δεν βρήκε τίποτε κατεβάζοντάς τη στην κεφάλα του άλλου...) αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις είναι υπερπολύτιμο. Υποτίθεται θα το έστρωναν σε ένα patch, αλλά έχω μπλέξει με κάτι άλλες alpha/beta και δεν το έχω δει το τελευταίο διάστημα καθόλου.

  • Like 1
Δημοσ.

Εσύ καλά τα λες...

 

Εγώ τί κάνω, που χτες βράδυ πριν ξαναφύγω για δουλειά, πάνω στη βιασύνη, αντί να ανοίξω και την 6η θέση στην ομάδα έβαλα να ερευνώ advanced ammo...και το save πιο πριν είναι αρκετά πίσω...

 

Για τους τραυματισμούς, την έχω βρει την ιστορία με τη βάση, θυσιάζω αναγκαστικά Intel...δεν μου φτάνουν οι μη τραυματίες στρατιώτες αλλιώς.

 

Αυτό που λες για το revenge και το "τυράκι", το ετοιμάζω τώρα, για πρωινό.

 

Στο ρουφιάνεμα, εκτός κι αν εγώ δεν προσέχω καθόλου, έχω αντίθετες εμπειρίες. Για παράδειγμα, προσπαθώ πάντα σαν 1η κίνηση να ανεβάζω τον sniper κάπου ψηλά, για τα προφανή. Ε, 1/3 φορές (στην καλύτερη), κάποιος θα είναι μέσα στο σπίτι, θα με δει από το παράθυρο ενώ σκαρφαλώνω και η συνέχεια γνωστή. Αν το καθυστερήσω για να ανοίξω πιο "προσεκτικά", χάνω κινήσεις/χρόνο.

 

Με το slash καθεαυτό δεν έχω θέμα, το αντίθετο...με έχει σώσει πολλές φορές λύνοντάς μου τα χέρια με κάτι mind controllers και γενικά όποιον έχει πολλά ΗΡ. Η υλοποίηση είναι λίγο αστεία.

 

Βέβαια, 10 ώρες έχω μέχρι τώρα, κι αυτές "θυσία" από αλλού. Θα μάθω...θα στρώσω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...