Προς το περιεχόμενο

XCOM 2


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 790
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σχετικά με το modding στο XCOM 2

 

http://uk.ign.com/articles/2015/06/08/xcom-2s-exciting-modding-potential-ign-first

 

 


Either day-and-date with XCOM 2’s November launch or soon thereafter, Firaxis intends to release a full suite of modding tools – an Unreal Development Kit (UDK) and the editor the developers use to create content – that will enable modders to run wild with XCOM 2. “It's yours now; do with it what you want.”

 

“People will see the gameplay source, all the scripting,” he promised. “This is the code that makes the game what the game is. Here's the editor and all the assets that went into this game.”

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Firaxis εξηγεί στο παρακάτω άρθρο, γιατί η XCOM έχασε τον πόλεμο.

 

Γιατί απλά, σύμφωνα με τα στατιστικά του Steam, όλοι όσοι πήγαμε να παίξουμε Impossible Ironman, απλά χάσαμε τον πόλεμο, πολύ γρήγορα.......

 

http://uk.ign.com/articles/2015/06/11/xcom-2s-bleak-future-why-impossible-iron-man-mode-is-canon-ign-first

 

 

 


 “We've all had our losses with XCOM, and so we use kind of a light touch. But the idea is that XCOM never made it out of conventional weapons; that the aliens came in overwhelming force and overwhelming numbers,” he said. “To say Impossible Iron Man is canon is perfect. We think that’s basically the experience that XCOM had.

 

Μην κοιτάτε εμένα, είμαι στα μισά, από το 2012, δεν έχω τελειώσει αυτό το campaign ακόμα...... Είναι για γερά νεύρα. Χειρότερο από τιερ 10 μάχη στο WOT όπου οι υπόλοιποι 29 είναι κόκκινοι και κάτω από 800 WN8.

 

 


Solomon at least makes a strong case for taking this darker path using the cold logic of statistics. “It’s interesting, because when we thought about it, we asked ‘Out of all the millions of times Enemy Unknown was played, how many of them resulted in this story line?’ And we think half maybe, maybe more?” Considering only 27% of players on Steam have beaten it on any difficulty level, that’s a generous estimate.

 

damn you noobs!!!!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Eγώ νομίζω ότι έχουν επηρρεαστεί ιδιαίτερα από τη σειρά της Altar, τα UFO Aftermath, Aftershock και Afterlight (ιδιαίτερα παραγνωρισμένα, όλα τους).

 

Η ιδέα της ήττας που οδηγεί την ανθρωπότητα στην εξορία (αρχικά σε ένα σταθμό που περιφέρεται σαν δορυφόρος γύρω από τη Γη, στο Aftershock, και στη συνέχεια στον Άρη -επική ιδέα, αδικημένο παιχνίδι το Afterlight, παρά τα θέματά του) έχουν παρουσιαστεί ήδη.

 

Εκείνα τα παιχνίδια είχαν διάφορα θέματα, παρότι έπεσε και το σχετικό θάψιμο-αδιαφορία από τους Δυτικούς reviewers που χαρακτήρισε κάμποσες δουλειές από την άλλοτε Ανατολική Ευρώπη εκείνα τα χρόνια, όμως είχαν και πολλές εξαιρετικές ιδέες, τις οποίες συνειδητά ή ασυναίσθητα η Firaxis ακολουθεί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πάντοτε κρατάω πισινή έναντι των "σκηνοθετημένων" αναμετρήσεων: προφανώς θέλουν να δείξουν τα νέα στοιχεία, αλλά δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικό του τι συμβαίνει στην πράξη.

 

Για μένα, το πλέον θετικό είναι ότι οι χάρτες παύουν να είναι στάνταρ, βασική αδυναμία του πρώτου αυτή. Και το hacking καλό δείχνει.

 

Γενικά, είναι πολύ θετικές οι πρώτες εντυπώσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Πάντοτε κρατάω πισινή έναντι των "σκηνοθετημένων" αναμετρήσεων: προφανώς θέλουν να δείξουν τα νέα στοιχεία, αλλά δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικό του τι συμβαίνει στην πράξη.

 

Για μένα, το πλέον θετικό είναι ότι οι χάρτες παύουν να είναι στάνταρ, βασική αδυναμία του πρώτου αυτή. Και το hacking καλό δείχνει.

 

Γενικά, είναι πολύ θετικές οι πρώτες εντυπώσεις.

 

Η μάχη που έδειξαν, ήταν το tutorial που θα παίξουμε στην αρχή του παιχνιδιού :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

πάντως δεν τους αδικώ καθόλου για την εξήγηση που έδωσαν ότι "σύμφωνα με τα στατιστικά ελάχιστοι τα κατάφεραν..."

 

έχει λίγες μέρες που το ξεκίνησα, στο Easy, και το Save & Load πάει σύννεφο :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν βγαλεις το πρωτο διμηνο στο mircomanagment μετα το παιχνιδι παει περιπατο. Παρολα αυτα παραμενει κορυφαιο και απορω πως θα συγκρατηθω να περιμενω εκπτωσεις για να αγορασω το 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...