tidus666 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δίνει 10 μέρες σε Commander δυσκολία, όχι 20. 10 μέρες δεν προλαβαίνεις να ανοίξεις 2 περιοχές για να κάνεις επίθεση σε εγκατάσταση. Επίσης κάνωντας αποστολές & έρευνα από το campaign, σου μειώνει το Avatar project counter, χωρίς να χρειάζεται να τρέξεις χωρίς προμήθειες. 15 μέρες μου έδωσε εμένα πριν λίγο, σε commander δυσκολία. Έγραψα 20+ γιατί εδώ μέσα οι περισσότεροι παίζουν σε veteran. Ναι, εννοείται ότι δεν το κάνεις αυτό αν δεν έχεις αποστολή ανοιχτή που να ξέρεις ότι το μειώνει. Αν έχεις ανοιχτό facility/black site που μπορείς να του επιτεθείς οποιαδήποτε στιγμή θέλεις, δεν έχει νόημα να μην σκανάρεις τοποθεσίες και να μην προχωράς researches. Και ας πας στην mission τελευταία στιγμή, το ίδιο είναι. Εγώ τώρα κάνω το πρώτο black site και το ξεκίνησα ενώ μου είχαν μείνει 2 ωρίτσες περίπου για game over. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Οπότε, αυτή τη στιγμή το shaken είναι το σοβαρότερο πρόβλημα που (αντιλαμβάνομαι, γιατί ποιος ξέρει τι μου ξεφεύγει...) έχω. Για να διορθωσεις το shaken, θα πρέπει να πάνε στην επόμενη μάχη, να σκοτώσουν ένα εχθρό τουλάχιστον, και να μην τραυματιστούν καθόλου στην αποστολή. 15 μέρες μου έδωσε εμένα πριν λίγο, σε commander δυσκολία. Έγραψα 20+ γιατί εδώ μέσα οι περισσότεροι παίζουν σε veteran. Ναι, εννοείται ότι δεν το κάνεις αυτό αν δεν έχεις αποστολή ανοιχτή που να ξέρεις ότι το μειώνει. Αν έχεις ανοιχτό facility/black site που μπορείς να του επιτεθείς οποιαδήποτε στιγμή θέλεις, δεν έχει νόημα να μην σκανάρεις τοποθεσίες και να μην προχωράς researches. Και ας πας στην mission τελευταία στιγμή, το ίδιο είναι. Εγώ τώρα κάνω το πρώτο black site και το ξεκίνησα ενώ μου είχαν μείνει 2 ωρίτσες περίπου για game over. Μπας και έχεις πειράξει τα αρχεία να σου δίνουν περισσότερο χρόνο στις χρονομετρημένες αποστολές; Γιατί 10 μέρες δίνει το Commander. --------- Χτες δεν έπαιξα καθόλου μιας και ήμουν πτώμα. Σήμερα με το που ξύπνησα στις, έβγαλα την τελευταία αποστολή Τρομερή μάχη, ιδίως στο δεύτερο σκέλος της. Παραλίγο ο mind controlled Death Reaper Ranger να μου εξωντόσει την ομάδα σε ένα γύρο. Αλλά τελευταία στιγμή την έσωσε την μάχη το mind controlled Berserker που είχα. χαχαχα Τρομερό τέλος, και ελπίζω η τελευταία σκηνή να προδιαθέτει για το XCOM 3 Ιδού και τα στατιστηκά μου. (spoiler καθώς περιέχει και screenshot από τα reinforcement των εχθρών στο τελευταίο "δωμάτιο", αφού έχεις ήδη σκοτώσει άλλους 40 μέχρι να φτάσεις σε αυτό το σημείο!!!!!) Επίσης περιέχει και ένα miss εξ επαφής με 99% ευστοχία και σε overwatch μάλιστα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sartiv Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Μου την σπαει μερικες φορες που εχει timed σε πολυ μακρινο σημειο που περικλειεται απο 4-5 ομαδες εξωγηινων.... Πρακτικα ειναι πολυ δυσκολο , ακομα και με conceal να φτασω εκει και οταν εμφανιζομαστε ορμανε ολοι... Μονο σε μια αποστολη πηγα στο EVAC (!!!) πρωτα κρυφα και μετα ριχνω μια χειροβομβιδα στους τοιχους του κτιριου για να πεσουν και να φαινεται ο στοχος, ριχνω 3 βολες απο 3 στρατιωτες και παφ φευγουμε ολοι στο ιδιο turn Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tidus666 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 @Apoll Ωχ, παίζει να είναι κανά μοντ όντως, είναι το δεύτερο πλέιθρού μου αυτό και του έχωσα πολλά μοντς. Αν και δεν θυμόμουν να έβαλα κάτι ανάλογο. Αλλά ναι, μάλλον έχεις δίκιο. My bad. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Μου την σπαει μερικες φορες που εχει timed σε πολυ μακρινο σημειο που περικλειεται απο 4-5 ομαδες εξωγηινων.... Πρακτικα ειναι πολυ δυσκολο , ακομα και με conceal να φτασω εκει και οταν εμφανιζομαστε ορμανε ολοι... Μονο σε μια αποστολη πηγα στο EVAC (!!!) πρωτα κρυφα και μετα ριχνω μια χειροβομβιδα στους τοιχους του κτιριου για να πεσουν και να φαινεται ο στοχος, ριχνω 3 βολες απο 3 στρατιωτες και παφ φευγουμε ολοι στο ιδιο turn Εγώ παρατήρησα κάτι. Δεν έχεις ποτέ αρκετά εκρηκτικά μαζί σου. Εξ ού και οι περισσότεροι της τελευταίας ομάδας είχαν WAR θωρακίσεις και όχι απλές Predator Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Super Moderators Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δεν μπορώ να καταλάβω τα patrol patterns των αντιπάλων, με αποτέλεσμα -πρακτικά- να στήνω ενέδρα στην πρώτη ομάδα που θα βρω μπροστά μου, αφού αν επιχειρήσω να την παρακάμψω, υπάρχει κίνδυνος να με αποκαλύψει χωρίς να έχω overwatch. Επίσης (αν κι από ό,τι βλέπω οι περισσότεροι, αν όχι όλοι όσοι γράφουν στο νήμα είναι πολύ πιο προχωρημένοι) οι νέοι παίκτες μη δίνετε σημασία στα difficulty ratings των αποστολών: σε "easy" μου έριξε δέκα αντιπάλους, εκ των οποίων ο ένας θωρακισμένος. Α, ναι, και ενισχύσεις. Με πίεση χρόνου. Γιούπι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δεν μπορώ να καταλάβω τα patrol patterns των αντιπάλων, με αποτέλεσμα -πρακτικά- να στήνω ενέδρα στην πρώτη ομάδα που θα βρω μπροστά μου, αφού αν επιχειρήσω να την παρακάμψω, υπάρχει κίνδυνος να με αποκαλύψει χωρίς να έχω overwatch. Επίσης (αν κι από ό,τι βλέπω οι περισσότεροι, αν όχι όλοι όσοι γράφουν στο νήμα είναι πολύ πιο προχωρημένοι) οι νέοι παίκτες μη δίνετε σημασία στα difficulty ratings των αποστολών: σε "easy" μου έριξε δέκα αντιπάλους, εκ των οποίων ο ένας θωρακισμένος. Α, ναι, και ενισχύσεις. Με πίεση χρόνου. Γιούπι. Έχεις έναν Ranger που να κρατά concealment αν η λοιπή ομάδα εμφανιστεί; Γιατί αυτός όλη του η δουλειά στο παιχνίδι είναι να καταδείχνει τους στόχους στους Marksmen και να ρίχνουν εκρηκτικά οι άλλοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Super Moderators Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Ναι, απλά το θέμα είναι πως μου ζητάει να απαγάγω/σκοτώσω έναν VIP του εχθρού. Ο τύπος περιβάλλεται από φρουρούς, κι όχι τίποτε παίξε-γέλασε (για το δικό μου επίπεδο, τουλάχιστον). Σκέφτομαι λοιπόν να πλησιάσω under concealment, να εξοντώσω τη φρουρά (λέμε, τώρα, τουλάχιστον να βγάλω από τη μέση 1-2 επικίνδυνους) και να βγάλω άμυνες, μέχρι να στείλω κάτω τον ranger να ρίξει νοκ-άουτ το στόχο. Ε, εκεί που βολτάρουν οι δύο πρώτοι αντίπαλοι στο δρόμο, εμφανίζονται πίσω από τους marksmen μου, πάει το concealment. Χρόνος να "παρατηρήσω" το μοτίβο τους δεν υπάρχει, απλά δεν φαντάστηκα (κακώς) ότι θα παρατούσαν τους δρόμους και θα ανέβαιναν στις ταράτσες. Εκεί διαλύθηκε το σχέδιο, έχασα τις επιθέσεις μου για να εξοντώσω αυτούς που βγήκαν στα νώτα μου, μου ρίχτηκαν οι άλλοι, αναγκάστηκα να σκοτώσω το VIP (μηδέν intel, επομένως) και το mech μου ρήμαξε τους δύο επιτιθέμενους. Δηλητηριάσεις, χειροβομβίδες, από όλα τα καλά. Τέλος πάντων, θα το καταλάβω πώς λειτουργεί κάποια στιγμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tidus666 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Eπίσης snoob, καλό θα ήταν να ξανασκεφτείς το "βαράει ένας, όλοι οι άλλοι overwatch όταν είμαστε conceal για επιτυχημένη ambush" Το κακό είναι ότι μετά παίζει ο αντίπαλος. Και εσύ δεν έχεις κινήσεις. Εγώ προσωπικά ξέρεις τι κάνω; Βαράω με έναν (κυρίως ranger αν έχει το +25 aim και +25 crit όταν είναι conceal, ή πετάω βόμβα με grenadier αλλά αν έχω δύο grenadiers στην εξάδα, αλλιώς όχι) και οι υπόλοιποι μένουν σε cover απλά για να έχουν κινήσεις μετά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Θα συμφωνήσω με τον tidus. Η τακτική, έχω άπαντες σε overwatch και ο ένας βαρά εχθρό για τελευταία κίνηση, δεν δουλεύει ως τακτική. Αυτό που δουλεύει, είναι όταν είσαι κρυμένος, να πας να στηθείς περιμετρικά σε overwatch και η περίπολος να δει εσένα. Μόλις κινηθούν για να πάνε σε κάληψη θα φάνε τις βολές. Και αμέσως μετά είναι ο δικός σου γύρος. (προσοχή μην πιάσουν στην κίνηση της περιπόλου κάποιον εκτός κάλυψη, θα πυροβολήσουν αντί να κρυφτούν). Βέβαια δεν δουλεύει σε όλους τους χάρτες και καταστάσεις. Πολλές μάχες δουλεύουν κάνω ντου και από το πρώτο γύρο το ρίχνω εκρηκτικά και χειροβομβίδες. Για Mech, Sectopods κ.α, EMP χειροβομβίδες, Combat Attack το Gremlin και φυσικά hacking. Επίσης battle scanners και mimic χειροβομβίδες, κάνουν πολύ καλή δουλειά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anifiend Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Πολύ καλό για ambush είναι το ability του sniper που κάνει overwatch σε περιοχή. Το έχω σε έναν μαζί με upgraded όπλο και θερίζει. Το concealment πάντως το έχουν φτιάξει περισσοτερο για να στήνονται τα ambush. Δεν έχει τη λογική να βγάλεις σε stealth όλη την αποστολή. Οι ομάδες των advent δεν κάνουν ακριβώς περιπολία... Να το πω ότι το AI κλέβει; Να το πω ότι σε ακούν; Δοκίμαζα να βγάλω σε stealth μια αποστολή από αυτές που είναι με τα εκρηκτικά, και όταν πλησίασα στο στόχο είχαν μαζευτεί όλα τα patrols από πάνω μου - χωρίς να με έχουν δει - και κόλλησαν εκεί και δεν κουνιόντουσαν καθόλου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Super Moderators Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 To να σε ακούν δεν θα το θεωρούσα κλεψιά (κι οι δικοί μου ακούνε τα patrol κάποιες φορές κι έχω μια ιδέα από πού θα έρθουν πριν εμφανιστούν) αν αυτό το ρημάδι το tutorial το εξηγούσε. Και δεν είναι το μόνο που δεν εξηγεί: το ρόλο του ήχου δεν τον εξηγεί (ας πούμε, ότι το να κάνεις rush θα σε κάνει να ακουστείς, είναι μια εξήγηση για το πώς εντόπισαν τους δικούς μου στην ταράτσα, αφού τον ένα τον είχα κάνει rush τώρα που το σκέφτομαι), δεν εξηγεί το malus στο overwatch (εκτός concealment, πού ούτε αυτό εξηγεί), δεν εξηγεί τα αντικείμενα που ανατινάζονται αν δεχτούν ζημιά. Το destructible environment, το ότι μπορούν να καταρρεύσουν πατώματα και να σε παρασύρρουν ακόμη και στο θάνατο (σκότωσα στην προηγούμενη αποστολή αντίπαλο έτσι, τυχαία εννοείται). Τι εξηγεί; Τίποτε. Στο πρώτο σενάριο, scripted, σε βάζει να κάνεις ανοησίες και μετά σε αφήνει στο έλεος της τύχης. Στο δεύτερο, υποτίθεται για να σου μάθει το ρόλο της πίεσης χρόνου (...) σου βγάζει ένα σενάριο που ακόμη κι αυτό χάνεται, από νέο παίκτη (κι όχι μόνο νέο, στο commander που το δοκίμασα είναι αρκετά δύσκολο). Θα πει κάποιος, "μα, τα ξέρουμε αυτά από το πρώτο". Ναι, αλλά δεν μπορεί ένα tutorial να πατάει στο ότι θα ξέρεις πράγματα από το προηγούμενο παιχνίδι. Αν ήταν έτσι, δεν θα το έλεγαν tutorial. Βέβαια, εδώ σου βγάζει ενίοτε στο tutorial timed αποστολή (3η, μετρώντας και τη heavily scripted) που αν τη χάσεις, χάνεις και το παιχνίδι. Στο tutorial. Πραγματικά ασύλληπτα πράγματα. Τέτοιες εταιρίες, κολοσσοί, με QA και δεν ξέρω τι άλλο, και δε βρέθηκε ένας να τους πει αυτά τα στοιχειώδη πράγματα; Ασύλληπτο. Ή τους τα είπε, και τον έγραψαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι; Ακόμη χειρότερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Super Moderators Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Πραγματικά flawless μάχη: ούτε βολή δεν πρόλαβαν να ρίξουν εναντίον των δικών μου. Η sniper με το Long Watch τα πήγε εξαιρετικά, μετά την πρώτη δυάδα αντιπάλων που βγήκε κοντά στην αρχική μου θέση, δεν νομίζω να την είδε καν άλλος αντίπαλος: βρήκα μια ψηλή κατασκευή (2 επίπεδα πάνω από το έδαφος), την έβαλα στη γωνία εκεί και θέρισε. Η διάλυση της κάλυψης του αντιπάλου είναι στοιχείο που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα, και σε αυτό ο grenadier με τον εκτοξευτή είναι άσσος, σκέφτομαι τον έναν να τον κάνω και demolisher, ώστε να μη λήγει η ικανότητά του αυτή όταν εξαντλούνται οι χειροβομβίδες. Στο μεταξύ έχω ένα specialist γιατρό και αναπτύσσω κι ένα δεύτερο, hacker. Σε rangers έμεινα πίσω, τραυματίστηκε βαριά η βασική μου σε προηγούμενη αποστολή και τώρα μόλις εκπαιδεύω αντικαταστάτη. Παρενθετικά, έχει καταφέρει κανείς να σώσει όλους τους πολίτες σε terror/reprisal mission; Δύσκολο μου φαίνεται, μόλις μία φορά το είχα καταφέρει στο 1, από καθαρή σύμπτωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sartiv Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 @Snoob Ειναι αδυνατον να σωσεις ολους τους πολιτες, καθως απο την αρχη υπαρχουν πχ στην αλλη μερια του χαρτη και πολιτες και εξωγηινοι που τους τρωνε στο turn 1 κιολας. Καλα τα πας γενικα βλεπω, μπραβο σου! Εχεις πολυ δρομο ωστοσο και σιγουρα πολλες εκπληξεις Χρησιμοποιεις καθολου τα save/loads; Απο ενα σημειο και μετα ζοριζει πολυ το πραμα. Ανακαλυψα το τελικο μερος αλλα μαζευω πρωτα τα intels και φτιαχνω τα WAR κοστουμια να εξοπλισω τους στρατιωτες μου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Super Moderators Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Tα save, όχι, για την ώρα. Γενικά, ό,τι γίνει, έγινε, απλά αν χάσω και αρχίσω νέο παιχνίδι, δεν θα βάλω το tutorial. Γύρισα από ένα raid, το σιχαμένο το φίδι με πέτυχε με το όπλο του από μακριά και ο βασικός μου grenadier θα μπει στα πιτς για κανά μήνα όπως τον κόβω, χτύπησε κι o γιατρός. Συνολικά, ευχαριστημένος είμαι, πρώτο turret, ζόρικη ιστορία αυτά τα μηχανήματα. Πρέπει να βρω τρόπο να τους τρώω το armor, αλλά ο grenadier από ευστοχία είναι μέτριος. Η shadow scout με τη sniper είχαν πολύ καλή συνεργασία. 2 βολές μου έριξαν οι αντίπαλοι, και οι 2 εύστοχες, σε full cover. Δεν με ήθελε αυτή τη φορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα