Προς το περιεχόμενο

XCOM 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοντεύω να χάσω το campaign, γιατί μάζευα intel, αντί να ξοδεύω credits να φτιάχνω κεραίες για να μειώσω το κόστος σε Intel, εξ ού και η επέκτασή μου στον πλανήτη που είναι πολύ αργή :( ευτυχώς ετοιμάζομαι να κάνω ντου στο δεύτερο blacksite μπας και καθηστερίσω για κανά μήνα το project.

 

 

Χρειάζεται να έχω παίξει τα 2 προηγούμενα για να το παίξω ? 

 

Όχι, δεν βλέπω το λόγο να παίξεις τα προηγούμενα εκτός αν απλά θες να τα παίξεις.

Βασικά τώρα που έχω ήδη παίξει XCOM 2, το προηγούμενο ήταν απλά ένα "tutorial".

 

Απλά υπομονή, θα χάσεις το 1ο campaign, γιατί είναι πολύπλοκο, με πάρα πολλά παρακλάδια.

  • Απαντ. 790
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κοντεύω να χάσω το campaign, γιατί μάζευα intel, αντί να ξοδεύω credits να φτιάχνω κεραίες για να μειώσω το κόστος σε Intel, εξ ού και η επέκτασή μου στον πλανήτη που είναι πολύ αργή :( ευτυχώς ετοιμάζομαι να κάνω ντου στο δεύτερο blacksite μπας και καθηστερίσω για κανά μήνα το project.

 

 

Καλά που το είπες αυτό, γιατι μεχρι να μάθει κάποιος τους μηχανισμους του παιχνιδιού, και που να δώσει  βάση, είναι χρονοβόρo. Και μπορεί να έχει αρκετά trial & error.

Πάντως έχει βγει Mod για πιο ρεαλιστικούς χρόνους του Avatar Project, και γενικά για πιο slow progression του παιχνιδιού.

Να μην είσαι με τη ψυχή στο στόμα.

Δημοσ.

Μπα απολαμβάνω την δυσκολία και μαθαίνω συνέχεια νέα πράγματα που θα βοηθήσουν στο επόμενο campaign με την δυσκολία στο τέρμα.

π.χ βλέπετε αυτό το tier 2 skill που λέει για shredding στον grenadier; Στην αρχή μπορεί να μην λέει τίποτα και να το προσπεράσετε, αλλά όταν εμφανίζονται τα μεγάλα walkers με 5 shield και 40hp, αν δεν φύγει αυτό το shield, τέλος η ομάδα.

Εκτός αν τους έχετε εξοπλισμένους όλους με AP πυρομαχικά.

 

Τώρα πάω πίσω να υπερασπιστώ το Avenger από την επίθεση που δεχτηκε....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως γίνωνται οι σωστές καταδρομικές....

 

(το spoiler λόγο του τύπου των εχθρών στις φώτο).

 

 

Βάσεις τα εκρηκτικά

268500_2016-02-07_00030_zpskaapzfsx.png

 

φωνάζεις το Firebrand για εκκένωση, ενώ οι εχθροί μόλις ξύπνησαν (πανοραμική σχεδόν από τις 2 γωνίες της κάμερας)
 

268500_2016-02-07_00032_zpsci9cz3pd.png

268500_2016-02-07_00033_zpshcuvg1cr.png

 

πατάς το κουμπί και BOOM.

 

268500_2016-02-07_00034_zpsbkv008za.png

 

 

 

Από την άμυνα του Avenger. Αν δεν φύγεις από εκεί γρήγορα οι εχθροί κατεβαίνουν ασταμάτητα, όλο και περισσότεροι σε αριθμούς και ποιότητα.

 

 

268500_2016-02-07_00022_zpsbsanphte.png
268500_2016-02-07_00027_zpsgzjyyjks.png

268500_2016-02-07_00024_zpslzyi18fb.png

268500_2016-02-07_00025_zpsc0iy3lcb.png

 

268500_2016-02-07_00028_zpsieuynegb.png

 

 

 

 

Για όσους τα έχουν βρει μπαστούνια για την επέκταση της βάσης, βλέπετε το κίτρινο σημάδι κάτω από το δωμάτιο;

Μπορείτε να βάλετε εκεί μηχανικούς για να δίνουν μπόνους στην ενέργεια, contacts κλπ. Πολύ φτηνότερη μέθοδος από το να χτίζετε συνέχεια.

268500_2016-02-07_00036_zpsingngtex.png

Επεξ/σία από Apoll
Δημοσ.

Τί μπορεί να σας συμβεί.....

Το sectopod περνώντας μέσα από το κτήριο να γκρεμίζει την μόνη σκάλα που οδηγεί στην οροφή που είναι ο χώρος εκκένωσης σε VIP αποστολή.

 

Αυτό και αν είναι dedication από τους εχθρούς να χάσεις την μάχη και το campaign.

 

Το κάνουμε το load τώρα πριν την μάχη στο geoscape ή ξεκινάμε το campaign από την αρχή μετά από 30 ώρες παιχνιδιού.

Δημοσ.

Αν και είχα ασχοληθεί αρκετά με το Xcom το έβαλα στο Veteran και όχι σε κάτι δυσκολότερο. Το παιχνίδι βαρά ασταμάτητα στις 3 πρώτες αποστολές τα 3/4 του Squad πάντα θα πέθαιναν. Πιστεύω ότι αν του ανεβάσω δυσκολία θα ξαναζήσω εποχές Dark Souls :P

Δημοσ.

Και το 1ο campaign απέτυχε. Δυστυχώς, η αποστολή με τον VIP χρειάζεται καλύτερα όπλα από magnetic/gaus μιας και όλοι οι εχθροί έρχονται με 3-5 shield, 2 grenadiers δεν είναι αρκετοί για να πετσοκόψουν την θωράκιση αυτή, ενώ όταν έχεις το χρονόμετρο, συν 1 sectopod και 7 Elite Advent ταμπουρομένους στο evac κτήριο δεν βγαίνει. 

Ενώ δεν σου επιτρέπει να κάνεις concealment (είναι η αποστολή τέτοια).

 

(Σημείωση, είχα ήδη να περάσω από 2 Mutons, 1 Archon, 2 Vipers, 1 μαλακία με τον εγκέφαλο, και 2 faceless)

 

Πράγματα που έμαθα.

α) Plasma rifles όσο το δυνατόν συντομότερα.

β) Supplies για να ανοίγω τις περιοχές με μικρό κόστος σε intel, ώστε όχι μόνο να αναπτυχθώ γρήγορα, αλλά και για να κάνω slingshot τα plasma όπλα.

 

Αυτά.

Δημοσ.

Εγώ το έχω ξεκινήσει σε veteran (ερχόμενος από classic σε EU/EW) και κουτσά στραβά κρατιέμαι, αλλά έχω την αίσθηση πως το 1ο play-through είναι απλά για να μπεις στο πνεύμα και είναι θέμα χρόνου να το παρατήσω. Αν και βγάζω τις αποστολές, είναι με τα χίλια ζόρια και με τους μισούς και παραπάνω να επιστρέφουν gravely wounded ή και χειρότερα.

 

Αυτό πάντως με το turn limit απ'τη μια προσθέτει σασπένς, από την άλλη όμως είναι φορές που για να βγει η αποστολή πρέπει να'σαι ο Χουντίνι. Ταιριάζει βέβαια με το theme του παιχνιδιού και το σκεπτικό ότι παλεύεις με έναν οργανωμένο και δυνατότερο αντίπαλο.

Αλλά μου δίνει και την αίσθηση πως το 'χουν βάλει σαν εύκολη λύση για να δυσκολέψουν το παιχνίδι.

Δημοσ.
Ενα πράγμα που δεν μου αρέσει ειναι ο μηχανισμός με το healing.

 

Μετά τη μάχη, οκ, θέλει πολλες μερες για Heal...  αυτό δεν με πειράζει τόσο, οσο το οτι βγάζει "wounded" χαρακτήρες ακόμα και αυτούς που έχεις κάνει Heal μέσα στη μάχη. Αυτό για μενα δεν θα έπρεπε να συμβαίνει.

Κανονικά θα έπρεπε να μετράει για "wounded", μόνο όσους χαρακτήρες είναι πληγωμένοι μετά το τέλος της αποστολής.

Ελπιζω σε κάποιο Mod να το αλλαξουν αυτό.

Προς το παρόν είμαι σε Veteran mode. Θα μπω σε Commander, μονο αν βρω τρόπω να αλλαξω τον μηχανισμό με το healing.

 

Επίσης έχω βάλει mod για μεγαλύτερη διάρκεια του Avatar Project, 

και +4 turns για κάθε timed mission.

 

Αυτό που θέλω τώρα ειναι να βρω τρόπο/mod για καποιες αλλαγές στο design του UI και το παιχνίδι θα είναι super:)

Δημοσ.

To μοναδικό Mod που έβαλα προς το παρών είναι για να μην ξεκινάει ο Timer όσο η ομάδα είναι σε Concealment, κάτι που προσωπικά βρίσκω απόλυτα κατανοητό. Τώρα ψάχνω κάτι για περισσότερο Customization και ίσως κάποιο καινούργιο Class (όπως το Leader mod που φαίνεται ωραίο). Αυτό με το Heal Πραγματικά θέλω και εγώ να το διορθώσουν είτε με Patch είτε με Mod.

Δημοσ.

 

Ενα πράγμα που δεν μου αρέσει ειναι ο μηχανισμός με το healing.
 
Μετά τη μάχη, οκ, θέλει πολλες μερες για Heal...  αυτό δεν με πειράζει τόσο, οσο το οτι βγάζει "wounded" χαρακτήρες ακόμα και αυτούς που έχεις κάνει Heal μέσα στη μάχη. Αυτό για μενα δεν θα έπρεπε να συμβαίνει.
Κανονικά θα έπρεπε να μετράει για "wounded", μόνο όσους χαρακτήρες είναι πληγωμένοι μετά το τέλος της αποστολής.

 

Είμαι 99% σίγουρος ότι έτσι λειτουργούσε και στο προηγούμενο. Ακόμα και ένας fully healed soldier που χτυπήθηκε στην μάχη θεωρούταν wounded.

Βασικά φαντάζομαι ότι το in battle heal είναι ότι κάνει ένας medic και σε πραγματικό πεδίο μάχης. Δεν σε θεραπεύει/γιατρεύει αλλά οτι μπορεί με τα λίγα μέσα που διαθέτει πάνω του και κάτω από αντίξοες συνθήκες να σε κρατήσει ζωντανό (και αν είναι δυνατό μάχιμο), μορφίνη για τον πόνο, γάζες ή χημικό καυτηριασμό για αιμορραγίες κτλ.

Η "πραγματική" θεραπεία γίνεται μετά την μάχη και στο νοσοκομείο όπου θα πραγματοποιηθεί χειρουργείο, να μπούνε ναρθηκες ράμματα κτλ. Πράγματα που απαιτούν χρόνο για αποκατάσταση.

Φυσικά μιλάμε για παιχνίδι γιατί στον πραγματικό κόσμο δεν επανέρχεσαι μετά από μερικές βδομάδες σε full active duty σαν να μην έγινε τίποτα.

 

To μοναδικό Mod που έβαλα προς το παρών είναι για να μην ξεκινάει ο Timer όσο η ομάδα είναι σε Concealment, κάτι που προσωπικά βρίσκω απόλυτα κατανοητό. Τώρα ψάχνω κάτι για περισσότερο Customization και ίσως κάποιο καινούργιο Class (όπως το Leader mod που φαίνεται ωραίο). Αυτό με το Heal Πραγματικά θέλω και εγώ να το διορθώσουν είτε με Patch είτε με Mod.

 

+1 και πιστεύω ότι έτσι έπρεπε να είναι εξ αρχής

  • Like 2
Δημοσ.

To Heal έτσι ήταν και στο προηγούμενο και είναι λογικό. Αν το medikit έκανε κανονικό heal, δε θα είχε λογική να μένουν wounded μετά τη μάχη. Θα μπορούσαν με το που γυρνάς πίσω να τους δίνουν 2-3 δόσεις από medikit και να'ναι έτοιμοι.

 

Γενικά το θέμα με τα day 1 mods είναι λίγο κάπως.. Καλή φάση να το προσαρμόσεις το παιχνίδι όπως θες, αλλά μπορεί εύκολα να χαλάσουν οι ισοροπίες και να χάσει το ενδιαφέρον.

Εγώ αρχικά δεν βάζω τίποτα πέρα από διακοσμητικά mods. Ας το τερματίσω τουλάχιστον μια φορά και μετά δοκιμάζω και extra classes και instant heal και ότι να'ναι.

Δηλαδή να παω κατευθείαν και να αλλάξω τους timers, να αλλάξω το heal...  E βάλε και το mod που δίνει accuracy στους rookies, βάλε και κανα instant research και extra supplies.... έτσι για να μην παιδεύεσαι :-)

Δημοσ.

Όσον αφορά το heal, στο EU/EW αλλά και στα κλασσικά XCOM έτσι δούλευε. Υπάρχει κτήριο που μειώνει τους χρόνους επίσης, αλλά και perk από το HQ/Black Market.

 

Επίσης, πρέπει να είστε ακόμα στην αρχή, γιατί έχει powered θωρακίσεις που σας δίνουν armour το οποίο κάνει απορρόφηση ζημιάς σε κάθε βολή, ενώ οι grenadiers πέρνουν θωράκιση ως skill.

Και φυσικά υπάρχουν συμπληρώματα για το 2ο slot για επιπλέον ΗΡ.

Δημοσ.
Όπως και νάχει το healing δεν μου αρέσει έτσι όπως το έχουν.

Τι να τον κάνω τον γιατρό αν δεν παίζει ρόλο το Healing που κάνει στη μάχη. Μπορώ πολύ απλα να αφήνω τους χαρακτήρες πληγωμένους, και να γιατρεύονται μια και καλή μετά τη μάχη.

Και στο πρώτο xcom ήταν έτσι, αλλα εκεί δεν έπαιρναν 20 μερες να γιατρευτούν μετά.

 

Τελος πάντον... κατι άλλο που θα μου άρεσε περισσότερο είναι να είχε "animated deaths", και όχι "ragdoll" που έχει τώρα.

Εχούν βελτιωθεί τα ragdolls physics σε σχέση με το 1ο. Σίγουρα είναι πολύ καλύτερα τώρα, τα σώματα έχουν καλύτερο βάρος.... αλλα και πάλι αν είχε καλοσχεδιασμένα "animated deaths", θα ήταν πολύ καλυτερο. Σε τέτοιο στύλ παιχνιδιου ταιριάζει πολύ.

 

Αλλα οκ, θέλει πολύ περισσοτερη δουλεια γι'αυτό.... ειναι πολύ πιο δυσκολο, και χρονοβόρο να το κάνεις.

Να έχεις να κάνεις 10-15 θανατους για κάθε χαρακτήρα, αναλογα με το όπλο που τους βαράει και την ένταση του χτυπηματος, είναι πολύ δουλειά.

Αλλα θα ήταν τρομερό να βλέπαμε κομματια να φευγουν από το σώμα, άλλα να λιώνουν από το acid, σώματα να κόβονται στη μέση απο τα σπαθιά..κλπ... θα ήταν το τέλειο τότε...lol

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...