Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οχι δεν μπορω να βρω καπου τον χρονο του.

Παντως ξερεις οτι και να πατησει κατω πολυ καλα μετα ειναι ευκολο να ξεκινησουν αλλα προβληματα σχετικα με την ανθεκτηκοτητα του μοτερ και της μεταδοσης...

Προσωπικα δεν το βλεπω να δουλευει ποτε...Τοσα χρονια το ιδιο

 

Για να ειμαι ειλικρινης, περισσοτερο φοβαμαι την μεταδοση παρα το μοτερ. Btw, ο χατζαρας οταν εκανε 8.8 1100 ροδες δηλωνε, ξεκιναγε πολυ καλυτερα και ηταν και πιο ελαφρυς.

 

 

10665924_910691065635688_643534470519047

 

Με 1.43 18μετρο καταλαβαινεις οτι υπαρχει πολυ μεγαλο περιθωριο για βελτιωση. Αμα θα γινει ειναι αλλο θεμα.Ενα 8.3-8.4 ειναι εφικτο πιστευω.

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ο χρήστης Expertr είπε:<br />

Οχι δεν μπορω να βρω καπου τον χρονο του.

Παντως ξερεις οτι και να πατησει κατω πολυ καλα μετα ειναι ευκολο να ξεκινησουν αλλα προβληματα σχετικα με την ανθεκτηκοτητα του μοτερ και της μεταδοσης...

Προσωπικα δεν το βλεπω να δουλευει ποτε...Τοσα χρονια το ιδιο<br />

 <br />

Για να ειμαι ειλικρινης, περισσοτερο φοβαμαι την μεταδοση παρα το μοτερ. Btw, ο χατζαρας οταν εκανε 8.8 1100 ροδες δηλωνε, ξεκιναγε πολυ καλυτερα και ηταν και πιο ελαφρυς.<br />

 <br />

 <br />

Ο χρήστης evoracing είπε:<br />

<br />

 <br />

Με 1.43 18μετρο καταλαβαινεις οτι υπαρχει πολυ μεγαλο περιθωριο για βελτιωση. Αμα θα γινει ειναι αλλο θεμα.Ενα 8.3-8.4 ειναι εφικτο πιστευω.<br />

 

<br />

Η μεραδοση σιγουρα θα φαει γερο αγγουρι αν το κανεις να πατησει κατω.<br />

Αλλα εκει ξερεις οτι θα σηκωσει και τρελες πιεσεις απο νωρις ενω τωρα το μοτερ ξεθυμενει σπινιαροντας...

Δημοσ.

Πως θα πατησει το αμαξι κατω με 2000 αλογα?Που πολυ αμφιβαλω κι αν ειναι 2000 με τετοιο μοτερ..

 

Δεν θα πατησει. Θα το ξεκινησουν 1η-2α με τα μισα και μετα στις υπολοιπες θα δωσουν πιεση. Βεβαια κι εγω 2000 αλογα δεν νομιζω πως ειναι. Καπου 1300-1500 ισως.

 

<br />

Η μεραδοση σιγουρα θα φαει γερο αγγουρι αν το κανεις να πατησει κατω.<br />

Αλλα εκει ξερεις οτι θα σηκωσει και τρελες πιεσεις απο νωρις ενω τωρα το μοτερ ξεθυμενει σπινιαροντας...

 

Εχουν δωσει βαση στο μοτερ τοσο καιρο. Ε αμα το καταφερουν και ανοιξει στην μεση τοτε θα ειναι για κλαματα.

Δημοσ.

Από το VBOX 

10353301_911069102264551_787754924839825

 

Και μια δυναμομέτρηση από τις 10 Δεκ...

10686809_747104278712319_532720834775116

 

ακολουθούσε το σχόλιο:

 

Το καλυτερο δωρο που μπορούσα να κανω στον εαυτό μου ύστερα απο 12 χρόνια ασχολίας μου με αυτο το μοτέρ αμέτρητες ωρες εργασίας με πολλές ζημιές και μεγαλη επιμονή και υπομονή απο εμένα και τους ανθρώπους μου και τεράστιο κόστος οικονομικό και ψυχολογικό, τον απίστευτο πόλεμο απο ελλαδα δυστυχώς αλλα και απο εξωτερικό. Δυστυχώς για αυτούς έχουμε το καλυτερο 4 κιλινδρο μοτέρ στον κόσμο με μεγαλη διάφορα. Το αποτέλεσμα ειναι 2145 αλογα στο μοτέρ και 1744 στις ροδες δουλεύοντας νιτρομεθανολη. 

Όσοι πίστεψαν σε εμάς τοσα χρόνια θα δικαιωθούν στο σύντομο μέλλον, αυτοί που έκαναν τα αδύνατα δυνατά να αποτύχουμε θα πληρώσουν το τίμημα της ντροπής.

Δημοσ.

Δεν θα πατησει. Θα το ξεκινησουν 1η-2α με τα μισα και μετα στις υπολοιπες θα δωσουν πιεση. Βεβαια κι εγω 2000 αλογα δεν νομιζω πως ειναι. Καπου 1300-1500 ισως.

 

 

Εχουν δωσει βαση στο μοτερ τοσο καιρο. Ε αμα το καταφερουν και ανοιξει στην μεση τοτε θα ειναι για κλαματα.

Και τωρα ετσι το ξεκινανε...Με μικρη πιεση στην πρωτη και μεγαλη απο την δευτερα και μετα...

Από το VBOX 

10353301_911069102264551_787754924839825

 

Και μια δυναμομέτρηση από τις 10 Δεκ...

10686809_747104278712319_532720834775116

 

ακολουθούσε το σχόλιο:

 

Το καλυτερο δωρο που μπορούσα να κανω στον εαυτό μου ύστερα απο 12 χρόνια ασχολίας μου με αυτο το μοτέρ αμέτρητες ωρες εργασίας με πολλές ζημιές και μεγαλη επιμονή και υπομονή απο εμένα και τους ανθρώπους μου και τεράστιο κόστος οικονομικό και ψυχολογικό, τον απίστευτο πόλεμο απο ελλαδα δυστυχώς αλλα και απο εξωτερικό. Δυστυχώς για αυτούς έχουμε το καλυτερο 4 κιλινδρο μοτέρ στον κόσμο με μεγαλη διάφορα. Το αποτέλεσμα ειναι 2145 αλογα στο μοτέρ και 1744 στις ροδες δουλεύοντας νιτρομεθανολη. 

Όσοι πίστεψαν σε εμάς τοσα χρόνια θα δικαιωθούν στο σύντομο μέλλον, αυτοί που έκαναν τα αδύνατα δυνατά να αποτύχουμε θα πληρώσουν το τίμημα της ντροπής.

Τα δυναμομετρα ειναι για να εντυπωσιαζουν τους πολλους στις συγκεκριμενες περιπτωσεις... 

Δημοσ.

Και τωρα ετσι το ξεκινανε...Με μικρη πιεση στην πρωτη και μεγαλη απο την δευτερα και μετα...

Τα δυναμομετρα ειναι για να εντυπωσιαζουν τους πολλους στις συγκεκριμενες περιπτωσεις... 

 

Δεν είπα ότι με εντυπωσιάζει! απλά μια απόδειξη ότι το μοτέρ είναι +2000hp. Τώρα το τι βγάζει στην άσφαλτο είναι άλλο θέμα. 

 

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζετε τέτοια χολή για το αμάξι και τους μηχανικούς του.. Όπως είπε είναι το ποιο δυνατό μοτερ παγκοσμίως και είναι από Έλληνες μηχανικούς και κατασκευάσουν τα εξαρτήματα μόνοι τους. Αντί να δέχονται επιβραβεύσεις για αυτά που κάνουν βγαίνουν οι haters και τους κράζουν... Άμα λοιπόν πιστεύεται πως είστε καλύτεροι μηχανικοί και πως θα το κάνετε καλύτερο οι εγκαταστάσεις είναι Τατοΐου 839 αν θέλετε πηγαίντε μια βόλτα... 

 

Αυτή την στιγμή έχουμε το δυνατότερο evo και το γρηγορότερο fwd tsi στον κόσμο και αντί να τα επιβραβεύουμε τα κατακρίνουμε και από πάνω!

Δημοσ.

Δεν είπα ότι με εντυπωσιάζει! απλά μια απόδειξη ότι το μοτέρ είναι +2000hp. Τώρα το τι βγάζει στην άσφαλτο είναι άλλο θέμα. 

 

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζετε τέτοια χολή για το αμάξι και τους μηχανικούς του.. Όπως είπε είναι το ποιο δυνατό μοτερ παγκοσμίως και είναι από Έλληνες μηχανικούς και κατασκευάσουν τα εξαρτήματα μόνοι τους. Αντί να δέχονται επιβραβεύσεις για αυτά που κάνουν βγαίνουν οι haters και τους κράζουν... Άμα λοιπόν πιστεύεται πως είστε καλύτεροι μηχανικοί και πως θα το κάνετε καλύτερο οι εγκαταστάσεις είναι Τατοΐου 839 αν θέλετε πηγαίντε μια βόλτα... 

 

Αυτή την στιγμή έχουμε το δυνατότερο evo και το γρηγορότερο fwd tsi στον κόσμο και αντί να τα επιβραβεύουμε τα κατακρίνουμε και από πάνω!

Αποδειξη το δυναμομετρο δεν ειναι.Αποδειξη ειναι μονο οι χρονοι γιατι εκει δεν γινεται να κλεψεις.

Απο ψευτικα νουμερα σε δυναμομετρα οσα θες...Θες να σου βγαλω το kia 300 αλογακια στο δυναμομετρο? :P

Βγαινουν και τους κραζουν και κραζουμε και εμεις γιατι βγηκαν να πουν οτι εχουν το δυνατοτερο 4 κυλινδρο στον κοσμο και να καμαρωσουν αλλα απο χρονους 0...Αρα το ζηταει ο οργανισμος σου..Αν δεν μπορεις κατεβασε δυναμη και παιξε σε αυτην την κατηγορια..Μια αποφαση ειναι :)  Αντι για αυτο καθε φορα ολο και καποιο προβλημα και παλι απο την αρχη.Αρα τι να επιβραβευσουμε ακριβως?

 

Το λινκ με το tsi δεν δουλευει..του ντεμου εννοεις?

Δημοσ.

Δεν είπα ότι με εντυπωσιάζει! απλά μια απόδειξη ότι το μοτέρ είναι +2000hp. Τώρα το τι βγάζει στην άσφαλτο είναι άλλο θέμα. 

 

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζετε τέτοια χολή για το αμάξι και τους μηχανικούς του.. Όπως είπε είναι το ποιο δυνατό μοτερ παγκοσμίως και είναι από Έλληνες μηχανικούς και κατασκευάσουν τα εξαρτήματα μόνοι τους. Αντί να δέχονται επιβραβεύσεις για αυτά που κάνουν βγαίνουν οι haters και τους κράζουν... Άμα λοιπόν πιστεύεται πως είστε καλύτεροι μηχανικοί και πως θα το κάνετε καλύτερο οι εγκαταστάσεις είναι Τατοΐου 839 αν θέλετε πηγαίντε μια βόλτα... 

 

Αυτή την στιγμή έχουμε το δυνατότερο evo και το γρηγορότερο fwd tsi στον κόσμο και αντί να τα επιβραβεύουμε τα κατακρίνουμε και από πάνω!

 

Αποδειξη το δυναμομετρο δυστυχως δεν ειναι, ειδικα για ενα αμαξι που εχεις αμφισβητηθει τοσο (και οχι αδικα). Φερε μου ενα evo μαμα και στο βγαζω 600 αλογα και μετα απο 1 λεπτο θα στο βγαλω 100. Δεν λεει κατι.

 

Εγω δεν ειμαι αυτους που κραζουν αλλα νομιζω πως ηρθε η ωρα να γραψει σοβαρο χρονο το αμαξι. Αμα εχει τα αλογα που λεει και το στησουν κλπ κλπ πρεπει να παιξει πολυ χαμηλο 8. Απο τους χρονους που γραφει ειναι 

 

Ας γραψει χρονο ωστε να κλεισει στοματα.

Δημοσ.

Ο χρήστης evoracing είπε:<br />

Δεν είπα ότι με εντυπωσιάζει! απλά μια απόδειξη ότι το μοτέρ είναι +2000hp. Τώρα το τι βγάζει στην άσφαλτο είναι άλλο θέμα. <br />

 <br />

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζετε τέτοια χολή για το αμάξι και τους μηχανικούς του.. Όπως είπε είναι το ποιο δυνατό μοτερ παγκοσμίως και είναι από Έλληνες μηχανικούς και κατασκευάσουν τα εξαρτήματα μόνοι τους. Αντί να δέχονται επιβραβεύσεις για αυτά που κάνουν βγαίνουν οι haters και τους κράζουν... Άμα λοιπόν πιστεύεται πως είστε καλύτεροι μηχανικοί και πως θα το κάνετε καλύτερο οι εγκαταστάσεις είναι Τατοΐου 839 αν θέλετε πηγαίντε μια βόλτα... <br />

 <br />

Αυτή την στιγμή έχουμε το δυνατότερο evo και το γρηγορότερο fwd tsi στον κόσμο και αντί να τα επιβραβεύουμε τα κατακρίνουμε και από πάνω!<br />

 <br />

Αποδειξη το δυναμομετρο δυστυχως δεν ειναι, ειδικα για ενα αμαξι που εχεις αμφισβητηθει τοσο (και οχι αδικα). Φερε μου ενα evo μαμα και στο βγαζω 600 αλογα και μετα απο 1 λεπτο θα στο βγαλω 100. Δεν λεει κατι.<br />

 <br />

Εγω δεν ειμαι αυτους που κραζουν αλλα νομιζω πως ηρθε η ωρα να γραψει σοβαρο χρονο το αμαξι. Αμα εχει τα αλογα που λεει και το στησουν κλπ κλπ πρεπει να παιξει πολυ χαμηλο 8. Απο τους χρονους που γραφει ειναι <br />

 <br />

Ας γραψει χρονο ωστε να κλεισει στοματα.<br />

 

<br />

Συμφωνα με τα αλογα του και ΔΕΝ ειναι street car κανονικα πρεπει να γραψει ψηλα 7 αρια...<br />

Οταν το s3 του 0-400 εγραφε χαμηλα 8 αρια με πολυ λιγοτερα αλογα και με καθισματα...<br />

(Για να μην πουν καποιοι ΟΥΤΕ το 0-400 χωνευω θα ελεγα...:Ρ )

Δημοσ.

<br />

Συμφωνα με τα αλογα του και ΔΕΝ ειναι street car κανονικα πρεπει να γραψει ψηλα 7 αρια...<br />

Οταν το s3 του 0-400 εγραφε χαμηλα 8 αρια με πολυ λιγοτερα αλογα και με καθισματα...<br />

(Για να μην πουν καποιοι ΟΥΤΕ το 0-400 χωνευω θα ελεγα...:Ρ )

 

Χαχα Vouros lover? :P βρε ναι γνώμη σου δεν λέω! συζήτηση κάνουμε, το τι παίζετε από πίσω μόνο αυτοί το ξέρουν... 

 

Πάντως επιμένω πως το θέμα το έχει το αμάξωμα και η μετάδοση παρά το μοτέρ. 

Δημοσ.

Ο χρήστης Expertr είπε:<br />




Συμφωνα με τα αλογα του και ΔΕΝ ειναι street car κανονικα πρεπει να γραψει ψηλα 7 αρια...


Οταν το s3 του 0-400 εγραφε χαμηλα 8 αρια με πολυ λιγοτερα αλογα και με καθισματα...


(Για να μην πουν καποιοι ΟΥΤΕ το 0-400 χωνευω θα ελεγα...:Ρ )<br />

 <br />

Χαχα Vouros lover?  βρε ναι γνώμη σου δεν λέω! συζήτηση κάνουμε, το τι παίζετε από πίσω μόνο αυτοί το ξέρουν... <br />

 <br />

Πάντως επιμένω πως το θέμα το έχει το αμάξωμα και η μετάδοση παρά το μοτέρ. <br />

<br />

 

<br />

Οχι ουτε vouros ουτε τιποτα συγκεκριμενο απο αυτα.<br />

Για τον τελεταιο δεν ξεσω αλλα πολλα μεγαλα ονοματα βγαζουν ονομαενω τα μοτερ τους τα δενουν απο το ρεκτιφιε...<br />

Η πλειοψηφια αυτο κανει..Αρα τι μηχανικος εισαι;;<br />

Τις βασεις τις μηχανης βαζεις μονο;;<br />

Καταλαβαινεις τι θελω να πω

Δημοσ.

Κοίταξε ο κάθε ένας επιλέγει να αναβαθμίσει το μοτέρ του έτσΙ όπως θέλει αυτός. Είτε αυτό είναι injection turbo με ρεκτιφιέ όσο δεν πάει είτε αυτό ειναι καρμπιτατερ v8 και πάει λέγοντας. Απλά βάζοντας αλλο μοτέρ χάνει την γνησιότητα του. Θα είναι σαν κάτι αμερικανικά με τις πεταλούδες έξω που κάνουν σαν Harley και πέταξαν ένα "καπάκι" σε σχήμα camaro και το ονόμασαν camaro... Τι είναι όμως? Ένα σίδερο με ρόδες...

 

Ένα μοτέρ για να ανεβάσεις άλογα θα καταλήξεις σε πολλές μεθόδους. Από την στιγμή ξέρω γω που δεν εμείς την οικονομική άνεση να πάρεις τουρμπνα και ρεκτιφιέ θα κανείς και τα πάντα θα κανείς...

 

Εγώ όλους αυτούς τις επιβραβεύω γιατί σε κάτι τέτοιους δύσκολους καιρούς δεν τα παρατάνε και ας σπάσουν και 1000 μοτέρ και ας κάνουν 9άρια και 10άρια.. Τουλάχιστον το πολεμάνε!

 

Αποστολή από το GT-S7562 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

<br />

Συμφωνα με τα αλογα του και ΔΕΝ ειναι street car κανονικα πρεπει να γραψει ψηλα 7 αρια...<br />

Οταν το s3 του 0-400 εγραφε χαμηλα 8 αρια με πολυ λιγοτερα αλογα και με καθισματα...<br />

(Για να μην πουν καποιοι ΟΥΤΕ το 0-400 χωνευω θα ελεγα...:Ρ )

 

Ποιο s3 εχει γραψει στην Ελλαδα χαμηλα 8αρια? 8.8 ηταν το καλυτερο που εχει γραψει του 0-400.

Επεξ/σία από linkin

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...