Expertr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Τότε γιατί να βάζουν ανθεκτικότερο ιμάντα? προφανώς για να μην τον κόψει η δύναμή του μοτέρ.... Άρα?Αλλαζουν τα γραναζια με ελαφρυτερα και ρυθμιζομενα και σετ παει και ο ιμαντας που ειναι ανθεκτικοτερος...Οταν σου λεει ανθεκτικοτερος και καλα για παραπανω χιλιομετρα στα ιδια ζορια και πολλες φορες πιο πλατυς... Στο συγκεκριμενο αμαξι τα αναλωσιμα πρεπει να αλλαζονται μετα απο καθε 1-2 400 αρια (λαδια ,φιλτρα κτλ) και τουλαχιστον να τσεκαρετε και ο ιμαντας και αλλαζεται και αυτος μετα απο λιγα πατηματα γιατι τα δοντια τρωγονται και πηδανε για πλακα... Το οτι το συγκεκριμενο τον εκοψε συριζα τον ιμαντα ισως φταιει το υπερβολικο σφυξιμο... Στις 12.000 στροφες το παραμικρο λαθος φαινεται.. Υ.Γ στο εξωτερικο και ειδικα στην Αμερικη γελανε απο το 2011-12 με τα χαλια των συγκεκριμενων... Βασικα λενε πολλα καλα εξαρτηματα με 0 αποτελεσμα.. (Δεν αναφερονται στο συγκεκριμενο αμαξι αφου τοτε ηταν σε αλλο σταδιο αλλα γενικα γιατι εμπαιναν και εγραφαν σε αμερικανικο φορουμ)
linkin Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 (επεξεργασμένο) Μια απο τις παραπανω που ειπαμε. Εχεις δει πολλα μοτερ να κοβουν τον ιμαντα απο δυναμη?..Γιατι το ακουσαμε και αυτο απο Ελληνες φυσικα... Oταν απορριπτεις κατι ως σαλια, πρεπει να δωσεις την δικη σου εξηγηση. Το οτι κατι αλλο ειναι και δεν εσφιξαν σωστα τον ιμαντα κλπ ειναι υποθεσεις και μονο. Αμα ξερεις κατι απο μεσα, πες το μας. Κατα τα αλλα, σε ενα μοτερ 4κυλινδρο turbo με 17 συμπιεση που στροφαρει 12 πολλα μπορουν να πανε στραβα. Εδω βλεπεις supercars "εργοστασιακα" απο εταιριες οπως ferrari και porsche και σπανε, δεν θα γινει μλκια στου πανοπουλου? Συγκρινε budget. Και μην ξεχνας που εχει δουλεψει ο τελευταιος, δεν νομιζω πως ειναι κανας ασχετος. Kατα τα αλλα, δωστους λιγο χρονο γιατι απο το πρωτο post σου για λεζαντες τους εχεις. Κατσε να δουμε τι θα κανουν και αμα αποτυχουν, πιστεψε με, κι εγω θα κραξω. Κατα τα αλλα, 8.7 εχει γραψει το αυτοκινητο ντυμενο με μικρη πιεση, ασχημη εκκινηση γραφοντας τα πρωτα 50 μετρα. Δεν νομιζω πως βγαινει αυτος ο χρονος με 900 και 1000 αλογα. Και σε ελληνικη πιστα, οχι στις κολλες που εχουν στην αμερικη. * Δεν εχω καμια σχεση με τον πανοπουλο, ουτε φιλικη, ουτε πελατιακη* Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2015 από linkin 1
Expertr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2015 Oταν απορριπτεις κατι ως σαλια, πρεπει να δωσεις την δικη σου εξηγηση. Το οτι κατι αλλο ειναι και δεν εσφιξαν σωστα τον ιμαντα κλπ ειναι υποθεσεις και μονο. Αμα ξερεις κατι απο μεσα, πες το μας. Κατα τα αλλα, σε ενα μοτερ 4κυλινδρο turbo με 17 συμπιεση που στροφαρει 12 πολλα μπορουν να πανε στραβα. Εδω βλεπεις supercars "εργοστασιακα" απο εταιριες οπως ferrari και porsche και σπανε, δεν θα γινει μλκια στου πανοπουλου? Συγκρινε budget. Και μην ξεχνας που εχει δουλεψει ο τελευταιος, δεν νομιζω πως ειναι κανας ασχετος. Kατα τα αλλα, δωστους λιγο χρονο γιατι απο το πρωτο post σου για λεζαντες τους εχεις. Κατσε να δουμε τι θα κανουν και αμα αποτυχουν, πιστεψε με, κι εγω θα κραξω. Κατα τα αλλα, 8.7 εχει γραψει το αυτοκινητο ντυμενο με μικρη πιεση, ασχημη εκκινηση γραφοντας τα πρωτα 50 μετρα. Δεν νομιζω πως βγαινει αυτος ο χρονος με 900 και 1000 αλογα. Και σε ελληνικη πιστα, οχι στις κολλες που εχουν στην αμερικη. * Δεν εχω καμια σχεση με τον πανοπουλο, ουτε φιλικη, ουτε πελατιακη* Εδωσα μια φυσικη εξηγηση στο προβλημα γιατι βγηκαν και ειπαν πραγματα που για να κοπει ο ιμαντας δεν παιζουν κανενα ρολο..Εκτος και αν τον αφησαν πολλα πατηματα οπως ξαναειπα...Τους εχω σαλια και ως λεζαντες αφου εδω και 4-5 χρονια μονο αυτο ειναι...Τιποτα δεν εχει δουλεψει και οπως λενε και οι αμερικανοι για το συγκεκριμενο "pretty parts 0 results" ΑΣΕΕΕ μην πουμε καλυτερα για το budget του συγκεκριμενου εβο και ειδικα μετα απο τις ζημιες... 300 χιλιαρικακια στο νερο θα εχει παει... Δεν ξερω κατα ποσο οντως ισχυει οτι δουλευε στην mclaren αλλα αν ισχυει δεν νομιζω καποιος να αφησω τον υπερογκο μισθο της εταιρειας για να ασχοληθει μονο με την βελτιωση ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...Που να το πεις και να μην γελασουν.
evoracing Δημοσ. 4 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2015 Η αλήθεια είναι πως ναι σε ένα τόσο δυνατό μοτέρ με τόσες στροφές το παραμικρό φαίνεται. Και ξανά λέω όμως μην απορρίπτουμε το ελαττωματικό προϊόν. Προσωπικά δεν έχω δει να μην δουλεύει κάτι καλά πέρα από το evo που προφανώς και θα έχει προβλήματα. To Subaru του Σφακιανάκη δεν το έχω δει να τα πηγαίνει άσχημα ούτε το άλλο evo και ούτε το sti... Προφανώς και θα έχει μεγάλο budget γιατί προσπαθούν να το κάνουν όσο ποιο δυνατό γίνεται. Αν δεν είναι πρώτο τότε είναι δεύτερο ποιο γρήγορο στον κόσμο. Υπήρχε και άλλο ένα που δεν ξέρω καν αν τρέχει τώρα. Στην Ελλάδα γίνονται βελτιώσεις απλά δεν τρέχουν σε drag επίσημα.
evoracing Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Σήμερα έγινε νέο πέρασμα από τον Πανόπουλο! μια χαρά τα πήγε πιστεύω αν και μπορούσε και καλύτερα στην εκκίνηση! 1
Expertr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Σήμερα έγινε νέο πέρασμα από τον Πανόπουλο! μια χαρά τα πήγε πιστεύω αν και μπορούσε και καλύτερα στην εκκίνηση! Αφησε το γκαζει λεει λιγο νωριτερα...Τωρα ποσο λιγο δεν μπορω να καταλαβω.. Παντως εχει κανει και 8.7 και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι αντιπροσωπευτικο για αυτο το αμαξι και τα αλογα που λενε οτι εχουν οταν ο χατζαρας πριν 5 χρονια εκανε με το evo VI 8.8 ... 1
evoracing Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Εκεί το άφησε! Άλλα μοτέρ, άλλοι μηχανικοί άλλες πίστες..
Expertr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Εκεί το άφησε! Άλλα μοτέρ, άλλοι μηχανικοί άλλες πίστες.. τι θες να πεις?
evoracing Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 τι θες να πεις? Που είπε για τον Χατζάρα!
Expertr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Που είπε για τον Χατζάρα! Ναι εφερα ενα παραδειγμα ενος evo 6 που εχει κανει πριν χρονια τον ιδιο χρονο χωρις πανυγηρια και 32314123 χιλιαδες αλογα στο δυναμομετρο... Στην Ελλαδα εγινε και εκεινο.Αλλοι μηχανικοι θα συμφωνησω..Μοτερ οχι...Οπως και απο τους μεγαλυτερους ρολους παιζει και ο προγραμματιστης. 2
MT60RS Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Οπως και απο τους μεγαλυτερους ρολους παιζει και ο προγραμματιστης. very true, ειτε σε motosports, ειτε σε software/gaming ή ακομα και σε ασανσερ πχ...
linkin Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Γνωριζει κανεις τι 18μετρο εκανε το αμαξι? Δεν μπορουν να το κανουν να ξεκινησει σωστα το αμαξι με τιποτα. Αμα μπορεσουν να το κανουν να πατησεικατω καλα παει για χαμηλο 8αρι.
Expertr Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 (επεξεργασμένο) Γνωριζει κανεις τι 18μετρο εκανε το αμαξι? Δεν μπορουν να το κανουν να ξεκινησει σωστα το αμαξι με τιποτα. Αμα μπορεσουν να το κανουν να πατησεικατω καλα παει για χαμηλο 8αρι.<br /> Οχι δεν μπορω να βρω καπου τον χρονο του. Παντως ξερεις οτι και να πατησει κατω πολυ καλα μετα ειναι ευκολο να ξεκινησουν αλλα προβληματα σχετικα με την ανθεκτηκοτητα του μοτερ και της μεταδοσης... Προσωπικα δεν το βλεπω να δουλευει ποτε...Τοσα χρονια το ιδιο Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2015 από Expertr
evoracing Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Κάπου είχα δει στο facebook την απόδειξη του... Θα ψάξω κ θα σ πω! Αποστολή από το GT-S7562 με τη χρήση Insomnia App
evoracing Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Γνωριζει κανεις τι 18μετρο εκανε το αμαξι? Δεν μπορουν να το κανουν να ξεκινησει σωστα το αμαξι με τιποτα. Αμα μπορεσουν να το κανουν να πατησεικατω καλα παει για χαμηλο 8αρι. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα