Moderators Malthador Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, mansa2k said: Κανένα λάθος, 34 εκατομμύρια συνδρομητές για το psn χωρίς να συνυπολογίζουμε τα έχτρα έσοδα από το playstation one που είναι συνεχώς στις πρώτες θέσεις ετησίως τουλάχιστον στο amazon. Επίσης μην ξεχνάμε τα 48 εκατομμύρια συνδρομητές του xb live. Τα έσοδα της Sony πολλαπλασιάστηκαν από τις συνδρομές στο ps4 που οφείλεται στο γεγονός ότι ενσωμάτωσε το online multiplayerσε σε σχέση με τον προκάτοχο του ps3. Εκεί κολλάει το πετυχημένα και το εκβιαστικά. Για αυτό έγραψα και παρακάτω ότι δεν είμαι ταυτόσημος με τις τάσεις του σημερινού μέσου καταναλωτή (*mainstream gamer) και δεν μπορώ να γνωρίζω ακόμα και το όλο θέμα της συνδρομητικής υπηρεσίας της Ν πως τελικά θα εξελιχτεί. 34m συνδρομές συνολικά στο PSN+ δεν σημαίνει ότι όλες αφορούν το PS4 (δεν θα βάλω PSV και PS3 στη κουβέντα, δεν έχει ουσία), αλλά ας δεχτώ ότι ένα αυθαίρετο 30m αφορούν αποκλειστικά PS4. Με 80m πουλημένα PS4 (επίσης αυθαίρετο νούμερο), αυτό σημαίνει ότι χονδρικά μόλις 1 στους 3 PS4 owners έχει ενεργή συνδρομή. Για εμένα (που είμαι μπακάλης και όχι πολυεθνική δισεκατομμυρίων), το 30% είναι απογοητευτικό ποσοστό. Σημαίνει ότι υπάρχει ένα γιγαντιαίο 70% εκεί έξω που δεν το έχουν ακουμπήσει αυτά που προσφέρουν με το αντάλλαγμα που ζητούν, πόσω δε μάλλον όταν ονειρεύονται ένα all-digital streaming-only μέλλον. Μην κοιτάς το κέρδος που τους αποφέρουν οι συνδρομές, και 1m subs να είχαν, πάλι κερδοφόρο θα ήταν, ούτως ή άλλως μιλάμε για «αέρα». Να κοιτάς την bigger picture και στο που αποσκοπούν. Αν οι συνδρομές ήταν στο 70-80% των PS4 owners τότε θα μιλούσαμε για επιτυχία, τώρα απλά έχει περάσει και δεν έχει ακουμπήσει το μοντέλο της συνδρομής, τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω εγώ. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2018 από Malthador 1
Mistwalker Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Η συνδρομη ηταν σιγουρο οτι καποια στιγμη θα ερχοταν.Το μονο θετικο που μπορεις να βρεις ειναι οτι ζητανε ενα 20ρικο ενω θα μπορουσαν με τα ιδια αχρηστα που προσφερει να ζητουσαν παραπανω χρηματα. Κοιταω ξανα το post που linkare ο @mansa2k και αν αληθευουν αυτα που γραφουν ο τυπος ειναι εντελως ηλιθιος.Εδωσε στεγνα πληροφοριες σε οποιον τον ρωτουσε απο που πηρε το leak και αν ισχυουν τοτε ειναι ο αδερφος του.Ειχαν και φωτογραφια με στοιχεια αλλα μαλλον την κατεβασαν απο τα παρακαλια που εριξε.Μαλλον καποιος αυτες τις μερες θα εχει προβληματα στη δουλεια του. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2018 από Mistwalker
D.Luffy Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Ηρθε και επιβεβαίωση πλέον για το θάνατο της κλασικής VC. http://www.nintendolife.com/news/2018/05/the_virtual_console_isnt_coming_to_switch_nintendo_confirms Πολύ άκυρη απόφαση της Ν για μένα. Δείχνει ξακάθαρα ότι θέλουν απλά να τραβήξουν τον κόσμο στην συνδρομή.
mansa2k Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Malthador είπε Αν οι συνδρομές ήταν στο 70-80% των PS4 owners τότε θα μιλούσαμε για επιτυχία, τώρα απλά έχει περάσει και δεν έχει ακουμπήσει το μοντέλο της συνδρομής, τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω εγώ. Εκεί ακριβώς είναι το θέμα πως το βλέπεις από την δικιά σου σκοπιά. H παραπάνω εικόνα δείχνει το operating income του Game Division της Sony, είναι αντιληπτό πως τα νούμερα ανεβαίνουν κατά την περίοδο του ps4 και τελικά θα καταλήξει στην πιο κερδοφόρα περίοδο του τμήματος. Βέβαια εδώ παίζει ρόλο και ο πληθωρισμός αλλά είναι σίγουρα μια εξαιρετική περίοδος που δεν έχει να ζηλέψει κάτι από την αντίστοιχη των 155 εκατομμύρια του ps2. Και αυτό "μόλις" με 30% συνδρομές. *Η αρνητική περίοδος ανήκει στο ps3 για όσους δεν το αντιλήφθηκαν. Αυτό όμως που θέλω να επισημάνω είναι πως στα δύο μοναδικά θετικά έτη (FY10/11-FY11/12) γνωρίζω πως το game division συνενώθηκε με άλλα τμήματα της εταιρίας, επομένως δεν είμαι βέβαιος πως τα νούμερα αυτά αντιστοιχούν αποκλειστικά στα games. Η παρακάτω εικόνα επαληθεύει την ήδη γνωστή αύξηση των εσόδων από τις συνδρομές στην περίοδο του ps4: Στο άρθρο μου περί οικοσυστημάτων είχα αναφέρει τον στόχο της νεοσύστατης τότε Sony Interactive Entertainment LLC που προέκυψε από την τελευταία συγχώνευση των τμημάτων του Playstation: Key corporate strategies of SIE are: retain and expand PlayStation user engagement, increase Average Revenue Per Paying Users (ARPPU) and drive ancillary revenue. SIE will vigorously expand the PlayStation business by delivering an integrated experience built around best-in-class games and network services to consumers worldwide. Eδώ είναι και τα "χαρακτηριστικά" του πρόσφατου νέου προέδρου της Sony Interactive Entertainment LLC (*page 12): On October 3rd, we announced that John Kodera has been appointed President and CEO of Sony Interactive Entertainment (“SIE”), which operates the business in this segment. Kodera has led the network services business for many years and has been leading the overall product and business strategy of SIE as DeputyPresident since April of 2016. Αν οι συνδρομές ήταν στο 70-80% των PS4 owners θα είχαμε περάσει στην αποκλειστική ψηφιακή διανομή εδώ και καιρό. Και να μην αναλύσουμε στα περαιτέρω "κέρδη" που έχουν μέσα από τις συνδρομές όπως διαφήμιση μιας σειράς. Παράδειγμα το last of us στο playstation+ θα είναι απευθείας προώθηση σε 34 εκατομμύρια χρήστες που σημαίνει πως η συνέχεια του χτίζει βάσεις για μεγαλύτερη δυναμική πωλήσεων που επιπλέον σημαίνει δυνατότητα για περισσότερους day one αγοραστές στην πλήρη τιμή. Φυσικά μην ξεχνάμε πως μέσω των συνδρομών περιορίζουν παράλληλα ακόμα περισσότερα τα μεταχειρισμένα πέρα από την πτώση τιμών. Σε γενικότερο πλαίσιο τους ενδιαφέρουν οι ενεργοί χρήστες ώστε να έχουν μεγαλύτερη δυναμική κερδών, να τους περιορίζουν στα δικές τους υπηρεσίες και να μπορούν να αναγνωρίζουν προς τα που κινείται το αγοραστικό κοινό άμεσα με βάση τις ώρες που ξοδεύουν σε κάθε παιχνίδι, είδος, υπηρεσία, κτλ... *Οι εικόνες προέρχονται από το twitter account του Daniel Ahmad @ZhugeEX. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2018 από mansa2k
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, mansa2k said: Εκεί ακριβώς είναι το θέμα πως το βλέπεις από την δικιά σου σκοπιά. Reveal hidden contents H παραπάνω εικόνα δείχνει το operating income του Game Division της Sony, είναι αντιληπτό πως τα κέρδη ανεβαίνουν κατά την περίοδο του ps4 και τελικά θα καταλήξει στην πιο κερδοφόρα περίοδο του τμήματος. Βέβαια εδώ παίζει ρόλο και ο πληθωρισμός αλλά είναι σίγουρα μια εξαιρετική περίοδος που δεν έχει να ζηλέψει κάτι από την αντίστοιχη των 155 εκατομμύρια του ps2. Και αυτό "μόλις" με 30% συνδρομές. *Η αρνητική περίοδος ανήκει στο ps3 για όσους δεν το αντιλήφθηκαν. Αυτό όμως που θέλω να επισημάνω είναι πως στα δύο μοναδικά θετικά έτη (FY10/11-FY11/12) γνωρίζω πως το game division συνενώθηκε με άλλα τμήματα της εταιρίας, επομένως δεν είμαι βέβαιος πως τα νούμερα αυτά αντιστοιχούν αποκλειστικά στα games. Η παρακάτω εικόνα επαληθεύει την ήδη γνωστή αύξηση των εσόδων από τις συνδρομές στην περίοδο του ps4: Hide contents Στο άρθρο μου περί οικοσυστημάτων είχα αναφέρει τον στόχο της νεοσύστατης τότε Sony Interactive Entertainment LLC που προέκυψε από την τελευταία συγχώνευση των τμημάτων του Playstation: Key corporate strategies of SIE are: retain and expand PlayStation user engagement, increase Average Revenue Per Paying Users (ARPPU) and drive ancillary revenue. SIE will vigorously expand the PlayStation business by delivering an integrated experience built around best-in-class games and network services to consumers worldwide. Eδώ είναι και τα χαρακτηριστικά του πρόσφατου νέου προέδρου της Sony Interactive Entertainment LLC (*page 12): On October 3rd, we announced that John Kodera has been appointed President and CEO of Sony Interactive Entertainment (“SIE”), which operates the business in this segment. Kodera has led the network services business for many years and has been leading the overall product and business strategy of SIE as DeputyPresident since April of 2016. Αν οι συνδρομές ήταν στο 70-80% των PS4 owners θα είχαμε περάσει στην αποκλειστική ψηφιακή διανομή εδώ και καιρό. Και να μην αναλύσουμε στα περαιτέρω "κέρδη" που έχουν μέσα από τις συνδρομές όπως διαφήμιση μιας σειράς. Παράδειγμα το last of us στο playstation+ θα είναι απευθείας προώθηση σε 34 εκατομμύρια χρήστες που σημαίνει πως η συνέχεια του χτίζει βάσεις για μεγαλύτερη δυναμική πωλήσεων που σημαίνει επιπλέον και δυνατότητα για περισσότερους day one αγοραστές στην πλήρη τιμή. Φυσικά μην ξεχνάμε πως μέσω των συνδρομών περιορίζουν παράλληλα ακόμα περισσότερα τα μεταχειρισμένα πέρα από την πτώση τιμών. Γενικώς τους ενδιαφέρουν οι ενεργοί χρήστες ώστε να έχουν μεγαλύτερη δυναμική κερδών, να τους περιορίζουν στα δικές τους υπηρεσίες και να μπορούν να αναγνωρίζουν προς τα που κινείται το αγοραστικό κοινό άμεσα με βάση της ώρες που ξοδεύουν σε κάθε παιχνίδι, είδος, υπηρεσία, κτλ... Οι εικόνες προέρχονται από το twitter account του Daniel Ahmad @ZhugeEX. Μια διευκρίνηση, όταν έγραψα ότι «έχει περάσει και δεν έχει ακουμπήσει το μοντέλο της συνδρομής», εννοούσα στην παρούσα μορφή του. Γι' αυτό το λόγο η MS παρόλο που έχει 59m active users (τα 48m που αναφέρεις τα είχε πριν απο δυο χρόνια) και που έχει πολλά περισσότερα κέρδη από τις συνδρομές απ' ότι η Sony ψάχνει να βρει εναλλακτικά μοντέλα συνδρομής (πχ Game Pass) έτσι ώστε να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τα ποσοστά της. Εγώ δεν πιστεύω με καμία παναγία ότι το division του Plus παίρνει συγχαρητήρια από τους μετόχους για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που φέρνει. Τα αποτελεσμάτα είναι τουλάχιστον μέτρια με βάση την κοινή λογική και τουλάχιστον κακά σε σχέση με τον ανταγωνισμό που δεν έχει πουλήσει ούτε τις μισές κονσόλες. 1 hour ago, D.Luffy said: Ηρθε και επιβεβαίωση πλέον για το θάνατο της κλασικής VC. http://www.nintendolife.com/news/2018/05/the_virtual_console_isnt_coming_to_switch_nintendo_confirms Πολύ άκυρη απόφαση της Ν για μένα. Δείχνει ξακάθαρα ότι θέλουν απλά να τραβήξουν τον κόσμο στην συνδρομή. Αναμενόμενο βασικά. Ακόμα και να ήθελε η Ν, θα ήταν μόνη της στο παιχνίδι. Ξύπνησαν τα πρόβατα, βγάζουν τις αρχαιότητες μόνοι τους, SNK, SEGA και λοιποί, δεν θέλουν πατερούλη πλέον. Από την άλλη μεριά, αν στα €20 το χρόνο δίνουν για αρχή 20 NES games και προσθέτουν 5 - 10 games κάθε μήνα χωρίς να αφαιρούν κάποια από τα παλιά και μετά προσθέσουν SNES games και πιο μετά N64 games κοκ τα όποια να είναι όλα προσβάσιμα ανά πάσα στιγμή για όσο καιρό κρατάει η συνδρομή θα το λάμβανα σοβαρά υπόψιν. Τέσπα, πρέπει να μάθουμε περισσότερα για την υπηρεσία, ελπίζω στην Ε3. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2018 από Malthador 2
mansa2k Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Malthador είπε Μια διευκρίνηση, όταν έγραψα ότι «έχει περάσει και δεν έχει ακουμπήσει το μοντέλο της συνδρομής», εννοούσα στην παρούσα μορφή του. Γι' αυτό το λόγο η MS παρόλο που έχει 59m active users (τα 48m που αναφέρεις τα είχε πριν απο δυο χρόνια) και που έχει πολλά περισσότερα κέρδη από τις συνδρομές απ' ότι η Sony ψάχνει να βρει εναλλακτικά μοντέλα συνδρομής (πχ Game Pass) έτσι ώστε να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τα ποσοστά της. Εγώ δεν πιστεύω με καμία παναγία ότι το division του Plus παίρνει συγχαρητήρια από τους μετόχους για τις εξαιρετικά αποτελέσματα που φέρνει. Τα αποτελεσμάτα είναι τουλάχιστον μέτρια με βάση την κοινή λογική και τουλάχιστον κακά σε σχέση με τον ανταγωνισμό που δεν έχει πουλήσει ούτε τις μισές κονσόλες. Το πας σε άλλο κομμάτι όταν ξεκάθαρα στόχος τους είναι οι συνδρομές και φυσικά θα προσπαθήσουν να τις αυξήσουν κάτι που είναι κατανοητό και από τα στοιχεία που αναφέρω. Η δυναμική τους είναι αρκετά καλή με σημάδια ανόδου χωρίς να υπάρχουν αντίστοιχα κόπωσης. Ποια κοινή λογική βλέπει κάτι αρνητικό στις εικόνες που παραθέτω και σχολιάζω στο παραπάνω μήνυμα ειδικά όταν αποτελεί στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο ένα από τα πιο κερδοφόρα τμήματα τους; Σε ποιους μετόχους αναφέρεσαι; *Όντως οι συνδρομητές της MS είναι στα 59 εκατομμύρια αλλά όσο αφορά τα νούμερα που παραθέτει η MS (συνδρομητές/έσοδα) μην ξεχνάς και το Minecraft πέρα των υπολοίπων. Στην Ε3 θα δούμε και το Mixer..... Our decision to release exclusive game content on Xbox Game Pass simultaneous with global release increases the value of the subscription for members and our partners, and we are off to a good start. We grew gamer engagement again this quarter with 59 million monthly active Xbox Live members, record usage of our Xbox Live services, record viewers of our new streaming service, Mixer, and record Minecraft users. *xblive=59million=xb1+W10+mobile. O Nadella πριν γίνει πρόεδρος της MS ήταν υπεύθυνος για το πιο κερδοφόρο τμήμα εταιρίας, το cloud... Με τον ίδια λογική επιλέχτηκαν και οι Kodera, Furukawa γιατί είχαν δείξει ικανότητες προς τον προσανατολισμό της αντίστοιχης εταιρίας. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2018 από mansa2k
Prospector8 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Και επισημα ειπε η Ninty οτι το virtual console δεν θα ερθει στο Switch
Mistwalker Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Στη Ν ξερουν οτι ο κοσμος θελει τη virtual console και ξερουν οτι απο εκει οτι θα βγαλουν πολλα ντολαρς.Δεν πιστευω οτι δεν θα ερθει απλως δεν θα ερθει με το παλιο γνωστο μοντελο.Μπορει οπως ειπε ο @Malthador να ξεκινησουν με τα nes και στην πορεια να μπουν τα snes,n64,gc.Στη sega που θα φερουν το sega ages γνωριζουν και αυτοι οτι ο λαος θελει dreamcast παιχνιδια και η απαντηση που εδωσαν ειναι πως θα δουν πως θα παει με τα games που εχουν για αρχη και αν στην πορεια δουν οτι ο κοσμος ψηνετε θα μπουν και του dreamcast.Τωρα αν η nintendo δεν εχει σκοπο να φερει κατι εκτος απο nes games θα ειναι ηλιθιοι.Μην ξεχναμε οτι μιλαμε για ανθρωπους που ηθελαν να βαλουν 2gb ram στο switch και πιστευαν οτι ετσι θα μπορουσαν να παιξουν games ας πουμε σαν το wolfenstein 2.
chek2fire Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 το Σαββάτο θα έχει labo lab στο πλαίσιο στο the mall http://blog.plaisio.gr/labo-event/?utm_source=Newsletter&utm_medium=Email&utm_campaign=Newsletter-20180508-Labo-Event&cm_mmc=Plaisio Newsletter-_-Newsletter-20180508-Labo-Event-_-Body-_-Form&ref_a=9043045&ref_b=743757
Deghinsea Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Θέλω να πιστεύω ότι τελικά η online συνδρομή θα κινηθεί προς την κατεύθυνση που προαναφέρθηκε και σταδιακά θα φτάσει στο σημείο να έχεις ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα παιχνίδια από πολλά συστήματα της nintendo (nes/snes/n64/gamecube/gba/ds/3ds) εφόσον υπάρχει ενεργή συνδρομή. 1
EverythingYouBelieve Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Γνωρίζει κάποιος αν το Snipperclips Plus περιέχει και το αρχικό παιχνίδι μέσα ή είναι μόνο expansion; Ψάχνοντας μπερδεύτηκα γιατί λέει ότι έχει κάποιες επιπλέον πίστες και τις αρχικές ρεμιξαρισμένες. Δηλαδή δεν έχει και τις αρχικές πίστες απείραχτες;
Braveheart1980 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 34 λεπτά πριν, EverythingYouBelieve είπε Γνωρίζει κάποιος αν το Snipperclips Plus περιέχει και το αρχικό παιχνίδι μέσα ή είναι μόνο expansion; Ψάχνοντας μπερδεύτηκα γιατί λέει ότι έχει κάποιες επιπλέον πίστες και τις αρχικές ρεμιξαρισμένες. Δηλαδή δεν έχει και τις αρχικές πίστες απείραχτες; Τις έχει όλες! 1
EverythingYouBelieve Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Braveheart1980 είπε Τις έχει όλες! Ευχαριστώ! Τέλεια γιατί το σκεφτόμουν πολύ αυτό το παιχνίδι κυρίως επειδή έχει co-op. Και υπάρχει και σε physical που το προτιμώ!
Mazinga Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Με ολα αυτα που λετε, νομιζω οτι καλα εγραφα οτι δεν νοιαζεται η νιντεντο για τα ονλαιν. Προσπαθεί να φτιαξει μια πλατφορμα δηθεν συνδρομητική, μιμουμενη επιφανειακα την μοδα της στιγμης, αλλα οπου ουσιαστικα θα προτεινει τα προιοντα συλλογης της...
guy_threepwood Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 20 hours ago, Malthador said: 34m συνδρομές συνολικά στο PSN+ δεν σημαίνει ότι όλες αφορούν το PS4 (δεν θα βάλω PSV και PS3 στη κουβέντα, δεν έχει ουσία), αλλά ας δεχτώ ότι ένα αυθαίρετο 30m αφορούν αποκλειστικά PS4. Με 80m πουλημένα PS4 (επίσης αυθαίρετο νούμερο), αυτό σημαίνει ότι χονδρικά μόλις 1 στους 3 PS4 owners έχει ενεργή συνδρομή. Για εμένα (που είμαι μπακάλης και όχι πολυεθνική δισεκατομμυρίων), το 30% είναι απογοητευτικό ποσοστό. Σημαίνει ότι υπάρχει ένα γιγαντιαίο 70% εκεί έξω που δεν το έχουν ακουμπήσει αυτά που προσφέρουν με το αντάλλαγμα που ζητούν, πόσω δε μάλλον όταν ονειρεύονται ένα all-digital streaming-only μέλλον. Μην κοιτάς το κέρδος που τους αποφέρουν οι συνδρομές, και 1m subs να είχαν, πάλι κερδοφόρο θα ήταν, ούτως ή άλλως μιλάμε για «αέρα». Να κοιτάς την bigger picture και στο που αποσκοπούν. Αν οι συνδρομές ήταν στο 70-80% των PS4 owners τότε θα μιλούσαμε για επιτυχία, τώρα απλά έχει περάσει και δεν έχει ακουμπήσει το μοντέλο της συνδρομής, τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω εγώ. Ένα μεγάλο ποσοστό όμως έχει 2 PlayStation (πχ οικογένεια με 2 παιδιά) όπως επίσης σε κάποιους έχει χαλάσει. Αυτό σημαίνει ότι τα 34εκ είναι γιγάντιο νούμερο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις