Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Νομίζω οι μπαταρίες έχουν μικρότερη εγγύηση, μπράβο στο μαγαζί που στο κάλυψε!

6μηνες συνηθως.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Νομίζω οι μπαταρίες έχουν μικρότερη εγγύηση, μπράβο στο μαγαζί που στο κάλυψε!

Moνο στις συσκευες που αφαιρειται εχει 6 μηνες η μπαταρια. Στα unibody κινητα πανε κανονικα 2 χρονια σαν την συσκευη γιατι δεν μπορεις να παρεμβεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, primeragt είπε

Moνο στις συσκευες που αφαιρειται εχει 6 μηνες η μπαταρια. Στα unibody κινητα πανε κανονικα 2 χρονια σαν την συσκευη γιατι δεν μπορεις να παρεμβεις.

Οποτε και στο Switch οι μπαταρια του θα εχει εγγυηση μαζι με το μηχανημα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, zio10 είπε

Νομίζω οι μπαταρίες έχουν μικρότερη εγγύηση, μπράβο στο μαγαζί που στο κάλυψε!

Μιλαω για την original που ηρθε με το macbook pro(δεν ξερω αν εχει καποια σημασια αυτη η λεπτομερεια), και εγω για 1 χρονο νομιζα ητανε, αλλα βρεθηκα προ εκπληξεως γτ περιμενα να δωσω περιπου 150 ευρω. 

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει πρόβλημα αν αφήνω το switch συνδεδεμένο στο dock όταν δεν το χρησιμοποιώ; Ρωτάω γιατί θυμάμαι ότι σε λάπτοπ δεν είναι κακή ιδέα να τα αφήνεις πάνω στο ρεύμα συνέχεια.

  • Moderators
Δημοσ.
19 hours ago, Pitsifrikos said:

Οι κλέφτες είναι προς sony μεριά που δίνουν ένα χρόνο.

Πάμε πάλι, αν και τα είπα και στο δίπλα νήμα, γιατί είναι δυσνόητο μάλλον. Κανένας κατασκευαστής δεν είναι κλέφτης ή εάν είναι, τότε είναι  με αυτόν που συνδιαλλέγεται, όχι με εμάς ως καταναλωτές. Στον τελικό καταναλωτή δεν του πέφτει λόγος τι θέλει να γράφει η Sony και η κάθε Sony στο σάιτ της. Ο κατασκευαστής δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντι στον τελικό καταναλωτή στο κομμάτι της εγγύησης της κονσόλας και μπορεί να δίνει όση εγγύηση γουστάρει στο προϊόν του. Σε κάθε περίπτωση, βάσει νόμου και ευρωπαϊκής οδηγίας ο πωλητής είναι εκείνος που έχει υποχρέωση να βρει λύση στον τελικό καταναλωτή για το διάστημα που ισχύει η νόμιμη εγγύηση.

Γι' αυτό το λέμε και το ξαναλέμε κάθε φορά, όταν έχει πρόβλημα το -εντός εγγύησης-  προϊόν σας, ποτέ μα ποτέ μην απευθύνεστε (τουλάχιστον σε πρώτη φάση) στο επίσημο σέρβις. Πάντα πηγαίνετε το ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα από το οποίο το αγοράσατε, αυτοί είναι που έχουν την υποχρέωση να τιμήσουν την νόμιμη εγγύηση. Με το να παρακάμπτετε την εγγύηση και να πηγαίνετε απευθείας στον αντιπρόσωπο τότε παραιτήστε οικειοθελώς από σωρεία δικαιωμάτων που απορρέουν από το νόμο και τις οδηγίες.

11 hours ago, chek2fire said:

Από που το αγοράζουμε αυτό;

13 minutes ago, paparen said:

Υπάρχει πρόβλημα αν αφήνω το switch συνδεδεμένο στο dock όταν δεν το χρησιμοποιώ; Ρωτάω γιατί θυμάμαι ότι σε λάπτοπ δεν είναι κακή ιδέα να τα αφήνεις πάνω στο ρεύμα συνέχεια.

Δεν υπάρχει πρόβλημα να είναι μια συσκευή συνεχώς στην πρίζα, τουλάχιστον δεν υπάρχει πρόβλημα για την μπαταρία της. Αυτό που βλάπτει την μπαταρία είναι να χρεώνεται κύκλους φόρτισης, με το να είναι συνεχώς στο ρεύμα δεν επηρεάζεται τόσο η ζωή της, αφού μένει συνεχώς φορτισμένη και δεν μπαίνει σε διαδικασία κύκλου φόρτισης. Ωστόσο, καλό θα ήταν στο NSw να κάνεις ότι συνίσταται σε κάθε μπαταρία του είδους: τουλάχιστον μία πλήρης αποφόρτιση και μία πλήρης φόρτιση το μήνα.

  • Thanks 2
Δημοσ.

Εχει παρει το μάτι σας καμια προσφορά για Pro Controller;

Ειτε και μεταχείρο σε εξαιρετική κατάσταση;

 

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Malthador είπε

Πάμε πάλι, αν και τα είπα και στο δίπλα νήμα, γιατί είναι δυσνόητο μάλλον. Κανένας κατασκευαστής δεν είναι κλέφτης ή εάν είναι, τότε είναι  με αυτόν που συνδιαλλέγεται, όχι με εμάς ως καταναλωτές. Στον τελικό καταναλωτή δεν του πέφτει λόγος τι θέλει να γράφει η Sony και η κάθε Sony στο σάιτ της. Ο κατασκευαστής δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντι στον τελικό καταναλωτή στο κομμάτι της εγγύησης της κονσόλας και μπορεί να δίνει όση εγγύηση γουστάρει στο προϊόν του. Σε κάθε περίπτωση, βάσει νόμου και ευρωπαϊκής οδηγίας ο πωλητής είναι εκείνος που έχει υποχρέωση να βρει λύση στον τελικό καταναλωτή για το διάστημα που ισχύει η νόμιμη εγγύηση.

Γι' αυτό το λέμε και το ξαναλέμε κάθε φορά, όταν έχει πρόβλημα το -εντός εγγύησης-  προϊόν σας, ποτέ μα ποτέ μην απευθύνεστε (τουλάχιστον σε πρώτη φάση) στο επίσημο σέρβις. Πάντα πηγαίνετε το ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα από το οποίο το αγοράσατε, αυτοί είναι που έχουν την υποχρέωση να τιμήσουν την νόμιμη εγγύηση. Με το να παρακάμπτετε την εγγύηση και να πηγαίνετε απευθείας στον αντιπρόσωπο τότε παραιτήστε οικειοθελώς από σωρεία δικαιωμάτων που απορρέουν από το νόμο και τις οδηγίες.

Από που το αγοράζουμε αυτό;

Δεν υπάρχει πρόβλημα να είναι μια συσκευή συνεχώς στην πρίζα, τουλάχιστον δεν υπάρχει πρόβλημα για την μπαταρία της. Αυτό που βλάπτει την μπαταρία είναι να χρεώνεται κύκλους φόρτισης, με το να είναι συνεχώς στο ρεύμα δεν επηρεάζεται τόσο η ζωή της, αφού μένει συνεχώς φορτισμένη και δεν μπαίνει σε διαδικασία κύκλου φόρτισης. Ωστόσο, καλό θα ήταν στο NSw να κάνεις ότι συνίσταται σε κάθε μπαταρία του είδους: τουλάχιστον μία πλήρης αποφόρτιση και μία πλήρης φόρτιση το μήνα.

Χαλάει το μηχάνημα,το πάω στον πωλητή 1 χρόνο και κάτι μετά,ο πωλητής το πάει στην αντιπροσωπεία και η αντιπροσωπεία του λέει ότι δε το επισκευάζει επειδή η εγγύηση που δίνει είναι ένας χρόνος.Ποιος φταίει σε αυτή την περίπτωση,ο μαγαζατορας;

Δημοσ.

Έτσι, ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας. 

https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.

Αυτή η 2ετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

 

  • Moderators
Δημοσ.
16 minutes ago, Pitsifrikos said:

Χαλάει το μηχάνημα,το πάω στον πωλητή 1 χρόνο και κάτι μετά,ο πωλητής το πάει στην αντιπροσωπεία και η αντιπροσωπεία του λέει ότι δε το επισκευάζει επειδή η εγγύηση που δίνει είναι ένας χρόνος.Ποιος φταίει σε αυτή την περίπτωση,ο μαγαζατορας;

Ναι. 

Βάσει νόμου, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σου βρει λύση για όσο διαρκεί η νόμιμη εγγύηση. 

Δημοσ.

οχι Maltha ..ειναι οδηγια αυτη η μλκια και τσαμπα μπλεκουν κοσμο...Δηλαδη ελα στο μυαλο και την λογικη ενος καταστηματος (δε μιλαω κατευθειαν για πολυ εθνικες) και πες μου ποιος θα τον πιστωσει/καλυψει για το 2ο ετος (ετσι οπως το θετεις εσυ) για τα εξοδα των ανταλλακτικων και επισκευης? Δε προκειται να το κανει κανεις εφοσον δε τον τηρει ο κατασκευαστης... Η Ε.Ε πολλα ζηταει και τα μισα ειναι πιπες , εγω ειμαι και καταναλωτης και εργαζομαι σε καταστημα τεχνολογιας ( απτα μικρα) , δεν εβγαλε κανεις ποτε ακρη σε καμια περιπτωση ειτε πηγε συνηγορο ειτε οποθδηποτε αλλου... Απλη οδηγια δινουν και δεν τους επιβαλει κανεις να σε καλυψουν με 2ο ετος...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, christos_75 said:

Έτσι, ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας. 

https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.

Αυτή η 2ετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

δυστυχώς η περιβόητη αυτή οδηγία και ο νόμος έχουν ένα όμορφότατο παραθυράκι:

"Όταν αυτό το ελάττωμα ή η έλλειψη εμφανίζεται εντός έξι μηνών από τον χρόνο της πώλησης τεκμαίρεται ότι αυτό υπήρχε ήδη κατά τον χρόνο της πώλησης. Αντίθετα, για τα ελαττώματα ή ελλείψεις που εμφανίζονται από τον 7ο μήνα και μετά ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι αυτά δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος." 

Και αυτή την φράση επικαλούνται πάρα πολλοί πωλητές για να μην παρέχουν την κάλυψη.... Χιλιοσυζητημένο...

Επεξ/σία από sotirisl
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...