Fulgore Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, zio10 είπε Νομίζω οι μπαταρίες έχουν μικρότερη εγγύηση, μπράβο στο μαγαζί που στο κάλυψε! 6μηνες συνηθως. 1
primeragt Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, zio10 είπε Νομίζω οι μπαταρίες έχουν μικρότερη εγγύηση, μπράβο στο μαγαζί που στο κάλυψε! Moνο στις συσκευες που αφαιρειται εχει 6 μηνες η μπαταρια. Στα unibody κινητα πανε κανονικα 2 χρονια σαν την συσκευη γιατι δεν μπορεις να παρεμβεις. 1
orck Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 11 λεπτά πριν, primeragt είπε Moνο στις συσκευες που αφαιρειται εχει 6 μηνες η μπαταρια. Στα unibody κινητα πανε κανονικα 2 χρονια σαν την συσκευη γιατι δεν μπορεις να παρεμβεις. Οποτε και στο Switch οι μπαταρια του θα εχει εγγυηση μαζι με το μηχανημα.
primeragt Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Δημοσ. 5 Μαΐου 2018 Η νομοθεσια αυτο οριζει. Τωρα το πως θα το εκλαβει το εκαστωτε καταστημα η αντιπρωσοπεια ειναι αλλο θεμα.
najinblue3 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, zio10 είπε Νομίζω οι μπαταρίες έχουν μικρότερη εγγύηση, μπράβο στο μαγαζί που στο κάλυψε! Μιλαω για την original που ηρθε με το macbook pro(δεν ξερω αν εχει καποια σημασια αυτη η λεπτομερεια), και εγω για 1 χρονο νομιζα ητανε, αλλα βρεθηκα προ εκπληξεως γτ περιμενα να δωσω περιπου 150 ευρω. 1
chek2fire Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 owlboy και μας έρχεται απίστευτος κολέκτορας \ http://game20.gr/owlboy-limited-edition-announced/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Game20+(Game+2.0) 5
paparen Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Υπάρχει πρόβλημα αν αφήνω το switch συνδεδεμένο στο dock όταν δεν το χρησιμοποιώ; Ρωτάω γιατί θυμάμαι ότι σε λάπτοπ δεν είναι κακή ιδέα να τα αφήνεις πάνω στο ρεύμα συνέχεια.
Moderators Malthador Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 19 hours ago, Pitsifrikos said: Οι κλέφτες είναι προς sony μεριά που δίνουν ένα χρόνο. Πάμε πάλι, αν και τα είπα και στο δίπλα νήμα, γιατί είναι δυσνόητο μάλλον. Κανένας κατασκευαστής δεν είναι κλέφτης ή εάν είναι, τότε είναι με αυτόν που συνδιαλλέγεται, όχι με εμάς ως καταναλωτές. Στον τελικό καταναλωτή δεν του πέφτει λόγος τι θέλει να γράφει η Sony και η κάθε Sony στο σάιτ της. Ο κατασκευαστής δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντι στον τελικό καταναλωτή στο κομμάτι της εγγύησης της κονσόλας και μπορεί να δίνει όση εγγύηση γουστάρει στο προϊόν του. Σε κάθε περίπτωση, βάσει νόμου και ευρωπαϊκής οδηγίας ο πωλητής είναι εκείνος που έχει υποχρέωση να βρει λύση στον τελικό καταναλωτή για το διάστημα που ισχύει η νόμιμη εγγύηση. Γι' αυτό το λέμε και το ξαναλέμε κάθε φορά, όταν έχει πρόβλημα το -εντός εγγύησης- προϊόν σας, ποτέ μα ποτέ μην απευθύνεστε (τουλάχιστον σε πρώτη φάση) στο επίσημο σέρβις. Πάντα πηγαίνετε το ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα από το οποίο το αγοράσατε, αυτοί είναι που έχουν την υποχρέωση να τιμήσουν την νόμιμη εγγύηση. Με το να παρακάμπτετε την εγγύηση και να πηγαίνετε απευθείας στον αντιπρόσωπο τότε παραιτήστε οικειοθελώς από σωρεία δικαιωμάτων που απορρέουν από το νόμο και τις οδηγίες. 11 hours ago, chek2fire said: owlboy και μας έρχεται απίστευτος κολέκτορας \ http://game20.gr/owlboy-limited-edition-announced/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Game20+(Game+2.0) Από που το αγοράζουμε αυτό; 13 minutes ago, paparen said: Υπάρχει πρόβλημα αν αφήνω το switch συνδεδεμένο στο dock όταν δεν το χρησιμοποιώ; Ρωτάω γιατί θυμάμαι ότι σε λάπτοπ δεν είναι κακή ιδέα να τα αφήνεις πάνω στο ρεύμα συνέχεια. Δεν υπάρχει πρόβλημα να είναι μια συσκευή συνεχώς στην πρίζα, τουλάχιστον δεν υπάρχει πρόβλημα για την μπαταρία της. Αυτό που βλάπτει την μπαταρία είναι να χρεώνεται κύκλους φόρτισης, με το να είναι συνεχώς στο ρεύμα δεν επηρεάζεται τόσο η ζωή της, αφού μένει συνεχώς φορτισμένη και δεν μπαίνει σε διαδικασία κύκλου φόρτισης. Ωστόσο, καλό θα ήταν στο NSw να κάνεις ότι συνίσταται σε κάθε μπαταρία του είδους: τουλάχιστον μία πλήρης αποφόρτιση και μία πλήρης φόρτιση το μήνα. 2
chek2fire Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Για τον κολέκτορα του Owlboy θα εμφανιστεί μαλλον σε κανά amazon τις επόμενες μέρες.
Vagosman Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Εχει παρει το μάτι σας καμια προσφορά για Pro Controller; Ειτε και μεταχείρο σε εξαιρετική κατάσταση;
Pitsifrikos Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 6 ώρες πριν, Malthador είπε Πάμε πάλι, αν και τα είπα και στο δίπλα νήμα, γιατί είναι δυσνόητο μάλλον. Κανένας κατασκευαστής δεν είναι κλέφτης ή εάν είναι, τότε είναι με αυτόν που συνδιαλλέγεται, όχι με εμάς ως καταναλωτές. Στον τελικό καταναλωτή δεν του πέφτει λόγος τι θέλει να γράφει η Sony και η κάθε Sony στο σάιτ της. Ο κατασκευαστής δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντι στον τελικό καταναλωτή στο κομμάτι της εγγύησης της κονσόλας και μπορεί να δίνει όση εγγύηση γουστάρει στο προϊόν του. Σε κάθε περίπτωση, βάσει νόμου και ευρωπαϊκής οδηγίας ο πωλητής είναι εκείνος που έχει υποχρέωση να βρει λύση στον τελικό καταναλωτή για το διάστημα που ισχύει η νόμιμη εγγύηση. Γι' αυτό το λέμε και το ξαναλέμε κάθε φορά, όταν έχει πρόβλημα το -εντός εγγύησης- προϊόν σας, ποτέ μα ποτέ μην απευθύνεστε (τουλάχιστον σε πρώτη φάση) στο επίσημο σέρβις. Πάντα πηγαίνετε το ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα από το οποίο το αγοράσατε, αυτοί είναι που έχουν την υποχρέωση να τιμήσουν την νόμιμη εγγύηση. Με το να παρακάμπτετε την εγγύηση και να πηγαίνετε απευθείας στον αντιπρόσωπο τότε παραιτήστε οικειοθελώς από σωρεία δικαιωμάτων που απορρέουν από το νόμο και τις οδηγίες. Από που το αγοράζουμε αυτό; Δεν υπάρχει πρόβλημα να είναι μια συσκευή συνεχώς στην πρίζα, τουλάχιστον δεν υπάρχει πρόβλημα για την μπαταρία της. Αυτό που βλάπτει την μπαταρία είναι να χρεώνεται κύκλους φόρτισης, με το να είναι συνεχώς στο ρεύμα δεν επηρεάζεται τόσο η ζωή της, αφού μένει συνεχώς φορτισμένη και δεν μπαίνει σε διαδικασία κύκλου φόρτισης. Ωστόσο, καλό θα ήταν στο NSw να κάνεις ότι συνίσταται σε κάθε μπαταρία του είδους: τουλάχιστον μία πλήρης αποφόρτιση και μία πλήρης φόρτιση το μήνα. Χαλάει το μηχάνημα,το πάω στον πωλητή 1 χρόνο και κάτι μετά,ο πωλητής το πάει στην αντιπροσωπεία και η αντιπροσωπεία του λέει ότι δε το επισκευάζει επειδή η εγγύηση που δίνει είναι ένας χρόνος.Ποιος φταίει σε αυτή την περίπτωση,ο μαγαζατορας;
christos_75 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Έτσι, ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας. https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205 Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία. Αυτή η 2ετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή. Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm
Moderators Malthador Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 16 minutes ago, Pitsifrikos said: Χαλάει το μηχάνημα,το πάω στον πωλητή 1 χρόνο και κάτι μετά,ο πωλητής το πάει στην αντιπροσωπεία και η αντιπροσωπεία του λέει ότι δε το επισκευάζει επειδή η εγγύηση που δίνει είναι ένας χρόνος.Ποιος φταίει σε αυτή την περίπτωση,ο μαγαζατορας; Ναι. Βάσει νόμου, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σου βρει λύση για όσο διαρκεί η νόμιμη εγγύηση.
vag.patrick Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 οχι Maltha ..ειναι οδηγια αυτη η μλκια και τσαμπα μπλεκουν κοσμο...Δηλαδη ελα στο μυαλο και την λογικη ενος καταστηματος (δε μιλαω κατευθειαν για πολυ εθνικες) και πες μου ποιος θα τον πιστωσει/καλυψει για το 2ο ετος (ετσι οπως το θετεις εσυ) για τα εξοδα των ανταλλακτικων και επισκευης? Δε προκειται να το κανει κανεις εφοσον δε τον τηρει ο κατασκευαστης... Η Ε.Ε πολλα ζηταει και τα μισα ειναι πιπες , εγω ειμαι και καταναλωτης και εργαζομαι σε καταστημα τεχνολογιας ( απτα μικρα) , δεν εβγαλε κανεις ποτε ακρη σε καμια περιπτωση ειτε πηγε συνηγορο ειτε οποθδηποτε αλλου... Απλη οδηγια δινουν και δεν τους επιβαλει κανεις να σε καλυψουν με 2ο ετος... 1
sotirisl Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, christos_75 said: Έτσι, ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας. https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205 Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία. Αυτή η 2ετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή. Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm δυστυχώς η περιβόητη αυτή οδηγία και ο νόμος έχουν ένα όμορφότατο παραθυράκι: "Όταν αυτό το ελάττωμα ή η έλλειψη εμφανίζεται εντός έξι μηνών από τον χρόνο της πώλησης τεκμαίρεται ότι αυτό υπήρχε ήδη κατά τον χρόνο της πώλησης. Αντίθετα, για τα ελαττώματα ή ελλείψεις που εμφανίζονται από τον 7ο μήνα και μετά ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι αυτά δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος." Και αυτή την φράση επικαλούνται πάρα πολλοί πωλητές για να μην παρέχουν την κάλυψη.... Χιλιοσυζητημένο... Επεξ/σία 6 Μαΐου 2018 από sotirisl 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις