mansa2k Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2016 Δεν είναι εύκολο να βγουν συμπεράσματα από τις πατέντες της Ν μιας και κάποιες από αυτές προορίζονται και για την σειρά QoL.
Fulgore Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 http://www.gamespot.com/articles/nintendo-wont-repeat-wii-u-launch-mistakes-for-nx-/1100-6443045/ παλι καλα που το καταλαβε νωρις
mansa2k Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Ο Reggie είναι ένας ενδιάμεσος και τίποτα παραπάνω, κάνει παρατηρήσεις και προτάσεις στα κεντρικά στον τομέα που εξειδικεύεται. Τα περισσότερα από αυτά έχουν αναφερθεί και από τον συχωρεμένο Iwata. Είχα αναφέρει σε παλιότερο μήνυμα αλλά και γενικά στο blog μου την αναγκαιότητα ενός νέου εμπορικού μοντέλου (που προς τα εκεί κινείται η Ν) και της διαφορετικότητας. Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι πλέον αναγκαίο. Οι Sony/MS με τα scorpio/neo ουσιαστικά προσπαθούν να επεκτείνουν την αγορά με μπαλώματα δημιουργώντας ένα κύμα μεταχειρισμένων ps4/xb1. Βέβαια για αυτούς πάλι κέρδος είναι, ειδικά η αύξηση των συνδρομητών τους αλλά δεν την θεωρώ ουσιαστική λύση για την ανάπτυξη της βιομηχανίας. Από την άλλη τα PS VR, Hololens τα θεωρώ εξαιρετικά ακριβά περιφερειακά και δεν πιστεύω να επιτύχουν να προσελκύσουν άμεσα νέο κοινό. Τέλος κάποια δεδομένα που διαφεύγουν στους περισσότερους με βάση όσα διαβάζω στο διαδίκτυο: -Η Ν ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει το ΝΧ τέλη Μαρτίου που σημαίνει πριν το τέλος του οικονομικού της έτους (31 Μαρτίου). -Η Ν ενδιαφέρεται να υπάρχει μια σωστή ροή κυκλοφοριών. Με βάση αυτό θεωρώ δεδομένο πως οι πρώτοι εννέα μήνες μέχρι και τέλος του 2017 έχουν ήδη προγραμματισμένες κυκλοφορίες παιχνιδιών. -Η Ν εφόσον ενδιαφέρεται για την όλη πορεία στους πρώτους εννέα μήνες τότε το μεγάλο παιχνίδι θα παιχτεί στις γιορτές. Οι όποιες "ανησυχίες" κάποιων πως η Ν καθυστερεί την ανακοίνωση υπερβολικά είναι απλά μπαρούφες. Ακόμα και δύο μήνες (λέμε τώρα) να γίνει η επίσημη παρουσίαση πριν την κυκλοφορία του ΝΧ δεν τίθεται θέμα. -Η πολιτική της Ν με τις τρίτες εταιρίες δεν είναι εμπορική τύπου MS/Sony, δηλαδή σου σκάω χρήμα για αποκλειστικό περιεχόμενο και παράλληλα πληρώνω ένα μέρος της προώθησης του παιχνιδιού. Ενδιαφέρεται περισσότερο για συνεργασίες και ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε πολλαπλά επίπεδα, δεν κινείται τόσο με βάση το χρήμα αναλογικά με τους άλλους δύο. Η πολιτική της παραμένει η ίδια, θεωρούν ότι αυτοί πρέπει να προωθήσουν τις πωλήσεις του συστήματος για να μπορέσουν να δημιουργήσουν την κατάλληλη βάση ώστε να επενδύσουν και οι τρίτες εταιρίες. Οι άλλοι δύο λειτουργούν αντίθετα και αυτό φαίνεται και από τα παιχνίδια με τις κορυφαίες πωλήσεις ανά σύστημα. 1
michael92 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Ο Reggie είναι ένας ενδιάμεσος και τίποτα παραπάνω, κάνει παρατηρήσεις και προτάσεις στα κεντρικά στον τομέα που εξειδικεύεται. Τα περισσότερα από αυτά έχουν αναφερθεί και από τον συχωρεμένο Iwata. Τι λες μωρέ; Reggie is love, Reggie is life.
Grim Ripper Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2016 NX Handheld Dimensions, Layout Info, Lack of Region Lock
Deghinsea Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2016 Αν αφήσουμε στην άκρη όλες τις φήμες και κοιτάξουμε στην υποστήριξη που φαίνεται να συνεχίζει να έχει το 3ds και στην ανυπαρξία υποστήριξης που συνεχίζει να έχει το WiiU, πόσο πιθανό θεωρείτε να είναι φορητό το σύστημα που θα κυκλοφορήσει το Μάρτιο;
Deghinsea Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2016 Η bplus ανακοίνωσε παιχνίδι με τίτλο tank it! για steam και nintendo NX http://gonintendo.com/stories/264393-bplus-announces-anti-war-game-tank-it-for-steam-and-nintendo-nx
mansa2k Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2016 Αν αφήσουμε στην άκρη όλες τις φήμες και κοιτάξουμε στην υποστήριξη που φαίνεται να συνεχίζει να έχει το 3ds και στην ανυπαρξία υποστήριξης που συνεχίζει να έχει το WiiU, πόσο πιθανό θεωρείτε να είναι φορητό το σύστημα που θα κυκλοφορήσει το Μάρτιο; Όπως είχα γράψει θεωρώ πως συμφέρει περισσότερο την Ν μέσα από τα δημιουργία κοινών εργαλείων ανάπτυξης για το επόμενο οικιακό/φορητό σύστημα να κυκλοφορήσει πρώτα το οικιακό κάτι που θα την διευκολύνει ακόμα περισσότερο στην αξιοποίηση του υλικού. Μάλιστα δεν θα μου κάνει εντύπωση αν ενδιάμεσα στις δύο κυκλοφορίες να μεσολαβήσει το QoL Health. Παρόλο τις κινήσεις τις Ν βρίσκω ιδιαίτερα απογοητευτικό το τελευταίο Direct αφιερωμένο στο 3DS. Ανακοινώνουν νέο ip και παρουσιάζουν το mario sports superstars. Μετά από τα golf/tennis/olympic games τι στο καλό νέο ip είναι αυτό; Το pikmin πάλι δεν πρόκειται να φέρει νέο κόσμο στην σειρά. Οι γνώστες του παιχνιδιού το γνωρίζουν στις τρεις διαστάσεις από την πρώτη έκδοση. Γιατί ξαφνικά να δείξουν ενδιαφέρον για μια υποτυπώδης side-scrolling δισδιάστατη έκδοση; Θα προτιμούσα στην συγκεκριμένη περίπτωση μια έκδοση βασισμένη στο Pikmin Αdventure του Νintendoland. Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, η Ν δεν δείχνει βήματα προόδου. Το κόστος ανάπτυξης του 3ds έχει πέσει πλέον αρκετά, θα μπορούσαν λοιπόν να δώσουν την ευκαιρία να δημιουργηθούν νέα ips από νεότερα ταλέντα (όπως έγινε στην περίπτωση του splatoon) ή γενικώς να τολμήσουν νέες ιδέες. Κατανοητό πως η Ν μέσα μπαλωμάτων (ports) θέλει να δώσει χρόνο ζωής στο 3ds ώστε να συνεχίσει να υπάρχουν έσοδα από το φορητό μέχρι να ολοκληρώσουν τα μελλοντικά τους πλάνα. Όμως αυτό το κόλλημα σε ιδέες που δεν έχουν να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό σαν να λένε ότι δεν έχουμε καλύτερες ιδέες με ενοχλεί ιδιαίτερα και προσωπικά μου δημιουργεί αμφιβολίες για το αν θα είναι αρκετά ένα σωστό εμπορικό μοντέλο και η διαφορετικότητα. Βέβαια αυτά θα τα κρίνουμε κατάλληλα όταν παρουσιαστεί επίσημα το ΝΧ ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται.
panther_512 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Εμένα η μόνη μου απορία είναι για ποιό λόγο να περιμένει κάποιος κάτι το διαφορετικό από τη Νιντέντο, όταν μέχρι τώρα δεν μας έχει δείξει τίποτα το διαφορετικό...... Αγαπάμε Νιντέντο, αλλά κρατάμε τις προσδοκίες μας πάρα πολύ χαμηλά.
Deghinsea Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Όταν λές ότι δε μας έχει δείξει κάτι διαφορετικό, σε τι ακριβώς αναφέρεσαι; Εγώ όπως το βλέπω, τα τελευταία 10 χρόνια συνέχεια κάτι διαφορετικό μας δείχνει. Από τις 2 οθόνες του ds, στα motion controls του wii, στο 3d effect του 3ds, στο tablet του wiiu. Άλλο αν κάποια από αυτά δε μας αρέσουν.
panther_512 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Εγώ διαπιστώνω έλλειψη οράματος. Αν υπήρχε όραμα, η Νιντέντο θα είχε πάρει την επιτυχία του Wii και θα έχτιζε επάνω της. Το WiiU έπρεπε να αποτελεί εξέλιξη του Wii. Να πάρει τα motion controls ένα βήμα παραπάνω και να τα συνδυάσει με ικανό hardware. Αντίθετα η ίδια η εταιρία αντιμετώπισε τα motion controls ως gimmick (ενώ δεν ήταν) που του ξέφτισε η μπογιά και έψαξε να βρεί νέο gimmick για τη νέα της κονσόλα. ¨Ετσι φτάσαμε στο WiiU. Και τώρα που πάτωσε βλέπουμε μιά από τα ίδια. Όποια και αν είναι η νέα πρόταση της Νιντέντο, πρέπει επιτέλους να το πάρει απόφαση ότι το hardware χρειάζεται και μπόλικο ποιοτικό software. Αυτό είναι το κύριο συστατικό της επιτυχίας στις φορητές της και όχι το hardware τους. 2
Moderators Malthador Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Εγώ διαπιστώνω έλλειψη οράματος. Αν υπήρχε όραμα, η Νιντέντο θα είχε πάρει την επιτυχία του Wii και θα έχτιζε επάνω της. Το WiiU έπρεπε να αποτελεί εξέλιξη του Wii. Να πάρει τα motion controls ένα βήμα παραπάνω και να τα συνδυάσει με ικανό hardware. Αντίθετα η ίδια η εταιρία αντιμετώπισε τα motion controls ως gimmick (ενώ δεν ήταν) που του ξέφτισε η μπογιά και έψαξε να βρεί νέο gimmick για τη νέα της κονσόλα. ¨Ετσι φτάσαμε στο WiiU. Και τώρα που πάτωσε βλέπουμε μιά από τα ίδια. Όποια και αν είναι η νέα πρόταση της Νιντέντο, πρέπει επιτέλους να το πάρει απόφαση ότι το hardware χρειάζεται και μπόλικο ποιοτικό software. Αυτό είναι το κύριο συστατικό της επιτυχίας στις φορητές της και όχι το hardware τους. Συμφωνώ με χίλια. Τεράστιο φάουλ το γεγονός ότι η Ν έκανε ditched τα motion controls. Απορώ τι σκατά είχαν μέσα στο κεφάλι τους όταν το έκαναν αυτό.
keropi Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Από τις φήμες που διάβασα για το ΝΧ με ξενέρωσε εμένα. Τα motion controls καλά έκανε και τα πέταξε - να πάνε από εκεί που ήρθαν γιατί καταστρέψανε την εταιρεία. Να βγάλει κάτι σοβαρό για την tv σαν τα x1/ps4 , να βγάλει τις παιχνιδάρες της όπως τους αρμόζει για το 2016 και αν θέλουν ας βγάλουν και έξτρα motion/whatever controllers. Η Ν καθόρισε το gaming με τα NES/SNES και συνέχισε με Ν64/GC που ήταν όλα "νορμάλ" συστήματα και όχι gimmicks. Την φάγανε για πλάκα οι Sony και η MS που μπήκαν στο παιχνίδι δεκαετίες αργότερα, τραγικό...
mansa2k Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 Προσωπικά θα διαφωνήσω με τα χίλια με τον panther_512. Έχω γράψει πως όντως οι περισσότεροι περίμεναν το WiiU να είναι συνεχιστής και εξέλιξη των motion controls αλλά κάτι τέτοιο αμφιβάλω αν θα είχε ουσιαστικό αποτέλεσμα. Από την μια οι casuals δεν υπήρχε περίπτωση να επενδύσουν σε ένα νέο σύστημα για να έχουν πρόσβαση στο ίδιο με επιπλέον περιεχόμενο software και από την άλλοι οι περισσότεροι gamers είχαν υποστεί αρνητική προπαγάνδα σε βαθμό πλύσης εγκεφάλου ότι θα πάθουν ψωρίαση αν αγγίξουν motion controls και πως το Wii δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από συλλέκτης σκόνης. To βασικό πρόβλημα με το gamepad είναι ότι πέταξε όλη την φιλοσοφία του wii remote στα σκουπίδια. Αντί λοιπόν βάση της ίδια φιλοσοφίας να δημιουργήσουν ένα νέο χειριστήριο δημιούργησαν το gamepad που είναι σαν ένα gamecube controller με οθόνη. Η αλλαγή αυτή γίνεται αντιληπτή αν διαβάσει κανείς και τα αντίστοιχα Iwata Asks σχετικά με τα χειριστήρια των δύο τελευταίων οικιακών συστημάτων της εταιρίας. Το τεράστιο λάθος που έπραξε η Ν με το Wii που φάνηκε εκ των υστέρων είναι έλλειψη υποστήριξης του με την κυκλοφορία του WiiU. Θεωρώ πως τα Wii Sports Club, Wii Fit U, Wii Party U, New Super Mario Bros U θα είχαν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία αν είχαν κυκλοφορήσει στο Wii. Αυτό γίνεται αντιληπτό και από τα νούμερα του Just Dance που συνέχισε να πουλάει στο Wii ακόμα και με την κυκλοφορία του WiiU αλλά και σε άλλα συστήματα. Επίσης θα διαφωνήσω με την έλλειψη οράματος σχετικά με τα μελλοντικά πλάνα της εταιρίας. Όποιος έχει διαβάσει τις σχετικές παρουσιάσεις στο nintendo ir γνωρίζει ότι στοχεύουν σε πλάνο δεκαετίας με επεκτάσεις σε νέους τομείς. Πολλά από αυτά αναφέρω στο blog μου με άρθρα όπως τα οικοσυστήματα, nx controller κτλ. Κατά τα άλλα οι φήμες παραμένουν φήμες μέχρι την επίσημη παρουσίαση.
Moderators Malthador Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2016 Mario Galaxy -> 11.5m πωλήσεις Twilight Princess -> 7.5m πωλήσεις SSBB -> 13m πωλήσεις Mario Kart Wii -> 35m (!) πωλήσεις Όποιος θεωρεί ότι οι παραπάνω πωλήσεις έγιναν από τους casuals ή ότι τα motion controls δεν δούλευαν σωστά στα παραπάνω games, τότε μάλλον δεν είχε ποτέ Wii ή δεν έχει γενικότερα επαφή με το αντικείμενο. Αν δούλευαν σωστά και εφόσον μιλάμε για άπειρες πωλήσεις S/W, δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει διαφωνία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις