Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όσο αναφορά τη σύγκριση PS3 με Switch, ενδεικτικά το Skyrim τρέχει πολύ καλύτερα ακόμα και undocked από τις εκδόσεις των PS3/X360.

Ακόμα και το Mario Odyssey αν πάρουμε ως σύγκριση, δεν θυμάμαι ούτε ένα platform game στα PS3/360 που να έτρεχε τόσο σταθερά στα 60fps με αυτή την ποιότητα γραφικών, ανάλυση και έκταση. Το Ratchet and Clank του PS3 που μου έρχεται στο μυαλό είχε προβλήματα με το frame rate, είχε tearing γιατί το Vsync θα έριχνε ακόμα πιο κάτω το performance και φυσικά δεν φτάνει το Odyssey σε επίπεδα γραφικών.

Επίσης δεν θυμάμαι να είδα κανένα παιχνίδι προηγούμενης γενιάς που να πλησιάζει καν τα γραφικά του Doom ούτε σε handheld mode. Οπότε η σύγκριση είναι άτοπη ό,τι και να λένε οι πίνακες οι οποίοι δεν παίρνουν υπόψην τους αρχιτεκτονικές, υποστήριξη πιο προχωρημένων τεχνολογιών κτλ.

Τα floating point operations δεν αποτελούν αξιόπιστο μέτρο σύγκρισης σε παιχνιδομηχανές. Είναι κυριολεκτικά marketing trick. Μου θυμίζουν τις εποχές PS2 που άκουγες ότι είχε θεωρητικό maximum 20 εκατομμύρια πολύγωνα στην οθόνη ενώ τα ίδια τα παιχνίδια πρακτικά ήταν ζήτημα να έφταναν τα 4-6.

 

Στην τελική το αποτέλεσμα μετράει. Τα γραφικά που βγάζει το Switch σήμερα είτε docked είτε undocked είναι πιο εντυπωσιακά από αυτά των παιχνιδομηχανών της προηγούμενης γενιάς.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Βασικα αυτο που μετραει ειναι το fan factor. Το golf story με τα pixel ειναι πολυ πιο διασκεδαστικο από καθε Cod εκει εξω οποτε ας σταματησουμε να μετραμε ποιος την εχει μεγαλυτερη και να πουμε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ FOLDERS ΤΑ ΖΩΑ? (εχω κολλησει εγω εδω και μηνες)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, james9tito είπε

Βασικα αυτο που μετραει ειναι το fan factor. Το golf story με τα pixel ειναι πολυ πιο διασκεδαστικο από καθε Cod εκει εξω οποτε ας σταματησουμε να μετραμε ποιος την εχει μεγαλυτερη και να πουμε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ FOLDERS ΤΑ ΖΩΑ? (εχω κολλησει εγω εδω και μηνες)

Εντάξει η διασκέδαση και το fun factor είναι υποκειμενικά. Εγώ κι εσύ μπορεί να βρήσκουμε το Golf Story πιο διασκεδαστικό από το cod αλλά αυτό δεν ισχύει για όλους.

Όσο αναφορά τα folders, όντως. Μου τη δίνει που τα παιχνίδια μου είναι πεταμένα χημαδιό στην homescreen σε σειρά με το ποιο παίχτηκε τελευταίο... Γενικά βλέπω την homescreen του Switch και με πιάνει... κλειστοφοβία. Το μενού του WiiU ήταν πολύ πιο όμορφο και λειτουργικό.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
7 hours ago, nekrik said:

Για να μην γράφουμε λοιπόν  ότι να ναι :

Bayoneta x360 

bayonetta undocked από digital foundry:

“More important to Switch owners is the comparison between docked and handheld mode. Native 720p resolution is retained when gaming on go, a full 1:1 pixel match for the mobile display, meaning it looks nice and sharp. To deliver smooth performance though, compromises are necessary. Texture filtering quality, for instance, takes a significant hit, taking it below the quality levels set by the docked mode, Wii U and Xbox 360. Shadow resolution is also modified slightly between the two. Of course, on the small screen, these changes aren't a real problem and the game winds up looking beautiful as a portable title. UPDATE: A quick word on mobile performance - similar to Bayonetta 2, it's not as smooth as docked play, but still faster overall than the Wii U game. On the move, it's great

Σύμφωνα με τα παραπάνω .Η ποιότητα γραφικών  λοιπόν  σε mobile mode είναι: switch mobile < x360 με περίπου 5% παραπάνω FPS μιας και το average frame rate του x360 είναι ήδη κοντά στα 55fps άρα αυτο που γράφεις για διπλάσια FPS από το x360 είναι άκυρο !!!

Επειδή είχα παίξει το πρώτο Bayonetta σε X360 (και σε PS3 και σε Wii U for that matter), θυμάμαι συχνά πυκνά βουτιές κάθε φορά που η οθόνη γέμιζε με mobs (και όταν λέω βουτιές δεν εννοώ βουτιές από τα 60 στα 55). Δεν το έχω παίξει ακόμα στο NSw και δεν έχω ιδία άποψη αλλά απ' ότι διαβάζω κρατάει τα καρέ του σταθερά στα 60 ακόμα και σε undocked mode. Tώρα αν για να το πετύχει αυτό ρίχνει τα γραφικά σε σημείο που να μη φαίνονται δεν το γνωρίζω, μπορεί όντως να είναι έτσι.

Έγραψα πιο πίσω ότι το PS3 δεν είναι μέτρο σύγκρισης για κανένα multiplatform, λόγω της δύσκολης αρχιτεκτονικής του πάνω στην οποία κανένας τρίτος δεν κατάφερε να γράψει σοβαρό κώδικα. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να συγκρίνουμε συστήματα δεκαπενταετίας με 512 RAM με περσινό σύστημα με 4 GB RAM. Τα Flops ξερά δεν σημαίνουν τίποτα απολύτως.

 

2 hours ago, Vagosman said:

Κάνα starfox θα δούμε σε switch?

Ξετρελάθηκες με τα Starfox του Wii U και θες και συνέχεια ε; Ας αφήσουν το Foxάκο να πεθάνει στην ησυχία του καλύτερα.

Δημοσ.

Επειδη μιλαμε για γουστα (και τελικα αυτο μετραει ) να πω οτι εχω παιξει πολυ σαβουρα στη ζωη μου αλλα τετοια παπαρια σαν το μπατονετα δεν εχω ξαναπαιξει. Και γενικα παιζω τετοιου ειδους παιχνιδια δεν ειναι οτι μου ειναι "ξενα". Ορματε!

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, james9tito είπε

Επειδη μιλαμε για γουστα (και τελικα αυτο μετραει ) να πω οτι εχω παιξει πολυ σαβουρα στη ζωη μου αλλα τετοια παπαρια σαν το μπατονετα δεν εχω ξαναπαιξει. Και γενικα παιζω τετοιου ειδους παιχνιδια δεν ειναι οτι μου ειναι "ξενα". Ορματε!

Αν και εμένα προσωπικά μου άρεσε το Bayonetta, αυτό που με χάλασε κάπως (σε σχέση πχ με το Devil May Cry) είναι ότι τα σκηνικά του δεν είχαν καμία απολύτως συνοχή μεταξύ τους και δεν έβγαζαν νόημα. Από εκεί που είσαι πχ σε παλάτι με αστραφτερά πατώματα, ανοίγεις μια πόρτα και βρίσκεσαι ξαφνικά σε σπηλιές με λάβα, σε δάσος, σε ερείπια κτλ. Λες και έβλεπα όνειρο ήταν. Ούτε καν θυμάμαι ποια ήταν η αρχή και ποιο το τέλος...

 

Δημοσ.

Εχω παιξει το 1 στο 360.Απο τα αγαπημενα μου παιχνίδια.Οταν παρω το switch από τα πρωτα παιχνίδια που θα παιξω είναι το 2 και το 3 που ανακοινωθηκε.

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λατρεύω τα Bayonetta. Αγαπάω το genre γενικότερα και επειδή είμαι και jap fag δένει το γλυκό. Ωστόσο, μπορώ να κατανοήσω γιατί δεν αρέσουν σε αρκετούς «δυτικούς» τα Bayonetta, η αλήθεια είναι ότι πάσχουν από γερή δόση τζαπανίλας.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ωστόσο, μπορώ να κατανοήσω γιατί δεν αρέσουν σε αρκετούς «δυτικούς» τα Bayonetta, η αλήθεια είναι ότι πάσχουν από γερή δόση τζαπανίλας.

Για μένα όλα τα λεφτά είναι η British προφορά που διάλεξαν για την Bayonetta :wub:

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, james9tito είπε

Επειδη μιλαμε για γουστα (και τελικα αυτο μετραει ) να πω οτι εχω παιξει πολυ σαβουρα στη ζωη μου αλλα τετοια παπαρια σαν το μπατονετα δεν εχω ξαναπαιξει. Και γενικα παιζω τετοιου ειδους παιχνιδια δεν ειναι οτι μου ειναι "ξενα". Ορματε!

Ειναι γουστα οπως ειπες, εγω το θεωρω το καλυτερο hacknslash που εχω παιξει ποτε, τα visuals και το combat δεν πιανονται, βεβαια δεν ειμαι και κανενας die hard του genre

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H Bayonetta από την μια είναι αγαπητή ως χαρακτήρας για αυτό ήταν και η πρώτη σε προτίμηση σε σχετική ψηφοφορία για προσθήκη χαρακτήρων στο Smash. Από την άλλη τα hack and slash παιχνίδια δεν είναι ιδιαίτερα εμπορικά γενικότερα και το Bayonneta με το ιδιαίτερο στυλ του μάλλον δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Αν είναι να κυκλοφορήσει καινούργιο StarFox καλύτερα να μην συμμετέχει καθόλου ο Miyamoto γιατί η εναλλαγή από adventure σε action και το αντίστροφο ανά επίπεδα στο SFZero δεν μου άρεσε καθόλου. Όσο αφορά τον χειρισμό απαιτούσε χρόνο στην εκμάθηση του κάτι που δεν έγινε τελικά αποδεκτό από τους περισσότερους -τουλάχιστον όσα γράφτηκαν εκείνη την περίοδο. Ο χειρισμός γινόταν ακόμα περισσότερο σπαστικός όταν άλλαζε παντελώς στα boss fights στο τέλος του επιπέδου με το lock να είναι μονίμως κλειδωμένο στο boss. Είναι άξιο απορίας πως έγιναν όλα αυτά αποδεκτά όταν το προηγούμενο σύστημα τους (*Wii) υποστήριζε ένα απλούστατο χειριστήριο που μια αντίστοιχη υλοποίηση ενός SF θα είχε δέκα φορές καλύτερο χειρισμό. Τέλος το παιχνίδι παραστηρίχθηκε στην δεκαετία του '90 και στο SF64, δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να επανέλθει το SF ως franchise και ακόμα δυσκολότερα να προσεγγίσει νέο κοινό μέσω του SF0. Εν ολίγοις Miyamoto go home... Η μόνη καλή ουσιαστική ιδέα στο SF0 ήταν η εναλλαγή των οχημάτων αλλά και σε αυτό βρήκα την υλοποίηση μέτρια.

Επεξ/σία από mansa2k
Δημοσ.

Περα απο γραφικα και γουστα το Dark Souls  σε undocked mode αν ειναι  ακριβης μεταφορα δεν θα παλευεται λογο δυσκολιας . Εκτος αν βαλουν kids mode 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Damachi είπε

Περα απο γραφικα και γουστα το Dark Souls  σε undocked mode αν ειναι  ακριβης μεταφορα δεν θα παλευεται λογο δυσκολιας . Εκτος αν βαλουν kids mode 

Το είχα πει τις προάλλες θα φεύγουν switch από το παράθυρο σε portable mode. 

  • Moderators
Δημοσ.

Επειδή έχω ξεκινήσει Bloodborne αυτές τις μέρες, το οποίο είναι σαφώς πιο εύκολο από το DS και επειδή ήδη έχει φύγει 3-4 φορές το gamepad στον τοίχο, μπορώ να πω ότι αυτό λύνεται εύκολα με ένα strap. Το πρόβλημα είναι άλλο,στα μπινελίκια. Δεν γίνεται να είσαι στην παραλία με κόσμο γύρω γύρω και να ρίχνεις χριστοπαναγίες απο το πουθενά

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Malthador είπε

Επειδή έχω ξεκινήσει Bloodborne αυτές τις μέρες, το οποίο είναι σαφώς πιο εύκολο από το DS και επειδή ήδη έχει φύγει 3-4 φορές το gamepad στον τοίχο, μπορώ να πω ότι αυτό λύνεται εύκολα με ένα strap. Το πρόβλημα είναι άλλο,στα μπινελίκια. Δεν γίνεται να είσαι στην παραλία με κόσμο γύρω γύρω και να ρίχνεις χριστοπαναγίες απο το πουθενά

Αα ωραια ειναι πιο ευκολο το bloodborne απο το DS?Καταλαβα εδω κρατηθηκα με τα χιλια ζορια να μην πεταξω το χειρηστηριο του ps4, γιατι δεν ειναι και δικο μου(εχω δανειστει το ps ενος φιλου για να παιξω το bloodborne και το god of war).

Στο switch που ειναι δικο μου καταλαβα τι εχει να γινει......

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...