nekrik Δημοσ. 18 Απριλίου 2018 Δημοσ. 18 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Malthador είπε Τώρα που το λες έχεις δίκιο, το DOOM τρέχει καλύτερα στο PS3 μου απ' ότι στο Switch μου. Εμένα πάντως το PS3 μου τρέχει καλύτερα το last of us από το switch μου ! Α ναι και το Nintendo switch δεν έχει ddr4 αλλά lpddr4 με bandwidth 25gbps σε docked σε σχέση με τα περίπου 25,6 gbps του PS3. Ε δεν το λες και game changer lol ! Επεξ/σία 19 Απριλίου 2018 από nekrik
james9tito Δημοσ. 18 Απριλίου 2018 Δημοσ. 18 Απριλίου 2018 20 λεπτά πριν, papp0us είπε Έχεις ανοιξει PS3 να παίξεις τελευταία; Άνοιξε το και μετα βάλε και ένα Zelda στο Switch να δείς αν χαίρουν, ή όχι, απάντησης τα σχόλια περι πιο "αδύναμου". Είπαμε το Switch δεν είναι PS4, και σίγουρα όχι Xbox One X, αλλα οι υπερβολές καλό θα είναι να λείπουν.. Αυτό ακριβώς λέω. Δεν είπα τίποτα πουθενά για αδύναμο switch παρολαυτα συνεχίζεται η κουβέντα ποιο είναι δυνατότερο. Whatever.
Moderators Malthador Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Moderators Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 22 minutes ago, nekrik said: Εμένα πάντως το PS3 μου τρέχει καλύτερα το last of us από το switch μου ! Α ναι και το Nintendo switch δεν έχει ddr4 αλλά lpddr4 με bandwidth 25gbps σε docked σε σχέση με τα περίπου 25,6 gbps του PS3. Ε δεν το λες και game changer lol ! Ακόμα μια ορθή σύγκριση, αφού το TLoU είναι multiplatform. Πλάκα έχει αυτό με τα επιτηδευμένα fallacies, θα αρχίσω να το κάνω κι εγώ.
nekrik Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Malthador είπε Πλάκα έχει αυτό με τα επιτηδευμένα fallacies, θα αρχίσω να το κάνω κι εγώ. Ε ναι, ενώ να υπερασπίζεσαι σαρκαστικα το "απίστευτο" switch όταν γράφεται μια παρατήρηση ενός μελους για τις undocked (διόρθωση) επιδόσεις του , συγκρίνοντας τη μη ύπαρξη ενός game του 2017, ported σε μια σχεδόν "current gen" κονσόλα οπως το switch με το ανύπαρκτο για ευνόητους λόγους port μια νεκρής εδώ και χρόνια κονσόλας είναι ειρωνική σπιρτάδα ε; . Αλλά έτσι είναι μην πει κάποιος που το έχει κιολας μια παρατήρηση για το undocked performance του switch . Στην τελική ναι, πάρτε το χαμπάρι,σε undocked mode το switch έχει παρόμοιο performance με το PS3 πως να το κάνουμε δηλαδή. Υπόψη κάτοχος switch και εγώ . Επεξ/σία 19 Απριλίου 2018 από nekrik 1
Moderators Malthador Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Moderators Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 1 minute ago, nekrik said: Ε ναι, ενώ να υπερασπίζεσαι σαρκαστικα το "απίστευτο" switch όταν γράφεται μια παρατήρηση ενός μελους για τις docked επιδόσεις του , συγκρίνοντας τη μη ύπαρξη ενός game του 2017, ported σε μια σχεδόν "current gen" κονσόλα οπως το switch με το ανύπαρκτο για ευνόητους λόγους port μια νεκρής εδώ και χρόνια κονσόλας είναι ειρωνική σπιρτάδα ε; . Αλλά έτσι είναι μην πει κάποιος που το έχει κιολας μια παρατήρηση για το docked performance του switch . Στην τελική ναι, πάρτε το χαμπάρι,σε docked mode το switch έχει παρόμοιο performance με το PS3 πως να το κάνουμε δηλαδή. Υπόψη κάτοχος switch και εγώ . Το πρώτο Bayonetta τρέχει σε διπλάσια καρέ σε docked mode στο Switch από την X360 έκδοση του και σε τριπλάσια καρέ από το joke που ήταν στο PS3. Αλλά λογικά θα είναι παρόμοιο το performance και εκεί, εξάλλου το μάτι δεν βλέπει πάνω από 24 καρέ. Ή ούτε οι τίτλοι που μοιράζονται αποτελούν μέτρο σύγκρισης;
nekrik Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 13 λεπτά πριν, Malthador είπε Το πρώτο Bayonetta τρέχει σε διπλάσια καρέ σε docked mode στο Switch από την X360 έκδοση του και σε τριπλάσια καρέ από το joke που ήταν στο PS3. Αλλά λογικά θα είναι παρόμοιο το performance και εκεί, εξάλλου το μάτι δεν βλέπει πάνω από 24 καρέ. Ή ούτε οι τίτλοι που μοιράζονται αποτελούν μέτρο σύγκρισης; 1ον sorry διόρθωση εννοούσα προφανώς undocked performance, και 2ον το bayonetta είναι ειδική περίπτωση κάκιστου optimization για το ps3 που κλαίγανε και οι πέτρες όταν βγήκε . Από και και πέρα ας αφήσουμε τα 24 FPS του ματιού στην άκρη μιας και είναι άσχετη και άτοπη παρατήρηση , και να επικεντρωθούμε στην undocked πραγματικότητα όπου ισχύουν όσα έγραψα ps3≈ switch portable mode απλά !
Moderators Malthador Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Moderators Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 1 minute ago, nekrik said: 1ον sorry διόρθωση εννοούσα προφανώς undocked performance, και 2ον το bayonetta είναι ειδική περίπτωση κάκιστου optimization για το ps3 που κλαίγανε και οι πέτρες όταν βγήκε . Από και και πέρα ας αφήσουμε τα 24 FPS του ματιού στην άκρη μιας και είναι άσχετη και άτοπη παρατήρηση , και να επικεντρωθούμε στην undocked πραγματικότητα όπου ισχύουν όσα έγραψα ps3≈ switch portable mode απλά ! Κι εγώ σε undocked ήθελα να γράψω για το Bayonetta. Και πάλι, σύμφωνα με το πινακάκι πιο πάνω, το Χ360 έβγαζε πιο πολλά flops από το PS3 και το Bayonetta ήταν γραμμένο για το X360. Στο NSw το Bayonetta τρέχει undocked με διπλάσια καρέ από το X360, οπότε τα υπόλοιπα είναι απλή αριθμητική και προφανώς δεν ισχύει ότι το Switch undocked ισούται με PS3.
najinblue3 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Εγω δε μπορω να καταλαβω γτ ειναι υποτιμητικο οτι σε undocked mode να ειναι ισως ιδιας δυναμικης με το ps3 Τα μηχανηματα ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας ετσι κ αλλιως, εγω παιρνω συσκευες nintendo για pokemon, monster hunter και super mario, αυτα δε θα τα βρεις πουθενα αλλου, και μιλαμε για μερικα απο τα πιο hardcore games που υπαρχουν, οχι μονο στην Ιαπωνια. 1
nekrik Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Malthador είπε Κι εγώ σε undocked ήθελα να γράψω για το Bayonetta. Και πάλι, σύμφωνα με το πινακάκι πιο πάνω, το Χ360 έβγαζε πιο πολλά flops από το PS3 και το Bayonetta ήταν γραμμένο για το X360. Στο NSw το Bayonetta τρέχει undocked με διπλάσια καρέ από το X360, οπότε τα υπόλοιπα είναι απλή αριθμητική και προφανώς δεν ισχύει ότι το Switch undocked ισούται με PS3. Για να μην γράφουμε λοιπόν ότι να ναι : Bayoneta x360 bayonetta undocked από digital foundry: “More important to Switch owners is the comparison between docked and handheld mode. Native 720p resolution is retained when gaming on go, a full 1:1 pixel match for the mobile display, meaning it looks nice and sharp. To deliver smooth performance though, compromises are necessary. Texture filtering quality, for instance, takes a significant hit, taking it below the quality levels set by the docked mode, Wii U and Xbox 360. Shadow resolution is also modified slightly between the two. Of course, on the small screen, these changes aren't a real problem and the game winds up looking beautiful as a portable title. UPDATE: A quick word on mobile performance - similar to Bayonetta 2, it's not as smooth as docked play, but still faster overall than the Wii U game. On the move, it's great. Σύμφωνα με τα παραπάνω .Η ποιότητα γραφικών λοιπόν σε mobile mode είναι: switch mobile < x360 με περίπου 5% παραπάνω FPS μιας και το average frame rate του x360 είναι ήδη κοντά στα 55fps άρα αυτο που γράφεις για διπλάσια FPS από το x360 είναι άκυρο !!! Επεξ/σία 19 Απριλίου 2018 από nekrik
Damachi Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 16 λεπτά πριν, najinblue3 είπε Εγω δε μπορω να καταλαβω γτ ειναι υποτιμητικο οτι σε undocked mode να ειναι ισως ιδιας δυναμικης με το ps3 Τα μηχανηματα ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας ετσι κ αλλιως, εγω παιρνω συσκευες nintendo για pokemon, monster hunter και super mario, αυτα δε θα τα βρεις πουθενα αλλου, και μιλαμε για μερικα απο τα πιο hardcore games που υπαρχουν, οχι μονο στην Ιαπωνια. Γιατι με τοσα λεφτα που ζητανε επρεπε να πεταει - στο ps3 σερνεται αλλα μου κοστισε ουτε 8 $ το δισκακι 1
najinblue3 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 3 λεπτά πριν, Damachi είπε Γιατι με τοσα λεφτα που ζητανε επρεπε να πεταει - στο ps3 σερνεται αλλα μου κοστισε ουτε 8 $ το δισκακι Αν σου φαινεται λιγο undocked τι να σε πω, εμενα με φτανει και το βρισκω τελειο Το θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι δε καταλαβαινουν μαλλον τι παιχνιδια βγαζει η nintendo και συγκρινουν με αλλα exclusives, που κολαει το last of us δε μπορω να καταλαβω xD Βγαλτε pokemon να πεσουν τα τσιμεντα και ποια last of us και god of war μου λες τωρα μωρε 1 1
Mistwalker Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 2 ώρες πριν, Damachi είπε Γιατι με τοσα λεφτα που ζητανε επρεπε να πεταει - στο ps3 σερνεται αλλα μου κοστισε ουτε 8 $ το δισκακι Οντως πολλα ζητανε 50€ για 2 παιχνιδια με σχεδον συνεχεια 60 fps.Στο ps3 ζητουσαν 50€ για ενα παιχνιδι που δεν βλεπονταν.
nekrik Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 Δημοσ. 19 Απριλίου 2018 7 ώρες πριν, Damachi είπε Okk .... αλλα την τρωει και απο το παλιο 360 Ενταξει δεν την τρωει απο το 360 ουτε καν σε undocked mode. Σαν ωμή επεξεργαστική ισχύ σε undocked mode δεν ειναι πολυ παραπάνω μιας και τα X360 και PS3 ειχαν full custom made RISC Cpu's, αρχιτεκτονικής POWER PC και CELL με διαφορα κολπάκια για βγαζουν απο τη μυγα ξύγκι απο τις "αρχαίες" GPU's τους και έτρεχαν σε πολυ μεγαλυτερο power envelope. Ομως τα hardware features του X1 maxwell οπως hardware tesselation, η υποστήριξη για advanced graphical features οπως compute shaders τοσο σε vulkan οσο και σε HLSL shader model 5 (αν ειχαμε directX) Κλπ κλπ, το καθιστουν ικανό για γραφικά και performance τυπου Mario Odyssey Και Zelda BOW που χρησιμοποιούν αρκετά advanced features και simulations. Απλά η αρχαία forward rendering μηχανή του bayonetta 1 με τα άπειρα alpha transparencies, έ δεν ειναι και τέρας του optimization και γενικά η Platinum δεν το πολυ έχει με το optimization. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις