Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H NoA επίσης αναζητά ενα Linux Engineer ( https://nintendo.taleo.net/careersection/10000/jobdetail.ftl?job=1600000005&lang=en&src=SNS-10380 ). Αυτό, από ότι ακούω, συνεπάγεται x86 αρχιτεκτονική για το σύστημα αν χρησιμοποεί Linux.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

H NoA επίσης αναζητά ενα Linux Engineer ( https://nintendo.taleo.net/careersection/10000/jobdetail.ftl?job=1600000005&lang=en&src=SNS-10380 ). Αυτό, από ότι ακούω, συνεπάγεται x86 αρχιτεκτονική για το σύστημα αν χρησιμοποεί Linux.

 

Δεν λέει κάτι αυτό από μόνο του. Και το Android βασισμένο σε linux είναι.

 

Πιο σημαντική ήταν η άλλη είδηση με τις ξεχωριστές θέσεις εργασίας για console και για portable.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μοντέλο του υβριδίου που αναφέρει το eurogamer δεν έχει θέση στην σημερινή αγορά, ειδικά όταν δεν έχει να παρουσιάσει τίποτα το καινούργιο ως προς τον τρόπο αλληλεπίδρασης. Γενικώς όταν διαβάζω για υβρίδιο μου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο.

 

Η Ν αυτό που επιθυμεί με βάση τουλάχιστον όσα έχουν αναφερθεί κατά καιρούς (γιατί στο πέρασμα του χρόνου πολλά αλλάζουν) είναι δύο συστήματα αυτόνομα που όμως θα αλληλεπιδρούν σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Κοινή πλατφόρμα, καλύτερα εργαλεία ανάπτυξης, κοινό λειτουργικό, κοινές υπηρεσίες και πάει λέγοντας. 

 

Αυτό περιμένω να δω και εξάλλου στην υπογραφή μου παραθέτω και τους λόγους για τους οποίους δύσκολα να λειτουργήσει το μοντέλο του eurogamer.

 

Μόνο θετική είναι η σχετική αναζήτηση ανθρώπινου δυναμικού για την προώθηση οικιακού και φορητού συστήματος από την ΝοΑ που ανάρτησε ο Deghinsea.

Μου φαίνεται απίθανο να βγάλει δύο κονσόλες...μάλλον υβρίδιο - dock θα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαίνεται απίθανο να βγάλει δύο κονσόλες...μάλλον υβρίδιο - dock θα είναι.

Terminator-Smile.gif

 

Πέρα από την πλάκα αν δεν σου φτάνουν οι λόγοι που αναφέρω στο άρθρο τόσο υπογραφή όσο και στο σχετικό περί οικοσυστημάτων στο blog μου τότε θα γράψω έναν επιπλέον. Η Ν θέλει να αυξήσει τους active users στην πλατφόρμα nintendo account και η πρώτη προσπάθεια γίνεται από τις εφαρμογές στα κινητά. 

 

Στην επίσημη ανακοίνωση της Sony σχετικά με την ένωση των τμημάτων του Playstation:

Key corporate strategies of SIE are: retain and expand PlayStation user engagement, increase Average Revenue Per Paying Users (ARPPU) and drive ancillary revenue. SIE will vigorously expand the PlayStation business by delivering an integrated experience built around best-in-class games and network services to consumers worldwide.

 

Τα ίδια και από τον Phil Spencer του xbox τμήματος της Microsoft.

Our partners and gamers, they want the largest collection of active gamers who are buying and playing games. That is the health metric of any service that you want to talk about.

 

 

Σίγουρα οι περισσότεροι θα συνδέσουν τα παραπάνω με την αναγκαιότητα μιας ενεργής βάσης χρηστών όπως αντίστοιχα στα android, ios. Όμως δεν είναι μόνο αυτό, η Ν θέλει ενεργούς χρήστες γιατί όπως και οι Google, Apple θέλει να συλλέγει δεδομένα και να προσαρμόζει τα προϊόντα της στις απαιτήσεις και ανάγκες των καταναλωτών. 

 

Σχετικά με το QoL: 

qol_thumb.jpg

 

52l.0.jpg

Επιπλέον όσα περισσότερα δεδομένα συλλέγει τόσο πιο αποτελεσματικά θα είναι και τα σχετικά προϊόντα μιας και η Ν δεν θα σταματήσει στο QoL αλλά θα ακολουθήσουν και άλλα σχετικά όπως εκπαιδευτικού χαρακτήρα, lifestyle κτλ.

 

Όσο αφορά το N account είναι ήδη γνωστό πως η εταιρία θα πλαισιώσει την υπηρεσία της με προσφορές και προτάσεις στον εκάστοτε καταναλωτή με βάση τα είδη παιχνιδιών με τα οποία ασχολείται, τις ώρες που αφιερώνει, κτλ. Ουσιαστικά η Ν παίρνει τον ρόλο του συνοικιακού μαγαζάτορα που σε γνωρίζει από παλιά και ξέρει τις προτιμήσεις σου και επομένως έχει να σου προτείνει κάτι στα γούστα σου σε μια καλή τιμή μιας και είσαι γνωστός πελάτης.

 

Δεν νομίζω λοιπόν και από αυτήν την επιπλέον σκοπιά η Ν να θέλει να περιορίσει τα προϊόντα της, αντίθετα θέλει να δημιουργήσει όσα περισσότερα γίνεται αυξάνοντας παράλληλα τους ενεργούς χρήστες στην πλατφόρμα της. Είναι ένα σύγχρονο εμπορικό μοντέλο που όσο θα αυξάνονται οι ενεργοί χρήστες τόσο η εταιρία θα μπορεί να προσαρμόζεται αλλά και να αντιλαμβάνεται γρήγορα τις αλλαγές της αγοράς.

 

Ξανά λοιπόν,  δύο αυτόνομα συστήματα που θα αλληλοσυνεργάζονται σαν να ήταν υβρίδιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Terminator-Smile.gif

 

Πέρα από την πλάκα αν δεν σου φτάνουν οι λόγοι που αναφέρω στο άρθρο τόσο υπογραφή όσο και στο σχετικό περί οικοσυστημάτων στο blog μου τότε θα γράψω έναν επιπλέον. Η Ν θέλει να αυξήσει τους active users στην πλατφόρμα nintendo account και η πρώτη προσπάθεια γίνεται από τις εφαρμογές στα κινητά. 

 

Στην επίσημη ανακοίνωση της Sony σχετικά με την ένωση των τμημάτων του Playstation:

Key corporate strategies of SIE are: retain and expand PlayStation user engagement, increase Average Revenue Per Paying Users (ARPPU) and drive ancillary revenue. SIE will vigorously expand the PlayStation business by delivering an integrated experience built around best-in-class games and network services to consumers worldwide.

 

Τα ίδια και από τον Phil Spencer του xbox τμήματος της Microsoft.

Our partners and gamers, they want the largest collection of active gamers who are buying and playing games. That is the health metric of any service that you want to talk about.

 

 

Σίγουρα οι περισσότεροι θα συνδέσουν τα παραπάνω με την αναγκαιότητα μιας ενεργής βάσης χρηστών όπως αντίστοιχα στα android, ios. Όμως δεν είναι μόνο αυτό, η Ν θέλει ενεργούς χρήστες γιατί όπως και οι Google, Apple θέλει να συλλέγει δεδομένα και να προσαρμόζει τα προϊόντα της στις απαιτήσεις και ανάγκες των καταναλωτών. 

 

Σχετικά με το QoL: 

qol_thumb.jpg

 

52l.0.jpg

Επιπλέον όσα περισσότερα δεδομένα συλλέγει τόσο πιο αποτελεσματικά θα είναι και τα σχετικά προϊόντα μιας και η Ν δεν θα σταματήσει στο QoL αλλά θα ακολουθήσουν και άλλα σχετικά όπως εκπαιδευτικού χαρακτήρα, lifestyle κτλ.

 

Όσο αφορά το N account είναι ήδη γνωστό πως η εταιρία θα πλαισιώσει την υπηρεσία της με προσφορές και προτάσεις στον εκάστοτε καταναλωτή με βάση τα είδη παιχνιδιών με τα οποία ασχολείται, τις ώρες που αφιερώνει, κτλ. Ουσιαστικά η Ν παίρνει τον ρόλο του συνοικιακού μαγαζάτορα που σε γνωρίζει από παλιά και ξέρει τις προτιμήσεις σου και επομένως έχει να σου προτείνει κάτι στα γούστα σου σε μια καλή τιμή μιας και είσαι γνωστός πελάτης.

 

Δεν νομίζω λοιπόν και από αυτήν την επιπλέον σκοπιά η Ν να θέλει να περιορίσει τα προϊόντα της, αντίθετα θέλει να δημιουργήσει όσα περισσότερα γίνεται αυξάνοντας παράλληλα τους ενεργούς χρήστες στην πλατφόρμα της. Είναι ένα σύγχρονο εμπορικό μοντέλο που όσο θα αυξάνονται οι ενεργοί χρήστες τόσο η εταιρία θα μπορεί να προσαρμόζεται αλλά και να αντιλαμβάνεται γρήγορα τις αλλαγές της αγοράς.

 

Ξανά λοιπόν,  δύο αυτόνομα συστήματα που θα αλληλοσυνεργάζονται σαν να ήταν υβρίδιο.

Το θέμα είναι, θα μπορεί κάποιος να αγοράσει μόνο το ένα από τα δύο; Αλλιώς είναι σαν μια κονσόλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο αναφορά για το μοντέλο των δύο ξεχωριστών συσκευών πιστεύω ότι εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα.

 

Απο μια οικιακή κονσόλα, περιμένεις να εχει το απαραίτητο έξτρα σε επεξεργαστική ισχύ σε σχέση με ένα φορητό σύστημα για να δικαιολογήσει την πρίζα που θα χρειαστεί.

Απο μια φορητή κονσόλα περιμένεις να εχει καλή εξοικονόμηση ενέργειας σε σχέση με ένα οικιακό σύστημα για να αντέξει η μπαταρία και να μην απαιτείται σύστημα ψύξης.

 

Εάν τα δυο συστήματα έχουν μεγάλη διαφορά σε επεξεργαστική ισχύ, πως θα μπορέσουν να αναπτυχθούν τίτλοι που θα τρέχουν ταυτόχρονα και αυτόνομα και στις δυο συσκευές χωρίς σημαντικές παραχωρήσεις;

 

Εάν έχουν μικρή διαφορά σε ισχύ απο την άλλη, ποια η χρησιμότητα ενός σταθερού οικιακού συστήματος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι, θα μπορεί κάποιος να αγοράσει μόνο το ένα από τα δύο; Αλλιώς είναι σαν μια κονσόλα...

 

Όπως και να έχει η άποψη μου είναι πως δεν πρέπει να τίθεται θέμα για υβρίδιο ενός ενιαίου συστήματος για λόγους που έχω εξηγήσει, μπορεί να οδηγήσει σε πολλά προβλήματα και σε καταστροφικά αποτελέσματα. 

 

Εάν τα δυο συστήματα έχουν μεγάλη διαφορά σε επεξεργαστική ισχύ, πως θα μπορέσουν να αναπτυχθούν τίτλοι που θα τρέχουν ταυτόχρονα και αυτόνομα και στις δυο συσκευές χωρίς σημαντικές παραχωρήσεις;

 

Σκέφτεσαι με βάση την ιπποδύναμη ενώ θα έπρεπε να δώσεις βάση στα εργαλεία ανάπτυξης. Μέσω των κατάλληλων εργαλείων η Ν θα μπορεί να δημιουργεί εκδόσεις του ίδιου παιχνιδιού από το οικιακό στο φορητό (και το αντίστροφο) πολύ εύκολα. Οι μηχανές γραφικών πλέον μπορούν να αξιοποιηθούν από το καλύτερο pc μέχρι τα smartphone. Ακόμα καλύτερα οι εκδόσεις των pc έχουν διάφορες διαβαθμίσεις ώστε να προσαρμόζονται στον εκάστοτε υπολογιστή.

 

Ορίστε και σχετικές δηλώσεις από τον Miyamoto κατά το 2014 στο kotaku:

Miyamoto Ponders Nintendo Making Games That Run On Handheld And Console

 

Διάβασε το και δώσε βάση, προς το τέλος υπάρχει και μια σχετική δήλωση του Iwata από συμβούλιο των μετόχων.

 

Προσωπικά δεν είμαι υπέρ του διαμοιρασμού των παιχνιδιών γιατί θεωρώ πως μια φορητή εμπειρία δεν μπορεί να σπρώξει ένα οικιακό σύστημα και το αντίστροφο. Είναι απλά μια έχτρα επιλογή, όμως επειδή αλλάζει το μοντέλο ίσως η Ν επιτύχει εκεί που παλιότερα απέτυχε όπως τα zelda four sword adventures και pac-man vs. Βέβαια το τελευταίο είναι υποθετικό γιατί πρέπει να περιμένουμε την παρουσίαση του ΝΧ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το μοντέλο που πιστεύω ότι θα «υπερνικήσει» στο τέλος θα είναι αυτό των δύο αυτόνομων συστημάτων με διαμοιρασμό games, τουλάχιστον στα first και second party. Για τα third party, πιστεύω ότι θα δούμε ξανά off-TV play feature.

 

Όσον αφορά το S/W κομμάτι υπάρχει πρόβλημα κι από τις δύο μεριές: Αν υπάρχουν δύο διαφορετικά Mario Kart π.χ., ένα για το φορητό και ένα για το σταθερό σύστημα τότε η Ν θα έχει διπλό κόστος παραγωγής (και πλέον το κόστος παραγωγής των φορητών games τείνει να φτάσει το κόστος των console games). Αν από την άλλη μεριά τα δύο Mario Kart είναι ίδια ακριβώς, τότε ναι μεν η Ν μειώνει αισθητά το κόστος παραγωγής, αλλά από την άλλη δεν θα αγοράσει κανείς το ίδιο game δύο φορές και το πιθανότερο είναι ότι το φορητό game θα καννιβαλήσει το home console game, από τη στιγμή που θα μιλάμε για το ίδιο game και μάλιστα σε χαμηλότερη τιμή. Αν βάλουμε δε και στην εξίσωση ότι το φορητό σύστημα θα είναι τουλάχιστον 50% φθηνότερο από το σταθερό σύστημα, δεν βλέπω ποιός θα αγοράσει την κονσόλα έναντι του φορητού αν έχουν τα ίδια games.

 

Γι' αυτό πιστεύω ότι το μοντέλο που θα ακολουθήσουν θα είναι «αγοράζεις το game (έστω digital) μια φορά, το παίζεις και στα δύο συστήματα». Με αυτόν τον τρόπο θα σπρώξουν το κοινό να αγοράσει και τα δύο συστήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μοντέλο που πιστεύω ότι θα «υπερνικήσει» στο τέλος θα είναι αυτό των δύο αυτόνομων συστημάτων με διαμοιρασμό games, τουλάχιστον στα first και second party. Για τα third party, πιστεύω ότι θα δούμε ξανά off-TV play feature.

 

Όσον αφορά το S/W κομμάτι υπάρχει πρόβλημα κι από τις δύο μεριές: Αν υπάρχουν δύο διαφορετικά Mario Kart π.χ., ένα για το φορητό και ένα για το σταθερό σύστημα τότε η Ν θα έχει διπλό κόστος παραγωγής (και πλέον το κόστος παραγωγής των φορητών games τείνει να φτάσει το κόστος των console games). Αν από την άλλη μεριά τα δύο Mario Kart είναι ίδια ακριβώς, τότε ναι μεν η Ν μειώνει αισθητά το κόστος παραγωγής, αλλά από την άλλη δεν θα αγοράσει κανείς το ίδιο game δύο φορές και το πιθανότερο είναι ότι το φορητό game θα καννιβαλήσει το home console game, από τη στιγμή που θα μιλάμε για το ίδιο game και μάλιστα σε χαμηλότερη τιμή. Αν βάλουμε δε και στην εξίσωση ότι το φορητό σύστημα θα είναι τουλάχιστον 50% φθηνότερο από το σταθερό σύστημα, δεν βλέπω ποιός θα αγοράσει την κονσόλα έναντι του φορητού αν έχουν τα ίδια games.

 

Γι' αυτό πιστεύω ότι το μοντέλο που θα ακολουθήσουν θα είναι «αγοράζεις το game (έστω digital) μια φορά, το παίζεις και στα δύο συστήματα». Με αυτόν τον τρόπο θα σπρώξουν το κοινό να αγοράσει και τα δύο συστήματα.

Εννοείς ότι θα κυκλοφορήσει δύο ξεχωριστές κονσόλες ταυτόχρονα; Μία φορητή και μία σταθερή;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εννοείς ότι θα κυκλοφορήσει δύο ξεχωριστές κονσόλες ταυτόχρονα; Μία φορητή και μία σταθερή;  

 

Ναι έτσι πιστεύω, αλλά προφανώς και όχι ταυτόχρονα. Πιστεύω ότι θα κυκλοφορήσει Μάρτιο του 2017 το σταθερό σύστημα και στις γιορτές του 2017 ή στις αρχές του 2018 θα κυκλοφορήσει το φορητό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι έτσι πιστεύω, αλλά προφανώς και όχι ταυτόχρονα. Πιστεύω ότι θα κυκλοφορήσει Μάρτιο του 2017 το σταθερό σύστημα και στις γιορτές του 2017 ή στις αρχές του 2018 θα κυκλοφορήσει το φορητό.

Εγώ δεν το πιστεύω αυτό, ένα σύστημα θα είναι κατά τη γνώμη μου. Άλλο αν θα συνδυάζει σταθερό και φορητό gaming.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό πάντως δεν είναι κάτι καινούργιο στο gaming όπως υπόσχεται η Nintendo.

 

Προφανώς και δεν είναι κάτι καινούριο.

Όταν ο Kimishima λέει ότι για πρώτη φορά στη ζωή του ενδιαφέρεται να παίξει video games, προφανώς και δεν αναφέρεται στην αλληλεπίδραση που θα έχουν φορητό και σταθερό ή αν θα μπορείς να συνδέεις το φορητό στην τηλεόραση. Αν δεν ενδιέφεραν κάποιον τα παιχνίδια γενικά, δε θα τον ενδιέφερε και αν μπορουσε να τα παίξει στην τηλεόραση ή στο δρόμο ή και στα δύο. Λογικά υπάρχει κάποιο στοιχείο (στο οποίο αναφέρεται το "New way of playing games") που κανείς δεν έχει διαρεύσει ακόμη.

 

Wild guess: Υποθέτω ότι θα προσφέρει με κάποιο τρόπο διαφορετικό είδος local multiplayer από ότι έχουμε δει έως τώρα. Αν θα είναι AR ή VR ή κάτι άλλο, θα το δούμε.

Ιδού το χειριστήριο του NX!!!! :-D :-D :-D

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...