Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Για το στατιστικό και μόνο, το Mario Galaxy κυκλοφόρησε το Νοέμβριο του 2007,ένα χρόνο μετά το launch του Wii και μέσα σε 6 χρόνια πούλησε 12,5m σε 100m κονσόλες, δηλαδή 12,5% διεισδυτικότητα σε 6 χρόνια.

Το Odyssey πούλησε 9m σε 14m (?) κονσόλες μόλις σε δύο μήνες, δηλαδή μιλάμε για 64% διεισδυτικότητα. Απίστευτα νούμερα. 

Φανταστείτε να έπαιζαν και με φορητά στην Ευρώπη και την Αμερική. :/

Και να προσθέσω αυτα

Super Mario Odyssey 
Japan - 1.76M units 
Overseas - 7.31M units 
Global LTD - 9.07M units

Switch Hardware shipments WW LTD: 

Japan - 3.72 million 
The Americas - 5.94 million 
Other - 5.2 million

 

Edit: Xenoblade Chronicles 2 - 1.06 million units

Επεξ/σία από Deghinsea
  • Like 1
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα καλύτερα έρχονται: Labo is only the beginning of a vast campaign to expand the reach of the Switch to more than just core gamers, it seems. Nintendo is already preparing multiple other products that will likely be revealed at a later date.

To πιο σημαντικό με την κυκλοφορία του Switch είναι ότι παράλληλα εμφάνισαν άνοδο και οι πωλήσεις του 3DS...... ενός φορητού που κάποιοι το θεωρούσαν νεκρό στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του....κάτι αντίστοιχο συνέβη και μετά το event παρουσίασης του Switch. Οι ψηφιακές πωλήσεις της Ninty από έτος σε έτος αυξημένες κατά 87%......φανταστείτε τι θα γίνει όταν ανακοινωθεί η συνδρομητική υπηρεσία, VC κτλ κτλ......

Συνεχίζονται τα καλά νέα για το τρένο:

Splatoon (To 2 πούλησε 4,91εκ τεμάχια σε 5 μήνες όταν το 1 χρειάστηκε 2.5 χρόνια για τον ίδιο αριθμό). Το πιο επιτυχημένο νέο IP της Ninty. Nούμερα ανάλογα με επιτυχημένα shooter όπως το GOWar...... ξέρω πολύ κόσμο που περιμένει στην γωνία να το χτυπήσει αν ποτέ η Ninty αξιωθεί να το βάλει σε έκπτωση. Και αυτό ισχύει για όλα τα first party. 

latest?cb=20170307163204

 

Shipments + digital up to December 31st 2017


Splatoon - 28 May 2015 - 31 months - 4.91 LTD
Splatoon 2- 21 July 2017 - 5 months - 4.91 LTD

Attachment rate
Splatoon - 36.20%
Splatoon 2 - 33.04%

Επεξ/σία από DJTaurus
  • Like 4
Δημοσ.

Κοίτα να δεις ρε γαμώτο, να θες να κάνεις λίγο κράτη πριν προχωρήσεις σε αγορές και να βομβαρδίζεσαι συνεχώς από παιχνίδια που να θέλεις ή να θέλεις να τα έχεις φορητά και να μην μπορείς να αγιάσεις. Φανταζόμουν ότι θα άντεχα μέχρι το V.2 του μηχανήματος αλλά παίζει να "σπάσω" μέσα στη χρονιά και να το πάρω. Το να περιμένεις 2.5-3 χρόνια μέχρι να βγει το V.2 με τέτοιο περιεχόμενο είναι άθλος. 

  • Like 3
Δημοσ.

@DJTaurus

Μια διευκρίνηση. Οι πωλήσεις του 3ds δεν εμφάνισαν συνολική άνοδο. Εμφάνισαν άνοδο στην περίοδο των εορτών σε σχέση με την αντίστοιχη πέρυσι αλλά συνολικά στο έτος φέτος με πέρυσι εμφάνισαν μείωση 9% περίπου στο hardware και 33% στο software.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πράγματα που περίμενα:
-Είχα επισημάνει παλιότερα ότι το NSW σύμφωνα με τότε υπολογισμούς πρέπει να έχει ξεπεράσει το WiiU σε πωλήσεις hardware όπως και έγινε.
-Επίσης το ίδιο ισχύει και για τα νούμερα του SMO που συνεχίζω να πιστεύω για λόγους που είχα αναφέρει στο παρελθόν ότι θα ξεπεράσει το εμπορικότερο 3D Super Mario (*SMG 12,76 εκατομμύρια).

Πράγματα που θα ήθελα να είχαν συμβεί:
- Οι πωλήσεις του BoW περίμενα να είναι πάνω από τα 7 εκατομμύρια. 
- Το Splatoon 2 έφτασε ήδη τον προκάτοχο του αλλά θεωρώ πως εδώ χάνεται μια μεγάλη- προς το παρόν- ευκαιρία. Το παιχνίδι ανήκει σε μια κατηγόρια ιδιαίτερα δημοφιλής στις κονσόλες, πολύ μεγαλύτερη σε δυναμική αντίστοιχα από τα single action adventures που εκπροσωπεί το BoW. Βλέποντας την αναλογία πωλήσεων του παιχνιδιού (2,21 εκατ. στην Ιαπωνία και 2,70 εκατ. στην Δύση) είναι πασιφανές πως στην δυτική αγορά το παιχνίδι δεν έχει ανάλογη διείσδυση. Οι Shibata, Reggie έπρεπε να έχουν βγει με τις ντουντούκες και να προωθούν το παιχνίδι. Η ΝοJ οργανώνει συνεχώς τουρνουά για τα Splatoon 2, ARMS μέσα από τα οποία προωθεί και άλλα παιχνίδια όπως το επερχόμενο Kirby. Κόκκινη κάρτα σε NoA και ΝοΕ.

*Με βάση την παραπάνω παρατήρηση καλό είναι η Ν -για άλλη μια φορά- να δημιουργήσει νέους τίτλους σε εμπορικά είδη που δεν άγγιξε ποτέ ή ξέχασε στην διάρκεια του χρόνου όπως ΜΜΟ και real time strategy. 
 

Πράγματα που δεν περίμενα:
-ΧC2 με ένα εκατομμύριο πωλήσεις αν και πάλι δεν εντυπωσιάζομαι.
-Δυστυχώς το ARMS συνεχίζει να βρίσκεται κάτω από το 1-2SW.

Γενικότερες παρατηρήσεις:
-Έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό που επισήμανε και ο DJTaurus: Labo is only the beginning of a vast campaign to expand the reach of the Switch to more than just core gamers, it seems. Nintendo is already preparing multiple other products that will likely be revealed at a later date.

To οποίο δίνει μια νέα πτυχή πέρα από τα μοντέλα που έχουν αναφερθεί (αύξησης της δημοτικότητας, δέσμευσης και QoL). Παρόλα αυτά: We aim to broaden the platform’s user base by continuing to introduce compelling new software in addition to the stable of popular titles that already have been released.

Και καλά κάνεις ρε Ν αλλά μην μας πρήζεις μονόπλευρα με ένα κάρο μεταφορές...

-Τα νούμερα δείχνουν ξεκάθαρα πως η υβριδικότητα του συστήματος έχει πείσει το κοινό.

 

Περισσότερα όταν θα γίνει και η παρουσίαση στους μετόχους και τις σχετικό Q&A που θα ακολουθήσει. Ίσως εκεί η Ν αποκαλύψει κάποια πρώτα στοιχεία για την επερχόμενη συνδρομητική υπηρεσία του NSW. 

 

 

Attachment rate:


SMO: 61.04%
MK8D: 49.33%
BotW: 45.09%
Splat2: 33.04%
1-2-S: 12.65%
ARMS: 10.83%
Xeno2: 7.13%

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Δημοσ.

Πραγματικα αρεσε τοσο πολυ το Twillight princess, το εχω, το ειχα μαλλον, σε Wii και πιεστηκα πολυ για να το προχωρησω λιγο να δω μηπως ειχα καποιο προβλημα εγω που δεν μου αρεσε καθολου... το παρατησα φυσικα.

Πολυ ευχαριστα για το Odyssey και το Switch, αν και νομιζω οτι δεν ειναι επιτυχια της Nintendo τωρα αλλα ΑΠΟΤΥΧΙΑ της να μπορεσει να σπρωξει σωστα το WiiU και ειδικα οταν ειδε οτι δεν τραβει οτι δεν εκανε αμεσα διορθωτικες κινησεις, δεν ξερω τι ειχαν στο μυαλο τους και το πεθαναν το κονσολακι αυτο.

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, orck είπε

Πολυ ευχαριστα για το Odyssey και το Switch, αν και νομιζω οτι δεν ειναι επιτυχια της Nintendo τωρα αλλα ΑΠΟΤΥΧΙΑ της να μπορεσει να σπρωξει σωστα το WiiU και ειδικα οταν ειδε οτι δεν τραβει οτι δεν εκανε αμεσα διορθωτικες κινησεις, δεν ξερω τι ειχαν στο μυαλο τους και το πεθαναν το κονσολακι αυτο.

Τιποτα δεν ειχαν στο μυαλο τους.. Απλα ηρθε ουρανοκατεβατα το switch...

Δημοσ.
27 minutes ago, orck said:

Πραγματικα αρεσε τοσο πολυ το Twillight princess, το εχω, το ειχα μαλλον, σε Wii και πιεστηκα πολυ για να το προχωρησω λιγο να δω μηπως ειχα καποιο προβλημα εγω που δεν μου αρεσε καθολου... το παρατησα φυσικα.

Πιστεύω παίζουν 2-3 πραγματά ρόλο στην επιτυχία του Twilight Princess:

1. Κυκλοφόρησε κατά την μετάβαση απο Gamecube σε Wii και για τις 2 κονσόλες - απο την μια στο GCN ήταν ο τελευταίος first-party τίτλος για το σύστημα, απο την άλλη στο Wii αν δεν κάνω λάθος ήταν launch title σε κάποια region.

2. Κυκλοφόρησε μετά το Wind Waker, το οποίο εκείνο τον καιρό ήταν αρκετά controversial λόγω των cel-shaded graphics και του αρκετά κουραστικού exploration, οπότε το αγοραστικό κοινό το είδε ως "επιστροφή" στα πιο mature-themed Zeldas, α λα Ocarina of Time.

3. Το chart του DJTaurus αναφέρει "total sales" οπότε πιθανόν να υπολογίζει και τα WiiU remake.

Πάντως το συγκεκριμένο θυμάμαι πως αργεί λίγο να "πάρει μπρος" συγκριτικά με άλλα Zelda, κυρίως επειδή  το πρώτο 2ωρο είναι κάπως βαρυφορτωμένο με tutorials/αγγαρείες/exposition απο προηγούμενα της σειράς, αλλά πιστεύω αξίζει άλλη μια ματιά καθαρά και μόνο για την έμφαση που δίνουν στους χαρακτήρες, όπως και την κάπως πιο dark ατμόσφαιρα (ειδικά στο Twilight Realm και τα puzzles σε Wolf form).

  • Like 2
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Greygore είπε

 

2. Κυκλοφόρησε μετά το Wind Waker, το οποίο εκείνο τον καιρό ήταν αρκετά controversial λόγω των cel-shaded graphics και του αρκετά κουραστικού exploration

??

Δημοσ.
1 ώρα πριν, orck είπε

ΑΠΟΤΥΧΙΑ της να μπορεσει να σπρωξει σωστα το WiiU και ειδικα οταν ειδε οτι δεν τραβει οτι δεν εκανε αμεσα διορθωτικες κινησεις, δεν ξερω τι ειχαν στο μυαλο τους και το πεθαναν το κονσολακι αυτο.

Απο τον αρχικο σχεδιασμο μεχρι και το marketing ολα ηταν λαθος.Δεν πιστευω οτι μπορουσε να σωθει με τιποτα.3 πραγματα στα γρηγορα που πιστευω ηταν τα πιο σημαντικα για το χαμο του.

1.Ο σχεδιασμος της κονσολας δεν ηταν αυτο που οι περισσοτεροι περιμεναμε.Η ταμπλετα και ας  εμοιαζε με hasbro παιχνιδι αν μπορουσες να την κουβαλας μαζι σου και οχι στα 5 μετρα για να λειτουργει θα ηταν καλυτερα.

2.Οι περισσοτεροι developers εκαναν παραπονα για το ποσο δυσκολο ηταν να φτιαξεις game για το wii u και η διπλη οθονη το εκανε ακομα χειροτερο.

3.Το marketing τους ηταν πολυ φτωχο ειδικα στην αρχη και στοχευε κυριως παιδακια και παιδικα παιχνιδια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, Socratis_g said:

Σε λίγους μήνες έχει σχεδόν τις μισες πωλήσεις του Xbox One. Μια χαρά για κονσόλα τεχνολογίας 2015 :P

Επεξ/σία από DJTaurus
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο τα games της nintendo που δεν εχουμε δει ακομα ουτε εικονα το fire emblem το περιμενουμε φετος και ισως αν προλαβει τελος της χρονιας το pokemon(Τον Μαιο θα δουμε σιγουρα trailer).Βayonetta 3 και metroid απο 19 και μετα.

Επεξ/σία από Mistwalker
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, DJTaurus είπε

Σε λίγους μήνες έχει σχεδόν τις μισες πωλήσεις του Xbox One. Μια χαρά για κονσόλα τεχνολογίας 2015 :P

Μπορεί η τεχνολογία του nsw να είναι λίγο πίσω, αλλά η πατέντα του είναι μοναδική.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...