mansa2k Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 (επεξεργασμένο) Alchemist`, on 23 Jun 2016 - 7:18 PM, said: Υ.Γ. συζήτηση κάνουμε και σου λέω την γνώμη μου, που βλέπεις απόλυτότητα? Αυτό πιστεύω, αυτό μ' αρέσει και αυτό υποστηρίζω. Πάλι τα ίδια; Alchemist`, on 23 Jun 2016 - 4:27 PM, said: Για να γίνει αυτό θέλω επιτέλους μετά από 20+χρόνια, μια κονσόλα που απευθύνεται στον gamer... Χωρίς ηλίθια gimmicks, χωρίς casual ηλιθιότητες, με high end γραφικά, σοβαρό online service και ένα εργονομικό απλό χειριστήριο. Αυτά είναι απολυτότητα, γνώμη σου αλλά απόλυτη. Και συνεχίζουμε: Alchemist`, on 23 Jun 2016 - 7:18 PM, said: Δεν καταλαβαίνω τί νομίζεις ότι αποφεύγω, σου απαντάω για πολλοστή φορά: Θα ήθελα η Nintendo Να κάνει ότι ακριβώς γράφω. Ένα ανταγωνιστικό σύστημα με τις προδιαγραφές που προαναφέρω. Πιό λιανά δεν γίνεται να το κάνω, ένα "Nintendo 64 - 2" ας το χαρακτηρίσω, με high end επιδόσεις για την εποχή κυκλοφορίας του, appropriate μέσo αποθήκευσης των παιχνιδιών, online service και κανονικά χειριστήρια. Ένα προϊον ανταγωνιστικό του Playstasion και του Xbox και στα καλούπια αυτών. Κάτι που θα ήταν δηλαδή δελεαστικό για 3rd party developers με την ταυτόχρονη παρουσία των triple A 1st party games της Nintendo. Ότι αποτελούσαν τα NES / SNES με λίγα λόγια όταν η Nintendo ήταν κυριάρχος. Η ερώτηση μου ήταν ξεκάθαρη, τι θα προτιμούσες να είχε κυκλοφορήσει η Nintendo αντί του Wii και να ήταν αντίστοιχα κερδοφόρο. Αυτά που γράφεις τα εκλαμβάνω ως δεδομένο για ένα σύστημα αντί του Wii έναντι των ps3, x360. Συγχαρητήρια φίλε, μόλις έκλεισες την Nintendo. Η εταιρία θα είχε διαλυθεί τώρα και εσύ θα ήσουν ανάμεσα σε αυτούς που θα έγραφαν πως η εταιρία δεν μπόρεσε τον ανταγωνισμό και έπαθε αυτό που της άξιζε. "Δυστυχώς" δεν είμαι σαν τον review usa να πετάω μια υποτιθέμενη άποψη αλλά και ούτε παπαγαλίζω. Ας γίνω πιο συγκεκριμένος: στα πρώτα τρία οικονομικά έτη της Sony που συμπεριλήφθηκε το ps3 από την ημέρα κυκλοφορίας του, δημιούργησε το gaming τμήμα απώλειες ύψους $5,5 δις. Oκ, θα μου πεις, υποστήριζε bluray και τον πανάκριβο cell που αύξαναν το κόστος παραγωγής τους. Δυστυχώς δεν είναι τόσα απλά τα πράγματα. Το x360 αντίστοιχα είχε απώλειες $ 3,5 δις στα πρώτα χρόνια κυκλοφοριας του. Με λίγα λόγια η Sony δεν έβγαλε ούτε ένα cents από το τμήμα του Gaming την περίοδο ps3,psp. Η MS πάλι κατάφερε να βγάλει κέρδη γιατί της κόστιζε λιγότερα σε κατασκευαστικό κόστος το x360 αλλά και είχε επιπλέον έσοδα από το xbox live. Ξεκάθαρη η πρόταση σου για την Nintendo, μια εταιρία χωρίς αύριο, δηλαδή σήμερα.... Η Nintendo φίλε μου ήταν κυρίαρχη με το Wii, πούλησε 100εκ κονσόλες, νούμερο που τα ανταγωνιστικά συστήματα ακόμα και σήμερα δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν. Επίσης οι PR των αντίπαλων εταιριών που χλεύαζαν τα motion controls και καλλιεργούσαν κλίμα τελικά τα λούστηκαν με πρωταγωνιστή την Sony και το move. Εμβάθυναν ακόμα περισσότερο όταν έβγαλαν επί της σκηνής έναν κωμικό σε ρόλο καραγκιόζη που προσπαθούσε να μας πείσει πως οκ μώρε όλοι gamers είμαστε και πως η πρόταση της Sony είναι τελικά το καλύτερο motion controller της αγοράς. Να σου θυμίσω μια τελευταία παρόμοια πρόταση της Nintendo που ήταν το GameCube και τα νούμερα πωλήσεων του; Επίσης το N64 όσο και αγαπητό σύστημα είναι πούλησε κατώτερα του ανταγωνισμού και από τον προκάτοχο του; Κερδοφόρα και τα δύο αλλά δεν ήταν στα πλαίσια που επιθυμούσε η Nintendo. Ήδη αναφέρθηκε από άλλα μέλη. Αυτό που έπρεπε να είχες σκεφτεί είναι γιατί η Nintendo μπήκε στην πολιτική του Blue Ocean.Το μήνυμα του Iwata μπορεί να οδηγήσει σε συμπεράσματα, παρόλα αυτά το αναφέρει και ο Ikaruga24 σε μήνυμα του (#933): To Blue Ocean το οποίο η εταιρία ακολουθεί πάρα πολλά χρόνια τώρα είναι σαφώς ο ταυτόχρονος φταίχτης της πολιτικής τους αλλά και διασώστης τους εκεί που απλά δεν μπορούν να τα βάλουν στα ίσα με τους άλλους δυο γίγαντες. Θα αναφέρω δύο νούμερα, το NGC προωθήθηκε με ένα ποσό των $75εκ ενώ το xbox με το ποσό των $500εκ. Να θυμίσω πως η MS έσκασε και $30εκ για ένα DLC του GTA στην προηγούμενη γενιά και γενικά αρκετά χρήματα για να πετύχει υποστήριξη από τις τρίτες εταιρίες και να σπάσει αποκλειστικότητες της Sony (πχ FF). Το "λάθος" που κάνει ο Ikaruga24 είναι πως πλέον τα δεδομένα δεν είναι ίδια. H MS δεν σκάει τόσα λεφτά πλέον στις τρίτες εταιρίες και το τμήμα του gaming της Sony είναι ανεξάρτητο. Ακόμα καλύτερα οι πολιτικές και των δύο εταιριών ΑΛΛΑΞΑΝ. Πλέον ότι ζημιά γίνεται θα την πληρώνει το τμήμα και δεν θα υπάγεται στο σύνολο της εταιρίας. Είναι μια πολιτική που την δήλωσε ξεκάθαρα ο Hirai για την Sony και φαίνεται πως -εκ του αποτελέσματος- και η MS το ίδιο θα πράττει. Με λίγα λόγια δεν θα προλάβει να φτάσει τα $5,5 δις ή $3,5δις άλλο σύστημα από αυτές τις εταιρίες γιατί απλά τα τμήματα θα έχουν κλείσει ή θα έχουν εκτοπιστεί από τον ανταγωνισμό. Μέσα σε αυτό μην ξεχνάμε και την κατάπτωση της Ιαπωνικής βιομηχανίας που δημιουργεί για την Nintendo ευκαιρίες συνεργασίας. Τα πράγματα είναι καλύτερα λοιπόν σήμερα και μένει να δούμε ττις όποιες συνεργασίες της Nintendo με τρίτες εταιρίες στο ΝΧ. Alchemist`, on 23 Jun 2016 - 7:18 PM, said: Μέχρι τώρα αναπαράγεις αυτά που λέει η Nintendo και με κάποιον μαγικό τρόπο θα δουλέψουν. Ποιός είναι αυτός? Το οικοσύστημα των amiibo? Κατανοητός αυτός ο τρόπος λειτουργείας αλλά αν θες να απευθύνεσαι σε gamers δεν νομίζω ότι θα λειτουργήσει. Έγραψα αρκετά πράγματα ήδη, δεν έγραψα μεμονωμένα για amiibo. Έχεις δίκιο ότι παρουσιάζω το μοντέλο της Nintendo διότι διαβάζω το nintendo ir που περιλαμβάνει τις παρουσιάσεις των οικονομικών αποτελεσμάτων και μια πληθώρα ερωτοαπαντήσεων από τους μετόχους προς τα στελέχη της εταιρίας. Μέσα σε αυτά υπάρχουν σαφέστατες τοποθετήσεις ως προς τα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα πλάνα της εταιρίας. Γενικώς η κυριαρχία που ονειρεύεσαι δεν μπορεί να γίνει με τον τρόπο που φαντάζεσαι, τα έγραψα και πιο πάνω (μήνυμα #943).Ουσιαστικά η τοποθέτηση μου είναι παρόμοια με του Ikaruga24: μπορεί να παραμείνει στο Blue Ocean και παράλληλα να ικανοποιήσει και εμάς. Δεν μπορεί να γίνει όμως με τον τρόπο που εσύ φαντάζεσαι. Δεν είμαι μάγος, δεν γνωρίζω τι θα γίνει ή αν θα πετύχει το μοντέλο της Nintendo. Παρόλα αυτά βλέπω πως οι περισσότεροι έχουν σχηματίσει μια εικόνα, και πολλές φορές απολυτότητα, στο μυαλό τους σχετικά με το τι πιστεύουν ότι πρέπει να κάνει η Nintendo χωρίς καν να γνωρίζουν τα πλάνα της εταιρίας ή ακόμα χειρότερα ακόμα και αν τα γνωρίζουν (ή έτσι πιστεύουν) να τα ερμηνεύουν όπως τους κατέβουν. Προσωπικά στο blog μου υπάρχει το θέμα οικοσυστήματα και πλατφόρμες που δίνει μια εικόνα του τι ετοιμάζει η εταιρία σε συνδυασμό με άλλα άρθρα που δίνονται στο τέλος του άρθρου. ΥΓ: Θα έγραφα και άλλα πράγματα αλλά χαιρετίσματα... Αν δείχνω επιθετικός ζητάω προκαταβολικά συγνώμη. EDIT: Έκανα κάποιες επιπλέον προσθήκες στο σημείο που αναφέρομαι στον Ikaruga24 και μετά. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2016 από mansa2k Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Καταρχάς ευχαριστώ για την σοβαρή απάντηση και τις χρήσιμες πληροφορίες. Κατά δεύτερον, ας σχολιάσω πρώτα τα Ν64 και Gcube: Κανένα δεν είχε σοβαρό Online Service (>>GC), Κανένα δεν είχε σοβαρό μέσο αποθήκευσης, όχι μόνο από την σκοπιά του μεγέθους των δεδομένων που μπορούσε να έχει ένα παιχνίδι αλλά και το κόστος παραγωγής ενός cartridge/proprietary disc. Όχι λοιπόν, δεν καλύπτουν αυτά που ζητήθηκαν και οι 2 περιπτώσεις. Πάμε παρακάτω τώρα. 1) δεν αναφέρεις καθόλου και δεν βάζεις καθόλου στο συλλογισμό σου τον αντίκτυπο που έχει το Hardware στα games και βασικά το 3rd party support. Τόσο από άποψη ευκολίας ανάπτυξης για την κονσόλα, όσο και για την δυνατότητα να τρέχει παιχνίδια που έχουν φτιαχτεί με άλλες κονσόλες κατά νου.2) Ομοίως δεν ασχολείσαι καθόλου με το αντίκτυπο που έχουν τα triple A 3rd party games στο αγοραστικό κοινό. 3) Όπως είπα πολλές φορές, το Wii πούλησε πολλές κονσόλες αλλά δεν είχε αντίστοιχα πολλές πωλήσεις σε software. Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο δηλαδή και ένα θέμα που θα προσελκύσει τους 3rd party developers (περιθώριο κέρδους). 4) Όπως κάνουμε υποθέσεις τόση ώρα, υποθέτεις ότι η Nintendo θα είχε βγει εκτός παιχνιδιού με μία διαφορετική, παραδοσιακή ας την πώ κονσόλα. Εγώ πιστεύω ότι το πράγμα θα λειτουργούσε διαφορετικά, ιδίως αν άλλαζε και κάποιες τακτικές της. H nintendo έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα όσον αφορά τα αρχαία ΙΡ της και την στήριξη του community γενικότερα. Αν το εκμεταλλευόταν αυτό (αντι π.χ. να κυνηγάει τους youtubers) σε συνδυασμό με ένα δυνατό σύστημα για να ικανοποιήσει την mainstream αγορά άνετα θα μπορούσε να διαχειριστεί και να προωθήσει μία τέτοια είδους κονσόλα. Ειδικά την παρούσα χρονική περίοδο που τα κόστη για έρευνα και ανάπτυξη είναι σημαντικά λιγότερα λόγω υιοθέτησης μιας pc αρχιτεκτονικής αντί proprietary hardware.Σεβαστή λοιπόν η άποψη και τα δεδομένα που παραθέτεις αλλά προσωπικά τα εκτιμώ διαφορετικά. Κοντός ψαλμός αλληλούια λοιπόν, θα φανεί σε βάθος χρόνου ποιά φιλοσοφία/άποψη/πολιτική ήταν ορθότερη. Ούτε αναλυτής είμαι, ούτε μέτοχος της Nintendo, την άποψή μου λέω απλά. Κλείνοντας:- Από την στιγμή που όσα λέγονται, λάθος ή σωστά, έχουν μία λογική και επιχειρήματα δεν μπορείς νομίζω να μιλάς για παπαγαλισμόΥ.Γ. πουθενά δε συνδέθηκε άμεσα η στρατηγική αυτή με το χαμηλών επιδόσεων hardware. Ο βασικός λόγος που εκτιμήθηκε ότι θα έχει χαμηλών επιδόσεων hardware είναι η καθυστέρηση στο Launch Με την ανακοίνωση των NEO/Scorpio σε συνδυασμό με τα λόγια του προέδρου της Nintendo america. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pigos23 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Κανας mod δεν υπαρχει??? Ανταλαξτε fb αν εχετε καντε group κ γραψτε εκει τα κατεβατα σας ΕΛΕΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Κανας mod δεν υπαρχει??? Ανταλαξτε fb αν εχετε καντε group κ γραψτε εκει τα κατεβατα σας ΕΛΕΟΣ Γιατι απαγορευεται απο καπου να γραφει ο αλλος κατεβατα??Αν βαριεται καποιος να τα διαβασει απλα τα προσπερναει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Κανας mod δεν υπαρχει??? Ανταλαξτε fb αν εχετε καντε group κ γραψτε εκει τα κατεβατα σας ΕΛΕΟΣ Για ποιά πράγματα μπορούμε να μιλάμε στο Nintendo NX topic; Γιατί μέχρι τώρα μιλάμε για το Nintendo NX και την εν γένει πολιτική της Nintendo. Επίσης, μέχρι πόσες λέξεις επιτρέπεις ανά post; 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pigos23 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Συνεχιστε τοτε απτοητοι για το ποιος θα ταπωσει τον αλλο Ελευθερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Συνεχιστε τοτε απτοητοι για το ποιος θα ταπωσει τον αλλο Ελευθερα Εχεις να πεις εσυ κατι το διαφορετικο απο αυτα που εχουν ειπωθει με βαση παντα υποθεσεις(αφου δεν εχουμε κατι επισημο στα χερια μας)? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Συνεχιστε τοτε απτοητοι για το ποιος θα ταπωσει τον αλλο Ελευθερα Δεν ταπώνει κανείς κανέναν, συζήτηση κάνουμε. Το ίδιο πράγμα γίνεται και στα άλλα console νήματα και μάλιστα σε πιο έντονο και ειρωνικό ύφος. Όποιος δεν ενδιαφέρεται, δεν συμμετάσχει, δεν είναι και υποχρεωτικό δα. ---------------------------------------------- Υπάρχει κάτι που θέλω να σχολιάσω επειδή ξαναναφέρθηκε το βίντεο του ReviewTechUSA. Υπάρχει ένα πράγμα που γίνεται κάθε φορά που κάποιος μη-εναρμονισμένος με το πνεύμα της Ν (δεν θα πω hater, γιατί το παρατηρώ και με σοβαρά άτομα) κάνει κριτική στην πολιτική και συγκρίνει με τις άλλες εταιρείες του είδους: τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά. Ή για να το πούμε πιο επιστημονικά: εκμηδενισμός του επιχειρήματος του συνομιλητή, με άλλα μη συναφή επιχειρήματα. Θέλω να αναφερθώ συγκεκριμένα στο βίντο του ReviewTechUSA που το εφαρμόζει κατά γράμμα και πάει ως εξής (με bold τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά): - Τα specs έχουν σημασία στις πωλήσεις. - Μα το Wii πούλησε καλύτερα από τις άλλες κονσόλες με μάπα H/W. - Αυτό δεν μετράει σαν επιχείρημα, γιατί το Wii το αγόρασαν πολλοί casuals! (λες και δεν υπήρχε κόσμος που αγοράσε X360/PS3 μόνο για φίφα/προ, είναι hardcore αυτοί, ενιγουέι). - Μα και το PS2 πούλησε καλύτερα από το GC ενώ είχε χειρότερο H/W. - Ούτε αυτό μετράει σαν επιχείρημα γιατί το PS2 είχε καλύτερο 3rd-party support! - Μα και το PS1 πούλησε καλύτερα από το Ν64 ενώ είχε χειρότερο H/W. - Ούτε αυτό μετράει σαν επιχείρημα γιατί το N64 έπαιρνε cartridges! Προφανώς με αυτούς τους όρους συζήτηση δεν μπορεί να γίνει και είναι κάτι που γίνεται κατά κόρον, να γίνεται κριτική στην Ν με κάποια δεδομένα που δεν τα λαμβάνουμε υπόψιν όταν κάνουμε κριτική στον ανταγωνισμό. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Πριν ξεκινήσω ναι είναι μεγάλα τα post και όχι δεν υπάρχει θέμα ποιος θα την πει στον άλλον. Καλύτερα λοιπόν να διαβάσεις την συζήτηση μπας και μάθεις και τίποτα παρά να πετάγεσε από το πουθενά σε ένα θέμα που μέχρι χθες δεν συμμετείχες. Alchemist` Κατά δεύτερον, ας σχολιάσω πρώτα τα Ν64 και Gcube: Κανένα δεν είχε σοβαρό Online Service (>>GC), Κανένα δεν είχε σοβαρό μέσο αποθήκευσης, όχι μόνο από την σκοπιά του μεγέθους των δεδομένων που μπορούσε να έχει ένα παιχνίδι αλλά και το κόστος παραγωγής ενός cartridge/proprietary disc. Όχι λοιπόν, δεν καλύπτουν αυτά που ζητήθηκαν και οι 2 περιπτώσεις. Γιατί επιμένεις, σου απάντησα ήδη που θα οδηγούσε η πρόταση σου την Nintendo: στην χωματερή. Η κατάσταση μπορεί να κατέληγε κατά πολύ χειρότερη από την αντίστοιχη της Sega. Ακόμα και αν υπολογίσω όσα γράφεις για πιο σοβαρό Online Service γράφεις; Δεν υπάρχει καν online κατά την γενιά του N64! Το μόνο σύστημα που υποστήριζε το διαδίκτυο και πρωτοτύπησε ήταν το πρώτο xbox που η Sony με το ps2 είχε πουλήσει +100εκ περισσότερα συστήματα. Ξέρεις πόσο στοίχισε το πρώτο xbox στην MS; Βρες το μόνο σου. Πραγματικά πιστεύεις ότι το μέγεθος της χωριτηκότητας ήταν το πρόβλημα; Ναι περιλαμβάνεται μέσα στους λόγους (αποκλειστικά για το Ν64, το GC δεν είχε θέμα) αλλά δεν ήταν αυτός ο κύριος. 1) Φυσικά και το βάζω, μήπως πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Το σίγουρο είναι πως θα έκλεινε και πάλι η Nintendo γιατί από όσο θυμάμαι τα ps3, x360 είχαν μια χαρά third party υποστήριξη. Επίσης οι μηχανές γραφικών των εταιριών ΠΛΕΟΝ υποστηρίζουν από high end pc έως mobile games. 2) Να ασχοληθώ με τα 3rd party, μάλιστα. Τα έγραψα παραπάνω και σε προηγούμενο μήνυμα, το παιχνίδι έχει αλλάξει. 3) 9 προς 1, με εξαίρεση προφανώς όσων τα Wii σκονίζοντουσαν. 4) Υποθέτω; Με δουλεύεις; Σου παραθέτω νούμερα που μπορείς να τα βρεις στα ir των εταιριών. To GameCube είχε πιάσει πάτο και θα έβγαζε πάλι μια κλασσική κονσόλα παραπλήσια του ps3 για να κάνει τι; Σου γράφω νούμερα πως τα τμήματα των συγκεκριμένων εταιριών είχαν τεράστιο κεφάλαια από πίσω αλλιώς πάπαλα και πιστεύεις πραγματικά ότι η Nintendo θα μπορούσε να τους ανταγωνιστεί; Πέρα από αυτό όσα και να έσκαγε η Nintendo στις συνεργασίες με τις τρίτες εταιρίες αυτοί είχαν την δυνατότητα να σκάσουν περισσότερα. *Το σχόλιο με τους youtubers λίγο άκυρο. Όλοι τους κυνηγάνε, στην τελική οι περισσότεροι από αυτούς δεν ασχολούνται καν με παιχνίδια της Nintendo. Οι youtubers βγάζουν λεφτά από αυτό και μάλιστα κλείνουν συμφωνίες με τις εταιρίες να παρουσιάζουν τα παιχνίδια τους. Πριν κάποια χρόνια είχε γίνει ολόκληρο σκηνικό, τα έχω γράψει στο θέμα social στο blog μου. Μεταξύ μας, δεν έχεις επιχειρήματα, πέρα που μου φαίνεται πως παπαγαλίζεις όσα αναφέρονται δεξιά και αριστερά. Μάλιστα από την μια αναιρείς την πληθώρα των απόψεων σου που σου απάντησα και από την άλλη βάζεις νέα δεδομένα στην συζήτηση. για να καταλήξεις οκ μωρέ μια άποψη έχουμε όλοι. Δεν ζήτησα από κανέναν να γίνει αναλυτής, απλά να τεκμηριώσει την άποψη του με επιχειρήματα. Συγνώμη αλλά για μένα η απολυτότητα και να γίνει ακριβώς αυτό που λέω δεν είναι επιχειρήματα. Μέσα σε αυτά θα είχες οδηγήσει και την Nintendo στον τάφο με την πρόταση σου. Alchemist` Υ.Γ. πουθενά δε συνδέθηκε άμεσα η στρατηγική αυτή με το χαμηλών επιδόσεων hardware. Ο βασικός λόγος που εκτιμήθηκε ότι θα έχει χαμηλών επιδόσεων hardware είναι η καθυστέρηση στο Launch Με την ανακοίνωση των NEO/Scorpio σε συνδυασμό με τα λόγια του προέδρου της Nintendo america. Αναρωτιέμαι αν είμαι ο μόνος που βλέπει την αντίφαση, το μόνο που σώζει κάπως την κατάσταση είναι η λέξη άμεσα. Η καθυστέρηση έγινε σύμφωνα με τον Kimishima για να ετοιμάσουν software. Βέβαια και σε αυτό υπερτέρησαν οι φήμες, λογικό μιας και γνωρίζουμε ελάχιστα για το ΝΧ. Δεν εξαιρώ την περίπτωση των αλλαγών σε οποιοδήποτε επίπεδο αλλά δεν θα γίνω και αμπελοφιλόσοφος θεωριών. Έχω ήδη σχηματίσει μια εικόνα για το τεχνικό κομμάτι του NX αλλά και κάποια τεχνικά μέρη και εφόσον η Ν δεν το προσφέρει αυτό να είσαι σίγουρος πως θα είμαι από τους πρώτους που θα κράξω. Κοίταξε επειδή δεν θα βγάλουμε άκρη και δεν έχω σκοπό να σου αλλάξω τα μυαλά μιας και έχεις καλλιεργηθεί από τα ίδια και τα ίδια όσα τόσα χρόνια επαναλαμβάνονται στο διαδίκτυο επομένως ας μείνουμε ότι εσύ επιλέγεις μια καταστροφική λύση. Η δική μου πρόταση έχει να κάνει με ένα δυνατό ΝΧ που επιτέλους θα καθιερώσει τα 1080p/60fps (χωρίς καν να υποστηρίζει 4Κ, ας βγάλει στην τελική η Ν ένα έχτρα περιφερειακό που να κάνει upscale σε 4Κ, δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρεώνομαι έχτρα), θα υπάγεται στο οικοσύστημα που δημιουργεί η Nintendo και τέλος θα αυτοπροωθείται (θα έχει social βάση/λειτουργικό), θα αλληλοπροωθείται με άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της εταιρίας (mobile/tablets apps, φορητό ΝΧ, QoL) και θα αλληλοσυνεργάζεται με αυτά τόσο σε επίπεδο hardware όσο και software. Φυσικά με την διαφορετικότητα του και λειτουργίες που θα θυμίζουν χαρακτηριστικά των κινητών (social, multitasking, ταχύτητα) και με περισσότερες συνεργασίες από την στιγμή που υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες στην βιομηχανία. Δεν ξέρω αν πετύχει ή όχι αλλά είναι πολύ καλύτερη λύση από ένα παραπλήσιο σύστημα με τον ανταγωνισμό. @Malthador https://www.youtube.com/watch?v=4YIgd4-2YPo Διπλά στάνταρς και παράλληλα πέφτει στο ίδιο τρυπάκι αφού θεωρεί (και αυτός) κάποια πράγματα αυτονόητα ενώ δεν είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Πέρα από τους μπλε, κόκκινους ή πουά ωκεανούς, το κόστος της πεπατημένης και στάνταρ πλέον x86 αρχιτεκτονικής εχει κατέβει σε χαμηλά επίπεδα. Δεν υπάρχει πλέον δικαιολογία για μια αδύναμη κονσόλα (λόγω κόστους) με custom αρχιτεκτονική που θα αποτελεί γρίφο για τους 3rd party developers. Οι εποχές ακριβών πειραματισμών PS3/X360 έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Μπορούν πλέον να βγάλουν ένα αξιοπρεπέστατο hardware με ανταγωνιστική τιμή το οποίο θα εχει και τους τίτλους που περιμένουμε από την N και όλα τα multi που κυκλοφορούν. Εφόσον το PS4 έκανε πωλήσεις με ελάχιστους τίτλους στην αρχή, δεν βλέπω το λόγο γιατί να μη κάνει πωλήσεις κονσόλα που θα εχει και τους αποκλειστικούς τίτλους της N, και τα multiplat που θα καλύψουν και όλα τα γούστα. Το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να βγάλουν παιχνίδια μαζί με την κυκλοφορία και η τιμή να είναι προσιτή και τίμια για τον gamer. Τους casuals ας τους καλύψουν με κάποιο έξτρα περιφερειακό. Θα δουν και μόνοι τους εξάλλου ότι η gimmickιά θα αποτύχει πάλι όπως στην περίπτωση του WiiU. Ειναι πολύ μεγαλύτερο το ρίσκο όταν όλη η φιλοσοφία της επόμενης κονσόλας σου βασίζεται σε ένα και μοναδικό χαρακτηριστικό το οποίο ή θα προκαλέσει ενδιαφέρον ή οργή. Οι περισσότεροι εδώ μέσα προτιμάτε το pro controller. Αυτό δείχνει τι ακριβώς θέλει ο core gamer. Θέλει το επόμενο Zelda να εχει τη μαγεία που είχαν τα προηγούμενα. Οχι να κρατάει ένα κουμουτσοειδή πράγμα που δήθεν θα φέρει επανάσταση στα controls. Το να λέτε μερικοί ότι η Nintendo πρέπει να εστιάσει σε κάτι εντελώς διαφορετικό από τους άλλους, είναι σαν να λέτε ότι τα ίδια της τα παιχνίδια δεν είναι ικανά να προσφέρουν την ποιότητα που περιμένουμε χωρίς να έχουν κάποιο έξτρα "feature" χειρισμού που δεν έχουν τα υπόλοιπα. Στην πραγματικότητα δηλαδή, τα υποτιμάτε και τα υποβαθμίζετε εσείς οι ίδιοι αφού θεωρείτε ότι δεν μπορούν να σταθούν απέναντι στον ανταγωνισμό. Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα αυτό που με νοιάζει είναι να επισκεφτώ το Hyrule και όχι τι κίνηση θα κάνουν τα χέρια μου όταν θα χρησιμοποιώ το τόξο του Λίνκ. Αυτά για μένα είναι περιττά. Τελος, η Nintendo μπορεί να εχει ανακοινώσει ποια στρατηγική θέλει να ακολουθήσει αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αυτή η στρατηγική θα της βγει και σε καλό. Προς το παρόν στις οικιακές κονσόλες, μόνο το πρώτο Wii επωφελήθηκε από αυτήν. Η επόμενη της κονσόλα βασίστηκε στο ίδιο πράγμα και απέτυχε παταγωδώς. Εαν το niche market και το να μένουν στην απέξω τους έφερνε κέρδη, αυτή τη στιγμή ουτε καν θα ακούγαμε για το NX. Θα παρέμεναν εδώ που είναι αυτή τη στιγμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 @D.Luffy Κοίταξε από όσα έχω διαβάσει εμείς και καλά "οι υποστηρικτές της διαφορετικότητας" επιμένουμε σε αυτήν αλλά δεν καταδικάζουμε τον κλασσικό χειρισμό, μάλιστα γίνεται το ακριβώς αντίθετο. Έχουμε επαναλάβει πως η Ν μπορεί να μάθει από τα λάθη του παρελθόντος και να προσφέρει λύσεις αναπτύσσοντας την ήδη πολιτική του Blue Ocean. Απλά κάποιοι επιμένουν πως θα δούμε τα ίδια πράγματα όπως με τα wii/wiiu και έχουν κολλήσει εκεί. Επίσης να θυμίσω πως η Ν έχει επαναλάβει αρκετές φορές πως το ΝΧ θα είναι κάτι καινούργιο σε πολλαπλά επίπεδα και μάλιστα ο πρόεδρος να δηλώνει τον ενθουσιασμό του λέγοντας πως πρόκειται να είναι το πρώτο σύστημα με το οποίο θέλει να ασχοληθεί και ο ίδιος. Αν υπολογίσουμε ότι είναι 67χρονών νομίζω ότι η διαφορετικότητα θα υφίσταται. Η Ν λοιπόν μπορεί να προσφέρει και classic χειρισμό όπως έκανε με τα αντίστοιχα χειριστήρια στα wii/wiiu αλλά αυτήν την φορά να μάθει από τα λάθη της και να είναι στάνταρ στα περισσότερα αν όχι όλα τα παιχνίδια. Εξάλλου η N με το wiiu έχει πρόσβαση στα συστήματα -εφόσον ο χρήστης το επιτρέπει- και να συλλέξουν δεδομένα όχι μόνο για τα παιχνίδια/εφαρμογές και πόσες ώρες παίζεις αλλά και για το χειριστήριο που χρησιμοποιείς κατά κύριο λόγο. Επίτρεψε μου να διαφωνήσω σχετικά με την χρηστικότητα των motion controls. Σίγουρα στο Wii υπήρχαν παιχνίδια που έκαναν κακή/υπερβολική χρήση των motion με αποτέλεσμα να γίνονται κουραστικά. Από την άλλη υπήρχαν και αυτά που έκαναν μια σωστή/ισορροπημένη χρήση τους όπως το NoMoreHeroes. Τα motion γενικώς εφόσον αξιοποιούνται σωστά έχουν λόγο ύπαρξης με παράδειγμα το Splatoon. Να σου πω την αλήθεια προσωπικά επαλήθευσα μέσω βίντεο στον σωλήνα ότι ο Link στο καινούργιο παιχνίδι θα μπορεί να χρησιμοποιεί το τόξο ΚΑΙ με motion controls. Ο λόγος είναι το Splatoon όπου μέσω των motion το παιχνίδι γίνεται καλύτερο, επομένως δεν καταδικάζουμε ή υποβαθμίζουμε κάτι. Αντίθετα είμαστε ανοιχτοί σε νέους τύπους χειρισμού εφόσον υλοποιούνται σωστά και προσφέρουν στο παιχνίδι. Υπερβολικό σχόλιο και μάλλον ισχύει το αντίθετο πάλι, με τους "υποστηρικτές" του κλασσικού χειρισμού να έχουν μια τέτοια άποψη. Δεν νομίζω να αμφιβάλλει κανείς πως για παράδειγμα τα fps με το wii και την χρήση του κέρσορα επί της οθόνης ήταν πολύ καλύτερα από τον διπλό αναλογικό. Γενικώς νέοι τύποι χειρισμού δεν σημαίνει αυτόματα και motion controls, η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί αρκετά και μπορεί να προσφέρει νέα δεδομένα στον χειρισμό. Παράδειγμα να μετακινείς τον κέρσορα στην οθόνη με έναν εντελώς καινούργιο τρόπο. Είναι ξεκάθαρο πως πρέπει να γίνουν αλλαγές και είναι ξεκάθαρο επίσης πως πρέπει να γίνει εμπλουτισμός στην στρατηγική της Ν που να περιλαμβάνει τα πάντα. *Πάντως η προτίμηση στο pro controller δεν σημαίνει και αυτόματα πως πρόκειται για core gamers, αρκετά υπερβολικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Αλλά ας πάμε στο ΝΧ,εσάς πάλι ποιος σας είπε ότι δεν υπάρχει κόσμος που θέλει να παίξει mainstream games σε ένα νέο τύπο χειρισμού; Μπορεί ο άλλος να διαλέξει να παίξει το CoD σε ένα σύστημα που προσφέρει έναν διαφορετικό χειρισμό όπως αντίστοιχα έγινε με τα wiimote, move και kinect. Γενικά θεωρείται πολλά πράγματα ως δεδομένα ενώ δεν ισχύουν. Το πρόβλημα ξέρεις ποιό είναι? Ότι δεν διαφωνώ με αυτά που λές, ενώ εσύ νομίζεις το αντίθετο. Δυσκολεύομαι να κάνω κουβέντα μαζί σου. Επιπρόσθετα, μάλλον είσαι νέο μέλος και δεν ξέρεις τη σχέση μου και τις προσωπικές μου απόψεις για τα πάντα περι Νιντέντο. Φυσικά δεν χρειάζεται να ξέρεις, αλλά επί καιρού Nintendo Wii και DS ο ρόλος μου ήταν τόσο ενεργός που με φώναζαν Nintendo fanboy. Προσωπικά θέλω τη Νιντέντο: 1) Να βγάλει ένα πρωτοποριακό home system που να τραβάει τους hardcore gamers. Πρέπει επιτέλους να μπορεί να παίξει και τους ΑΑΑ multiplatform τίτλους. 2) Nα εξελίξει το φορητό της σύστημα, χωρίς να χαλάσει αυτά που το κάνουν πετυχημένο. Επεξεργαστική ισχύς και κόστος μου είναι αδιάφορα. Έχω υπολογιστή με 980Ti, 400 παιχνίδια στο Steam και όμως συνεχίζω να παίζω στο 3DS μου, το οποίο λατρεύω. Είχα το Xenoblade Chronicles στον emulator στο PC, να παίζει butter-smooth σε 1080p/60fps, με HD textures και προτίμησα να το τερματίσω στο 3DS. Απλά ανεξάρτητα από το τί θέλω, πιστεύω ότι οι νέες προτάσεις της Ninty θα είναι και πάλι χαμηλής για την εποχή επεξεργαστικής δύναμης, με ότι αυτό συνεπάγεται. Πραγματικά εύχομαι να βγώ λάθος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Το πρόβλημα ξέρεις ποιό είναι? Ότι δεν διαφωνώ με αυτά που λές, ενώ εσύ νομίζεις το αντίθετο. Δυσκολεύομαι να κάνω κουβέντα μαζί σου. Απλά ανεξάρτητα από το τί θέλω, πιστεύω ότι οι νέες προτάσεις της Ninty θα είναι και πάλι χαμηλής για την εποχή επεξεργαστικής δύναμης, με ότι αυτό συνεπάγεται. Πραγματικά εύχομαι να βγώ λάθος. Κοίταξε εκφράζω την επιχειρηματολογία μου με βάση όσα διαβάζω. Είναι κατανοητό πως ακόμα και αν γνώριζα την "προϊστορία" του καθενός (το οποίο είναι εξαιρετικά δύσκολο) πάλι θα έκρινα με τον ίδιο τρόπο. Αν σε κάτι διαφωνώ δεν θα γράψω κάτι διαφορετικό λόγω προϊστορίας ή αν είναι οπαδός ή ακόμα hater (αν και στην τελευταία περίπτωση δεν θα είμαι ο μόνος). Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ως προς το τελευταίο, εύχομαι να βγεις λάθος. Το έγραψα και παραπάνω: Αν η Ν δεν καλύψει κάποια στάνταρ στον τεχνικό τομέα και δεν εμπλουτίσει την στρατηγική της θα είμαι από αυτούς που θα κράζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2016 @mansa2kΔεν κάνω quote γιατί γίνονται διπλάσια τα ποστ. Ο λόγος που προσπαθώ να κλείσω την κουβέντα πηγαίνοντας στο "την άποψή του έχει ο καθένας" είναι ότι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που κοντεύει να γίνει ανούσια, μιας και η μία πλευρά δεν φαίνεται να πείθει την άλλη και κάπου πρέπει να σταματήσουμε. Δυστηχώς ο διάλογος σε ένα φόρουμ δεν είναι άμεσος, παίζουμε με τις λέξεις και δεν μπορεί ο καθένας να μεταδώσει στον άλλο την συνολική εικόνα που έχει για τα πράγματα και για αυτό αναγκαζόμαστε συνεχώς να προσθέτουμε νέα point στην συζήτηση που θεωρούνταν δεδομένα, ή ανάξια αναφοράς.Σοβαρά ας πούμε τώρα προσπαθείς να μου πείς ότι το Gamecube είχε κάποια σχέση με την φιλοσοφία που αναφέρω εγώ? Ναι οκ, είχε δυνατό hardware (σημείωση: ελάχιστα δυνατότερο από τον ανταγωνισμό) και conventional χειρισμό, στο σημείο αυτό τελειώνουν όλες οι ομοιότητες που έχουμε στην "φιλοσοφία μας" για ένα σύστημα που απευθύνεται στον μέσο gamer. Θεωρούσα λοιπόν κοινά αποδεκτό και αντιληπτό κάτι τέτοιο και δεν αναφέρθηκα εξ αρχής σε αυτό. Δεν το έκανα αργότερα λόγω έλλειψης επιχειρημάτων.Έχουμε φτάσει λοιπόν σε ένα σημείο που για να ξεκαθαρίσει πλήρως η κουβέντα και να σου εξηγήσω γιατί βρίσκω την στρατηγική λάθος (χωρίς να παρεξηγούμε και χωρίς να χρειάζεται να προσθέσω στοιχεία στην επιχειρηματολογία μου) θα πρέπει να κάνω ένα ιστορικό από την κυκλοφορία του NES μέχρι σήμερα, αναλύοντας τις κονσόλες, τις εταιρείες και το background/φιλοσοφία της καθεμίας αναφερόμενος ταυτόχρονα και στα games/software της κάθε περιόδου αλλά και το εκάστοτε αγοραστικό κοινό και να να κλείσω κάνοντας μία σούμα για το πού πιστεύω πως είμαστε σήμερα και τί πιστεύω πως είναι σωστό.Με συγχωρείς αλλά βαριέμαι να κάνω κάτι τέτοιο, ίσως αν είμασταν για ένα καφέ να το συζητούσαμε αλλά δεν έχω καμία όρεξη να το κάνω εδώ πέρα. Το ότι επίσης συμφωνώ με κάποιον δεν σημαίνει ότι τον παπαγαλίζω. Βαριόμουν να γράψω την γνώμη μου που σχετίζεται άμεσα με τα όσα είπε ο rtu για παράδειγμα, που δεν είναι λίγα, και πόσταρα το βίντεό του. Έκανες για παράδειγμα εσύ quote στελέχη της Nintendo, σημαίνει ότι τους παπαγαλίζεις? Όταν σε μία άποψη υπάρχει λογική συνέχεια και επιχειρήματα, σωστά ή λάθος, δεν μπορείς να μιλάς για παπαγαλισμό. Αναφερόμενος και στον Malthador, ο λόγος που υπάρχουν τα "διπλά στάνταρντ" όπως λες είναι ότι σε καμία σχεδόν γενιά κονσολών οι συνθήκες και τα δεδομένα της αγοράς ΔΕΝ ήταν πανομοιότυπα. Το αντίθετο μάλιστα. Καλή συνέχεια στην κουβέντα, ο χρόνος θα δείξει. Μακάρι ξαναλέω το ΝΧ να βρει τεράστια επιτυχία, πιθανώς να είμαι από τους πρώτους που θα το αγοράσει. Παρεπιπτώντος χάρηκα ιδιαίτερα που έγινε μια σοβαρή κουβέντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 (επεξεργασμένο) Δύο πραγματάκια σχολιάζω και τέλος από μένα, γιατί θα κάνουμε κύκλους και δεν έχει ουσία: Αναφερόμενος και στον Malthador, ο λόγος που υπάρχουν τα "διπλά στάνταρντ" όπως λες είναι ότι σε καμία σχεδόν γενιά κονσολών οι συνθήκες και τα δεδομένα της αγοράς ΔΕΝ ήταν πανομοιότυπα. Το αντίθετο μάλιστα. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφεις. Κάθε φορά τα δεδομένα είναι διαφορετικά, επομένως δεν μπορούν να μπουν σε καλούπια. Συνεπώς, δεν μπορούμε να ξέρουμε εκ των προτέρων αν για να πουλήσει ένα σύστημα πρέπει να είναι πολύ ισχυρό ή πρέπει να έχει τον τάδε χειρισμό ή πρέπει να έχει καλό μάρκετινγκ. Είναι πάρα πολύ σύνθετο το ζήτημα και οι απόψεις τύπων όπως ο ReviewTechUSA το απλοποιούν λανθασμένα θεωρώντας πράγματα δεδομένα. Από τη στιγμή που κάθε φορά αλλάζουν οι συνθηκές, τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο. Εσύ καλά κάνεις και λες ότι θέλεις η επόμενη κονσόλα της Ν να έχει συμβατικό χειρισμό και να έχει τόση ισχύ και να έχει 3rd-party support. Κι εγώ μπορεί να θέλω να έχει 4Κ/60 support κι ας κοστίζει 899 ευρώ κι ας την αγοράσω μόνο εγώ και 5 φίλοι μου. Αλλά το ζήτημα δεν είναι τι θέλουμε εγώ κι εσύ. Το ζήτημα είναι πως θα κάνει τις καλύτερες δυνατές πωλήσεις. 3) Όπως είπα πολλές φορές, το Wii πούλησε πολλές κονσόλες αλλά δεν είχε αντίστοιχα πολλές πωλήσεις σε software. Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο δηλαδή και ένα θέμα που θα προσελκύσει τους 3rd party developers (περιθώριο κέρδους). Επειδή αυτό το επιχείρημα το έχω ξαναπετύχει κάπου, αν θες διευκρίνησε τι εννοείς γιατί προσωπικά δεν το κατανοώ. Το μόνο που μπορώ να κάνω για να επιχειρηματολογήσω είναι να κοιτάξω τα νούμερα. Επιλέγω τα πιο καλοπουλημένα exclusives σε κάθε κονσόλα, αν διαφωνείς σε αυτό, θα ήθελα να μου πεις πως το υπολογίζεις εσύ (για ευνόητους λόγους δεν υπολογίζω τα Wii Sports και Kinect Adventures): - Mario Kart Wii -> 36m πωλήσεις σε 100m πουλημένες κονσόλες / 36% των κατόχων της κονσόλας - Halo 3 -> 12m πωλήσεις σε 80m πουλημένες κονσόλες / 15% των κατόχων της κονσόλας - Gran Turismo 5 -> 11m πωλήσεις σε 80m πουλημένες κονσόλες / 13,75% των κατόχων της κονσόλας Πώς ακριβώς προκύπτει ότι το Wii δεν συνοδευόταν από πωλήσεις S/W; Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2016 από Malthador Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις