mansa2k Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2017 To Hulu έγινε τελικά η πρώτη συνδρομητική υπηρεσία τουλάχιστον για την Αμερική. What??? Με τις πωλήσεις μας έχει μπερδέψει η Ν, από την μια αυξάνει τον στόχο για το τωρινό οικονομικό έτος στα 14 εκατομμύρια και από την άλλη ο Kimishima (question #3) δίνει παράδειγμα για 10 εκατομμύρια στο δεύτερο οικονομικό εξάμηνο (συνολικά 17,6 εκατομμύρια). Μάλλον ο Kimishima τα μπέρδεψε τα πράγματα.... Το σίγουρο είναι πως το επόμενο διάστημα μέχρι το κλείσιμο του οικονομικού έτους θα κριθούν πολλά για το μέλλον του συστήματος. Κάτι που επίσης είχε γίνει λόγος σε αυτό το θέμα όταν αναφερόταν πως οι πρώτοι εννέα μήνες θα κρίνουν την πορεία του NSW. Έχει κανένας να προτείνει μερικά παιχνίδια για τοπικό διπλό παιχνίδι? Παίζω μέχρι στιγμής sniper clips και Overcooked με την κοπέλα μου και τα έχουμε λιώσει.. Ειδικά το δεύτερο.. Θα πρότεινα τo ΜΚ8 αλλά είναι ανταγωνιστικό. Ίσως να ρίξεις μια ματιά στο Death Squared. Για περισσότερα κοίτα και στο youtube > nintendo switch best multiplayer games. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Ένα από τα πράγματα που δεν μπορούσα να χωνέψω ήταν η μορφή που έχει το DOOM στο NSw. Μου τρυπάει τον εγκέφαλο να βλέπω ένα NSw game να τρέχει ακριβώς το ίδιο σε portable και σε docked mode. Ειδικά από μία εταιρεία όπως η Bethesda που έχει δείξει από την αρχή την στήριξή της στο NSw. Για όποιον δεν το γνωρίζει, το DOOM τρέχει σε 720p30 τόσο σε φορητό mode, όσο και σε docked mode, πράγμα εξωφρενικό όταν το NSw στο dock βγάζει υπερδιπλάσια ισχύ. Θα έπρεπε το DOOM στο dock να μπορεί να τρέξει άνετα και ακατέβατα σε 1080p30 ή σε 720p60. Είδα αυτό το βίντεο και προβληματίστηκα ελαφρώς. Νομίζω ότι το πρόβλημα που συναντάμε στο NSw στο dock δεν είναι η έλλειψη ισχύος, ούτε η βαρεμάρα των devs (αν μη τι άλλο και μόνο που έκαναν port το DOOM στο NSw ήταν herculean task και τους κατανάλωσε πολλούς πόρους). Πιστεύω ότι το πρόβλημα του NSw στο dock είναι η έλλειψη χωρητικότητας του cartridge. Η Bethesda για να καταφέρει να κάνει το DOOM να τρέξει στο NSw έπρεπε να το χωρέσει σε 16GB cartridge με 9 GB download για το multi-player. Για να ανέβαινε στα 1080p30 ή σε 720p60 το τεχνικό κομμάτι, θα έπρεπε να έχει στην καλύτερη διπλάσια χωρητικότητα στα cartridge για να χωρέσουν textures κλπ. Αυτό που θα μπορούσε να κάνει ο dev είναι να ζητούσε περισσότερο χώρο για download για να κατέβαζε τα extra textures στην microSD, για όποιον το επιθυμούσε. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση θα χρειαζόμασταν μια 64αρα κάρτα για κάθε major 3rd-party τίτλο. Ρητορικό ερωτήμα: κι αν μας αφήσουν να συνδέουμε εξωτερικό σκληρό στο dock για να κατεβάζουμε εκεί τα data που χρειάζονται για να τρέχει κομπλέ ο κάθε τίτλος στην τηλεόραση ενώ στην microSD να βρίσκονται μόνο τα data που απαιτούνται για τρέχει ο τίτλος σε φορητό mode; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Πιό πιθανή λύση είναι οι κάρτες μεγαλύτερης χωρητικότητας, αν ακολουθήσουν ποτέ αυτήν την οδό. Για το Doom δεν βλέπω για ποιό λόγο η απουσία HD textures απέτρεψε τη λειτουργία 1080p/30fps ή 720p/60fps σε docked mode. Το αντίθετο μάλιστα, εφόσον στην παρούσα μορφή το παιχνίδι είναι πιό ελαφρύ. Κάτι άλλο συμβαίνει. Μου φαίνεται πιό πιθανό ότι το παιχνίδι δεν μπορεί να τρέξει σταθερά στις παραπάνω αναλύσεις, έχει σκαμπανεβάσματα το framerate, και αντί να σπαταλήσουν περαιτέρω πόρους/χρόνο για optimization ή να ρίξουν τα γραφικά σε docked mode, το κλείδωσαν στα 720p/30fps. To έχουμε δεί στο Zelda, που είναι 1st party τίτλος, το παιχνίδι να τρέχει χειρότερα σε docked mode από ότι σε portable. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2017 από panther_512 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ALEXM99999 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Κάτι άκυρο να ρωτήσω, ξέρει κανείς αν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά switch με firmware 3.0.0 ή μικρότερο και αν ναι σε ποιά καταστήματα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Κάτι άκυρο να ρωτήσω, ξέρει κανείς αν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά switch με firmware 3.0.0 ή μικρότερο και αν ναι σε ποιά καταστήματα; Δεν έχει και πολύ ουσία να βρεις τέτοιο NSw. Το Super Mario Odyssey απαιτεί 3.0.1 απατσάριστο ή 4.0.0 πατσαρισμένο. Δεν έχει νοήμα να πάρεις NSw και να μην παίξεις Odyssey, imho. Ειδικά όταν υπάρχουν μόνο speculations για hack. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Η μεταφορά του Doom στο NSW έγινε από την panicbuttongames που επίσης έχει αναλάβει και τις μεταφορές των Rocket League, Wolfenstein 2 επομένως δεν κατανάλωσε πόρους στην ZeniMax Media. Αντίθετα τους κόστισε λιγότερο από την στιγμή που το έδωσαν σε τρίτο. Από την στιγμή που υπάρχει -μεταξύ άλλων- η dynamic resolution τεχνική δύσκολα να υφίστανται προβλήματα σε ανάλυση και FPS ταυτόχρονα. Είναι καθαρά επιλογή του developer αλλά σχετικά με το Doom δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη μιας και δεν έχω τον τίτλο για να συγκρίνω τις διαφορές μεταξύ των δύο modes ασχέτως αν η ανάλυση παραμένει ίδια. Πάντως το Zelda δεν είναι καλό παράδειγμα γιατί ουσιαστικά μετέφεραν την μηχανή του WiiU στο NSW ή κατάλοιπα της. Αν το παιχνίδι είχε δημιουργηθεί εξολοκλήρου πάνω στο NSW τα αποτελέσματα θα ήταν καλύτερα. Σχετικά με τις χωρητικότητες έχει αναφερθεί και στο παρελθόν από τότε που προέκυψε το θέμα με τις τρίτες εταιρίες και την απαίτηση για λήψη ενός τμήματος του παιχνιδιού που δεν εμπεριέχεται στην κασέτα. Το καλύτερο που έχει να κάνει η Ν είναι να προσφέρει καλύτερες τιμές για να μην υφίστανται τέτοιες περιπτώσεις. Επίσης έχω διαβάσει -ανεπίσημα- πως οι χαμηλότερες χωρητικότητες που προσφέρει η εταιρία είναι τα 8GB που είναι μεγάλο μέγεθος αν αναλογιστούμε πως υπάρχουν πολλά indies που οι απαιτήσεις τους κυμαίνονται μέχρι τα 2GB. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Από την στιγμή που υπάρχει -μεταξύ άλλων- η dynamic resolution τεχνική δύσκολα να υφίστανται προβλήματα σε ανάλυση και FPS ταυτόχρονα. To Zelda διαφωνεί μαζί σου. Έχει dynamic resolution τόσο σε handheld (648p/720p) όσο και σε docked mode (810p/900p), και όλοι μας ξέρουμε πολύ καλά ότι το performance είναι διαφορετικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 To Zelda διαφωνεί μαζί σου. Έχει dynamic resolution τόσο σε handheld (648p/720p) όσο και σε docked mode (810p/900p), και όλοι μας ξέρουμε πολύ καλά ότι το performance είναι διαφορετικό. Πάντως το Zelda δεν είναι καλό παράδειγμα γιατί ουσιαστικά μετέφεραν την μηχανή του WiiU στο NSW ή κατάλοιπα της. Αν το παιχνίδι είχε δημιουργηθεί εξολοκλήρου πάνω στο NSW τα αποτελέσματα θα ήταν καλύτερα. Η όλη ουσία είναι αυτό που έγραψες; "αντί να σπαταλήσουν περαιτέρω πόρους/χρόνο για optimization ή να ρίξουν τα γραφικά σε docked mode, το κλείδωσαν στα 720p/30fps." Από εκεί και πέρα μόνο θεωρίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Είμαι σίγουρος ότι οποιοδήποτε 3rd party studio, με το dynamic resolution θα καταφέρει καλύτερα αποτελέσματα στα ports των παιχνιδιών τους, από ότι η Νιντέντο που επίσης αξιοποιεί αυτήν την τεχνική. Προσωπικά θεωρώ πολύ πιθανό να υπάρχει bottleneck στη μνήμη, όπως έχει αναφερθεί και από το Digital Foundry. H RAM έχει αύξηση μόνο 20% στο Bandwidth (1333MHz/1600MHz) μεταξύ mobile/docked mode. Δεν θα εκπλαγώ αν δώ το επόμενο hardware revision με 1866 ή 2133 RAM Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sils Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Δεν έχει και πολύ ουσία να βρεις τέτοιο NSw. Το Super Mario Odyssey απαιτεί 3.0.1 απατσάριστο ή 4.0.0 πατσαρισμένο. Δεν έχει νοήμα να πάρεις NSw και να μην παίξεις Odyssey, imho. Ειδικά όταν υπάρχουν μόνο speculations για hack. Ωπα για καντο πιο λιανα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Και για το θέμα που γράφετε ορίστε και φρέσκο σχετικό άρθρο το οποίο τώρα διαβάζω. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-dooms-impossible-switch-port-analysed Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Ωπα για καντο πιο λιανα.... Έχουν βγει μερικοί από τη scene και έχουν προτείνει να μην αναβαθμίζουμε τα NSw μας πάνω από το 3.0.0 firmware (γιατί μέχρι αυτό έχουμε πλάγια access στον built-in browser). Τρίχες βασικά, δεν υπάρχει expoit ακόμα. Θα αγοράζες μια κονσόλα και θα την είχες να κάθεται σε ένα firmware στο οποίο δεν μπορείς να παίξεις games μόνο και μόνο επειδή ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον μπορεί να βγει exploit; Εγώ όχι πάντως, πεταμένα λεφτά το θεωρώ. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2017 από Malthador 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parlapipas25 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Και για το θέμα που γράφετε ορίστε και φρέσκο σχετικό άρθρο το οποίο τώρα διαβάζω. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-dooms-impossible-switch-port-analysed Σιγά μην δώσω τα λεφτά μου για ένα παιχνίδι που θα φαίνεται σαν το minecraft. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Είμαι σίγουρος ότι οποιοδήποτε 3rd party studio, με το dynamic resolution θα καταφέρει καλύτερα αποτελέσματα στα ports των παιχνιδιών τους, από ότι η Νιντέντο που επίσης αξιοποιεί αυτήν την τεχνική. Το WiiU ήταν κατώτερο από το NSW το οποίο είναι κατώτερο από τα ps4,xb1. Επίσης η αρχιτεκτονική του NSW είναι πιο κοντά στα ps4,xb1 συγκριτικά με το WiiU όπως επίσης φιλικότερο από πλευράς κώδικα/μηχανές γραφικών. Από εκεί και πέρα θεωρίες,αν και δεν μπορούμε να τις αποφύγουμε. Και για το θέμα που γράφετε ορίστε και φρέσκο σχετικό άρθρο το οποίο τώρα διαβάζω. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-dooms-impossible-switch-port-analysed Αυτό που γράφαμε αρκετοί με την παρουσίαση του NSW είναι πως έχει μέλλον όσο θα υποστηρίζεται με αποκλειστικότητες είτε της Ν είτε σε συνεργασία με τρίτες εταιρίες και αυτό το βλέπουμε στην πράξη. Από πλευράς περαιτέρω υποστήριξης υπάρχουν περισσότερες ελπίδες από Ιαπωνία λόγω της φορητότητας του συστήματος σε επίπεδο 3DS. Από εκεί και πέρα συνεχίζω να πιστεύω πως οι Δυτικοί θα την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια στην πορεία, εκτός αν μιλάμε για ports παιχνιδιών +2 ετών βάλε όπου υπάρχει αρκετό υλικό. Γενικώς περισσότερο κακό κάνουν αν κρίνω από το άρθρο του digital foundry. Περισσότερα έχει να κερδίσει το NSW ως σύστημα από τα indies παρά από δυτικούς multiplatforms/ports "ΑΑΑ" τίτλους. Edit: Γενικότερα πιστεύεται ότι το NSW μπορεί να πείσει ένα μέρος του κοινού (σε ένα τέτοιο μέγεθος που να μπορεί να υπάρξει και ανάλογη συνέχεια) να προτιμάει τους ΑΑΑ τίτλους σε σχέση με τις εκδόσεις άλλων συστημάτων λόγω της υβριδικότητας του; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2017 Edit: Γενικότερα πιστεύεται ότι το NSW μπορεί να πείσει ένα μέρος του κοινού (σε ένα τέτοιο μέγεθος που να μπορεί να υπάρξει και ανάλογη συνέχεια) να προτιμάει τους ΑΑΑ τίτλους σε σχέση με τις εκδόσεις άλλων συστημάτων λόγω της υβριδικότητας του; Ναι. Υπάρχει η λανθασμένη αντίληψη στην Ελλάδα ότι φορητότητα σημαίνει "παίζω στο μετρό και στο αεροπλάνο". Σημαίνει και αυτό, αλλά σημαίνει κυρίως ότι δεν διακόπτω το session μου επειδή με έπιασε κόψιμο ή επειδή πρέπει να πέσω για ύπνο. Κρίνοντας από τον εαυτό μου, στοιχηματίζω ότι όσοι παίζουν σε φορητές κονσόλες κατά βάση το κάνουν μέσα στο σπίτι τους, δεν ανήκουν δηλαδή στο δημογραφικό που θέλει να παίξει ένα χαζό mobile game στη στάση μέχρι να έρθει το λεωφορείο. Υπό αυτή την έννοια και με βάση ότι οι περισσότεροι παίζουν με το NSw τόσο σε docked όσο και σε portable mode, τότε ναι, πιστεύω ότι υπάρχει κοινό που δεν θα το ενοχλήσει να παίξει έναν ΑΑΑ τίτλο με χειρότερα γραφικά, αρκεί να μπορεί να τον παίξει και φορητά. Θα το δούμε βέβαια και από τις πωλήσεις που θα κάνουν τα DOOM και Skyrim. Για να μην παρεξηγηθώ, σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι το NSw θα καθοριστεί από τα AAA multi-platforms. Κι εγώ πιστεύω ότι η ροή θα είναι N exclusives -> Nindies -> 3rd-party exclusives. Δεν περιμένω να δω το DOOM να πουλάει τα νούμερα του BotW και του Odyssey, αλλα πιθανολογώ ότι θα πουλήσει αξιοπρεπώς (ας πούμε 300-400k αν πρέπει να υποθέσω αριθμό) ώστε να αξίζει να βγουν μερικά ακόμα ΑΑΑ multi-platforms στο NSw. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις