Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@Malthador


 

 

Αρχικά να ξεκαθαρίσω κάτι, δεν αναφέρθηκα σε μήνυμα σου αλλά γενικότερα στην συζήτηση.  To Galaxy είναι αναμενόμενο να έχει περισσότερο περιεχόμενο γιατί κυκλοφόρησε στο Wii που ήταν δυνατότερο από το N64. Λογικό να υπάρχουν περισσότεροι και μεγαλύτεροι κόσμοι, καλύτερη ρευστότητα στον έλεγχο και στον χειρισμό, καλύτερα οπτικοακουστικά αποτελέσματα, περισσότερες ιδέες ικανές να υλοποιηθούν από τους developers και πάει λέγοντας. Τα κριτήρια μου δεν μου επιτρέπουν να διακρίνω μονόπλευρα το κάθε παιχνίδι αλλά και με βάση το πότε και σε ποιο σύστημα κυκλοφόρησε. Αν για παράδειγμα το SM64 είχε κυκλοφορήσει στο playstation 1 το αποτέλεσμα δεν θα είχε το ίδιο επίπεδο  ποιότητας και content, ακόμα καλύτερα θα ήταν διαφορετικό παιχνίδι.

 

Για αυτό ακριβώς τον λόγο εστίασα σε δύο σημεία που διακρίνουν τα δύο παιχνίδια, το ανοιχτά επίπεδα με ένα βαθμό ελευθερίας ως προς την εκτέλεση των αποστολών και τους κόσμους με γραμμικές αποστολές/μεμονωμένα μονοπάτια. Το καλύτερο και must have ανήκει επίσης στην υποκειμενική άποψη του καθενός.

 

Πάλι τα (υποκειμενικά πάντα ) κριτήρια μου δεν μου επιτρέπουν να συγκρίνω 2D με 3D παιχνίδια παιχνίδια γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να αποδοθούν 3D μηχανισμοί σε 2D παιχνίδια και το αντίστροφο. Επίσης δεν μου επιτρέπουν να συγκρίνω φορητές με οικιακές εκδόσεις γιατί υπάρχουν διαφορετικά πρότυπα σχεδιασμού. Οι φορητές εκδόσεις συνήθως έχουν μικρότερο βαθμό δυσκολίας είναι πιο γραμμικές και τα επίπεδα/αποστολές/κτλ ολοκληρώνονται γρηγορότερα για να υποστηρίξουν καλύτερα την φορητότητα. 

 

Τέλος έγραψα για δύο από τα καλύτερα για εμένα Super Mario με βάση τα δικά μου κριτήρια. Άνετα μπορώ να βάλω και το Super Mario 3D Land στο ίδιο επίπεδο γιατί θεωρώ πως είναι ότι καλύτερο σε φορητή έκδοση έχει κυκλοφορήσει η σειρά (εντάξει μαζί με το 6 Golden Coins). Όσο η Ν κρατάει ψηλά το επίπεδο τεχνογνωσίας στο σχεδιασμό των παιχνιδιών δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα αν είναι γραμμικές αποστολές ή με απόλυτη ελευθερία που πράττει το Odyssey. Απλά το δεύτερο το βρίσκω πιο προοδευτικό μηχανισμό και όπως προανέφερα ταιριάζει καλύτερα στην υβριδικότητα του NSW. 

 

Στην τελική τζάμπα τα γράφω γιατί από την πρώτη στιγμή ανέφερα ο καθένας επιλέγει το "καλύτερο" με βάση τα κριτήρια και τις εμπειρίες του.

 

 

 

Ρε παιδιά έχει γίνει κουβέντα εδώ στο τι βλέψεις έχει η ND για την τεχνολογία των joycons?δλδ μας έδειξαν τι είναι ικανά να κάνουν (βλέπε 1-2 switch) το οποίο είναι αρκετά εντυπωσιακό και μέχρι στιγμής δεν έχουν κάνει κάποια υλοποίηση της προκοπης...θα ταν πολύ ευχάριστο να έβαζες στο dock και να έπαιζες πχ τένις...να φτιάξουν casual παιχνίδια αλλά με καλά motion mechanisms και να το φχαριστιομασταν....μπιλιαρδο,τοξοβολία,box (ok το arms αξιοπρεπές αλλά κάποιο καθαρό boxing game) μπάσκετ βολές οτιδήποτε...γιατι έτσι?εγω το πήρα για all around το switch...να έχω και ενα εξελιγμένο μικρό Wii μαζί μου. Κάνω λάθος?

 

Tο casual κομμάτι που αναφέρεις δείχνει έχει αλλάξει:

-Από την μία να κινείται στα κινητά με τις αντίστοιχες casual εκδόσεις της εκάστοτε σειράς.

-Από την άλλη πιστεύω ότι θα ακολουθήσουν παιχνίδια όπως party games (mario party, κτλ) που θα προσεγγίζουν τέτοια χαρακτηριστικά.

-Προς το παρόν η Ν κινείται προς τον υβριδικό τρόπο χειρισμού (κλασσικού/motion, όπως γίνεται και στο ARMS) παρά μονόπλευρα προς το Wii..

 

Γενικώς δεν έχουμε ξεκάθαρη εικόνα αλλά στελέχη της εταιρίας έχουν δηλώσει πως μπορεί να υπάρξουν και εναλλακτικά joycons μελλοντικά που προφανώς θα προσφέρουν διαφορετικούς τρόπους αλληλεπίδρασης. Παρόλα αυτά είναι μια υπόθεση παρά κάτι δεδομένο και ούτε γνωρίζουμε προς τα που θα κινείται. 

 

* Με την ευκαιρία και το SM Odyssey τον υβριδικό τρόπο χειρισμού θα υποστηρίζει.

Δημοσ.

Μολις διαβασα το review του edge για το Super Mario Odyssey.

Δεν μπορω να περιμενω αλλο πραγματικα.Πρεπει μετα να αναλαβει ο Koizumi να κανει και ενα Zelda οπωσδηποτε.

 

Eπισης το Doom ερχεται στις 10 νοεμβρη.

https://twitter.com/NintendoEurope/status/919911223541497857

  • Like 1
Δημοσ.

Τα Zelda είναι αποκλειστικό χωράφι του Aonuma ;)

Με ολίγη συμμετοχή (για τα μάτια του κόσμου) από Miyamoto.

Πάντως για όσα λέγατε πριν για τα joy-cons, η αλήθεια είναι ότι κανένα παιχνίδι μέχρι στιγμής δεν έχει εκμεταλλευτεί το HD Rubmle, τουλάχιστον όχι όπως στην επίσημη παρουσίαση του Switch, η οποία κακά τα ψέμματα σε πολύ μεγάλο βαθμό στηρίχτηκε σε αυτό το χαρακτηριστικό. Αν εξαιρέσουμε το παιχνίδι με τις μπίλιες στο 1-2 Switch, καμία άλλη εφαρμογή (τουλάχιστον δεν έχει πέσει κάτι σχετικό στην αντίληψή μου) δεν εκμεταλλεύεται το HD Rumble ως προς την αφή. Θυμηθείτε τον Koizumi με το παράδειγμα με το ποτήρι με τα παγάκια στην προαναφερθείσα παρουσίαση.

 

Το Breath Of the Wild όπως ξέρουμε δεν εκμεταλλεύεται καθόλου το HD Rumble μιας και κατά βάση είναι ένας τίτλος φτιαγμένος για το Wii U.

Ελπίζω στο Super Mario Odyssey να ξεκινήσει να χρησιμοποιείται το HD Rumble σε όλο το εύρος των δυνατοτήτων του και φυσικά να συνεχίσει να υποστηρίζεται και σε μελλοντικούς 1st party -και όχι μόνο- τίτλους. Αλλιώς θα πρέπει πλέον να μιλάμε για ένα dropped concept, ακόμα ίσως και για false advertising από την Nintendo στην παρουσίαση της κονσόλας της. ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Σε μια συνεντευξη που εδωσε ο koizumi ειπε οτι το πρωτο παιχνιδι που θα καταλαβουμε ολες τις δυνατοτητες του hd rumble θα ειναι το mario odyssey.Οποτε υπομονη μεχρι την αλλη παρασκευη.

Δημοσ.

1.Τα Zelda είναι αποκλειστικό χωράφι του Aonuma ;)

 

2.Πάντως για όσα λέγατε πριν για τα joy-cons, η αλήθεια είναι ότι κανένα παιχνίδι μέχρι στιγμής δεν έχει εκμεταλλευτεί το HD Rubmle, τουλάχιστον όχι όπως στην επίσημη παρουσίαση του Switch, η οποία κακά τα ψέμματα σε πολύ μεγάλο βαθμό στηρίχτηκε σε αυτό το χαρακτηριστικό. 

 

 

1. Πλέον έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ο Koizumi είναι ο MASTER τώρα ποια:

 

"In terms of the importance of having it at launch... my boss is Mr Koizumi who's the main producer of the Nintendo Switch (hardware) so for me personally it was very important!"
 
Το μέλλον της σειράς Zelda προβλέπεται λαμπρό.
 
2.Το υποστηρίζουν αρκετά παιχνίδια απλά δεν κάνει την διαφορά όπως αντίστοιχα στο παράδειγμα που αναφέρεις με τις μπίλιες. Ακόμα και κάποια indies το υποστηρίζουν όπως το Fast RMX η το Shantae: Half-Genie Hero Announced (Include Over 150 HD Rumble Events).
 
Ακόμα και το Odyssey δεν δείχνει να κάνει την τρελή διαφορά αλλά θα υπάρχουν σημεία που ξεχωρίζει. Παράδειγμα όταν ο Mario καβαλάει το μηχανάκι αισθάνεσαι την αλλαγή της επιτάχυνσης. Γενικώς περιμέναμε περισσότερα από το HD Rumble, ο χρόνος θα δείξει.
Δημοσ.

Μακάρι να είναι έτσι γιατί ο Aonuma έχει κάνει αρκετές questionable επιλογές στο πέρασμα του χρόνου, και φυσικά ουκ ολίγες κωλοτούμπες...

By the way, για το 2ο DLC του BotW δεν έχει ακουστεί τπτ συγκεκριμένο ακόμα. Όχι μόνο για ακριβές release date (υποτίθεται ότι προορίζεται για Holiday 2017) αλλά κυρίως για το τι τελικά θα περιλαμβάνει...

Λέτε λίγο πριν κυκλοφορήσει το Odyssey να ανακοινώσουν Season Pass, όπως έγινε στο BotW? :P

Η πλάκα είναι ότι το Shantae το έχω αγοράσει στο Switch αλλά δεν το έχω παίξει καθόλου γιατί το είχα ήδη ξεκινήσει στο Wii U. Μιας και το ανέφερες θα το δοκιμάσω να δω πώς το εκμεταλλεύεται. ;)

  • Like 1
Δημοσ.

To HD Rumble εαν το ψαξετε θα διαπιστώσετε οτι ειναι μια υλοποίηση απο την Ν. στα HID (Human Interface Device) ουσιαστικής  σημασιας. Δεν ειναι μονο η Ν. που κανει ερευνες πανω σε αυτα. Και δεν αφορουν μονο τα παιχνιδια. Το μελλον στη χρηστικη των υπολογιστικων συστηματων εγκειται στην μεγιστη εργονομια. Δεν συγκρινεται το πληκτρολογιο η το ποντικι με την αμεσοτητα τον κινησεων των χεριων κλπ. Υλοποίηση σε αυτες τις τεχνικες συνιστα την αναγκη αναζητησης νεας θεωριας στην αναπτυξη λογισμικου. 

Για παραδειγμα παρτε το mercury meltdown revolution. Φανταστειτε το haptic feedback / negative feedback στα χερια για να μετακινησετε μια μαζα σε μια σκοτεινη πιστα, οπου θα "κουνατε" την πιστα νιωθοντας ποτε ακουμπα σε τοιχωματα η μαζα, ποτε ηλεκτριζεται λ.χ. κλπ.

Για να μην πω τι αξια δινει σε ενα περιβαλλον 3Δ. PSVR here is NOT looking at you. Αντε ανικανοι προγραμματιστες χωρις φαντασια...

Το προβλημα ειναι για εναν developper να παραγει ενα λογισμικο που θα εχει ουσια μονο στο switch. Δεν ειναι η πρωτη φορα που η Ν. προσφερει δυνατοτητες που οι developper δεν εκμεταλλευονται. Μενοντας απλα στο wii u, θυμηθειτε οτι η καμερα, το μικροφωνο του gamepad, το γυροσκοπιο ειδαν πολυ λιγες δημιουργικες υλοποιησεις. Πραγμα φυσιολογικο γιατι η μαρκετιστικη λογικη λεει ας μεινουμε στα κλασικα χειριστιρια δακτυλων, θα κανουμε ετσι port σε 3 η 4 πλατφορμες το λογισμικο μας να οικονομισουμε.

Μη ξεχνατε οτι στα κινητά τηλέφωνα στις περισσοτερες εταιριες το haptic feedback το πολέμησε το τμημα μαρκετιγκ για καπου 5 χρονια, και η τεχνολογια αργησε να υλοποιηθει, οπως και την τεχνολογια capacitative induction, μιας που θεωρηται και σημερα οτι ενα τηλεφωνο χωρις κουμπια (στο πλαι) δεν πουλαει.

Εαν δεν βρεθει καποιος (Η Ν.) να βγαλει ενα εξαιρετικο παιχνιδι που να χτιστει γυρω απο τις ιδιαιτεροτητες της κονσολας, σαν το HD Rumble, την καμερα YΕ, το γυροσκοπιο, παιχνιδι που να ΜΗΝ μπορει να τρεξει σε αλλη κονσολα οτι Port και να γινει, χωρις ενα τετοιο killer app θα δειτε οτι θα συνεχισουμε τα παιχνιδια οπως τα ξερουμε....πολλλλλαααααααα χρονια ακομη.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KMy1zO8m8sM

  • Like 1
Δημοσ.

Αλλη μια φορα μεγαλούργησε κατασκευαστικα η ninty.... μα τι την εχει πιασει επιτελους....?Δηλαδη ειναι ΔΥΝΑΤΟΝ να βαζεις στο dock το switch και να γρατζουνιεται η οθονη? Ακριβως το ιδιο λαθος ειχε κανει και με το πρωτο 3ds, τοσο κοστιζει να βαλει εκει ενα τσοχακι ρε γαμοτο......μα τι μλκς ειναι επιτέλους ναι οκ αγαπαμε ninty αλλα ΑΜΑΝ επιτέλους.

Εγω εβαλα χαρτοταινια ...... ξεφτιλα εντελως.

Δημοσ.

Ρε παιδια ΗΜΑΡΤΟΝ εχετε το dock στο σπιτι, κοιταχτε το, ΕΧΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ.
ΕΧΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ, πως χτυπαει με το λαστιχακι;
Το ειπε ενας σαχλας στο youtube για να κανει views που βρηκε το μεγαλο λαθος και το λενε ολοι.
 

  • Like 2
Δημοσ.

Ρε παιδια ΗΜΑΡΤΟΝ εχετε το dock στο σπιτι, κοιταχτε το, ΕΧΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ.

ΕΧΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ, πως χτυπαει με το λαστιχακι;

Το ειπε ενας σαχλας στο youtube για να κανει views που βρηκε το μεγαλο λαθος και το λενε ολοι.

 

Που ειναι το λαστιχακι που ειναι ωεω!!

Δεν υπαρχει λαστιχάκι πουθενα σκετο πλαστικο......

Αν μπορεις στειλε μια φωτο με λαστιχακι.

Δημοσ.

@Mazinga

 

Η Ν βασίζεται στην διαφορετικότητα για να ξεχωρίσει επομένως είναι λογικό να περιμένουμε και την ανάλογη εκμετάλλευση της από της εσωτερικές της ομάδες ανάπτυξης software. Παρόλα αυτά στο gamepad υπήρχαν αρκετά χαρακτηριστικά που δεν χρησιμοποίησαν όπως η ενσωματωμένη sensor bar στο gamepad, καθώς και τα κάμερα, μικρόφωνο. Ακόμα και τα ηχεία δεν μπόρεσαν να προσθέσουν συμπληρωματικούς ήχους όπως γινόταν στο Wii όπου άκουγες τον ήχο του του τόξου στο Zelda ή την Sylvia που σε καλούσε στο τηλέφωνο στο NMH. Κάποια παιχνίδια το χρησιμοποιούσαν και δεν έκαναν την διαφορά, υπήρχε απλά για να υπάρχει.

 

Καλύτερα λοιπόν να υπάρχουν λίγες και μετρημένες διαφορετικότητες ώστε να τις εκμεταλλεύονται. Το HD Rumble προς το παρόν δεν ξεχωρίζει, υφίσταται (όπως για παράδειγμα στο Splatoon 2 όταν εκτοξεύεις τους πολλαπλούς πυραύλους) αλλά δεν κάνει εντύπωση. 

 

Πάντως και η επιλογή της οθόνης για το NSW που δεν υποστηρίζει γραφίδα την βρίσκω οπισθοδρομική. Προφανώς το έπραξαν διότι περιορίζουν τα μονόπλευρα παιχνίδια που θα υποστήριζαν μόνο ένα τύπο χειρισμού. Και εδώ που τα λέμε και την έλλειψη ηχείων από τα joycons την βρίσκω επίσης οπισθοδρομική επιλογή, αλλά αν ήταν να τα εκμεταλλευτούν όπως στο WiiU καλύτερα που δεν τα πρόσθεσαν.

 

Η IR Camera πάλι γιατί υπάρχει; Μόλις ένα παιχνίδι την αξιοποιεί και αυτό αποκλειστικά σε ένα mini-game.

 

 

 

Που ειναι το λαστιχακι που ειναι ωεω!!
Δεν υπαρχει λαστιχάκι πουθενα σκετο πλαστικο......
Αν μπορεις στειλε μια φωτο με λαστιχακι.

 

1i41cOs.jpg

 

Αυτό το μαύρο ορθογώνιο που προεξέχει είναι το λαστιχάκι που υπάρχει και από την άλλη πλευρά. Σε κάποιες μονάδες στην κυκλοφορία ήταν ημιτελές, άλλα ήταν και είχαν στραβά τo dock. Μετά την κυκλοφορία δεν ακούστηκε επομένως το πρόβλημα ξεπεράστηκε. Πιθανόν αν το αγόρασες τώρα να έπεσες σε κάποια πρώτα κομμάτια. Πάντως η χαρτοταινία που έβαλες δεν είναι καλή λύση διότι συσσωρεύει σκόνη που αργότερα με την τριβή μπορεί να δημιουργήσει επίσης γρατζουνιές. Αν έχεις προστατευτικό οθόνης δεν υπάρχει θέμα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...