Henry3GR Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Με την σκόνη τι γίνεται; Έχει και το κενό για τον αέρα στο πάνω μέρος, έτσι όπως κάθεται στο dock. Αυτά τα προστατευτικά για οθόνη θα κάνουν τίποτα; Για τους κόκκους σκόνης εννοώ, όχι για γραντζουνιές κτλ. Α και το κοντρολερ της Hori το πήρε κανένας; Αξίζει;
D.Luffy Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Απλά βαριούνται να κάνουν optimization της προκοπής στο σύστημα της Ν, έτσι το βλέπω εγώ. Τι να πει κανείς. Από τη μία βλέπεις εταιρίες να βγάζουν ολόκληρο Doom με αξιοπρεπέστατα visuals στο Switch, και από την άλλη κάποιοι άλλοι δεν μπορούν να βγάλουν σωστά ούτε ένα απλό Sonic game... Φυσικά και δεν φταίει η ισχύς της κονσόλας αλλά οι πρακτικές μερικών.
mansa2k Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Τι να πει κανείς. Από τη μία βλέπεις εταιρίες να βγάζουν ολόκληρο Doom με αξιοπρεπέστατα visuals στο Switch, και από την άλλη κάποιοι άλλοι δεν μπορούν να βγάλουν σωστά ούτε ένα απλό Sonic game... Φυσικά και δεν φταίει η ισχύς της κονσόλας αλλά οι πρακτικές μερικών. Αυτά τα σχόλια μου θύμισαν κάποιες παλιότερες δηλώσεις από δύο πρώην προέδρους της Ν. Ο Hiroshi Yamauchi είχε δηλώσει κάποτε κατά των multiplatform παιχνιδιών διότι δεν επικεντρώνονται οι εταιρίες να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του εκάστοτε συστήματος. Τότε δεν έγινε ιδιαίτερα αντιληπτό μιας και το πρόβλημα δεν υφίσταται έντονα αλλά πλέον το βλέπουμε ξεκάθαρα σήμερα. Αυτό προσπαθούν να καταπολεμήσουν οι κατασκευάστριες εταιρίες μέσω κοινής αρχιτεκτονικής ή κοινών εργαλείων ανάπτυξης. Απλά να αναφέρω πως το Fifa 18 κυκλοφόρησε σε εφτά πλατφόρμες και αργότερα με την κυκλοφορία του xb1x θα γίνουν οκτώ. Ο Satoru Iwata είχε δηλώσει πως τα γραφικά δεν έχουν σημασία. Ούτε αυτή η δήλωση έγινε αντιληπτή στον χρόνο που αποδόθηκε. Η Ν ανέκαθεν δημιουργούσε δυνατά συστήματα μέχρι και το NGC. Αυτό όμως που άλλαξε ήταν πως την εποχή του N64 οι απαιτήσεις για καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά οφείλονταν σε δύο λόγους. Ο πρώτος για μεγαλύτερους πλουσιότερους κόσμους και σχετικά ενώ ο δεύτερος για βοηθήσουν τους developers να αποδώσουν περισσότερες ιδέες που πριν δεν ήταν εφικτές. Σήμερα πλέον η τεχνολογία καλύπτει το οπτικοακουστικό αποτέλεσμα και δεν υπάρχει η αντίστοιχη ανάγκη όπως παλιότερα μιας και θέματα όπως μεγάλοι κόσμοι έχουν φτάσει σε ικανοποιητικά μεγέθη. Τα παιχνίδια σήμερα είναι περισσότερο επί των νέων εμπειριών που προκύπτουν από φρέσκες ιδέες. Φυσικά τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορούν να προσφέρουν και καλύτερο AI, καλύτερες μηχανές καιρού (που σε κάποιους δυτικούς τίτλους απλά υπάρχουν) ή μηχανές όπως η Chemistry & Physics engine του BoW. Με λίγα λόγια τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορούν να οδηγήσουν σε πληθώρα μηχανισμών που θα αυξάνουν την αλληλεπίδραση στα παιχνίδια αλλά δυστυχώς μεσολάβησε το 4Κ και οι αναλύσεις..... Και οι δύο δηλώσεις προνόησαν που θα οδηγηθούν τα πράγματα μελλοντικά . Όσο αφορά το DooM δεν θα έλεγα ότι είναι και ότι καλύτερο σαν παράδειγμα. Εντάξει απέδωσε καλά το οπτικόακουστικό κομμάτι για τα επίπεδα του NSW αλλά motion controls δεν υποστηρίζει για κάποιον άγνωστο λόγο. Επιπλέον 720/30fps σε tv/tablet mode δεν βγάζει νόημα.
sils Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Ξερει κανεις εαν το minecraft sto switch ειναι το ιδιο με αυτο στο pc μιας και το θελει ο Γιος μου η τελοςπαντων εχει σημαντικές διαφορες?
D.Luffy Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Όσο αφορά το DooM δεν θα έλεγα ότι είναι και ότι καλύτερο σαν παράδειγμα. Εντάξει απέδωσε καλά το οπτικόακουστικό κομμάτι για τα επίπεδα του NSW αλλά motion controls δεν υποστηρίζει για κάποιον άγνωστο λόγο. Επιπλέον 720/30fps σε tv/tablet mode δεν βγάζει νόημα. Το Doom το ανέφερα απλά για να τονίσω το χάσμα στα γραφικά μεταξύ των δύο παιχνιδιών. Πιστεύω πως αφού υπάρχει η δυνατότητα να τρέξει το Switch (έστω με παραχωρήσεις) έναν τίτλο σαν αυτόν, σίγουρα υπάρχει η απαραίτητη δύναμη για να τρέξει το Sonic τουλάχιστον στα 60fps αν όχι σε 1080p ανάλυση. Αρκεί οι devs να πάρουν στα σοβαρά την ανάπτυξη του. Ένα άλλο παράδειγμα είναι και το Mario Odyssey του οποίου τα γραφικά είναι κλάσεις ανώτερα από του Sonic και τρέχει στα 60fps και σε μεγαλύτερη ανάλυση docked. 1
mansa2k Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Αντιληπτό ότι ήθελες να τονίσεις το χάσμα στα γραφικά μεταξύ των δύο παιχνιδιών για αυτό αναφέρθηκα στο οπτικοακουστικό κομμάτι του παιχνιδιού, ουσιαστικά τα ίδια πράγματα γράφουμε. Για άλλη μια φορά τα πράγματα κυλούν όπως είχαν αναφερθεί μετά την ανακοίνωση του NSW στο κομμάτι του software με τις αποκλειστικότητες να παίζουν τον κυρίαρχο ρόλο. Προσωπικά το αιώνιο παράπονο μου από την εποχή Ν64 είναι η αύξηση της παραγωγικότητας του software μέσω της ενδυνάμωσης των υπαρχόντων ομάδων ανάπτυξης, της δημιουργίας νέων αλλά και την επέκταση της δραστηριότητας της Ν στην δύση. Θα έλεγα μάλιστα πως το τελευταίο είναι κραυγαλέο αφού από την εποχή της αποχώρησης της Rareware η μόνη κίνηση ήταν η εξαγορά της Retro Studio όταν θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον άλλα δύο στούντιο ίδιας δυναμικής. Πιστεύω πως το πάθημα της Sega με το Dreamcast που πήγε να το γυρίσει σε αυτοδυναμία (δημιουργία αθλητικών τίτλων) έγινε μάθημα στην Ν και έκοψε τις όποιες βλέψεις για περαιτέρω πράγματα. Δεν θεωρώ τυχαίο ότι τα NBA Courtside, Ken Griffey Jr σταμάτησαν επί NGC. H Retro Studios αρχικά μέσα στους τίτλους που είχε ξεκινήσει να αναπτύσσει υπήρχε και ένας αθλητικός που επίσης κόπηκε μεταξύ άλλων. Από την μια η Ν είδε ότι είναι δύσκολο να συγκρατήσει υπό έλεγχο μεγάλα στούντιο όπως στην περίπτωση της Rareware αλλά έπρεπε να προσπαθήσει περισσότερο στην δύση με μικρότερα στούντιο όπως η Retro Studio ή να δημιουργήσει καινούργια. Ίσως πάλι -κάτι που είναι πολύ πιθανόν- δεν υπάρχουν τα κατάλληλα άτομα στην εταιρία για να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο. Edit: Jump Up, Super Star! - Super Mario Odyssey Musical https://youtu.be/g4xW9aCg2zY Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2017 από mansa2k 3
dekulinkgr Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Εκπληκτικη διαφημιση για μενα. Καλα για το τραγουδι δεν εχω λογια ταιριαζει απολυτα στο παιχνιδι.Ειναι και πολυ πιασαρικο βεβαια.
dekulinkgr Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1446200 Οπως αναμενοταν...
Moderators Malthador Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Επαναλαμβάνω την πάγια άποψή μου: από το τρέιλερ το game δείχνει να είναι επιπέδου Mario Galaxy. Για εμένα το πρώτο Mario Galaxy είναι το καλύτερο game της προηγούμενης γενιάς, το καλύτερο 3D Mario ever και ένα από τα τρία καλύτερα platformers ever (παρέα με το Super Mario World και το Donkey Kong Country 2). Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα υπάρξει 3D Mario που θα ξεπεράσει το πρώτο Galaxy σε ποιότητα, σε content και -το κυριότερο- σε immersion. Είναι πραγματικά herculean task, κρατάω μικρό καλάθι, αλλά ειλικρινά εύχομαι το Odyssey να είναι καλύτερο από το Galaxy, έστω και για λίγο. 1
dekulinkgr Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Σε καταλαβαινω.Και εγω θεωρω το galaxy 1 απο τα top παιχνιδια που εχω παιξει ποτε μου.Για μενα παντως και μονο που το εχει αναλαβει ο Koizumi σχεδον αποκλειστικα το mario odyssey πιστευω οτι θα ειναι ανταξιο σιγουρα του galaxy.
Nick77 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Πάντως για το τυπικό να σας πω ότι το παιχνίδι σύμφωνα και με τους developers είναι spiritual successor των Super Mario 64 και Super Mario Sunshine και όχι των Galaxy 1 & 2. Ακολουθεί το sandbox μοντέλο και όχι το linear των Galaxy , 3D World.Ιδού και το σχετικό γράφημα από την παρουσίαση του παιχνιδιού στην E3, το οποίο και επεξήγησε ο ίδιος ο Koizumi. 2
parlapipas25 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Πάντως για το τυπικό να σας πω ότι το παιχνίδι σύμφωνα και με τους developers είναι spiritual successor των Super Mario 64 και Super Mario Sunshine και όχι των Galaxy 1 & 2. Ακολουθεί το sandbox μοντέλο και όχι το linear των Galaxy , 3D World. Ιδού και το σχετικό γράφημα από την παρουσίαση του παιχνιδιού στην E3, το οποίο και επεξήγησε ο ίδιος ο Koizumi. Καλυτερα 1
DJTaurus Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Nintendo Is Now Worth More Than Sony On The Stock Market
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Πάντως για το τυπικό να σας πω ότι το παιχνίδι σύμφωνα και με τους developers είναι spiritual successor των Super Mario 64 και Super Mario Sunshine και όχι των Galaxy 1 & 2. Ακολουθεί το sandbox μοντέλο και όχι το linear των Galaxy , 3D World. Ιδού και το σχετικό γράφημα από την παρουσίαση του παιχνιδιού στην E3, το οποίο και επεξήγησε ο ίδιος ο Koizumi. Εντάξει, αν και το Mario 64 απέχει αρκετά από αυτό που εγώ έχω στο μυαλό μου ως «sandbox», δεν αλλάζει κάτι στο point που ήθελα να κάνω: το Galaxy είναι το καλύτερο 3D Mario που έχει βγει. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ποιοτικό και προσεγμένο μέχρι και σήμερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις