michael92 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 https://arcadegirl64.wordpress.com/2016/05/13/so-about-nx/
zio10 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά είχα την εντύπωση ότι, στην E3 το footage του zelda που θα δείξουν, θα είναι μόνο από την version για το wii u. Εντάξει, το βρίσκω μεγάλο φάουλ προσωπικά αν το κάνουν αυτό! Τι να δείξουν δηλαδή σε ένα «πεθαμένο» σύστημα; Έτσι κι αλλιώς όσοι έχουν wii u και δεν αναβαθμίσουν σύντομα θα το πάρουν!
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Εντάξει, το βρίσκω μεγάλο φάουλ προσωπικά αν το κάνουν αυτό! Τι να δείξουν δηλαδή σε ένα «πεθαμένο» σύστημα; Έτσι κι αλλιώς όσοι έχουν wii u και δεν αναβαθμίσουν σύντομα θα το πάρουν! Αν δεν δείξουν footage από τη version του nx, θεωρώ ότι θα συντρέχει ένας από αυτούς τους λόγους1) Δεν θέλουν να επισκιάσει την έκδοση για wii u από τώρα/να υπάρξουν συγκρίσεις. 2) Δεν θέλουν οι ανταγωνιστές να δουν τι γραφικά μπορεί να προσφέρει το nx. 3) Είναι απλά μυστικοπαθείς όπως πάντα λολ :Ρ https://arcadegirl64.wordpress.com/2016/05/13/so-about-nx/ Συγγνώμη αλλά η Emily Rogers, δεν έχει πει τίποτα σχετικό που να έχει επιβεβαιωθεί μέχρι τώρα. Και αυτό προς όλους : Don't get your hopes up or down. Κανένας δεν θα διακινδυνεύσει τη δουλειά του για να κάνει leak πληροφορίες για το nx. Όλοι οι developers που έχουν kits, αλλά και οι ίδιοι οι υπάλληλοι της Nintendo είναι "δεμένοι" από πολύ αυστηρά NDAs και confidentiality contracts. Γι'αυτό και υπομονή μέχρι κάποια επίσημη ανακοίνωση/παρουσίαση της Ν.
JohnVani18 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Tegra ακούγεται και μάλλον θα είναι για το φορητό κομμάτι. Εξάλλου έχει πολύ καιρό που η AMD δήλωσε οτι έχει τρία console gaming chipsets έτοιμα.
michael92 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Από ότι φαίνεται πάνε για ARM console και ARM handheld με κοινό library. Καλό σαν ιδέα, αλλά τα third-parties δεν θα τα δει ούτε με το κυάλι αν ισχύει. Αν και shameless fan της πράσινης, η nvidia αποτελεί κακή επιλογή για console/ handheld πάντως.
ikaruga24 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δύσκολο το βλέπω για ARM πάντως γιατί αν ήταν έτσι θα είχαμε και δυνατότητα backwards compatibility με WiiU/Wii και δεν θα χρειαζόταν να φτιάξει ξανά τα ίδια παιχνίδια όπως και περιμένουμε. Λόγο του coherence που θέλει να φτιάξει επίσης η εταιρία με κοινή πλατφόρμα μου κάνει πολύ λογικό να πάνε στην εύκολη, προσιτή και κυρίως φτηνότερη λύση που είναι "συμβατικό" τσιπάκι Χ86/64. Βάλε και αυτά που λέει η AMD με 3 τσιπάκια έτοιμα και έρχεται και δένει κάπως το γλυκό. Για πρώτη φορά πιστεύω ότι θα έχουμε γενιά κονσολών με παρόμοια δύναμη και συγκρίσιμες τιμές και στα τρία στρατόπεδα. Αυτό που ουσιαστικά θα κάνει τη διαφορά θα είναι το OS και τα features της εκάστοτε κονσόλας ως προς το τι μπορούν να προσφέρουν. Πιστεύω ότι το ΝΧ δεν ξεκίνησε έτσι. Ηταν κατά κάποιο τρόπο συνεχιστής του WiiU/Wii και απλά κάπου πάνω στη διαδικασία development το γύρισαν. Κάτι μου λέει ότι αυτή τη φορά το πάνε πολύ συμβατικά (για nintendo). Το ότι ανοίγεται και σε άλλες οδούς (ταινίες, σειρές, Mobile κτλ κτλ) μαρτυράει πολλά για την αλλαγή πλεύσης.
michael92 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Το Wii U powerpc δεν είναι; Παρόμοιες αλλά όχι τελείως ίδιες αρχιτεκτονικές. Για ενοποίηση console και handheld πάντως δεν μπορεί να πάει σε x86 architecture. Εκτός αν όλα τα rumors είναι μούφα και δούμε console επιπέδου N64/ GC, αλλά προσωπικά αμφιβάλλω. 1
Fulgore Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Στο αδυναμο Wii(προφανως λογω πωλησεων)μεχρι και τα σαπια pro evolution βγαινανε μεχρι και το 2013.Στο Wii U δεν πρεπει να βγηκε ουτε ενα :D https://www.skroutz.gr/c/413/wii_games.html?from=catspan&keyphrase=pro+evolution+soccer+wii https://www.skroutz.gr/c/596/used_games.html?from=catspan&keyphrase=pro+evolution+soccer+wii
ikaruga24 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Εχεις δίκιο, PowerPC είναι το WiiU, δεν ξέρω τι μπέρδεμα έφαγα, ίσως γιατί κοιτούσα και το θέμα των smartphones ταυτόχρονα Κατά τα άλλα αν πράγματι πάνε στην κατηγορία ARM τι ακριβώς θα χρησιμοποιήσουν για την κονσόλα σπιτιού;
bedazzled Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 Δημοσ. 17 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Κανά τούμπανο ARM64... πάντως η AMD δεν έχει καλές προτάσεις σε ARM. Ακόμα και ο Jim Keller (έχει περγαμηνές σε K7/Zen) δεν έχει πει τα καλύτερα: http://www.fudzilla.com/news/processors/39179-jim-keller-was-not-a-big-fan-of-k12 Ο Iwata ήθελε να παντρέψει home & portable, πιθανότατα με την ίδια λογική που η Sony θέλει να παντρέψει PS4 & PS4.5 (ένα παιχνίδι, ένα code base, απλά με διαφορετικές ρυθμίσεις γραφικών). Δηλαδή λογική Apple (iOS/iPhone). Ταράζει λίγο τα νερά στο παραδοσιακό console development. π.χ. τώρα υπάρχει χάος μεταξύ Mario Kart 7 (3DS) και Mario Kart 8 (Wii U). Δεν νομίζω ότι ένα upscaled MK7 στο Wii U θα έδειχνε τόσο όμορφο όσο το MK8. Με λίγα λόγια αυτό θέλουν να κάνουν, ένα Mario Kart και για τις 2 κονσόλες, για μειωμένο κόστος και μειωμένη «ξηρασία» exclusives. Κάπου διάβασα ότι βάσει NPD stats έπεσαν οι πωλήσεις όλων των κονσολών, οπότε ίσως δοκιμάζουν νέα πράγματα (και οι 3) για να κρατήσουν το ενδιαφέρον του κοινού και τις πωλήσεις σε ικανοποιητικό επίπεδο... ίδωμεν. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2016 από bedazzled 1
mansa2k Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Ο Iwata ήθελε να παντρέψει home & portable, πιθανότατα με την ίδια λογική που η Sony θέλει να παντρέψει PS4 & PS4.5 (ένα παιχνίδι, ένα code base, απλά με διαφορετικές ρυθμίσεις γραφικών). Δηλαδή λογική Apple (iOS/iPhone). Ταράζει λίγο τα νερά στο παραδοσιακό console development. π.χ. τώρα υπάρχει χάος μεταξύ Mario Kart 7 (3DS) και Mario Kart 8 (Wii U). Δεν νομίζω ότι ένα upscaled MK7 στο Wii U θα έδειχνε τόσο όμορφο όσο το MK8. Με λίγα λόγια αυτό θέλουν να κάνουν, ένα Mario Kart και για τις 2 κονσόλες, για μειωμένο κόστος και μειωμένη «ξηρασία» exclusives. Διαφωνώ ως προς την υλοποίηση. Συγκεκριμένα δεν τους συμφέρει να θεσπίσουν ένα μοντέλο κοινών εκδόσεων: -Γιατί το ένα σύστημα θα φυτοζωεί εις βάρος του άλλου. Παράδειγμα η έκδοση του Smash Bros U έχασε πολλά σε δυναμική πωλήσεων λόγω της αντίστοιχης φορητής. -Ένα τέτοιο μοντέλο θα οδηγήσει σε τεράστια ζημιά αφού σε περίπτωση αποτυχίας θα πληγούν ταυτόχρονα φορητό και οικιακό σύστημα. -Τα κοινά παιχνίδια θα οδηγήσουν σε ένα κοινό σύστημα έλεγχου σε φορητό/οικιακό κάτι που επί της ουσίας δεν θα δίνει την δυνατότητα στην Nintendo να δημιουργήσει μια ξεχωριστή διαφορετικότητα στα δύο συστήματα της. -Να θυμίσω πως εμπορικά μοντέλα όπως το GBA Player που έγινε την δυνατότητα αναπαραγωγής φορητών παιχνιδιών σε οικιακό σύστημα καθώς και συνεργατικά παιχνίδια δεν κατάφεραν να αυξήσουν τις πωλήσεις του ασθενέστερου συστήματος (στην περίπτωση μας το NGC). Επιπλέον παράδειγμα των ημερών μας είναι η συνεργασία του PS Vita/PS4, παρά τα cross buy/remote share δεν οδήγησε στην ανάπτυξη της δυναμικής του PS Vita. Φυσικά και θα υπάρχουν κοινές εκδόσεις όπως σήμερα το Hyrule Warriors και μπορούν να προστεθούν και άλλα όπως Mario Tennis αλλά δεν μπορεί να γίνει ο κανόνας σε παιχνίδια όπως το ΜΚ και το ΝSMB. Ο λόγος είναι πως στα παιχνίδια αυτά θα πρέπει η διάρκεια των αγώνων/επιπέδων να συμβαδίζουν με την φορητότητα του φορητού ΝΧ καθώς και να υπάρχει ο ανάλογος βαθμός δυσκολίας. Γενικώς μην περιμένετε να δείτε υβρίδιο με το φορητό ΝΧ να είναι και το κύριο χειριστήριο του οικιακού ΝΧ. Με λίγα λόγια θέλουν κοινή αρχιτεκτονική και OS (από πλευράς κόστους παραγωγής) για να μειώσουν τους χρόνους ανάπτυξης των ομάδων κατά την μετάβαση οικιακό σε φορητό και το αντίστροφο. Από την εμπορική πλευρά θέλουν κοινή αρχιτεκτονική/OS για να συγκροτήσουν το οικοσύστημα που έχω αναφέρει και παλιότερα. Νομίζω ότι έχει εξαντληθεί αυτό το θέμα και πλέον έχουν μεγαλύτερη σημασία κατά πόσο η Nintendo (πέρα από τις προσπάθειες της να μειώσει τους χρόνους ανάπτυξης) ενδιαφέρεται να αυξήσει και τα στούντιο της, να ενισχύσει την παρουσία της και την συνεργασία της με δυτικά στούντιο για την ανάπτυξη αποκλειστικών τίτλων, να δώσει περαιτέρω την δυνατότητα σε νεότερα ταλέντα να κάνουν τις ιδέες τους πραγματικότητα (βλέπε Splatoon), αν έχουν ενισχύσει την επαφή τους με τον δυτικό παίκτη και τι ζητάει από τους first party τίτλους της εταιρίας καθώς και ποιους και πάει λέγοντας. Συγκεκριμένα το πρόβλημα μου είναι το software και η παντελής έλλειψη σχεδιασμού εμπορικών μοντέλων για την περαιτέρω προώθηση των παιχνιδιών κάτι το οποίο που μπορεί να λυθεί σε μεγάλο βαθμό το οικοσύστημα αλλά όχι σε απόλυτο.
D.Luffy Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Πάντως πρόσφατα ο πρόεδρος της Ninty είπε πως δεν πρόκειται για αντικαταστάτη ούτε WiiU ούτε 3DS. Κι αν όντως δεν πούνε απολύτως τίποτα στην E3.. Καλό φθινόπωρο. Αντικαταστάτης του WiiU λένε ότι δεν θα είναι. Αντικαταστάτης του 3DS λένε ότι δεν θα είναι. Κονσόλα με την κλασική σημασία της λέξης λένε ότι δεν θα είναι. Ε μα τι στον π.... θα είναι? Φούρνος μικροκυμμάτων? Όσο ακούω τέτοιες cryptic δηλώσεις, τόσο περισσότερο πιστεύω ότι θα κάνουν καμιά τεράστια μλκία και θα φάμε τρελή ξενέρα. Ελπίζω να βγω λάθος. 2
Fulgore Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Εγω παρακαλαω παντως να βγαλουν στην ακρη ολα αυτα τα gimmicks που ακουγονται για το controller και να δωσουν βαση σε specs και ποικιλια παιχνιδιων. Στην τελικη κρατα μωρη Nintendo το Wii U pro controller που ειναι μια χαρα controller τι σε πειραζει??? 1
mansa2k Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Εγω παρακαλαω παντως να βγαλουν στην ακρη ολα αυτα τα gimmicks που ακουγονται για το controller και να δωσουν βαση σε specs και ποικιλια παιχνιδιων. Στην τελικη κρατα μωρη Nintendo το Wii U pro controller που ειναι μια χαρα controller τι σε πειραζει??? Αυτό μπορεί να συμβεί με τον ίδιο τρόπο που συνέβη και στα τελευταία δύο συστήματα, με την έκδοση του ανάλογου pro/classic controller. Η Nintendo οφείλει να διαφοροποιηθεί σε μια αγορά που δεν δείχνει να χωράει τρία παρόμοια συστήματα ελέγχου. Εξάλλου νέα συστήματα αναμένεται να ανακοινωθούν και φήμες μιλάνε για νέο κύριο χειριστήριο για το xbox one. Μιλάμε για "gimmick" αλλά γιατί δεν λέμε τίποτα για το PS VR; Από την μια κάποιοι δεν θέλουν ούτε να ακούνε για motion controlls και από την άλλη πανηγυρίζουν για τα VR περιφερειακά. Γιατί κανείς δεν ενοχλήθηκε από το ηχείο στο χειριστήριο του PS4 και το touchpad; Ας αφήσουμε λοιπόν τους χαρακτηρισμούς μιας και στην πραγματικότητα τα "gimmicks" υπάρχουν ήδη με διαφόρους τρόπους σε κάθε σύστημα. Το συγκεκριμένο κομμάτι προκύπτει καθαρά από το marketing και πως θα το πλασάρει η κάθε εταιρία. Ένα παράδειγμα σχετικά με το τελευταίο. Ο Jack Tretton κάποτε είχε χαρακτηρίσει το Wii ως γλειφιτζούρι και πως είναι πολύ μεγάλος για κάτι τέτοιο θέλοντας να δώσει μια αξία στο σύστημα του (ps3) μειώνοντας παράλληλα τα συστήματα του ανταγωνισμού. Μόλις σχεδόν τρία χρόνια αργότερα μετά από αυτήν την δήλωση η Sony κυκλοφόρησε το move controller που μοιάζει απόλυτα με ένα γλειφιτζούρι. Παράλληλα ανέβασαν και ένα παλιάτσο (Kevin Butler) στην παρουσίαση τους για να πείσουν το κοινό πως οκ μωρέ όλοι παίκτες είμαστε αλλά το δικό μας motion controll είναι καλύτερο από των υπολοίπων. Το marketing κινείται με βάση τα συμφέροντα των εταιριών, επειδή κάποιοι αποδοκιμάζουν ότι καινούργιο πέρα του κλασσικού χειρισμού δεν σημαίνει και πως αποτελούν την πλειοψηφία ή ότι η εκάστοτε εταιρία θα ακολουθήσει την συγκεκριμένη πεποίθηση. Με λίγα λόγια τα greatness awaits του σήμερα μπορεί να γίνουν 15 κωλοτούμπες αύριο. Τέλος όταν ο Πρόεδρος της Nintendo που έχει ξεπεράσει τα 65έτη κάνει μια τέτοια δήλωση: -What are your thoughts on your next-generation console, NX? It's something very new. The hardware, the software lineup, all of it is something I'd like to play for the first time myself. ...αυτό που αντιλαμβάνομαι (μεταξύ άλλων) είναι πως πρόκειται για ένα χειρισμό που γίνεται άμεσα αντιληπτός από τον χρήστη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις