Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Λοιπόν το τσίμπησα και εγώ, γιατι καλό το Wii U, αλλα σαν το Zelda στην τουαλέτα δεν υπάρχει τίποτα ;) Ψάχνω το I Am Setsuna, σε Physical, γιατι δε θέλω να μπλέξω με Eshop. Το θέμα είναι οτι το βρίσκω μόνο απο Amazonoebay και αρκετά πιο ακριβά απο το Digital. Υπάρχει αλλου και δεν το βρίσκω, η απλά πρέπει να μπλέξω με Amazon?

 

Το είχα αγοράσει πριν από κανά τρίμηνο από ebay σφραγισμένο στα 45 ευρώ μαζί με μεταφορικά. Έκανε κανά μήνα να έρθει βέβαια, αλλά προτίμησα να το αγοράσω physical γιατί δεν ήξερα αν θα ήταν game που θα ήθελα να το κρατήσω για πάντα (τώρα που είμαι κοντά στον τερματισμό, κατέληξα ότι δεν είναι τέτοιου είδους game, αν εξαιρέσεις τη μουσική κατά τ' άλλα είναι μέτριο σαν J-RPG). Επίσης, σε λίγο καιρό θα είναι πολύ σπάνιο το physical αντίτυπο, θα το πουλάς μεταχειρισμένο σχεδόν όσο το αγόρασες καινούριο.

 

Δεν σε συμφέρει από amazon (τότε έβγαινε κανά 60άρι το amazon), συμφέρει κατευθείαν από ebay Ιαπωνία, αλλά να ξέρεις ότι παίζει πάντα το ενδεχόμενο τελωνείου.

  • Like 1
Δημοσ.

Άραγε το Breath of the Wild τι να λέει από σχεδιασμό κόσμου?

Εν τω μεταξύ τα Dark Souls να θυμίσω ότι εκτός από το 3 έχουν βγει σε πιο αδύναμα από το Switch μηχανήματα.

Και όχι, δεν είναι παιχνίδια PC. Είναι multiplatform.

Αλήθεια στο PC τα παίζεις σε 4Κ με τουλάχιστον 60FPS? Ή συμβιβάζεσαι με κατώτερη εμπειρία σε σχέση με κάποιον που έχει το αντίστοιχο μηχάνημα?

 

Γενικά το να παραπονιέται κάποιος που έρχονται παιχνίδια είναι λίγο αστείο. Η άλλη επιλογή για την εταιρεία θα ήταν να μη βγάλει τίποτα και όχι να βγάλει κάτι εντελώς νέο.

Λεει πολυ ο σχεδιασμος του γιατι αναπτυχθηκε και παραμετροποιηθηκε για τις αναγκες του συστηματος. Και δυστυχως χανει οταν ειναι συνδεμενο το Switch στη τηλεοραση.

Καταρχας τα Dark Souls ειναι PC με διαφορες μεταφορες. Τα windows εχουν ως προτυπο αναπτυξης με τα υπολοιπα συστηματα σε δευτερη μοιρα. Οπως ακριβως και το Skyrim.

Τα παιχνιδια του PC που λες, τα παιζω καλυτερα απο οτι στις κονσολες γιατι.. ειναι ανεπτυγμενα για τα PC. Χωρια ολα τα επιπλεον που εχω ως επιλογη, modding μεταξυ αυτων.

Ενσταση μου ειναι να μην γινει καραμελα το "νεες κυκλοφοριες να εχουμε και οτι να ναι". Πραγμα πολυ εφικτο να γινει. Γιατι εσυ μπορει να θες υποδιεστερες μεταφορες πενταετιας για να τα παρεις και στο Switch για την συλλογη, εγω περιμενω νεους καλους και μοναδικους τιτλους, η εμπλουτισμενες μεταφορες στη χειροτερη.

Καταλαβες την διαφορα;

Δημοσ.

Το είχα αγοράσει πριν από κανά τρίμηνο από ebay σφραγισμένο στα 45 ευρώ μαζί με μεταφορικά. Έκανε κανά μήνα να έρθει βέβαια, αλλά προτίμησα να το αγοράσω physical γιατί δεν ήξερα αν θα ήταν game που θα ήθελα να το κρατήσω για πάντα (τώρα που είμαι κοντά στον τερματισμό, κατέληξα ότι δεν είναι τέτοιου είδους game, αν εξαιρέσεις τη μουσική κατά τ' άλλα είναι μέτριο σαν J-RPG). Επίσης, σε λίγο καιρό θα είναι πολύ σπάνιο το physical αντίτυπο, θα το πουλάς μεταχειρισμένο σχεδόν όσο το αγόρασες καινούριο.

 

Δεν σε συμφέρει από amazon (τότε έβγαινε κανά 60άρι το amazon), συμφέρει κατευθείαν από ebay Ιαπωνία, αλλά να ξέρεις ότι παίζει πάντα το ενδεχόμενο τελωνείου.

Ακόμα 60άρι βγαίνει απο αμαζον. Ιαπωνία το ξεχνάμε λόγω τελωνείου. Digital λοιπόν, τι να κάνεις..

Δημοσ.

Η διαφορά είναι ότι εγώ καταλαβαίνω πως μια εταιρεία δεν θα πάρει εύκολα το ρίσκο να φτιάξει κάτι εντελώς νέο αν δεν έχει σημάδια ότι θα πάει καλά.

Επίσης η άλλη διαφορά είναι πως θέλω να βλέπω καλά παιχνίδια στο σύστημα ακόμα και αν είναι μεταφορές παλαιότερων που όμως δεν είχαν βγει πάλι σε σύστημα της Nintendo.

 

Μάθαμε και ότι τα Dark Souls είναι παιχνίδια PC.

  • Like 1
Δημοσ.

Λεει πολυ ο σχεδιασμος του γιατι αναπτυχθηκε και παραμετροποιηθηκε για τις αναγκες του συστηματος. Και δυστυχως χανει οταν ειναι συνδεμενο το Switch στη τηλεοραση.

Καταρχας τα Dark Souls ειναι PC με διαφορες μεταφορες. Τα windows εχουν ως προτυπο αναπτυξης με τα υπολοιπα συστηματα σε δευτερη μοιρα. Οπως ακριβως και το Skyrim.

Τα παιχνιδια του PC που λες, τα παιζω καλυτερα απο οτι στις κονσολες γιατι.. ειναι ανεπτυγμενα για τα PC. Χωρια ολα τα επιπλεον που εχω ως επιλογη, modding μεταξυ αυτων.

Ενσταση μου ειναι να μην γινει καραμελα το "νεες κυκλοφοριες να εχουμε και οτι να ναι". Πραγμα πολυ εφικτο να γινει. Γιατι εσυ μπορει να θες υποδιεστερες μεταφορες πενταετιας για να τα παρεις και στο Switch για την συλλογη, εγω περιμενω νεους καλους και μοναδικους τιτλους, η εμπλουτισμενες μεταφορες στη χειροτερη.

Καταλαβες την διαφορα;

 

Το Zelda μπορεί να χάνει στην ανάλυση όταν το παίζεις σε μια τηλεόραση αλλά ο σχεδιασμός του κόσμου δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Ακόμα και τεχνικά μπορεί να εντυπωσιάσει λόγω των πολύ καλών physics, την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον και τα καιρικά εφέ.

 

Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι τα παραπάνω τρέχουν σε ένα φορητό σύστημα που χωράει άνετα στα χέρια σου (και όχι σε Win 10 tablet διπλάσιου μεγέθους), θα έλεγα ότι η κάπως χαμηλότερη ανάλυση όταν παίζεις στην TV είναι ψιλά γράμματα. Αυτό, φυσικά για κάποιον που θεωρεί την φορητότητα πολύ σημαντική. Αυτό όμως είναι το Switch. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα πολύ δυνατό "Nintendo DS/Game Boy" που μπορείς να το συνδέσεις και στην TV σου.

 

 

Δεν θα έλεγα ότι τα DS ξεκίνησαν με βασική πλατφόρμα ανάπτυξης το PC... Από που προέκυψε αυτό το συμπέρασμα??? Είναι παιχνίδια τα οποία βασίστηκαν σε αρχιτεκτονική κονσόλας. Απόδειξη ότι το πρώτο έτρεχε χάλια στο PC με κλειδωμένο 30άρι και upscaling (ευτυχώς που βγήκαν mods). Το δεύτερο ανέλαβε να το κάνει port διαφορετική ομάδα ανάπτυξης και το τρίτο βασίζεται στη μηχανή γραφικών (ο θεός να την κάνει) του Bloodborne για PS4. Καμία σχέση με PC η ανάπτυξη τους.

 

 

 

Τώρα όσο αναφορά για τις κυκλοφορίες και τα remasters, ωραία τα νέα IP's δεν λέω, τα χρειαζόμαστε αλλά και τι δεν θα δινα για την τριλογία Metroid Prime στο Switch...  :wub:

Φυσικά αν είναι να γίνει κάτι καλό θα ήταν να έχει και τις ανάλογες βελτιώσεις όπως λες.

  • Like 2
Δημοσ.

Τα περι ρισκου τα

 

Η διαφορά είναι ότι εγώ καταλαβαίνω πως μια εταιρεία δεν θα πάρει εύκολα το ρίσκο να φτιάξει κάτι εντελώς νέο αν δεν έχει σημάδια ότι θα πάει καλά.
Επίσης η άλλη διαφορά είναι πως θέλω να βλέπω καλά παιχνίδια στο σύστημα ακόμα και αν είναι μεταφορές παλαιότερων που όμως δεν είχαν βγει πάλι σε σύστημα της Nintendo.

Μάθαμε και ότι τα Dark Souls είναι παιχνίδια PC.

Τα περι ρισκου τα βλεπουμε χρονια τωρα, επι N64 με ολες τις κινησεις που εκανε για δεκαετιες η Nintendo. Αν η καθε εταιρια δεν θεωρει πως αξιζει να σχοληθει με το Switch, λογω πωλησεων, και θεωρει πως ειναι καλυτερο να βγαζει μεταφορες, ας τις τιμησουν οσοι πιστευουν πως κατι τετοιο βοηθαει. Ειδαμε τι γινεται εδω και χρονια, δεν ειναι κατι καινουργιο.

Μπορεις να ψαξεις πως κινειται η βιομηχανια, και γιατι δεν εχουν αναπτυξη κλειστης αρχιτεκτονικης οπως παλαιοτερα. Η και γιατι πχ τα Dark Souls δεν βγαινουν παντου με το ιδιο αποτελεσμα.

 

Το Zelda μπορεί να χάνει στην ανάλυση όταν το παίζεις σε μια τηλεόραση αλλά ο σχεδιασμός του κόσμου δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Ακόμα και τεχνικά μπορεί να εντυπωσιάσει λόγω των πολύ καλών physics, την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον και τα καιρικά εφέ.

 

Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι τα παραπάνω τρέχουν σε ένα φορητό σύστημα που χωράει άνετα στα χέρια σου (και όχι σε Win 10 tablet διπλάσιου μεγέθους), θα έλεγα ότι η κάπως χαμηλότερη ανάλυση όταν παίζεις στην TV είναι ψιλά γράμματα. Αυτό, φυσικά για κάποιον που θεωρεί την φορητότητα πολύ σημαντική. Αυτό όμως είναι το Switch. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα πολύ δυνατό "Nintendo DS/Game Boy" που μπορείς να το συνδέσεις και στην TV σου.

 

 

Δεν θα έλεγα ότι τα DS ξεκίνησαν με βασική πλατφόρμα ανάπτυξης το PC... Από που προέκυψε αυτό το συμπέρασμα??? Είναι παιχνίδια τα οποία βασίστηκαν σε αρχιτεκτονική κονσόλας. Απόδειξη ότι το πρώτο έτρεχε χάλια στο PC με κλειδωμένο 30άρι και upscaling (ευτυχώς που βγήκαν mods). Το δεύτερο ανέλαβε να το κάνει port διαφορετική ομάδα ανάπτυξης και το τρίτο βασίζεται στη μηχανή γραφικών (ο θεός να την κάνει) του Bloodborne για PS4. Καμία σχέση με PC η ανάπτυξη τους.

 

 

 

Τώρα όσο αναφορά για τις κυκλοφορίες και τα remasters, ωραία τα νέα IP's δεν λέω, τα χρειαζόμαστε αλλά και τι δεν θα δινα για την τριλογία Metroid Prime στο Switch...  :wub:

Φυσικά αν είναι να γίνει κάτι καλό θα ήταν να έχει και τις ανάλογες βελτιώσεις όπως λες.

Για τα Zelda συμφωνουμε, αλλωστε κανανε εξαιρετικη δουλεια σε ολους τους τομεις. Ειναι παραμετροποιημενο σε πολυ καλο βαθμο για το συστημα και ειδικα ως φορητο ειναι απολαυση.

Το οτι ειναι διπλασιο τωρα ενα tablet με windows 10 ειναι παγιδα, εχει και υπερπολλαπλασια ισχυ και δυνατοτητες αλλωστε.

Για τα Dark Souls, με εξαιρεση την πρωτη εκδοση του παιχνιδιου, τα υπολοιπα ειναι ανεπτυγμενα για τις δυνατοτητες των PC και φαινεται αλλωστε. Δεν χρησιμοποιει ως εργαλειο αναπτυξης το PS4 η FromSoftware, σιγουρα οχι πλεον.

Κοιταξε, εγω ειμαι υπερ μεταφορων/αναζωογόνησης ενς τιτλου, οπως ας πουμε το Metal Gear Twin Snakes, το REmake και καθεξης. Το να βγει παραδειγμα ενα Fallout 4 κουτσουρεμενο στο Switch απλα για να βγει, μου ειναι αδιαφορο. Προτιμω να δω μια μικροτερη/χαμηλοτερου βελενηκους κυκλοφορια, αξιοποιώντας τις δυνατοτητες και τις ιδιαιτερότητες του.

Δημοσ.

To ότι υπάρχει γκρίνια επειδή βλέπουμε κάποια παλιά multiplatforms στο Switch, προσωπικά το θεωρώ αστείο.

 

Καλύτερα γράψε λάθος να πάμε παρακάτω, παρά να προσπαθούμε να το εξορθολογίσουμε.

 

Την Αρχή Παρέτο την ξέρεις? Ένα οικοσύστημα, στην προκειμένη περίπτωση του Switch, θα βασιστεί στο 20% των τίτλων του για το 80% των κερδών του. Χρειάζεται όμως εξίσου το υπόλοιπο 80% των τίτλων, παρά το γεγονός ότι θα αποδώσουν το 20% των συνολικών κερδών, ώστε να μπορεί να εδραιωθεί το οικοσύστημα.

 

Οι όποιες μεταφορές, ports κλπ, ανήκουν σε αυτό το 80% των τίτλων. Θα βάλουν το λιθαράκι τους στην εδραίωση του Switch.

 

Το να έχεις ήδη παίξει αυτά τα παχνίδια ή να προτιμάς να τα παίξεις αλλού είναι απόλυτα λογικό. Να γκρινιάζεις όμως επειδή βγαίνουν στο Switch όχι.

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

Ακόμα 60άρι βγαίνει απο αμαζον. Ιαπωνία το ξεχνάμε λόγω τελωνείου. Digital λοιπόν, τι να κάνεις..

 

Φιλική συμβουλή και αν θες την ακούς: μην πάρεις το I am Setsuna από το eshop. Δεν είναι τίτλος που αξίζει να τον πληρώσεις 40 ευρώ για να τον κρατήσεις για πάντα. Αν το βρεις σε πρόμο κανά 20άρι πάρτο digital, αλλιώς δεν αξίζει imho.

 

 

Το οτι ειναι διπλασιο τωρα ενα tablet με windows 10 ειναι παγιδα, εχει και υπερπολλαπλασια ισχυ και δυνατοτητες αλλωστε.

 

Έτσι από περιέργεια, μπορείς να μου δείξεις ένα-δύο τέτοια Win10 tablets; Για να κατανοήσω με τι συγκρίνουμε ακριβώς.

 

Σε γενικές γραμμές πάντως αν το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να παίξεις το Skyrim (ή το όποιο άλλο port) στην τηλεόραση με συμβατικό χειρισμό, τότε το να το παίξεις στο NSw σε dock mode δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος. Το Skyrim στο NSw έχει ουσία μόνο αν κάποιος θέλει να το παίξει σε φορητό mode ή αν θέλει να το παίξει με τα motion controls. Στην άλλη περίπτωση είναι πεταμένα λεφτά.

  • Like 1
Δημοσ.

η μπαταρία και τώρα μια χαρά είναι και το σύστημα έχει μια χαρά δυνατότητες.

Τώρα για το Ι am Setsuna συμφωνω και εγω ότι είναι ένας μέτριος τίτλος. Εγώ το βαρέθηκα κάπου στο 20αωρο. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω περιμένω σε κανα χρονο την slim εκδοση switch λογικα με δυνατοτερη μπαταρια και ισως καλυτερες αναλύσεις

Καλυτερα να περιμενεις την XL εκδοση του

Δημοσ.

το switch τα παει μια χαρα...και ετσι οπως ξεκιναει ειναι σουπερ. Μην ξεχναμε οτι τα παιχνιδια πουυ γινονται re-release για το switch ειναι απο εταιρειες που πριν δεν γυρνουσαν να την κοιταξον στα ματια την νιντεντο με τα τις προηγουμενες κονσολες.Τωρα τουλαχιστον ξεκινανε απο καπου. Επισης η νιντεντο κανει αυτο που ειπε , ενα ΑΑΑ exclusive καθε μηνα...Και οτι εχει βγαλει δεν ειναι κατω του 8.Ειμαι και γω συμφωνος στην περιπτωση -re-release σειρων που αξιζουν βλ. DS-Fallout κλπ . επισης θελω να δω την νιντεντο να βγαζει τα μεγαλυτερα χαρτια της απο το wiiu και στο switch και μ αρεσει που εχει δυνατη indie κοινοτητα. Ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε... Για μια φορα η νιντεντο το παει καλα και παλι εχουμε γκρινια.. Ειναι η πρωτη κονσολα που ακουει τοσο πολυ τον καταναλωτη της.. Chill n enjoy

 

(το κωλο-razer k/b αρχισε να τα πινει το "Υ" κουμπι , γι αυτο και η συγκαμμενη γραφη)

  • Like 2
Δημοσ.

Μην ξεχναμε οτι τα παιχνιδια πουυ γινονται re-release για το switch ειναι απο εταιρειες που πριν δεν γυρνουσαν να την κοιταξον στα ματια την νιντεντο με τα τις προηγουμενες κονσολες.

 

Πιες λες ;

Δημοσ.

Το οτι ειναι διπλασιο τωρα ενα tablet με windows 10 ειναι παγιδα, εχει και υπερπολλαπλασια ισχυ και δυνατοτητες αλλωστε.

 

Για τα Dark Souls, με εξαιρεση την πρωτη εκδοση του παιχνιδιου, τα υπολοιπα ειναι ανεπτυγμενα για τις δυνατοτητες των PC και φαινεται αλλωστε. Δεν χρησιμοποιει ως εργαλειο αναπτυξης το PS4 η FromSoftware, σιγουρα οχι πλεον.

 

Το να βγει παραδειγμα ενα Fallout 4 κουτσουρεμενο στο Switch απλα για να βγει, μου ειναι αδιαφορο. Προτιμω να δω μια μικροτερη/χαμηλοτερου βελενηκους κυκλοφορια, αξιοποιώντας τις δυνατοτητες και τις ιδιαιτερότητες του.

 

Σίγουρα θα έχει και την υπερπολλαπλάσια τιμή όμως.

Switch θα πάρει αυτός που θέλει να παίξει παιχνίδια. Ένα ακριβό Win 10 tablet για να παίξεις αξιοπρεπώς πχ ένα Fallout 4 κατά τη γνώμη μου αποτελεί χαμένα λεφτά. Γιατί σε αυτό το συντελεστή τιμής, αυτός που θέλει ταυτόχρονα ένα παραγωγικό εργαλείο και κάτι να παίζει, θα πάει στην κατηγορία των gaming laptops όπου εκεί η σύγκριση με το Switch γίνεται εντελώς άκυρη. Εκεί θα παίξει και πολύ καλύτερα τα παιχνίδια από ένα ακριβό tablet και ταυτόχρονα θα κάνει καλύτερα και τη δουλειά του.

 

Για μένα είναι εντελώς κουτό να πάρει κάποιος ένα ακριβό tablet με πρωταρχικό στόχο να τρέχει ,multiplatform παιχνίδια καλύτερα από το Switch... Είπαμε γι αυτό το πράγμα υπάρχουν πολύ καλύτερες λύσεις και μάλιστα και πιο οικονομικές.

 

 

 

Για τα Dark Souls, κακώς επιμένεις. Μέχρι τώρα τουλάχιστον, η From ανάπτυξε τα παιχνίδια της επάνω σε μηχανές γραφικών και dev kits για hardware κονσόλας και όχι PC. Ανέφερα το παράδειγμα του πιο πρόσφατου DS3 πιο πάνω, το οποίο τρέχει την ίδια μηχανή γραφικών με το Blooborne. Ένα παιχνίδι που αναπτύχθηκε με βάση το PS4. Αυτό έγινε! Το να λέμε το αντίθετο (επειδή τα DS κυκλοφόρησαν και σε PC) δεν αναιρεί την πραγματικότητα.

Εάν περάσουν πχ σε UE4 στον επόμενο τίτλο τους, τότε θα μπορούμε να λέμε ότι αναπτύσσουν με βάση το PC ως κεντρική πλατφόρμα. Προς το παρόν με τη σειρά Souls... όχι.

 

 

Τέλος συμφωνώ κι εγώ ως προς τα κουτσουρεμένα port. Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να γίνονται με βασικό γνώμονα ότι πρώτον μπορούν να τρέξουν αξιοπρεπώς στο hardware του Switch, και αφετέρου να γίνει και μια προσπάθεια βελτίωσης εφόσον είναι αυτή είναι εφικτή. Το να βγάλουν κάτι μόνο για να το βγάλουν όπως λες, πχ με κακό performance και άσχημα visuals, ίσως καταλήξει να βλάψει το σύστημα και όχι να το βοηθήσει. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...