Nick77 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Τέτοια να βλέπω... Εξαιρετικά ενδιαφέρον, πάρα πολύ όμορφα visuals. Square Enix - εγγύηση.
Mazinga Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Τέτοια να βλέπω... Εξαιρετικά ενδιαφέρον, πάρα πολύ όμορφα visuals. Square Enix - εγγύηση. Επαυξανω! Ομορφια να εχουμε. ------------------------------------------------------------------------ Για τις εγγυησεις ΝΙΝΤΕΝΤΟ να ξερετε οτι (εκ χειλια CD MEDIA) το hardware καλυπτεται ΑΠΟ την αντιπροσωπια απ ευθειας (ο λιανικος πωλητης απλως τους το μεταβιβαζει εαν δεν το στειλετε εσεις αντπροσωπεια). Το software δισκοι η κασετες περνα πρωτα απο το δικτυο λιανικης για επιτοπου ελεγχο και αλλαγη και εαν δεν βρεθει εκει λυση παει CD MEDIA για συνεχεια. Τα του eshop μεσω τηλ-φαξ-ηλεκτρονικο ταχυδρομειο με ΝΟΕ Γερμανια.
Moderators Malthador Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Γενικά περί εγγύησεως ο λόγος. Οι δύο πιο πρόσφατες περιπτώσεις που χρειάστηκε να κάνω χρήση της εγγύησης καλής λειτουργίας ή μία φορά με το XBOX One gamepad μου και άλλη μία φόρα με το Xperia Z3 μου. Σε καμία από τις δύο δεν μου ζητήθηκε απόδειξη αγοράς. Μόνο από το σειριακό αριθμό βρήκαν το πότε αγοράστηκε η κάθε συσκευή. Εγώ που έχω μια μικρή επιχείρηση και κάνω χονδρική τρόφιμα, επάνω σε κάθε συσκευασία κολλάω ένα εξαψήφιο νούμερο. Αν παρουσιαστεί πρόβλημα σε κάποιο προϊόν μπορώ από αυτό το νούμερο να βρω από ποιό σημείο αγοράσε το προϊόν ο τελικός καταναλωτής, πότε παρασκευάστηκε και από ποιές πρώτες ύλες παράχθηκε. Αυτές τις υπερδυνάμεις τις έχω εγώ. Που το μαγαζί μου έχει 10 άτομα προσωπικό, όχι πέντε χιλιάδες που έχει η Ν. Αν μπορώ να το κάνω εγώ αυτό με ένα εξαψήφιο νουμεράκι στην πτωχευμένη Ελλάδα, δεν μπορούν ολόκληρες πολυεθνικές να βγάλουν άκρη με τα δικά τους serial numbers; Κοροϊδευόμαστε τώρα; Τι πάει να πει «κλεμμένο»; Η συσκευή έχει περασμένο το account μου μέσα που είναι συνδεδεμένο με ένα κάρο στοιχεία μου, τα οποία έχω συμφωνήσει στα ToS ότι μπορεί η Ν (και η κάθε Ν/Sony/MS) να τα προσπελάσει ελεύθερα. Εύκολα μπορούν να δουν ότι το S/N αντιστοιχούσε από πάντα στο account μου. 1
vag.patrick Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 η ουσια ειναι οτι ζητανε αποδειξη καποιες φορες και μετα απο μπολικη φασαρια μπορει να βγαλεις ακρη (αν δεν ειχες αποδειξη αγορας) , αυτο λεμε . Οχι οτι ειναι σπανια η εξυπηρετηση χωρις αποδειξη. Κ γω στο καταστημα που εργαζομαι με σειριακο αριθμο δουλευω και αν εχει χασει ο πελατης την αποδειξη το βρισκω ετσι ομως οσες φορες εκανα RMA στην Corsair , ποτε δε μου αποδεχτηκε RMA χωρις το παραστατικο αγορας του τελιου πελατη.... Τωρα μιλαω για την δικη μου κατηγορια προιοντων. Σε αλλες περιπτωσεις δε ξερω τι συμβαινει σε γενικες γραμμες. On topic : Αχ αυτο το Zelda!!!!!
Fulgore Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Ελπιζω να διορθωσουν τα (περισσοτερα)λαθη που ειχε το setsuna και να τα παει καλυτερα. Πολυ ευχαριστη ειδηση για το εν λογω παιχνιδι δεν το γνωριζα οτι θα κυκλοφορησει.Μπηκε και αυτο στο radar.
christos_75 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Καλα ποτε δεν σας εχουν πει στο ταμειο καταστηματος που εχετε αγορασει μια συσκευη, οτι η αποδειξη ειναι και η εγγυηση σας? Πρωτακουστο μαλλον.... Μπορεις σε παρακαλω να πας και στο Πλαισιο, να τους δειξεις πως κανεις το "κολπακι" με το εξαψηφιο νουμερο γιατι ειναι πολυ πισω και στα θεματα εγγυησης? http://www.plaisio.gr/ProductManuals/1757555.pdf 1.Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς όπως αυτή αναγράφεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς και έχει χρονική διάρκεια ίση με αυτή αναγράφεται επίσης στην νόμιμη απόδειξη αγοράς. 2. Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και της νόμιμης απόδειξης αγοράς και στην Αpple https://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html Πριν να σας παρασχεθούν υπηρεσίες σέρβις βάσει εγγύησης, η Apple ή οι αντιπρόσωποί της δύνανται να σας ζητήσουν να παράσχετε την απόδειξη αγοράς, η Samsung http://www.samsung.com/gr/support/warranty/ Για να ζητήσουν την παρούσα εγγύηση, οι καταναλωτές πρέπει να προσκομίσουν την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (όταν το προϊόν αρχικώς πωλήθηκε στον καταναλωτή). Follie Folie http://www.follifollie.com/gr-el/%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7/guarantee.html Ωστόσο, σας παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη αγοράς ή παραλαβή ή/και την κάρτα αλλαγής σε περίπτωση που έχετε μια αξίωση εγγύησης Ebay για προιοντα Nintendo http://www.ebay.co.uk/gds/Nintendo-Warranty-/10000000016235931/g.html be aware that to successfully claim on your 12 month warranty you are required to produce a till receipt which shows the purchase date otherwise Nintendo will not honour the warranty Εαν για παραδειγμα, ειμασταν υποχρεωμενοι να παμε μεσω δικτυο λιανικης την συσκευη μας δεν θα πηγαιναμε στο καταστημα απο οπου το αγορασαμε? Εκει τι θα μας ζηταγαν? Πως μπορεις να αποδειξεις οτι πηρες την συσκευη απο το Πλαισιο πχ και οχι απο το Gamexplorers??? ΕΕ??
jim777 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Αυτό το παραμύθι με τον σειριακό ποιος ακριβώς σας το είπε ή που το στηρίζετε πέρα από μεμονωμένα παραδείγματα? Ας πούμε ότι είμαι ένας έμπορος και στοκάρω 100 συσκευές τις οποίες πουλάω σε εύρος ενός 6μήνου. Πότε ακριβώς ξεκινάει η εγγύηση της κάθεμιάς εκτός από τη στιγμή αγοράς και πώς ακριβώς συνδέεται αυτή με το serial number? Αν υποθέσουμε ότι το δηλώνω στην απόδειξη λιανικής τότε ίσως και να μπορεί να βρεθεί η απόδειξή του πελάτη εάν το επιτρέπει το ERP μου, αλλά και πάλι φαντάζομαι όλοι σας έχετε αγοράσει μικροσυσκευές φτηνές χωρίς σειριακό στην απόδειξη. Στην τελική δεν είναι υποχρέωσή μου να στήσω ολόκληρο σύστημα μηχανογράφησης για την πάρτυ σου. Όταν σου λένε απόδειξη=εγγύηση κανόνισε την πορεία σου. Πέρα από τις υποχρεώσεις του πωλητή υπάρχουν και υποχρεώσεις του πελάτη. Για το λόγο λοιπόν της διάρκειας και επειδή για αντίστοιχο λόγο ο σειριακός δεν αποδεικνύει από που το πήρατε ο έμπορος/διανομέας ζητάει την απόδειξη ότι είναι δική του συσκευή. Στα αρχίδια του αν την έχετε κλέψει από κάποιον. Αλλά δε πρόκειται να ξοδέψει εργατοώρες για κάτι που πήρατε από αλλού. Αν βέβαια είναι αντιπρόσωπος τότε είναι υποχρεωμένος να καλύψει ό,τι λέει το συμβόλαιό του.
Getta Robo Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 MazingaΔεν ειμαι σιγουρος τι θες να πεις. Αν εννοεις πως η cd media ειναι επισημοι μεταπωλητες και οχι αντιπροσωποι, αρα και δεν εχουν ολες τις ευθυνες και αρμοδιοτητες μιας αντιπροσωπειας, τοτε φανταζομαι πως καπως ετσι ισως εχουν τα πραγματα. Απο την αλλη, ξερω πολλα παραδειγματα να εχει καποιος μηχανημα Nintendo και να επισκευαστηκε σε εντελως διαφορετικη χωρα, χωρις πολλα πολλα. christos_75Πραγματι απο οτι φαινεται δεν υπαρχει επισημο νομικο πλαισιο για την ψηφιακη/διαδικτυακή καλυψη των προιοντων, ειναι στην διακριτικη ευχέρεια της εκαστοτε εταιριας για κατι τετοιο. Δεν καταλαβαινω παντως τις αναφορες για κλοπη. Σου φαινεται λογικοτερο να αποτρεπτουν την εξυπηρετηση προιοντος, βαση αποδειξης, αντι του ψηφιακου συστηματος τους, οπου και σειριακο αριθμο βλεπουν, και MAC address, και ολα τα στοιχεια καταχωρημενα ειναι, αντι μιας αποδειξης, οπου στη τελικη ο καθενας μπορει να βγαλει και ψευτικη; Επισης μιλησα για Ευρωπαικο μηχανημα αγορασμενο απο την Ισπανια, και η επιδιορθωση να γινει στην Ελλαδα. Αν δεν μπορουνε να δουνε ολα αυτα τα στοιχεια απο τα παραπανω.. τι να πω. Επισης μιλαω για επιδιορθωση με αποστολη στους ιδιους, οχι επιστροφη στο καταστημα. Πιστευω πως ημουν σαφεις. vag.patrickΟπως σου ειπα και ειδες, υπαρχουν παρα πολλες εταιριες οπου το υποστηριζουν ως συστημα εδω και πανω απο δεκα χρονια. Θα ελεγα τουλαχιστον το λιγοτερο αναχρονιστικο να μην το κανουν και οι ιδιοι στη Nintendo. Οπως εγραψα, η αποδειξη δεν υπαρχει εξου και δεν μπορω να κανουμε ετσι κατι. jim777Αυτο το παραμυθι ( ; ) ειναι κατι που γινεται απο πολλες σοβαρες εταιριες εδω και χρονια, το εχω κανει πολλακις φορες και εγω και δικοι μου ανθρωποι, και αλλοι πολλοι μεταξυ αυτων και ο Malthador εδω στη συζητηση. Επισης μιλαω για μηχανογραφηση που την κανει η ιδια η εταιρια, καλη ωρα η Nintendo, και εχει προσβασει σε ολα αυτα που εχω εισαγει στο συστημα της. Αλλα απο οτι καταλαβαινω, σε αντιθεση με πολλες αλλες εταιριες, δεν εχει αξιοποιησει ακομα το αυτονοητο. Τελος παντων ακρη δεν βγαινει με ολα αυτα, το μηχανημα θα φυγει ξανα Ισπανια να το κοιταξουν εκει, μιας και πληρωθηκε με πιστωτικη θα δουνε το αντιγραφο του λογαριασμου και λογικα θα βγαλουν ακρη ετσι. Παραμενει ακυρο το γεγονος να εχουμε 2017, να γινεται ψηφιακη καταχωρηση του μηχανηματος με ολα τα στοιχεια, και να κρατιουντε απο ενα κομματι χαρτι.
orck Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Πριν απο περιπου 10 χρονια εργαζομουν σε εταιρια που υποστηριζαμε μηχανηματα IBM, εγω ειμουν στα φορητα ThinkPad. Η ΙΒΜ εκεινη την εποχη αντιλαμβανομενη την θεση της στην αγορα εδινε παγκοσμια εγγυηση στα παντα.Οταν κυκλοφορουσε ενα μηχανημα ειχαν στην σελιδα την ημερομηνια κατασκευης, ξεραν απο την σειρα ποσα χρονια εχει εγγυηση (πανω απο 2 ηταν ολα, μεχρι 5) και βαζαν και 2-3 μηνες παραπανω για τον χρονο που θα καθησει στο ραφι. Οποτε ειχε μια βαση στην σελιδα της προσπελασιμη απο ολους οπου εβλεπες μεχρι ποτε εχεις εγγυηση και ΔΕΝ χρειαζοταν καμια αποδειξη. Μπορει να το ειχες παρει φρεσκο το μηχανημα οποτε να ειχες πρακτικα αντι για 24 μηνες που ειναι το κανονικο, συνολο 27 μηνες εγγυηση.Εαν τωρα ειχες αγορασει κατι που ειχε κατσει στο ραφι πολυ καιρο τοτε η ηλεκτρονικη αναγραφομενη εγγυηση εδειχνε λιγοτερο απο την κανονικη εγγυηση και επρεπε να δειξεις αποδειξη. Ολα αυτα το 2004 2
jim777 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 jim777 Αυτο το παραμυθι ( ; ) ειναι κατι που γινεται απο πολλες σοβαρες εταιριες εδω και χρονια, το εχω κανει πολλακις φορες και εγω και δικοι μου ανθρωποι, και αλλοι πολλοι μεταξυ αυτων και ο Malthador εδω στη συζητηση. Επισης μιλαω για μηχανογραφηση που την κανει η ιδια η εταιρια, καλη ωρα η Nintendo, και εχει προσβασει σε ολα αυτα που εχω εισαγει στο συστημα της. Αλλα απο οτι καταλαβαινω, σε αντιθεση με πολλες αλλες εταιριες, δεν εχει αξιοποιησει ακομα το αυτονοητο. Ξαναλέω προσωπικά δε γνωρίζω αν η CDmedia είναι αντιπρόσωπος ή μεταπωλητής/διανομέας απλά. Αν είναι αντιπρόσωποι τότε αυτό που λες κατά πάσα πιθανότητα ισχύει γιατί CDmedia=Nintendo Hellas=Nintendo και λογικά θα έχουν υπογράψει κάτι για πανευρωπαϊκή έστω αν όχι παγκόσμια εγγύηση. Λογικά πληρώνονται από την ίδια την Nintendo για ΚΑΘΕ εγγύηση που καλύπτουν οπότε είναι υπέρ τους να καλύψουν ακόμη και "ξένες" συσκευές. Αν ισχύει το 2ο δεν έχουν καμιά υποχρέωση να ξοδέψουν καν 1' να τσεκάρουν το σειριακό ή την περίπτωσή σου. Είναι απλά μια εταιρία που αγόρασε 10.000 συσκευές από την Nintendo(τυχαίο νούμερο), εξασφάλισε ένα ποσοστό κέρδους και πήρε και την αποκλειστικότητα. Στο κομμάτι της εγγύησης το καλύπτει η ίδια με δικά της έξοδα σύν κάποιο ποσοστό ανταλλακτικών που δίνεται δωρεάν (βάση συμφωνίας συνήθως γύρω στο 1%) και κατ'επέκταση το service είναι έξοδο οπότε...καταλαβαίνεις. Χάρες δε θα κάνουν σε κάποιον που πήρε από Ισπανία για τον χ,ψ,ζ λόγο.
christos_75 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δεν νομιζω να ειναι θεμα οτι το πηρες το προιον απο Ισπανια και ζεις Ελλαδα. Στο κατω κατω μπορει τυχαια να βρεθηκες στην Ισπανια για διακοπες, και να βρηκες το προιον και να το αγορασες. Ολα καλα εως εδω. Το θεμα ειναι οτι πρεπει για χψ λογο να προσκομησεις την αποδειξη αγορας για να ισχυσει και η εγγυηση. Το θεμα περι κλοπης ειναι τυχαιο, δεν το εκανα για να σε θιξω και εαν εγινε κατι τετοιο σου ζηταω συγνωμη. Η εγγυηση της Nintendo πρεπει να ειναι πανευρωπαικη, και σε καλυπτει στην χωρα διαμονης σου. 2
Getta Robo Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δεν εχω παρει απαντηση ακομα απο την cd media, σε καθε περιπτωση, εαν και εφοσων ειναι μεταπωλητες και δεν αντιπροσωπευουν την Nintendo, τοτε ας προσεχουν και οι υπολοιποι για αντιστοιχα προβλημα. Δεν υπαρχει κανενα ζητημα παρεξηγησης απο κανεναν, καταναλωτες ειμαστε και συζηταμε, ελπιζω τουλαχιστον να υοθετηθει καποια αντιστοιχη υποστηριξη επισημως απο την Nintendo, υποτιθεται πως ειναι απο τους πρωτοπορους σε αυτα τα ζητηματα. 1
mansa2k Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) Υπάρχει θέμα σχετικά με την εγγύηση εδώ, ας συνεχιστεί καλύτερα εκεί η σχετική συζήτηση. Πάμε παρακάτω... Έριξα μια ματιά στο eshop και στην περιγραφή του Disgaea 5 και παρατήρησα κάτι πρωτόγνωρο για τα N δεδομένα:The game inludes all 8 bonus scenarios, 4 fan-favorite characters, and 3 character classes that were originaly DLC in the Playstation 4 release of Disgaea 5: Alliance of Vengeance. WTF δηλαδή... Επεξ/σία 31 Μαΐου 2017 από mansa2k
chek2fire Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 το έχω αγοράσει ήδη. Το διαθέτουν σαν μια ολοκληρωμένη έκδοση με ότι έχει βγει μέχρι σήμερα για το game μέσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις