Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.youtube.com/watch?v=EpzAPJFwu2g

 

 

 

φυσικα λογω των αρχικων metroid χωρις τους wii χειρισμους που ποτε μου δεν συνηθισα).

 

 

βλασφημος λολ, μακαρι ολα κονσολοfps των τελευταιων 10 χρονων να ειχανε τον χειρισμο του metroid  corruption ( το conduit ειχα ακουσει οτι ειναι ακομα καλυτερο λογω motion+ ) το προτιμω χιλιες φορες απο τις χριστοπαναγιες που εριχνα για να βγαλω halo3 + reach στο legendary.  κουραδες στο μνημα του dual analog FPSing  \m/  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

βλασφημος λολ, μακαρι ολα κονσολοfps των τελευταιων 10 χρονων να ειχανε τον χειρισμο του metroid  corruption ( το conduit ειχα ακουσει οτι ειναι ακομα καλυτερο λογω motion+ ) το προτιμω χιλιες φορες απο τις χριστοπαναγιες που εριχνα για να βγαλω halo3 + reach στο legendary.  κουραδες στο μνημα του dual analog FPSing  \m/  

Το ξερω οτι ισως για τους περισσοτερους να τους ακουστει παραξενο αυτο αλλα εγω μια χαρα επαιξα τα πρωτα 2 παιχνιδια στο GC,ποτε δεν ειχα θεμα που ηταν σε controller.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H σειρά Halo -όπως και τα περισσότερα fps- χρησιμοποιούν τον δεύτερο αναλογικό για την κάμερα. Τα πρώτα δύο Metroid Prime δεν είχαν τέτοιο χειρισμό αλλά παρόμοιου τύπου με το Golden Eye 64. Ακόμα και έτσι το ΜΡ3 προσφέρει καλύτερο χειρισμό στα fps σε σχέση και με τους δύο αυτούς τρόπους ελέγχου. Αν κάτι έκανε σωστά το wii remote ήταν το fps κομμάτι, από την άλλη όλοι μπορούσαν να παίξουν μια χαρά τα πρώτα δύο Metroid Prime στο NGC μιας και η κατανομή των λειτουργιών έδιναν την αίσθηση πως το χειριστήριο δημιουργήθηκε με βάση αυτό το παιχνίδι. 

 

Όπως και να έχει είναι προσωπικά γούστα αλλά δυσκολεύομαι να μην θεωρήσω αντικειμενικό πως το wii remote πρόσφερε καλύτερο χειρισμό στα shooters, χωρίς να σημαίνει πως δεν υπήρχαν περιθώρια βελτίωσης.

 

Edit: GameStop expects to have Nintendo Switch supply problems for the rest of the year

 
Το Gamestop έχει "προβλήματα" τον τελευταίο καιρό αφού είδε τα έσοδα του να μειώνονται συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Λογικό να θέλουν να καταπιαστούν από μια επιτυχία και δεν γνωρίζω κατά πόσο ισχύουν όσα αναφέρουν. Πάντως πρόσφατα και ο Reggie σε συνέντευξη του στο Fox ανάφερε πως το σύστημα σημειώνει καλή πορεία στην αγορά της Αμερικής. Σχετικά με την Ευρωπαϊκή αγορά δεν έχουμε εικόνα, λογικά δεν νομίζω να έχει την ίδια επιτυχία αφού οι τιμές είναι υψηλότερες, γενικώς η τιμολογιακή πολιτική στην Ευρώπη είναι για τα μπάζα.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εδώ ο πωλητής (ή ο mod του site, δεν ξέρω ποιός) απαντώντας σε ερώτηση, αναφέρει ότι δουλεύει με το NSw. Υπάρχουν third-party hubs που δουλεύουν με το NSw; Νόμιζα ότι οι σχετικές δοκιμές έδειξαν ότι δεν γίνεται. :S

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Snake Pass (Switch) Review

 

Συντριπτική διαφορά στο loading εννοείται υπερ του Switch και -προσωπική άποψη- καμία διαφορά από την PS4 έκδοση:

 

https://youtu.be/qAppjktmF6c

 

Εδώ ο πωλητής (ή ο mod του site, δεν ξέρω ποιός) απαντώντας σε ερώτηση, αναφέρει ότι δουλεύει με το NSw. Υπάρχουν third-party hubs που δουλεύουν με το NSw; Νόμιζα ότι οι σχετικές δοκιμές έδειξαν ότι δεν γίνεται. :S

Τον ρώτησα στο μπαμ να δούμε αν και ΔΕΝ νομίζω να παίζει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συντριπτική διαφορά στο loading εννοείται υπερ του Switch

Οι χρονοι ταχυτητας / φορτωματος ειναι ενα απο τα δυο δυνατα χαρτια του μηχανηματος, και οφειλει η Nintendo να ανταγωνιστει τους υπολοιπους βαση αυτης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξέρουμε τι ταχύτητες έχουν οι κάρτες που χρησιμοποιούν; 

 

και στις άλλες κονσόλες βέβαια μπορείς να βάλεις ssd αν θες να βάλεις το χέρι στη τσέπη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

για ποιο λόγο είναι τόσο βαρύ αυτό το παιχνίδι?

 

Κι εγώ αυτό θα ρώταγα μόλις. Τι γραφικά είναι αυτά που βγάζουν τέτοια ανάλυση και τόσα καρέ στο PS4;

 

Εκτός κι αν είναι καινούριο κόλπο αυτό, ρίχνουμε ανάλυση και καρέ γιατί βαριόμαστε να κάνουμε optimization...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μου παιρνάει απο το μυαλό είναι ότι ζορίζεται η CPU πολύ λόγω των physics για την ρεαλιστική κίνηση και gameplay του φιδιού, με αποτέλεσμα να μην μένουν ίσος αρκετοί πόροι για να τροφοδοτεί την GPU σε υψηλότερες αναλύσεις; Μπορεί να είναι τελείως άκυρο βέβαια, μια σκέψη έκανα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μου παιρνάει απο το μυαλό είναι ότι ζορίζεται η CPU πολύ λόγω των physics για την ρεαλιστική κίνηση και gameplay του φιδιού, με αποτέλεσμα να μην μένουν ίσος αρκετοί πόροι για να τροφοδοτεί την GPU σε υψηλότερες αναλύσεις; Μπορεί να είναι τελείως άκυρο βέβαια, μια σκέψη έκανα...

βασικά αυτό 

 

While lower than expected, this works out better than you would expect due to Unreal Engine's excellent temporal anti-aliasing tech, combined with the soft materials used in the game. That's the thing to keep in mind here - a lower resolution with excellent anti-aliasing often produces a more pleasing image than a higher resolution with little or no AA.

 

 

κι καταλήγει εδώ που ξεκινάει να δίνει νόημα στο hybrid όσο αφορά τα multiplatforms

 

So when it comes to overall visual quality, the PS4 version has the edge overall, but the Switch version compares much more favorably than you'd expect in both of its configurations. The fact that an Unreal Engine game was ported so quickly over to Switch and manages to look this nice bodes well for the future of the platform, on UE4 titles at least. While we've often seen results similar to Wii U while testing many of the initial Switch titles, it's clear that the more modern architecture and improved tools support of the new system can really help make a difference. And let's not forget that UE4 isn't actually available for Wii U at all

.

.

.

So that's where we're at right now - the game is great fun on both Switch and PS4 but clearly some compromises are made in order to run the game effectively on Nintendo's newest hybrid console. It's impressive that those compromises were well-managed and kept to a minimum though, and it definitely gives us hope that future Unreal Engine 4 games will run well on the system. Of course, what makes the Switch version appealing is the ability to play the game on the go - and the fact that it retains so much of the visual experience is commendable. We'll be back soon with a look at the title across more systems, but if you're a Switch owner looking for new games to play, we're certainly having a lot of fun with this one.

.

.

.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό παρόλα αυτά δεν εξηγεί γιατί το παιχνίδι δεν τρέχει στο PS4 1080 με 3000fps

 

Αυτό που βλέπουμε είναι αστείο, μην ξεχνάτε ότι unreal engine 4 έχουν και άλλα παιχνίδια με πολλή περισσότερη λεπτομέρεια και τρέχουν σαφώς καλύτερα

 

Βασικά στο switch έκαναν το θαύμα τους και μπράβο τους στο PS4 έπεσε η τεμπελιά..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...