SoFGR Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 http://www.youtube.com/watch?v=EpzAPJFwu2g φυσικα λογω των αρχικων metroid χωρις τους wii χειρισμους που ποτε μου δεν συνηθισα). βλασφημος λολ, μακαρι ολα κονσολοfps των τελευταιων 10 χρονων να ειχανε τον χειρισμο του metroid corruption ( το conduit ειχα ακουσει οτι ειναι ακομα καλυτερο λογω motion+ ) το προτιμω χιλιες φορες απο τις χριστοπαναγιες που εριχνα για να βγαλω halo3 + reach στο legendary. κουραδες στο μνημα του dual analog FPSing \m/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2017 βλασφημος λολ, μακαρι ολα κονσολοfps των τελευταιων 10 χρονων να ειχανε τον χειρισμο του metroid corruption ( το conduit ειχα ακουσει οτι ειναι ακομα καλυτερο λογω motion+ ) το προτιμω χιλιες φορες απο τις χριστοπαναγιες που εριχνα για να βγαλω halo3 + reach στο legendary. κουραδες στο μνημα του dual analog FPSing \m/ Το ξερω οτι ισως για τους περισσοτερους να τους ακουστει παραξενο αυτο αλλα εγω μια χαρα επαιξα τα πρωτα 2 παιχνιδια στο GC,ποτε δεν ειχα θεμα που ηταν σε controller. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 H σειρά Halo -όπως και τα περισσότερα fps- χρησιμοποιούν τον δεύτερο αναλογικό για την κάμερα. Τα πρώτα δύο Metroid Prime δεν είχαν τέτοιο χειρισμό αλλά παρόμοιου τύπου με το Golden Eye 64. Ακόμα και έτσι το ΜΡ3 προσφέρει καλύτερο χειρισμό στα fps σε σχέση και με τους δύο αυτούς τρόπους ελέγχου. Αν κάτι έκανε σωστά το wii remote ήταν το fps κομμάτι, από την άλλη όλοι μπορούσαν να παίξουν μια χαρά τα πρώτα δύο Metroid Prime στο NGC μιας και η κατανομή των λειτουργιών έδιναν την αίσθηση πως το χειριστήριο δημιουργήθηκε με βάση αυτό το παιχνίδι. Όπως και να έχει είναι προσωπικά γούστα αλλά δυσκολεύομαι να μην θεωρήσω αντικειμενικό πως το wii remote πρόσφερε καλύτερο χειρισμό στα shooters, χωρίς να σημαίνει πως δεν υπήρχαν περιθώρια βελτίωσης. Edit: GameStop expects to have Nintendo Switch supply problems for the rest of the year Το Gamestop έχει "προβλήματα" τον τελευταίο καιρό αφού είδε τα έσοδα του να μειώνονται συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Λογικό να θέλουν να καταπιαστούν από μια επιτυχία και δεν γνωρίζω κατά πόσο ισχύουν όσα αναφέρουν. Πάντως πρόσφατα και ο Reggie σε συνέντευξη του στο Fox ανάφερε πως το σύστημα σημειώνει καλή πορεία στην αγορά της Αμερικής. Σχετικά με την Ευρωπαϊκή αγορά δεν έχουμε εικόνα, λογικά δεν νομίζω να έχει την ίδια επιτυχία αφού οι τιμές είναι υψηλότερες, γενικώς η τιμολογιακή πολιτική στην Ευρώπη είναι για τα μπάζα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Εδώ ο πωλητής (ή ο mod του site, δεν ξέρω ποιός) απαντώντας σε ερώτηση, αναφέρει ότι δουλεύει με το NSw. Υπάρχουν third-party hubs που δουλεύουν με το NSw; Νόμιζα ότι οι σχετικές δοκιμές έδειξαν ότι δεν γίνεται. :S Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Braveheart1980 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Snake Pass (Switch) Review Συντριπτική διαφορά στο loading εννοείται υπερ του Switch και -προσωπική άποψη- καμία διαφορά από την PS4 έκδοση: https://youtu.be/qAppjktmF6c Εδώ ο πωλητής (ή ο mod του site, δεν ξέρω ποιός) απαντώντας σε ερώτηση, αναφέρει ότι δουλεύει με το NSw. Υπάρχουν third-party hubs που δουλεύουν με το NSw; Νόμιζα ότι οι σχετικές δοκιμές έδειξαν ότι δεν γίνεται. :S Τον ρώτησα στο μπαμ να δούμε αν και ΔΕΝ νομίζω να παίζει 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Braveheart1980 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 https://youtu.be/iVaIUJJFig8 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Braveheart1980 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 https://youtu.be/r3ZiTXC2vGI Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Getta Robo Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Συντριπτική διαφορά στο loading εννοείται υπερ του Switch Οι χρονοι ταχυτητας / φορτωματος ειναι ενα απο τα δυο δυνατα χαρτια του μηχανηματος, και οφειλει η Nintendo να ανταγωνιστει τους υπολοιπους βαση αυτης. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 ξέρουμε τι ταχύτητες έχουν οι κάρτες που χρησιμοποιούν; και στις άλλες κονσόλες βέβαια μπορείς να βάλεις ssd αν θες να βάλεις το χέρι στη τσέπη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deghinsea Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Ανάλυση και framerate για το Snake Pass: NSW portable: 475p/30fps NSW docked: 675p/30fps PS4: 864p/30fps https://youtu.be/-wBvsx84Dys 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 για ποιο λόγο είναι τόσο βαρύ αυτό το παιχνίδι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 για ποιο λόγο είναι τόσο βαρύ αυτό το παιχνίδι? Κι εγώ αυτό θα ρώταγα μόλις. Τι γραφικά είναι αυτά που βγάζουν τέτοια ανάλυση και τόσα καρέ στο PS4; Εκτός κι αν είναι καινούριο κόλπο αυτό, ρίχνουμε ανάλυση και καρέ γιατί βαριόμαστε να κάνουμε optimization... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vfragos Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Αυτό που μου παιρνάει απο το μυαλό είναι ότι ζορίζεται η CPU πολύ λόγω των physics για την ρεαλιστική κίνηση και gameplay του φιδιού, με αποτέλεσμα να μην μένουν ίσος αρκετοί πόροι για να τροφοδοτεί την GPU σε υψηλότερες αναλύσεις; Μπορεί να είναι τελείως άκυρο βέβαια, μια σκέψη έκανα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Daredevil Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Αυτό που μου παιρνάει απο το μυαλό είναι ότι ζορίζεται η CPU πολύ λόγω των physics για την ρεαλιστική κίνηση και gameplay του φιδιού, με αποτέλεσμα να μην μένουν ίσος αρκετοί πόροι για να τροφοδοτεί την GPU σε υψηλότερες αναλύσεις; Μπορεί να είναι τελείως άκυρο βέβαια, μια σκέψη έκανα... βασικά αυτό While lower than expected, this works out better than you would expect due to Unreal Engine's excellent temporal anti-aliasing tech, combined with the soft materials used in the game. That's the thing to keep in mind here - a lower resolution with excellent anti-aliasing often produces a more pleasing image than a higher resolution with little or no AA. κι καταλήγει εδώ που ξεκινάει να δίνει νόημα στο hybrid όσο αφορά τα multiplatforms So when it comes to overall visual quality, the PS4 version has the edge overall, but the Switch version compares much more favorably than you'd expect in both of its configurations. The fact that an Unreal Engine game was ported so quickly over to Switch and manages to look this nice bodes well for the future of the platform, on UE4 titles at least. While we've often seen results similar to Wii U while testing many of the initial Switch titles, it's clear that the more modern architecture and improved tools support of the new system can really help make a difference. And let's not forget that UE4 isn't actually available for Wii U at all. . . So that's where we're at right now - the game is great fun on both Switch and PS4 but clearly some compromises are made in order to run the game effectively on Nintendo's newest hybrid console. It's impressive that those compromises were well-managed and kept to a minimum though, and it definitely gives us hope that future Unreal Engine 4 games will run well on the system. Of course, what makes the Switch version appealing is the ability to play the game on the go - and the fact that it retains so much of the visual experience is commendable. We'll be back soon with a look at the title across more systems, but if you're a Switch owner looking for new games to play, we're certainly having a lot of fun with this one.. . . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Αυτό παρόλα αυτά δεν εξηγεί γιατί το παιχνίδι δεν τρέχει στο PS4 1080 με 3000fps Αυτό που βλέπουμε είναι αστείο, μην ξεχνάτε ότι unreal engine 4 έχουν και άλλα παιχνίδια με πολλή περισσότερη λεπτομέρεια και τρέχουν σαφώς καλύτερα Βασικά στο switch έκαναν το θαύμα τους και μπράβο τους στο PS4 έπεσε η τεμπελιά.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις