Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μαστιγα τα trophies/achievements. το ακουσαμε κ αυτο.

 

Εντελώς κιόλας. Για παιδάκια, ειδικά όσοι τα κυνηγάνε κιόλας για χάρη των achievements αντί για την εμπειρία του παιχνιδιού. Τη μάστιγα τους την έζησα καλά στο πετσί μου την περίοδο που έπαιζα WoW. Για μπουνιές και κλωτσιές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18.000 trophies ?? :o. Εγω 1200 και δεν τα ψαχνω καν, απλα παιζω

Γιαυτο ειπα οτι οι συγκεκριμενοι ειναι κατηγορια απο μονοι τους.

Εντελώς κιόλας. Για παιδάκια, ειδικά όσοι τα κυνηγάνε κιόλας για χάρη των achievements αντί για την εμπειρία του παιχνιδιού. Τη μάστιγα τους την έζησα καλά στο πετσί μου την περίοδο που έπαιζα WoW. Για μπουνιές και κλωτσιές. 

Ενω εως ενα βαθμο εχεις καποιο δικιο,στην τελικη αλλο το ενα και αλλο το αλλο,δεν μπορω να πω κατι παραπανω γιατι ειναι εκτος θεματος(η αναλυση). Και το λεω καθαρα απο προσωπικη (αρκετων χρονων) εμπειρια στο εν λογω παιχνιδι.

Επισης οπως ειπα ειναι στο χερι των δημιουργων τι achievement/trophy βγαζουν για τα παιχνιδια. Για το zelda θα μπορουσαν να υπαρχουν απλα trophy του τυπου''φαε αυτο το boss ή μαζεψε ολες τις καρδιες'',δεν ειναι δα και κατι τραγικο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που εχω να πω ως τωρα το wifi πολυ αδυναμο κατ αλλα δενε χω δει κατι ακομα με το αριστερο joycon

 

Άλλαξε κανάλι στο router σου ή βάλτο σε auto αν δεν ήταν και αντίστροφα - άλλαξε επίπεδο κρυπτογράφησης (wpa/wpa2) κτλ. που έχουν αναφερθεί στις προηγούμενες σελίδες Mixali και καλορίζικο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Independent Nintendo developer Bplus games: "Τα προβλήματα στο frame rate του Zelda δεν σχετίζονται με τη δύναμη. Αρχικά έτρεχε στα 60fps στο Switch"

 

https://gamersplash.com/2017/03/21/breath-of-the-wild-frame-rate-issues-are-not-power-related-originally-ran-at-60fps-on-switch/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά δεν λέει ότι θα έτρεχε 60 fps αλλά απλώς για να μην πέφτει αρκετά παρακάτω συχνά (Από 60-40 π.χ.) το κλείδωσαν στα 30 με VSYNC. Βάλε και αυτό το bug που μιλάει και το double buffering που μιλάει το eurogamer και όλα εξηγούνται. Άπαξ και χάσεις 1/30 του sec σε 30 hz display refresh έστω και λίγο πάει το frame rate στα 20 fps, μετά στα 15, 10 κλπ.

 

Τώρα γιατί δεν πήγαν σε triple buffered vsync όπου το μόνο μειονέκτημα είναι στην ουσία περισσότερη χρήση μνήμης (VRAM) ενώ όλα τα περισσότερα παιχνίδια του wiiU έτσι είναι φτιαγμένα δεν ξέρω. 

Επεξ/σία από Steve_Sheep
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αλήθεια είναι ότι η μεταφορά του Rise of the Tomb raider στο shield TV (από 360) είναι καλή εικόνα για το τι μπορεί να κάνει το switch στον τομέα των γραφικών. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι το shield έχει χειρότερο λειτουργικό. Εντυπωσιακό αν μη τι άλλο για portable. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=tU5nWwpGYps

 

Αν είχε και την αντίστοιχη ομάδα της Nvidia να βοηθήσει στο porting θα ήταν τέλεια...

 

 

Aλλά είπαμε unprecedented partnership εεερρρ.. sorry 20 years partnership.... (και 500 man years engineering) :P

 

 

 

Update: Σε τελική και λαμβάνοντας υπόψη την συνεργασία nvidia-nintendo (και το όχι και τόσο ένδοξο-τίμιο παρελθόν της Nvidia με το πρώτο XBOX και την Sony με το PS3 αν και είμαι της άποψης ότι δεν φταίει η Nvidia απλώς η πρώτη σαν άπειρη (MS) υπέγραψε ότι να είναι και δεν πήρε τα δικαιώματα στο SoC και η δεύτερη διαπίστωσε αργά ότι 2ος Cell σαν GPU θα έκανε το σύστημα να κοστίζει 1300 και όχι 700) και βλέποντας το παραπάνω video όπου η Nvidia ασχολείται ενεργά με 3rd party ΑΑΑ devs (Crystal dynamics σε αυτήν την περίπτωση) μέσω ομάδας της να γίνει Port έστω και ένας τίτλος σαν το RoTR πραγματικά είναι ή δεν είναι να απορεί κανείς για το :

 

- Αν η nvidia χρησιμοποιεί την Nintendo -  να γίνει famous το SoC  της εκεί που ήταν αποτυχία σε κάθε τομέα (εκτός από τα αυτοκίνητα) και αυτό είναι debatable γιατί μόλις πρόσφατα ασχολήθηκε η Bosch με το PX2.

 

- Η Nintendo που πήρε κάτι mainstream εύκολα στο programming και παράλληλα "κοψοχρονιά".

 

- H Nvidia να ασχολείται πιο πολύ με τα (western) 3d party AAA  (RoTR, Borderlands 2 κτλ) ενώ είναι ένα android box στην ουσία ενώ η Nintendo όχι σε κάτι (switch) που στην ουσία είναι το ίδιο?

 

- Να μην χρησιμοποιεί η Nintendo την Nvidia (στο συγκεκριμένο παράδειγμα το παραπάνω studio) για πιέσει αυτήν με την σειρά της τα 3rd party AAA να φέρουν παιχνίδια στο switch (ένα καλό παράδειγμα θα ήταν το UE4 Doom π.χ. για να προσελκύσει κόσμο).

 

 

- Να μην χρησιμοποιεί η Nintendo την Nvidia στο Online κομμάτι όπου η Nvidia είναι δεκαετίες για να μην πω αιώνες μπροστά με το GRID.

 

- Να απευθύνθηκε η Nintendo στην τελειωμένη Cyanogen για android λειτουργικό και η τελευταία όπως έγραψα σε post μου 1-2 σελίδες πριν να έριξε στην Nintendo "χυλόπιτα" ?? (και να ισχυρίζεται ο CeO της πρώτης ότι το switch είναι μείγμα bsd - android από πάνω). Ποιος? Μια τελειωμένη εταιρεία. Αν είναι δυνατόν.

 

- Να έχουμε όλα αυτά τα hardware problems για ΠΡΩΤΗ φορά σε σύστημα Nintendo? Σε σημείο να απορείς αν είναι σύστημα της Nintendo και όχι της Nvidia αλλά και πάλι να μην έχει το value - services της δεύτερης ούτε το QA της πρώτης.

 

Δηλαδή τι διάολο γίνεται εδώ? Δουλεύει ο ένας τον άλλο? Ή όλοι τους εμάς? Για πια συνεργασία μιλούσε ο CEO της NV για 20 χρόνια?

 

Άντε πήραμε ότι είχατε στις αποθήκες τσαμπέ και το ονομάσαμε switch??

 

Does not compute παιδιά...  :mellow:

 

Πραγματικά ούτε η Nintendo φαίνεται να ξέρει πως να χειριστεί το switch....

 

Αν δεν τα βλέπετε κάποιοι αυτά συγνώμη δεν μπορώ να σας κάνω να τα δείτε.

 

 

 

Όλη η φάση θυμίζει αυτό το PR shot όπου το PS3 :

 

rsxbandwidth.jpg

 

... είναι πιο δυνατό και από το PS4 δηλαδή.

Επεξ/σία από Steve_Sheep
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επειδή βλέπω κάποιους να μπερδεύονται με το concept του switch (και εγώ όντως μπερδεύτηκα) μετά από πολύ σκέψη και ανάλυση και διάβασμα επιτέλους κατέληξα σε ένα συμπέρασμα.

 

Είναι όντως hybrid. ΔΕΝ είναι Portable. Είναι κονσόλα (τύπου wiiU/PS360) φορητή. Πήραν το shield TV και το κάνανε tablet.

 

Οι επιδόσεις και η κατανάλωση σε αυτό συνηγορούν. Για να βοηθήσω στην σκέψη σκεφτείτε ότι το 3DS ήταν να έχει tegra και αυτό.

 

Αλλά εκεί η Nintendo ήταν απόλυτη - θέλανε κάτι με διάρκεια μπαταρίας και χωρίς ανεμιστηράκι. Για αυτό επέλεξαν την PICA DMP-200 Να ήταν φορητό και HANDHELD.

 

Το switch με το Χ1 είναι αυτό. Φορητή κονσόλα. Ακόμα και αν τα specs του είναι last gen. Είναι portable αλλά όχι handheld. Πολύ πιο δυνατό από 3DS αλλά αν το 3ds είχε tegra θα ήταν switch. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τι εννοώ. Πλησιάζει περισσότερο στην έννοια ultrabook/tablet/laptop παρά στο vita/3ds/κινητό.

 

Ελπίζω να βοήθησα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Ελλαδα δεν ασχολουνται πολλοι 30+με το gaming γενικα,σιγα μην ασχοληθουν πολλοι με τα trophies/achievements(χωρις να αναφερουμε τι χρηματα και χρονο θελει για να τα βγαλεις ολα αυτα).

 

 

 

Και πιο συγκεκριμενα

https://psnprofiles.com/leaderboard/all/gr?page=1&h=Enstikto#Enstikto

Οι πρωτοι εχουν ποσοστο ολοκληρωσης πανω απο 90% σε πανω απο 450 με 500παιχνιδια

 

 

 

 

Noice, με έβγαλε 775 rank, αλλα παίζω από το Ps3. plat κυνηγάω μονο σε games που μου αρέσουν αρκετά:

 

18qse1.png

 

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
- Να μην χρησιμοποιεί η Nintendo την Nvidia (στο συγκεκριμένο παράδειγμα το παραπάνω studio) για πιέσει αυτήν με την σειρά της τα 3rd party AAA να φέρουν παιχνίδια στο switch (ένα καλό παράδειγμα θα ήταν το UE4 Doom π.χ. για να προσελκύσει κόσμο).

 

Την τεχνογνωσία που έχει η Nvidia οι περισσότερες εταιρείες του χώρου -μεταξύ αυτών και η Ν- δεν μπορούν καν να αρχίσουν να την ονειρεύονται. Αν ήμουν CEO της γιαπωνέζικης N, θα είχα πει στην Nvidia «οκ, σου ξεστοκάρω την παλιατζουρία, θα με βοηθήσεις σε porting και online μέχρι να ματώσουν τα δάχτυλα των προγραμματιστών σου». Και βασικά, μπορεί ήδη να έχει γίνει κάποιου είδους συμφωνία που να φανεί τους επόμενους μήνες. Είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα για ασφαλή συμπεράσματα.

 

 

- Να έχουμε όλα αυτά τα hardware problems για ΠΡΩΤΗ φορά σε σύστημα Nintendo? Σε σημείο να απορείς αν είναι σύστημα της Nintendo και όχι της Nvidia αλλά και πάλι να μην έχει το value - services της δεύτερης ούτε το QA της πρώτης.

 

Δεν είναι εκτεταμένα τα H/W problems, μην λέμε τα ίδια συνέχεια. Αλλά και να είναι πιο εκτεταμένα απ' όσο θα έπρεπε, είναι το πρώτο σύστημα της Ν που έχει διαφορετική αρχιτεκτονική και έχει πάρει περισσότερα ρίσκα -στο κατασκευαστικό κομμάτι- απ' οποιαδήποτε άλλη φορά. Δεν θα το κρίνουμε αυστηρά από το πρώτο batch.

 

 

PS: Σου έκανα και λάικ, τώρα είμαστε κλίκα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα περί δύναμης πάντως, απ'ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα ο Tegra X1 είναι λίγο καλύτερος ή έστω εφάμιλλος με PS3/X360?? 

 

Γιατί αν ισχύει το παραπάνω, θεωρητικά θα μπορούσαμε να δούμε γραφικά επιπέδου The Last of Us, God of War 3, Uncharted 2 στο Switch??

 

Βέβαια εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα ακόμα και αν αυτή η δύναμη είναι αρκετή... Η Nintendo δεν έχει teams με τεχνογνωσία Naughty Dog, Santa Monica Studio, ούτε το budget από πίσω. Ειδικά αν αναλογιστούμε το άρθρο που πόσταρε ο Deghinsea από πάνω, η δουλειά που έγινε στο optimization του Zelda θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερη. Και είναι και 1st party τίτλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Στα περί δύναμης πάντως, απ'ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα ο Tegra X1 είναι λίγο καλύτερος ή έστω εφάμιλλος με PS3/X360?? 

 

Γιατί αν ισχύει το παραπάνω, θεωρητικά θα μπορούσαμε να δούμε γραφικά επιπέδου The Last of Us, God of War 3, Uncharted 2 στο Switch??

 

Βέβαια εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα ακόμα και αν αυτή η δύναμη είναι αρκετή... Η Nintendo δεν έχει teams με τεχνογνωσία Naughty Dog, Santa Monica Studio, ούτε το budget από πίσω. Ειδικά αν αναλογιστούμε το άρθρο που πόσταρε ο Deghinsea από πάνω, η δουλειά που έγινε στο optimization του Zelda θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερη. Και είναι και 1st party τίτλος. 

 

Το. Zelda. Είναι. Port.

 

Το Zelda είναι για το NSw ότι είναι το Last Guardian για το PS4. Ένα game που ξεκίνησε για άλλη πλατφόρμα και σε άλλη πλατφόρμα κατέληξε. Δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα από ένα port, ωστόσο εάν ένα port δίνει αυτόν τον κόσμο με αυτά τα γραφικά, τότε ναι, το σύστημα έχει potential ακόμα κι έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα περί δύναμης πάντως, απ'ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα ο Tegra X1 είναι λίγο καλύτερος ή έστω εφάμιλλος με PS3/X360?? 

 

Γιατί αν ισχύει το παραπάνω, θεωρητικά θα μπορούσαμε να δούμε γραφικά επιπέδου The Last of Us, God of War 3, Uncharted 2 στο Switch??

 

Βέβαια εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα ακόμα και αν αυτή η δύναμη είναι αρκετή... Η Nintendo δεν έχει teams με τεχνογνωσία Naughty Dog, Santa Monica Studio, ούτε το budget από πίσω. Ειδικά αν αναλογιστούμε το άρθρο που πόσταρε ο Deghinsea από πάνω, η δουλειά που έγινε στο optimization του Zelda θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερη. Και είναι και 1st party τίτλος. 

Τιτλος αλλης κονσολας....δεν μπορω να θεωρησω οτι ξερω τι μπορει να γινει ακομη απο καλο προγραματισμο.

Θυμηθειτε την εκπληξη των ΜΚ8 - SSBros wii u....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το. Zelda. Είναι. Port.

 

Το Zelda είναι για το NSw ότι είναι το Last Guardian για το PS4. Ένα game που ξεκίνησε για άλλη πλατφόρμα και σε άλλη πλατφόρμα κατέληξε. Δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα από ένα port, ωστόσο εάν ένα port δίνει αυτόν τον κόσμο με αυτά τα γραφικά, τότε ναι, το σύστημα έχει potential ακόμα κι έτσι.

 

Συμφωνώ στο ότι ένα port δεν μπορεί να δείξει τις δυνατότητες ενός νέου hardware. Έτσι κι αλλιώς το Zelda χτίστηκε επάνω στις δυνατότητες και αδυναμίες του WiiU. Αν και σίγουρα θα μπορούσαν να βελτιωθούν πολλά πράγματα στο Switch.

 

Εν το μεταξύ το BotW είναι αρκετά εντυπωσιακό τεχνικά. Αν και δεν φτάνει τους σημερινούς ΑΑΑ τίτλους, έχω δει κάποια πράγματα που με εντυπωσίασαν. Όπως το πολύ καλό draw distance και διάφορα εφέ καιρού.

Συγκεκριμένα, στεκόμουν στην άκρη ενός πολύ ψηλού βουνού με καθαρό ουρανό και παρακολουθούσα από μακριά μια καταιγίδα σε εξέλιξη στο Thundra Plateau. Εϊχαν μαζευτεί χαμηλά σύννεφα σε εκείνο το μέρος και έβλεπα ένα πολύ ρεαλιστικό εφέ βροχής μαζί με αστραπές. Όπως στην πραγματικότητα όταν βλέπεις μια καταιγίδα από απόσταση, τα σύννεφα φαίνονταν σαν να είχαν ομιχλώδεις "πόδια" που ακουμπούσαν το έδαφος.

 

 

ΥΓ:

Μέχρι και screen space reflections έχει στα shrines  :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...