Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είμαι ειδικός επί τεχνικών θεμάτων αλλά η Ν ανέκαθεν στα φορητά της έπαιρνε μια παλιότερη τεχνολογία και την στράγγιζε μέχρι να την φτάσει στα άκρα της. Κάτι παρόμοιο -αν δεν κάνω λάθος- πράττει και η Apple. Από την στιγμή που δεν έχει αλλάξει η αρχιτεκτονική του X1 μπορεί να έπαιξαν πολύ με τον κώδικα και γενικότερα με τα εργαλεία ανάπτυξης για να μπορέσουν να το φέρουν στα μέτρα τους. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο Χ1 φτάνει στα 512 GFLOPS (FP32 Peak), κάπου εκεί λοιπόν και με μια σχετική προσαύξηση -που δεν νομίζω να φτάνει καν το +50%- πρέπει να κυμαίνεται το NSW.

 

Κατά τα άλλα πέρα από τα νούμερα -που επίσημα δεν πρόκειται να τα μάθουμε ποτέ- το σύστημα μπορεί να κριθεί με βάση τα υποκειμενικά κριτήρια του καθενός σε θέματα hardware μέσα από το περιεχόμενο του. Πιστεύω πως τα xenoblade 2, SM Odyssey θα είναι δύο καλά πρώτα δείγματα των όποιων δυνατοτήτων του συστήματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είμαι ειδικός επί τεχνικών θεμάτων αλλά η Ν ανέκαθεν στα φορητά της έπαιρνε μια παλιότερη τεχνολογία και την στράγγιζε μέχρι να την φτάσει στα άκρα της. Κάτι παρόμοιο -αν δεν κάνω λάθος- πράττει και η Apple. Από την στιγμή που δεν έχει αλλάξει η αρχιτεκτονική του X1 μπορεί να έπαιξαν πολύ με τον κώδικα και γενικότερα με τα εργαλεία ανάπτυξης για να μπορέσουν να το φέρουν στα μέτρα τους. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο Χ1 φτάνει στα 512 GFLOPS (FP32 Peak), κάπου εκεί λοιπόν και με μια σχετική προσαύξηση -που δεν νομίζω να φτάνει καν το +50%- πρέπει να κυμαίνεται το NSW.

 

Σωστός απλώς λόγω χρονισμών είναι μικρότερα κατά τι.

 

H apple έχει ξεφύγει στην σχεδίαση υλοποίηση των ARM. Κάθε άλλο.

 

Ναι μάλλον εκεί πήγαν τα 500 man years. Στο software, api. Είναι δυνατή εκεί η Nvidia.

 

Επίσης δεν είναι είναι δυνατόν να συγκρίνουμε τα flops του wiiU με του switch. Τα flops δείχνουν μεν μέγιστη θεωρητική απόδοση αλλά αυτήν την απόδοση δεν την πιάνουν το ίδιο όλα τα chip αλλιώς θα μέναμε με τα chip των ps360. Υπάρχει διαφορά και την βλέπουμε ακόμα και στις κάρτες γραφικών (nvidia>amd flops). Για το xbox360 π.χ. υπολογιζόταν η απόδοση στο περίπου 60% με 80% αν προσπαθούσες πολύ.  Αντίστοιχα για την vliw5 που και καλά χρησιμοποιούσε το wiiU. Αλλά και πάλι αυτό διαφοροποιείται ανάλογα το σενάριο -game ή εφαρμογή.

 

Αν ήταν 352 πόσα στο wiiU π.χ. θα ήταν καλύτερο από το switch σε undock που έχει τα μισά του. 

 

Σε τελική το switch έχει ακόμα πιο σύγχρονη αρχιτεκτονική και από το ΧΒ1/ps4... σε features όχι πραγματική δύναμη.

 

Καλά το θέμα μας βέβαια δεν είναι το wiiU. Απλώς για το wiiu δεν θα μάθουμε ποτέ όπως με το switch. 

 

@ Nick https://fail0verflow.com/blog/2014/console-hacking-2013-omake/#idc-cover - πήγαινε πες του "Μας δουλεύεις?" Άντε γιατί χορτάσαμε από wiki(pedia) warriors...

Επεξ/σία από Steve_Sheep
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη συχνότητα λειτουργίας του Switch, εγώ έμεινα στα 700-κάτι docked και 300-κάτι mobile που έγραφαν στο DF.

 

Δεν ασχολήθηκα παραπάνω με το θέμα. Αλλά και εγώ νόμιζα ότι ο Χ1 ήταν επεξεργαστής του 1 TFLOP. Δεν ήξερα ότι αναφερόταν σε fp16.

 

Οπότε το μάξιμουμ θεωρητικό για το Switch είναι τα 500-κάτι GFLOPS λοιπόν. Ε δεν έπεσα και πολύ έξω τότε που το υπολόγισα στα 615. Ένα 20% off :-D

 

Βέβαια δεν μπορώ να πώ ότι αλλάζει για εμένα το τί περιμένω να δώ στο Switch.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Np Panther - τα διάβαζα που γραφόντουσαν αυτά για 1TF αλλά ήμουν σε αναγκαστικές "διακοπές" :P

Οπότε δεν μπορούσα να επέμβω :D

 

Κάπου 400~ είναι τα flops. ανάλογα τους χρονισμούς - θα κάνω update σε λίγο.

 

 

 

393,216 docked

 

157,286,4 undocked (non boost mode)

 

196,608 undocked (boost mode)

 

Σε GFLOPS.

 

Clocks

 

Undocked 1020MHz/CPU/ 307.2MHz/384MHz GPU

 

Docked 1020MHz/CPU/ 307.2MHz/384MHz/768MHz GPU

 

Source 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω καταλαβει οτι παιζουν παρα πολλα ρολο και οχι απλα τα glops.πχ το ζελντα σε handled  που ειναι 720 παιζει μια χαρα ενω στο wii u  που ειναι ιδια αναλυση  βαραει 20αρια. που θεωρητικα εχει  χαμηλοτερα gflops απο το wii u  σε handled?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω καταλαβει οτι παιζουν παρα πολλα ρολο και οχι απλα τα glops.πχ το ζελντα σε handled  που ειναι 720 παιζει μια χαρα ενω στο wii u  που ειναι ιδια αναλυση  βαραει 20αρια. που θεωρητικα εχει  χαμηλοτερα gflops απο το wii u  σε handled?

 

 

Σωστός και αυτό ακριβώς περιέγραψα παραπάνω.

 

+1

 

Αλλά και τα ίδια να ήταν πάλι το switch λόγω αρχιτεκτονικής θα είχε προβάδισμα. 

 

Είναι σαν τα αυτοκίνητα και την επιτάχυνση (εντελώς χοντρά) και τα 2 την ίδια τελική θα πιάσουν αλλά το ένα πολύ πιο γρήγορα.

 

Πολύ πολύ χοντρικό και μάλλον άστοχο. Πιο πολύ έχει να κάνει με την ποιότητα κύλισης, βενζίνη κτλ :D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Nick https://fail0verflow.com/blog/2014/console-hacking-2013-omake/#idc-cover - πήγαινε πες του "Μας δουλεύεις?" Άντε γιατί χορτάσαμε από wiki(pedia) warriors...

 

Έχω και εγώ links.

 

https://www.techpowerup.com/gpudb/1903/wii-u-gpu

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω και εγώ links.

 

https://www.techpowerup.com/gpudb/1903/wii-u-gpu

 

Το techpowerup είναι αν ξέρεις PC site. Αυτό που κατεβάζεις το GPU-Z. Αλλά και πάλι κάνει συσχέτιση με την 4670(320:32:8) ενώ δεν υπάρχει η διαμόρφωση του WiiU (320:16:8+edram) ενώ το άλλο Link που σου λέω hackare το wiiU ΟΥΤΕ αυτό έβγαλε άκρη πέραν τον χρονισμών. 550 Mhz. 

 

Σημασία έχει ότι κανένας δεν έβγαλε άκρη με το wiiU. Πόσο μάλλον εσύ ή εγώ.

 

Απλά γράφεις για να μου την "πεις" λες και με ενδιαφέρει.

 

Απάντησε μου λοιπόν πόσα gamecube ήταν το wiiU?

 

Κάνε μου την χάρη σε παρακαλώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού δεν έβγαλαν άκρη πως γράφεις νούμερο?

 

Που ακριβώς είναι η προσπάθεια να στην πω? Παραθέτω νούμερα από σελίδες.

Ή μήπως δεν πρέπει να σχολιάζουμε ότι γράφεις γιατί είναι η υπέρτατη αλήθεια? Μεγάλη ιδέα έχεις.

Άλλωστε δεν είμαι εγώ αυτός που έχει χρησιμοποιήσει χαρακτηρισμους μέχρι τώρα.

 

Παρακάλεσε όσο θες. Δεν κάνω χάρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ έγραψες το "μας δουλεύεις?"

 

Αυτά για την υπέρτατη αλήθεια και μας δουλεύεις υποδηλώνουν ότι μάλλον εσύ κατέχεις την αλήθεια. Εγώ είπα έγραψα "με επιφύλαξη" και ότι "ακούγεται" . Μάλλον εσύ κατέχεις την αλήθεια όπως γράφεις και όχι εγώ.. 352 GF σωστά?  ;)

 

Πρέπει να είσαι πολύ σίγουρος υποθέτω.

 

Τέλος πάντων όσον αφορά το wiiU θεωρώ ότι αυτή ήταν η GPU του

 

http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.13883.0.html

 

φυσικά με EDRAM.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μας δουλεύεις πάει εδώ:

 

 

- στο neogaf κάποιος υποτίθεται?

Αλλιώς να γράψω και εγώ ότι στο neogaf κάποιος υποτίθεται έτρεξε benchmarks και βρήκε ότι έχει 6990 αλλά κλειδωμένη για να μην βγει δυνατό το μηχάνημα και ανέβει πολύ το κόστος παραγωγής.

 

 

Εγώ λοιπόν έβαλα link από συγκεκριμένη σελίδα που λέει κάποιο νούμερο.

Όχι από κάτι που ακούγεται, λέγεται και κυκλοφορεί σε σκοτεινά σοκάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε Nick. Εντάξει έχεις δίκιο. Τα benchmarks στο Link που σου έβαλα (αν το διάβασες) απλά έδειξαν τα clocks  της CPU και GPU. Ξέρεις από εκεί που ξεκίνησε όλο το Cemu. Ούτε αυτοί είναι όμως απόλυτοι. Τώρα γιατί το τραβάμε /? Και δίκιο να έχεις ή να έχω τι σημασία έχει πλέον?

 

Απλώς αν ήταν 352 gflops το wiiU και 176 το switch σε undocked - δεν θα κέρδιζε το switch όσο inefficient να ήταν το wiiU ή efficient να ήταν το switch. 170~350 είναι τεράστια (έστω και θεωρητική) διαφορά. 

 

Justice through practice πως το λένε. Για να μην μπω στα εδάφη edram που κάνει την ram του switch να μοιάζει σε (720P) (σαν scratch - frame buffer)(στο ΧΒΟΧ την λένε ESRAM) με DDR-1 ειδικά σε latency... Όλο το γρασίδι στο zelda χωρούσε στην edram. Δεν το λέω εγώ το λέει dev στο beyond3d. Τι σχολιάζουμε τώρα εμείς? Dev είσαι ?- εγώ δεν είμαι πάντως..

 

Τι συζητάμε τώρα... Πάμε παρακάτω Please?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω γιατί το τραβάς για ένα νούμερο που "ακούγεται" από "κάποιον στο neogaf".

Αυτό πρέπει να το ρωτήσεις στον εαυτό σου.

 

Όπως δεν ξέρουμε γιατί επιστρέφεις σε ένα θέμα μιας κονσόλας που όπως έχεις δείξει στην τωρινή της μορφή δεν σε ενδιαφέρει.

Αλλά forum είναι οπότε ο καθένας γράφει ότι θέλει.

 

Ας συμφωνήσουμε λοιπόν ότι το νούμερο που λες είναι απλά από έναν τυχαίο στο neogaf ενώ αυτό που έβαλα εγώ από σελίδες που ασχολούνται και όντως, πάμε παρακάτω.

 

Για μένα το οποιοδήποτε νούμερο δεν έχει καμία σημασία.

Αδιάφορο μου είναι που το κινητό μου είναι αρκετά πιο δυνατό από το 3DS μου και ας το πλήρωσα λιγότερο, όπως αδιάφορο μου είναι πόσο δυνατό είναι το Wii U και το Switch.

Μου αρκεί να έχουν παιχνίδια που θέλω να παίξω.

Για αυτό άλλωστε δεν έρχομαι εδώ να κλαιγομαι για το πως θα ήθελα να είναι το Switch και το κάθε Switch.

Αλλιώς θα έβαζα απλά τα λεφτά αυτά να πάρω μια 1080 για τον υπολογιστή να τελείωνε το θέμα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...