Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λίγο-πολύ σε όλους δεν γίνεται? Όσους reviewers διάβασα και είδα σε βίντεο από το εξωτερικό, όλοι είπαν ότι είχαν θέματα με τον συγχρονισμό του αριστερού joy-con.

 

Για το wi-fi ίσως δεν είναι τόσο έντονο έξω. Μπορεί να έχει να κάνει με πρωτόκολλα ή με το ότι χρησιμοποιούμε πολύ παλιάς τεχνολογίας router οι περισσότεροι. Και πάλι όμως ξαναλέω είναι απαράδεκτο να είναι δίπλα-δίπλα wii u και switch, το ένα να κατεβάζει με φουλ ταχύτητα και το άλλο να μην συνδέεται.

Όχι.Οι περισσότεροι δεν έχουν θέμα.Το σήμα του wifi και εμένα δείχνει αδύναμο αλλά κατεβάζει και βλέπω βίντεο από το store πολύ γρήγορα.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι η αλήθεια είναι ότι έχει αναφερθεί και αυτό που λέει ο Pitsifrikos σαν bug.

 

 

Όσο για το I am Setsuna είναι κλειδωμένο μεν στα 30 αλλά:

 

 I am Setsuna is a top-down RPG and as such there is plenty of lateral movement as the camera pans across the environment while exploring, and at 30fps, there's noticeable judder.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπορουμε απλα να πουμε οτι το παιχνιδι δεν ειναι καθολου optimized γιατι στο pc παιζει σχεδον και σε τοστιερες(που λεει ο λογος)με τοσο χαμηλες απαιτησεις,οι οποιες δεν ισχυουν 100% αλλα δινουν μια γενικη εικονα για 60fps τουλαχιστον.

http://gamesystemrequirements.com/game/i-am-setsuna

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο αναφορά το Zelda, σε docked mode τρέχει στα 900p και όχι στα 1080.

 

Οπότε η διαφορά μεταξύ handheld και docked σε αυτό το παιχνίδι είναι περίπου 56%.

 

Τόσο είναι, 56%

 

Να σας πώ, κάποιοι δουλεύουμε ταυτόχρονα με το posting στο insomnia. Πόσα να κάνουμε ταυτόχρονα χωρίς λάθος?  :-)

 

Όταν είχα κάνει την ανάλυση για τον υπολογισμό της ισχύος του Switch, τα νούμερα τα είχα σωστά.

 

http://www.insomnia.gr/topic/613236-the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-wii-uswitch/?view=findpost&p=55515574

 

Από την απόδοση του Breath of the Wild σε docked και mobile, βλέπουμε ότι το Switch τρέχει το παιχνίδι καλύτερα σε mobile, που σημαίνει ότι σε docked φτάνουμε τα όρια της ισχύος του μηχανήματος σε σχέση με το WiiU.

 

Έχουμε αύξηση 56% στην ανάλυση, για την ίδια (ελαφρώς χειρότερη) απόδοση με το WiiU. Τα γραφικά στο Switch είναι απειροελάχιστα καλύτερα, οπότε θα βάλω ένα θεωρητικό 10% επάνω στις απαιτήσεις, για ένα σύνολο 66% επάνω στις απαιτήσεις επεξεργαστικής ισχύος σε σχέση με το WiiU.

 

Το WiiU τρώει 40W, το Switch 15W.

 

Άρα το Switch είναι δυνατότερο κατα τουλάχιστον (40/15)*1.66 = 4,16 φορές δυνατότερο ανα Watt, που συνεπάγεται τουλάχιστον 615GFLOPs ισχύος όταν είναι docked, με δεδομένο ότι το WiiU είναι 370GFLOPs. Όταν η συσκευή είναι mobile, το Switch τρέχει 40% πιό αργά, οπότε είναι κάπου στα 370GFLOPs, στα ίδια ακριβώς επίπεδα με το WiiU.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Και να υπενθυμίσω εδώ, σαν σωστός party pooper, ότι το BotW είναι port και ως τέτοιο δεν μπορεί να χρησιμοποιείται για ασφαλή συμπεράσματα σε ότι αφορα την ιπποδύναμη του NSw.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

E τί περιμένεις να κάνει η εικόνα σε panning 30fps όταν παίζει σε οθόνη που έχει refresh rate μάλλον 60?

 

Εδώ αγοράζεις τηλεοράσεις των 1000+ ευρώ και έχεις αυτό το πρόβλημα σε ταινίες.

Και να υπενθυμίσω εδώ, σαν σωστός party pooper, ότι το BotW είναι port και ως τέτοιο δεν μπορεί να χρησιμοποιείται για ασφαλή συμπεράσματα σε ότι αφορα την ιπποδύναμη του NSw.

 

Ε εντάξει,  αφού ξέρουμε πλέον ότι είναι downclocked Tegra X1 ο επεξεργαστής.

 

Εγώ έγραψα τότε το μίνιμουμ, όχι το μάξιμουμ, οπότε αφήνω περιθώριο να είναι περισσότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τόσο είναι, 56%

 

Να σας πώ, κάποιοι δουλεύουμε ταυτόχρονα με το posting στο insomnia. Πόσα να κάνουμε ταυτόχρονα χωρίς λάθος?  :-)

 

Όταν είχα κάνει την ανάλυση για τον υπολογισμό της ισχύος του Switch, τα νούμερα τα είχα σωστά.

 

http://www.insomnia.gr/topic/613236-the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-wii-uswitch/?view=findpost&p=55515574

 

 

 

 

 

Παρόλο που εκτιμώ ότι κάνεις - ελπίζω να ξέρεις ότι ότι ούτε το wiiU αλλά ούτε το switch είναι σε αυτά τα GFLOPS.

 

Επίσης το switch είναι πάνω κάτω στα 18 watt και το wiiU στα 35.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ έτσι νόμιζα αλλά δυστυχώς το τοποθετούν στα μισά. Υπάρχει εκτενές debunk αυτού που λες Nick. Αν και η αλήθεια είναι ότι κανένας δεν ξέρει την αλήθεια για το WiiU. Ποτέ δεν μαθεύτηκε ο πραγματικός αριθμός shader.

 

(320 vs 160)


Επίσης το switch δεν είναι underclocked - είναι στο σωστό μέσο όρο του throttling που κάνει το Shield TV. Και το Google Tablet Pixel C.

 

Απλά αυτά έχουν την πολυτέλεια να κάνουν throttling - όπως όλα τα tablet - android Tv boxes - το switch όχι γιατί θα επηρεάσει πολλά (physics π.χ.) αν έκανε throttling.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Panther 924 mhz δεν είναι η GPU του switch? 

 

Άρα έχουμε 256 (cuda cores) x Clockspeed (924) x 2 = 473,088 μέγιστη θεωρητική απόδοση FP32 -single precision. 


Το NSw φοράει «μαμά» X1 SoC. Το θεωρητικό του μέγιστο είναι 1024 GFLOPS.

 

 

Σε παρακαλώ κάνε delete. Αλήθεια. Είναι λάθος αυτό που γράφεις.

 

Με την λογική σου το PS4pro είναι 8.4 TF και το XBOX SCORPIO θα είναι 12.

 

Έχεις μπερδέψει και τους χρονισμούς του Shield με του switch.

 

Και το FP16 ειλικρινά μπορεί να προσφέρει άλλο ένα 40% το πολύ ανάλογα το engine και αν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ έτσι νόμιζα αλλά δυστυχώς το τοποθετούν στα μισά. Υπάρχει εκτενές debunk αυτού που λες Nick. Αν και η αλήθεια είναι ότι κανένας δεν ξέρει την αλήθεια για το WiiU. Ποτέ δεν μαθεύτηκε ο πραγματικός αριθμός shader.

 

(320 vs 160)

 

Επίσης το switch δεν είναι underclocked - είναι στο σωστό μέσο όρο του throttling που κάνει το Shield TV. Και το Google Tablet Pixel C.

 

Απλά αυτά έχουν την πολυτέλεια να κάνουν throttling - όπως όλα τα tablet - android Tv boxes - το switch όχι γιατί θα επηρεάσει πολλά (physics π.χ.) αν έκανε throttling.

 

Ποιοι το τοποθετούν στα μισά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Σε παρακαλώ κάνε delete. Αλήθεια. Είναι λάθος αυτό που γράφεις.

 

Για το Χ1 μίλησα, όχι για το NSw, ως σημείο αναφοράς. Προφανώς, όσο κατεβαίνουμε σε Mhz, κατεβαίνουμε και σε flops.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το Χ1 μίλησα, όχι για το NSw, ως σημείο αναφοράς. Προφανώς, όσο κατεβαίνουμε σε Mhz, κατεβαίνουμε και σε flops.

 

Και πάλι όμως malthador. Δεν είναι δυνατόν να γραφτεί παιχνίδι σε half - precision (shaders). Απλώς κάποιο κομμάτι του κώδικα μπορεί και αυτό στην καλύτερη περίπτωση της unreal 4 (ελέω mobile version) δεν είναι και τόσο μεγάλο. Άλλωστε το shield πέφτει γρήγορα από τα 2ghz cpu/1ghz gpu στα μισά σύντομα.

 

Όσοι είστε παλαιότεροι θυμάστε το φιάσκο με τις 5800 της Nvidia. Για να ανταγωνιστεί τότε την ATI ο driver μετέφραζε ότι shader μπορούσε σε FP16. Και έγινε της πο@@νας τότε όταν το ανακάλυψαν τα Site λόγω χαμηλότερης ποιότητας εικόνας.

 

Σήμερα βέβαια θεωρείται σωστή πρακτική γιατί όντως επιταχύνει κώδικα που δεν έχει στην ουσία διαφορά. Ειδικά με τα mobile που όντως παίζουν σε fp16 αρκετά. Αλλά άλλα λόγια να αγαπιόμαστε / τσάμπα το shitstorm? - ιστορικές στιγμές :D

Ποιοι το τοποθετούν στα μισά?

 

Χωρίς να σημαίνει ότι το υποστηρίζω - στο neogaf κάποιος υποτίθεται? έτρεξε benchmarks και του αποκάλυψε τα μισά shader χρόνια πριν κτλ. Άντε να το βρεις τώρα. Και καλά ότι ήταν 4670 αντίστοιχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να σημαίνει ότι το υποστηρίζω - στο neogaf κάποιος υποτίθεται? έτρεξε benchmarks και του αποκάλυψε τα μισά shader χρόνια πριν κτλ. Άντε να το βρεις τώρα.

 

Μας δουλεύεις έτσι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...