Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Zelda το αναλύσαμε αρκετά. Για μένα αποτελεί τον ιδανικό τίτλο για να υπολογίσεις την επεξεργαστική ισχύ του μηχανήματος, χρησιμοποιώντας ώς βάση την έκδοση στο Wii U.

 

Το Zelda, στην παρούσα έκδοσή του, γονατίζει το Switch, είτε mobile είτε docked. Απλά σε docked το 125% επάνω στην ανάλυση, φαίνεται ότι υπερκαλύπτει την αύξηση στη συχνότητα του επεξεργαστή και κάνει το γονάτισμα πιό έντονο/συχνό.

 

Το I am Setsuna ειναι κλειδωμένο στο Switch στα 30fps. Αυτό σημαίνει ότι τα 30fps είναι το μίνιμουμ που πιάνει η κονσόλα στο συγκεκριμένο παιχνίδι, και επιλέχθηκε να μείνει κλειδωμένο για καλύτερη εμπειρία. Δεν ξέρουμε το actual framerate του παιχνιδιού στο Switch.

 

For all I know, θα μπορούσε να έπαιζε το παιχνίδι 60 με drops στα 40fps και το στούντιο για να αποφύγει τα σκαμπανεβάσματα, να κλείδωσε το framerate.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  Απλά σε docked το 40% επάνω στην ανάλυση...

 

δεν είναι μόνο 40%

 

1280*720=921000

1920*1080= 2073600

 

κάνε τις πράξεις ((1080p-720p)/720p) και είναι 125% παραπάνω πίξελ, γιγάντια διαφορά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν έχει drops, είναι stable 30fps.


δεν είναι μόνο 40%

 

1280*720=921000

1920*1080= 2073600

 

κάνε τις πράξεις ((1080p-720p)/720p) και είναι 125% παραπάνω πίξελ, γιγάντια διαφορά

 

Κάποιος κόπηκε στα μαθηματικά :mellow:

 

Έκανα μία διαίρεση παραπάνω :-), ενώ σε παλαιότερο πόστ που υπολόγιζα την επεξεργαστική ισχύ του Switch τα είχα σωστά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μιλαμε για την Switch εκδοση απο οτι θυμαμαι δεν πρεπει να εχει απο οτι λενε.

https://www.youtube.com/watch?v=sfzwmnlS7mI

 

Οσο για τα περι docked ισχυει οτι δεν τρεχει παντα σε 1080p.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το I am Setsuna είναι κλειδωμένο στα 30fps.

 

Συνεπώς δεν γνωρίζουμε το actual performance με unlocked framerate. Τα 30 είναι το απόλυτο μίνιμουμ αυτού του παιχνιδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι μόνο 40%

 

1280*720=921000

1920*1080= 2073600

 

κάνε τις πράξεις ((1080p-720p)/720p) και είναι 125% παραπάνω πίξελ, γιγάντια διαφορά

 

To zelda τρεχει σε 900p native και κανει upscaling σε 1080p στην ΤV οταν ειναι docked. Oποτε 50% αναλύση πανω απο 720p.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Zelda το αναλύσαμε αρκετά. Για μένα αποτελεί τον ιδανικό τίτλο για να υπολογίσεις την επεξεργαστική ισχύ του μηχανήματος, χρησιμοποιώντας ώς βάση την έκδοση στο Wii U.

 

 

δεν είναι μόνο 40%

 

1280*720=921000

1920*1080= 2073600

 

κάνε τις πράξεις ((1080p-720p)/720p) και είναι 125% παραπάνω πίξελ, γιγάντια διαφορά

 

Όσο αναφορά το Zelda, σε docked mode τρέχει στα 900p και όχι στα 1080.

 

Οπότε η διαφορά μεταξύ handheld και docked σε αυτό το παιχνίδι είναι περίπου 56%.

 

 

 

 

ΥΓ:

Με πρόλαβε ο Hitman  :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δοκιμάσω κάποια στιγμή να βάλω τα settings του Switch στα 720p να δω αν έχει καλύτερη απόδοση στην τηλεόραση.

 

Να πω επίσης ότι έχω αρκετά θέματα συγχρονισμού του αριστερού joy con, σε απόσταση όχι μεγαλύτερη του ενός μέτρου από την κονσόλα. Πρέπει να διορθωθεί οπωσδήποτε. Επίσης αν κρατάς τα joy cons ελεύθερα χωρίς το grip, τα προβλήματα αποσυγχρονισμού μεγαλώνουν ακόμα περισσότερο.

 

Απαράδεκτη ισχύς wi-fi. Πραγματικά όμως. Σε σημείο που 4 διαφορετικές συσκευές (λάπτοπ, 2 κινητά και τάμπλετ) έχουν 2/3 κατά μέσο όρο, το Switch  απλώς συνδέεται και δεν μπορεί ούτε τα news να κατεβάσει. Για eshop ή κατέβασμα δεδομένων ούτε λόγος. Συνεχές error.

 

Υποψιάζομαι ότι και στις 2 περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με υπολειτουργία των συστημάτων για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας και μεγαλύτερη αυτονομία μπαταρίας. Τόσο για το σήμα bluetooth του joycon όσο και η κεραία wi-fi. Μου θυμίζει τη λειτουργία power saving των κινητών galaxy της samsung που όταν την ενεργοποιείς, εκτός από οθόνη και cpu βλέπεις μείωση ισχύος και στο σήμα wi-fi. Θα έπρεπε όταν είναι docked η κονσόλα αυτοί οι περιορισμοί να άρονται. Ειδικά για χρήστες όπως εγώ που την θέλουμε σχεδόν αποκλειστικά για οικιακή κονσόλα. Το Switch το έχω ακριβώς δίπλα στο Wii U και το Wii U κατεβάζει με ταχύτητα φωτός ενώ το Switch συνδέεται μετά εξαιρετικής δυσκολίας και μετά από 10 προσπάθειες. Πρέπει να κάθεσαι δίπλα στο ρούτερ για να κάνεις δουλειά. Ευελπιστώ λοιπόν σε μελλοντικό διορθωτικό firmware update.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Να πω επίσης ότι έχω αρκετά θέματα συγχρονισμού του αριστερού joy con, σε απόσταση όχι μεγαλύτερη του ενός μέτρου από την κονσόλα. Πρέπει να διορθωθεί οπωσδήποτε. Επίσης αν κρατάς τα joy cons ελεύθερα χωρίς το grip, τα προβλήματα αποσυγχρονισμού μεγαλώνουν ακόμα περισσότερο.

 

Απαράδεκτη ισχύς wi-fi. Πραγματικά όμως. Σε σημείο που 4 διαφορετικές συσκευές (λάπτοπ, 2 κινητά και τάμπλετ) έχουν 2/3 κατά μέσο όρο, το Switch απλώς συνδέεται και δεν μπορεί ούτε τα news να κατεβάσει. Για eshop ή κατέβασμα δεδομένων ούτε λόγος. Συνεχές error.

 

Υποψιάζομαι ότι και στις 2 περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με υπολειτουργία των συστημάτων για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας και μεγαλύτερη αυτονομία μπαταρίας. Τόσο για το σήμα bluetooth του joycon όσο και η κεραία wi-fi. Μου θυμίζει τη λειτουργία power saving των κινητών galaxy της samsung που όταν την ενεργοποιείς, εκτός από οθόνη και cpu βλέπεις μείωση ισχύος και στο σήμα wi-fi. Θα έπρεπε όταν είναι docked η κονσόλα αυτοί οι περιορισμοί να άρονται. Ειδικά για χρήστες όπως εγώ που την θέλουμε σχεδόν αποκλειστικά για οικιακή κονσόλα. Το Switch το έχω ακριβώς δίπλα στο Wii U και το Wii U κατεβάζει με ταχύτητα φωτός ενώ το Switch συνδέεται μετά εξαιρετικής δυσκολίας και μετά από 10 προσπάθειες. Πρέπει να κάθεσαι δίπλα στο ρούτερ για να κάνεις δουλειά. Ευελπιστώ λοιπόν σε μελλοντικό διορθωτικό firmware update.

Θα συνέβαινε σε όλους αν γινόταν για αυτόν τον λόγο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο-πολύ σε όλους δεν γίνεται? Όσους reviewers διάβασα και είδα σε βίντεο από το εξωτερικό, όλοι είπαν ότι είχαν θέματα με τον συγχρονισμό του αριστερού joy-con.

Για το wi-fi  ίσως δεν είναι τόσο έντονο έξω. Μπορεί να έχει να κάνει με πρωτόκολλα ή με το ότι χρησιμοποιούμε πολύ παλιάς τεχνολογίας router οι περισσότεροι. Και πάλι όμως ξαναλέω είναι απαράδεκτο να είναι δίπλα-δίπλα wii u και switch, το ένα να κατεβάζει με φουλ ταχύτητα και το άλλο να μην συνδέεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ. Δεν παρατήρησα αποσυγχρονισμο joycon ούτε κάποιο θέμα με το Wi-Fi...

 

Nick ελπίζω παρ'ολα αυτά όντως να διορθωθεί το πρόβλημα με κάποιο update και να μην πρόκειται για αστοχία hardware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως σε καποια φαση μετα απο ωρα zelda αρχισε να κολλαει, οχι stuttering αλλα 1-2 sec freeze και μετα απο λιγο crash το game. Με restart εφτιαξε, ελπιζω να ηταν random και να μη μου αρχισει τετοια κολπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο αναφορά το Zelda, σε docked mode τρέχει στα 900p και όχι στα 1080.

 

Οπότε η διαφορά μεταξύ handheld και docked σε αυτό το παιχνίδι είναι περίπου 56%.

 

 

 

 

ΥΓ:

Με πρόλαβε ο Hitman  :-)

 

 

Ούτε καν 900p. Δεν είχε ένα άρθρο το digital foundry πρόσφατα ότι το Zelda χρησιμοποιεί dynamic scaling και ότι σε docked πέφτει και σε 1440?  :huh:

 

Edit το βρήκα:

 

However, further investigation confirms that the same scaling tech is utilised when Zelda is docked as well, with a native pixel-count of 1440x810 at stress points, dropping down from its usual 1600x900.

Λίγο-πολύ σε όλους δεν γίνεται? Όσους reviewers διάβασα και είδα σε βίντεο από το εξωτερικό, όλοι είπαν ότι είχαν θέματα με τον συγχρονισμό του αριστερού joy-con.

 

Για το wi-fi  ίσως δεν είναι τόσο έντονο έξω. Μπορεί να έχει να κάνει με πρωτόκολλα ή με το ότι χρησιμοποιούμε πολύ παλιάς τεχνολογίας router οι περισσότεροι. Και πάλι όμως ξαναλέω είναι απαράδεκτο να είναι δίπλα-δίπλα wii u και switch, το ένα να κατεβάζει με φουλ ταχύτητα και το άλλο να μην συνδέεται.

 

Όντως ελάχιστα ως ανύπαρκτα προβλήματα από όσους είχαν και χρησιμοποιούσαν dual band router στην συχνότητα των 5ghz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε καν 900p. Δεν είχε ένα άρθρο το digital foundry πρόσφατα ότι το Zelda χρησιμοποιεί dynamic scaling και ότι σε docked πέφτει και σε 1440?  :huh:

 

Edit το βρήκα:

 

However, further investigation confirms that the same scaling tech is utilised when Zelda is docked as well, with a native pixel-count of 1440x810 at stress points, dropping down from its usual 1600x900.

 

Ναι, χρησιμοποιεί dynamic scaling ακόμα και σε handheld mode (κάτω από 720p) οπότε πάλι η σύγκριση είναι ορθή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...