Steve_Sheep Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Μάλιστα το wiiU και το vita είναι το ίδιο με το switch. Και τα τρία έχουν 4gb ram. Παράλληλα το n3DS είναι το ίδιο με το VITA και με το WIIU. Και εγώ δεν μίλησα για spec - μίλησα για κόστος παραγωγής. Άλλο το cost των μεν άλλο του δε. Για αυτό δεν θεωρώ ότι δεν είναι για το switch. Άλλους artists ψάχνεις για android άλλους για ps4 game Π.χ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xaralas Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Έχει παίξεις κανείς το blaster master zero; Λέω να το πάρω, δεν το έχω παίξει ποτέ και μου φαίνεται ωραίο. To εχω στο 3ds, να το παρεις με τα χιλια αν σου αρεσουν τα metroid style games. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 γιατί είναι οι κονσόλες current gen σε σύγκριση με το pc? lol 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 γιατί είναι οι κονσόλες current gen σε σύγκριση με το pc? lol Δεν υπαρχουν γενιες στα pcs. Τα τελευταια προσαρμοζονται παραδοσιακα στις γενιες των κονσολων οποτε η απαντηση ειναι ναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steve_Sheep Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Πάντως τα παιχνίδια ...σε pc φτιάχνονται αν δεν κάνω λάθος. Πάπαλα οι εποχές yaroze. Γιατί επέμεναν οι dev να πάνε σε X86 άλλωστε τα twins... Ακόμα πιο εύκολο Porting. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Ειτε φτιαχνονται πρωτα σε pc και γινονται ports, ειτε για κονσολα και γινονται ports για pc, δεν εχει ιδιαιτερη σημασια. Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι θα πρεπει να τρεχουν σε κονσολα πρωτα απ'ολα και να ανηκουν σε αυτη τη γενια(οτι pc και να εχεις). Πχ το The last of us του PS4 ειναι oυσιαστικα last gen παιχνιδι ακομα και αν τρεχει 4K σε ενα πολυ ισχυροτερο μηχανημα απο το ps3 οπως ειναι το ps4 pro. Το the last of us part 2 θα ειναι της παρουσας γενιας. Το ιδιο ισχυει και για τα παιχνιδια που ετρεχαν σε pc αλλα ηταν παιχνιδια που εβγαιναν για ps3/360. Last gen θεωρουνται. Current gen ειναι αυτα που βγαινουν τωρα για pc και Next Gen θα δουμε σε pc/consoles οταν βγουν τα PS5/xbox2. Tεσπα ειμαστε εκτος θεματος μαλλον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steve_Sheep Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Έτσι είναι όπως τα λες PDS. Απλώς τα twins έχουν τα απαραίτητα specs για αυτά τα ports.Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα PC υστερούν στην πραγματικότητα ακόμα και από το XBONE. Το Switch δυστυχώς όχι και μόνο οι άπειρες πωλήσεις θα αναγκάσουν αυτούς να ασχοληθούν. Όπως με το wii αλλά αυτό προσέλκυσε και πολύ shovelware - όπως βλέπουμε (περίπου) να κάνει attract και το switch. Το κυνηγάει όμως ακόμα η Nintendo από ότι βλέπουμε - αφού ακόμα δεν έχουμε δει παιχνίδι του RCMADIAX στο switch πάλι καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Το Switch δυστυχώς όχι και μόνο οι άπειρες πωλήσεις θα αναγκάσουν αυτούς να ασχοληθούν. Σιγουρα αν καταφερει να γινει DS/3DS θα ειναι θετικο για το μηχανημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steve_Sheep Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 (επεξεργασμένο) Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι και οι devs (όπως αντίστοιχα η Nintendo χρησιμοποίησε το wIIU σαν open beta για το switch και την εκπαίδευση/μετάβαση σε HD) μήπως λειτουργήσουν και αυτοί έτσι με τις όποιες καθυστερήσεις? Εκεί πήγαινε το μήνυμά μου για το pokemon (stars?) στην προηγούμενη σελίδα. Και άσε την Pokemon Company. Οι λοιποί japan AA devs είναι έτοιμοι ή θέλουν ή μπορούν να μεταβούν σε μια πιο "ακριβή" περίοδο ανάπτυξης? Άλλο να φτιάχνεις game για mobile ή 3DS άλλο για το switch (ps3/360/wiiu+++). Και άλλο το κοινό (νούμερα- πωλήσεις) που απευθύνονται προς το παρόν. Είδαμε πόσο καιρό κάνει ένα Xenoblade για να βγει ακόμα και σε wiiU/3ds. (Ότι πιο αντίστοιχο σε σύγχρονη παραγωγή στις άλλες παιχνιδομηχανές). Εδώ ολόκληρη Capcom βγήκε και είπε ότι είπε για το Monster Hunter. (παίξτε το στο 3DS και βλέπουμε...) Εδώ βλέπουμε δηλαδή (άποψή μου) ότι η Nintendo δεν αρκείτε σε απλώς φθηνό ή μη ανταγωνιστικό hardware αλλά και σε πιο φθηνές software παραγωγές. Cost cutting από παντού δηλαδή, ή τέλος πάντων πιο φθηνό γρήγορο development - εξού και όλα τα indies-nindies κτλ... Δηλαδή το hardware δικαιολογεί το software και αντίστροφα. Ειδικά το tegra από το "ράφι" που λέμε. (500 man years κλπ. για ένα underclock και ένα vulkan(??) που είναι ήδη στα κινητά/tablet) Ακόμα όμως και έτσι να είναι πιο πολύ τρομάζω στην ιδέα ότι αυτό το tegra που πήρε ενώ είναι πολύ δυνατό σαν handheld είναι πραγματικά το μόνο "mobile" (ο θεός να το κάνει) SoC που όντως έχει τα χαρακτηριστικά να μπει σε home console άλλο αν αυτή είναι 10ετίας σε δύναμη. Είναι το μόνο πραγματικά που πληρεί και τα δύο. Και home και mobile. Άλλο αν οι μόνες υλοποιήσεις που είδε μέχρι σήμερα στο switch είναι .. στην εταιρεία παραγωγής του και στο google tablet PIXEL C. Αμφότερα απέτυχαν όπως ξέρετε - άπατα πήγαν βασικά. Και πως άλλωστε - ποιος θα έπαιρνε tablet με active fan ή το shield με android και χειρότερη απόδοση από κονσόλες όπως το ps3 το 2015 που κυκλοφόρησε. Δηλαδή ΟΝΤΩΣ η nintendo για να πήρε αυτό το γουρούνι σε θερμοκρασίες και κατανάλωση το βλέπει σαν home/portable (Hybrid δηλαδή?) ή κάποιοι θέλουμε να το βλέπουμε σαν ένα όντως πολύ δυνατό Portable αλλά δεν έχει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός .. portable? (μπαταρία - παθητικό σύστημα ψύξης κτλ). ή ήταν θέμα ...τιμής? Ακόμα και αν το κατατάξουμε στην κατηγορία tablet/laptop υστερεί με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ακόμα και αυτών. Δεν πιστεύω να χρειάζεται να το εξηγήσω που. (design-form factor vs robust χαρακτηριστικά υπολογιστή) Είναι όμως αυτό μετά την επιτυχία του 3DS αρκετό? Ένα fire emblem π.χ. με production values 3DS για το switch δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να είναι wiiu τουλάχιστον αντίστοιχο. Που είναι η ενοποίηση των dev teams και σε τελική που είναι αυτά τα παιχνίδια? Οι περισσότεροι λοιπόν εδώ που την πέφτουμε στην Nintendo για τα specs δεν πιστεύω ότι την πέφτουμε για την δύναμη του μηχανήματος. Αναγνωρίζουμε ότι είναι portable με hdmi out. Το θέμα είναι ότι το SoC είναι ακατάλληλο για τα usage scenarios που επικαλείται η Nintendo. Ακατάλληλο για home console - αδύναμη μπαταρία - χοντρό - active fan σαν handheld. Τι διάολο δηλαδή - οι περισσότεροι που γράφουμε εδώ έχουμε ή 3DS ή WIIU - για τα spec τα πήραμε? Για αυτό λέμε ότι αν ήταν π.χ. στα 16nm (ούτε καν Χ2) θα είχε αν μη τι άλλο καλύτερη διάρκεια μπαταρίας - χαρακτηριστικά φιλικά σαν portable (έλλειψη πιθανώς active fan - θερμοκρασίες). Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2017 από Steve_Sheep Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Square Enix teases the first Super Nintendo game on the Nintendo Switch Nintendo Switch internal memory was upped at Capcom’s request Είναι όμως αυτό μετά την επιτυχία του 3DS αρκετό? Ένα fire emblem π.χ. με production values 3DS για το switch δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να είναι wiiu τουλάχιστον αντίστοιχο. Που είναι η ενοποίηση των dev teams και σε τελική που είναι αυτά τα παιχνίδια? Κατ' αρχάς, που ξέρεις ότι το NSw Fire Emblem θα έχει αντίστοιχο κόστος παραγωγής με αυτά του 3DS; Δεν έχουμε δει τίποτα από το game για να κρίνουμε. Κατά δεύτερον, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα home console Fire Emblem είχαν διαφορά στο κόστος παραγωγής από τα αντίστοιχα φορητά; Σε πρώτη φάση, τα NSw exclusives που περιμένουμε τους επόμενους μήνες (Arms και Splatoon 2) μόνο production values φορητού δεν μοιάζουν να έχουν. Σε δεύτερη φάση δεν θυμάμαι και πολλές κονσόλες να κυκλοφόρησαν με το δυνατότερο χαρτί τους day one (ακόμα κι αν αυτό δεν ήταν exclusive). Και βασικά, τι ακριβώς ζητάς στο developing κομμάτι; Σε δυο εβδομάδες κυκλοφορίας να έχει 10 major exclusives ξέρω 'γω; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 http://www.universityherald.com/articles/69964/20170320/nintendo-switch-ps4-xbox-one-pc-gaming-gaming-bandai-namco-from-software-dark-souls-3-dark-souls-nintendo-bloodborne-demons-souls-switch-dark-souls-news.htm Απ'ότι φένεται Namco Bandai και From σκέφτονται να φέρουν το Dark Souls 3 στο Switch με την προυπόθεση ότι η κονσόλα θα κάνει ικανοποιητικές πωλήσεις. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον ένα τέτοιο port (αν γίνει) παίρνοντας υπ' όψην το hardware του Switch. Η From φτιάχνει από τα πιο unoptimized παιχνίδια ever. Το κόβω να το παίζουμε στα 15fps. Ακόμα κι έτσι όμως θα γούσταρα πολύ ένα DS3 on the go . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 http://www.universityherald.com/articles/69964/20170320/nintendo-switch-ps4-xbox-one-pc-gaming-gaming-bandai-namco-from-software-dark-souls-3-dark-souls-nintendo-bloodborne-demons-souls-switch-dark-souls-news.htm Απ'ότι φένεται Namco Bandai και From σκέφτονται να φέρουν το Dark Souls 3 στο Switch με την προυπόθεση ότι η κονσόλα θα κάνει ικανοποιητικές πωλήσεις. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον ένα τέτοιο port (αν γίνει) παίρνοντας υπ' όψην το hardware του Switch. Η From φτιάχνει από τα πιο unoptimized παιχνίδια ever. Το κόβω να το παίζουμε στα 15fps. Ακόμα κι έτσι όμως θα γούσταρα πολύ ένα DS3 on the go . Αν κρινουμε το πως τρεχει το I am setsuna το οποιο ειναι σαφως και πιο ελαφρυ παιχνιδι ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα. Ειδικα σε docked το παιχνιδι θα ισως ειναι unplayable απο τα frame drops. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parlapipas25 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Γιατι docked εχει πιο πολλα frame drops? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Γιατι docked εχει πιο πολλα frame drops? 1080p σε σχεση με την 720p αναλυση σε φορητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parlapipas25 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 1080p σε σχεση με την 720p αναλυση σε φορητο.Ισχυει. Το zelda docked εχει framedrops ενω φορητο τρεχει νερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις