Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Τα PS4/XBOXOne μπήκαν στον χορό των αναβαθμίσεων διότι ανταγωνίζονται η μία εταιρία την άλλη στα specs και στα τεχνικά χαρακτηριστικά των παιχνιδιών τους.

 

Επομένως, υπάρχουν κι άλλοι λόγοι για H/W revisions, που δεν προϋποθέτουν κοιλιά στις πωλήσεις.

 

Μπορεί ένας λόγος να είναι ότι Skyrim και DS3 σκίζουν στις πωλήσεις και να πει η Bethesda και η From Software στην Ν, ότι «το H/W του OG NSw δεν αρκεί για να βγάλουμε το TOS6 ή το DS4 σε αυτό, θέλουμε revision».

 

Καλά τι συζητάμε τώρα, μιλάμε για την εταιρεία που έβγαλε ολόκληρο αξεσουάρ για σύστημά της (Circle Pad Pro) για ένα game όλο κι όλο (Monster Hunter 3 Ultimate), προκειμένου να κάνει το χατήρι της Capcom, στο heavy revision θα κολλήσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για εκμετάλλευση μπορούμε να μιλάμε όταν κάτι για να τρέξει θα θέλει μόνο τις νεότερες εκδόσεις

 

Προς το παρόν το μόνο που προσφέρει το PS pro για παράδειγμα είναι μεγαλύτερη ανάλυση και τίποτε άλλο και αυτό ακόμα και αν συνέφερε την ίδια τη Sony (αναβαθμίσεις=λεφτά) δε θα συνέφερε τους developers γιατί θα απευθύνονταν σε πολύ μικρό ποσοστό χρηστών

 

Αν και όταν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα ήταν μόνο σε first party τίτλο, οι υπόλοιποι δε νομίζω να ήταν τόσο ηλίθιοι και να αυτοκτονουσαν αγνοώντας 50 εκατομμύρια χρήστες στη περίπτωση του PS4 πχ

 

Οπότε μεγαλύτερη ανάλυση απλώς για να λέμε ότι κάτι κάναμε και να χαίρονται οι αριθμολαγνοι, αλλά πλήρη εκμετάλλευση του hw όσο υπάρχει η απλή έκδοση να κρατάει τα πράγματα πίσω χλωμό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα προϊόντα στον κύκλο ζωής τους έχουν μία πολύ συγκεκριμένη καμπύλη πωλήσεων.

 

Ανανέωση του προϊόντος σου κάνεις όταν παρατηρήσεις ότι πέρασες το peak πωλήσεων και ο ρυθμός αρχίσει (ή προβλέπεις ότι θα αρχίσει να πέφτει). Συνήθως οι μεγάλες ανανεώσεις γίνονται στην φάση του decline για να δώσουν περισσότερη ζωή στο προϊόν.

 

Το προϊόν δεν το ανανεώνεις ριζικά όσο βρίσκεσαι στην ανοδική πορεία της καμπύλης. Απλά το βελτιστοποιείς.

 

Βασικές αρχές marketing που η Νιντέντο τις ακολουθεί στα φορητά της κατα γράμμα.

 

plc.gif

 

http://www.quickmba.com/marketing/product/lifecycle/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Andrew House της Sony είχε δηλώσει πως στα τρία χρόνια κυκλοφορίας τα συστήματα φτάνουν στην κορυφή και ακολουθεί η παροδική πτώση κάτι που το συμπεριέλαβε στους λόγους κυκλοφορίας του ps4pro. Κάτι ανάλογο περιμένω να δούμε και από την Ν αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα πρόκειται για hardware revision ως πρώτο βήμα, αντίθετα ένα redesign το περιμένω σχετικά σύντομα (ως τέλη 2018). 

 

Μετέπειτα η Ν ίσως να στοχεύει να ανανεώσει την αγορά του συστήματος μέσω περιφερειακών που θα μπορούν να προσφέρουν νέες εμπειρίες στο σύστημα. Μην ξεχνάμε πως ήδη υπάρχουν δηλώσεις από Koizumi πως εργάζονται σε τέτοιου είδους περιφερειακά, εξάλλου ο σχεδιασμός του συστήματος με τα αποσπώμενα joycons δίνει την δυνατότητα για τέτοιες υλοποιήσεις. 

 

Μετά από αυτά τα δύο βήματα πιστεύω θα ακολουθήσει και το hardware revision όπου πλέον θα υπάρχει και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ένα σύστημα της ίδιας οικογένειας που προσφέρει κάτι παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τα προϊόντα στον κύκλο ζωής τους έχουν μία πολύ συγκεκριμένη καμπύλη πωλήσεων.

 

Ανανέωση του προϊόντος σου κάνεις όταν παρατηρήσεις ότι πέρασες το peak πωλήσεων και ο ρυθμός αρχίσει (ή προβλέπεις ότι θα αρχίσει να πέφτει). Συνήθως οι μεγάλες ανανεώσεις γίνονται στην φάση του decline για να δώσουν περισσότερη ζωή στο προϊόν.

 

Το προϊόν δεν το ανανεώνεις ριζικά όσο βρίσκεσαι στην ανοδική πορεία της καμπύλης. Απλά το βελτιστοποιείς.

 

Βασικές αρχές marketing που η Νιντέντο τις ακολουθεί στα φορητά της κατα γράμμα.

 

plc.gif

 

http://www.quickmba.com/marketing/product/lifecycle/

 

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, μόνο που η συγκεκριμένη αγορά έχει αλλάξει πλέον και δεν ακολουθεί τους ίδιους κανόνες που ακολουθούσε ως τώρα.

 

Στην προηγούμενη γενιά είχαμε τα revisions του PS3 κάθε τρία χρόνια, προκειμένου να ακολουθήσουν το μοντέλο που περιγράφεις. Υπήρχε όμως ένα κοινό σημείο: όλα τα PS3 έπαιζαν τα ίδια games με τον ίδιο τρόπο. Στην τωρινή γενιά, το revision πήρε άλλη μορφή: τα διαφορετικά μοντέλα PS4 παίζουν τα ίδια games με διαφορετικό τρόπο. Και έχοντας περάσει από όλα τα φορητά της Ν, προβλέπω ότι το revision του NSw θα τρέχει τα ίδια games με το OG NSw, αλλά θα τα τρέχει καλύτερα συν ότι θα έχει λίγα ή πολλά exclusives. Τέσπα, εδώ θα είμαστε και θα τα συζητήσουμε και τότε.

 

 

 

Κάτι ανάλογο περιμένω να δούμε και από την Ν αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα πρόκειται για hardware revision ως πρώτο βήμα, αντίθετα ένα redesign το περιμένω σχετικά σύντομα (ως τέλη 2018).

 

Διαφωνώ. Θεωρώ απίθανο ένα απλό redesign για τον απλούστατο λόγο ότι δεν γίνεται πρακτικά. Το ανανεωμένο NSw θα πρέπει να είναι backwards compatible με τα αξεσουάρ του OG NSw, επομένως θα πρέπει να μπορεί να κουμπώσει επάνω τα ίδια joy-cons. Άρα δεν θα μπορούν να το κάνουν λεπτότερο για παράδειγμα. Μπορεί να αλλάξουν θέσεις στις θύρες ή να μικρύνουν τα bezels, αλλά οκ κάτι τέτοια από μόνα τους δεν αξίζουν redesign. Περισσότερο πιθανή βρίσκω μια ανανέωση στο εσωτερικό του NSw, αλλαγή SoC, μπαταρίας κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλορίζικο. 

 

Προτείνω να μην αγοράσεις το pro controller. Πάντως αν θέλεις να κάνεις μια σύγκριση στις δύο επιλογές υπάρχει το grip αλλά από την στιγμή που παίζεις με τα joycon πραγματικά δεν υπάρχει επιστροφή. Τα ασύρματα joycon συγκαταλλέγονται άνετα μέσα στα θετικά του συστήματος. 

 

Με την ευκαιρία δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω όσους αναφέρουν τα έχτρα κόστη. Το NSW είναι το πληρέστερο σύστημα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ από την πρώτη μέρα. Στα δίνει όλα έτοιμα, μόνο με πολλαπλούς διαφορετικούς χειρισμούς και την δυνατότητα κλασσικού χειρισμού μέσο grip, διπλό με τα joycons, dock για την σύνδεση με την τηλεόραση, ακόμα και τα straps. Φυσικά δεν θα διαφωνήσω πως τα περιφερειακά είναι ακριβά όπως ειπώθηκε από την πρώτη κιόλας στιγμή. 

 

Το σκέφτομαι σοβαρά να μη το αγοράσω! Τόσο πολύ με έχει βολέψει το ένα joycon στο κάθε χέρι!

 

Βέβαια αυτό νομίζω έχει να κάνει και με τον άνθρωπο. Πχ εγώ έχω μικρά χέρια και τα Joy Cons κάθονται σχεδόν τέλεια.

Κάποιος με μεγάλα χέρια ίσως να έχει θέμα και ειδικά με το δεξί που υστερεί εργονομίας.

 

Και εγω ελεγα να το τσιμπησω απο την προσφορα του Γερμανου αλλα απο την αλλη σκεφτομαι οτι μετα η κονσολα θα καθεται μεχρι τις γιορτες που θα δουμε μαζεμενους τιτλους να σκανε και κατι μου λεει οτι εχει να γινει χαμος αυτη την εορταστικη περιοδο απο πλευρας εκπτωσεων.

 

Και εγώ έτσι σχεδίαζα στην αρχή.. αλλά... Zelda! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτήν την κουβέντα την κάνουμε από εποχές bit wars και έχει αποδείξει ξανά και ξανά ότι το hardware πράγματι δεν έχει καμία σημασία. Αν υπάρχει μια σχετικά άνετη δύναμη από πίσω το αν το ένα έχει δύναμη 5 και το άλλο δύναμη 10 είναι εντελώς μα εντελώς άσχετο στην ποιότητα των παιχνιδιών που παρουσιάζονται.

 

Επίσης κανένας δεν εμπόδισε κάποιον να έχει και δεύτερο και τρίτο σύστημα. Ενας με μόνο PS4 δεν έχει πρόσβαση στο BotW. Ενας με μόνο Xbox δεν έχει πρόσβαση στο Uncharted. Ενας με μόνο Switch δεν έχει πρόσβαση στο Gears of War κτλ κτλ. Είναι αστείο να συγκρίνουμε τι παίρνει ο καθένας με ένα μόνο μηχάνημα.

 

Εγώ προσωπικά έτσι το θέλω, παίρνω τα καλύτερα από όλους και ο καθένας δουλεύει στον καλύτερο βαθμό που μπορεί. Οπως λένε αυτοί που δεν έχασαν ποτέ το νόημα, αγοράζω εμπειρίες, όχι νουμεράκια σε χαρτί.

Και ένας με σχετικά καλό PC μέχρι χθες ήταν μονόδρομος το ps4 τώρα μπορεί να σκεφτεί και το switch αλλά χρειάζεται και άλλα παιχνίδια.

Όσο για το gears of war έχει βγει και για PC :)

Γενικά όποιος έχει ένα καλό PC το one είναι η πιο ακυρη αγορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 2 χρονια απο σημερα (ισως και το επομενο καλοκαιρι) λογικα θα βγει το update του ΝΙΝ SWITCH με τον Νvidia Xavier και με σκοπο να βγαζει τα 512 GF (μιας και θα ειναι downclocked στα 1000Mhz)  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, μόνο που η συγκεκριμένη αγορά έχει αλλάξει πλέον και δεν ακολουθεί τους ίδιους κανόνες που ακολουθούσε ως τώρα.

 

Στην προηγούμενη γενιά είχαμε τα revisions του PS3 κάθε τρία χρόνια, προκειμένου να ακολουθήσουν το μοντέλο που περιγράφεις. Υπήρχε όμως ένα κοινό σημείο: όλα τα PS3 έπαιζαν τα ίδια games με τον ίδιο τρόπο. Στην τωρινή γενιά, το revision πήρε άλλη μορφή: τα διαφορετικά μοντέλα PS4 παίζουν τα ίδια games με διαφορετικό τρόπο. Και έχοντας περάσει από όλα τα φορητά της Ν, προβλέπω ότι το revision του NSw θα τρέχει τα ίδια games με το OG NSw, αλλά θα τα τρέχει καλύτερα συν ότι θα έχει λίγα ή πολλά exclusives. Τέσπα, εδώ θα είμαστε και θα τα συζητήσουμε και τότε.

 

 

To ότι η αγορά άλλαξε, δεν αλλάζει αυτές τις βασικές αρχές marketing.

 

Εν πάση περιπτώση, δεν καταλαβαίνω πού διαφωνείς μαζί μου. Εγώ έγραψα ότι το μίνιμουμ χρονικό διάστημα για hardware revision είναι τα 2 χρόνια, ενώ εσύ λές ότι είναι το μάξιμουμ? Εκεί είναι η διαφωνία σου?

 

Κατα τα άλλα οι προβλέψεις σου για το hardware revision είναι η συνήθης γραμμή που ακολουθεί η Νιντέντο στις φορητές της. Όλοι το ξέρουμε ότι το όποιο hardware revision υπάρξει, θα είναι φάση τυπου DSi - DS Lite ή New 3DS με 3DS. Δυνατότερο hardware με πλήρη συμβατότητα με το προηγούμενο μοντέλο.

 

Δεν χρειάζονται μαντικές ικανότητες για να το ξέρουμε αυτό. Δεν είναι πρόβλεψη. Είναι βεβαιότητα.

 

Το ότι αναγκάστηκαν για πρώτη φορά να κάνουν τα ίδια οι MS και SONY με τις δικές τους οικιακές κονσόλες είναι αδιάφορο. Η Νιντέντο τα έκανε αυτά πολύ πιό πρίν με τις φορητές της. Και το Switch θα ακολουθήσει τη γραμμή των φορτητών της.

 

Θα δούμε limited editions, διαφορετικούς χρωματισμούς, ίσως κάποιο facelift τύπου 2DS, και αργότερα δυνατότερο Switch. Αυτά δεν είναι προβλέψεις. Έτσι θα γίνουν. Όπως λές "εδώ θα είμαστε και θα τα συζητήσουμε και τότε." :-)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από πολλά πάνω κάτω, δεν θα πάρω το switch, τουλάχιστον όχι άμεσα.

 

Είπα να δώσω άφεση αμαρτιών για το αδύναμο hardware, αλλά τα παιχνίδια που βγαίνουν δεν πείθουν. Θέλω ααα από τρίτες εταιρίες και όχι αλλά βαρετά platform η jrpg από το τσουβάλι της βαρεμάρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εν πάση περιπτώση, δεν καταλαβαίνω πού διαφωνείς μαζί μου. Εγώ έγραψα ότι το μίνιμουμ χρονικό διάστημα για hardware revision είναι τα 2 χρόνια, ενώ εσύ λές ότι είναι το μάξιμουμ? Εκεί είναι η διαφωνία σου?

 

Η διαφωνία μας έγκειται:

 

- στο ότι εγώ λέω ότι μέχρι τις γιορτές του 2019 θα έχουμε νέο NSw, εσύ λες ότι θα πάρει λίγο παραπάνω

- στο ότι εγώ υποστηρίζω ότι δεν θα είναι απλό facelift, θα είναι total conversion του εσωτερικού του, κυρίως SoC και μπαταρία, ίσως και οθόνη

 

Τώρα αν στο μεταξύ βγάλει κόκκινο tablet και joy-cons με βούλες, αυτά δεν είναι σοβαρά facelifts.

 

Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν μας είναι αδιάφορο το τι κάνουν οι Sony/MS με τα δικά τους συστήματα. Μπορεί να μην τις ανταγωνίζεται άμεσα η Ν, αλλά οι κινήσεις τους δείχνουν τάση. Προσωπικά, θεωρώ λάθος την τακτική της Sony να βγάλει το PS4 Pro, αλλά να μην αφήσει ελύθερους τους devs να κάνουν ότι θέλουν με το H/W του, αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη, που δεν τη συμμερίζονται πολλοί. Θεωρώ ότι η Ν δεν πρόκειται να διαχειριστεί με τον ίδιο τρόπο ένα πιθανό NSw revision.

 

Τέσπα θα δούμε.

 

 

Μετά από πολλά πάνω κάτω, δεν θα πάρω το switch, τουλάχιστον όχι άμεσα.

 

Είπα να δώσω άφεση αμαρτιών για το αδύναμο hardware, αλλά τα παιχνίδια που βγαίνουν δεν πείθουν. Θέλω ααα από τρίτες εταιρίες και όχι αλλά βαρετά platform η jrpg από το τσουβάλι της βαρεμάρας

 

Σωστά, πρέπει να βγάλουν games από το τσουβάλι του σασπένς με FPS που έχουν ξεμείνει στο gameplay των 90's.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά, πρέπει να βγάλουν games από το τσουβάλι του σασπένς με FPS που έχουν ξεμείνει στο gameplay των 90's.

Ας βγάλουν πρώτα ένα δύο, και εσύ μείνε με τα jrpg. Κλικ select, κλικ attack, δες για χιλιοστή φορά το ίδιο animation. Επανέλαβε το ίδιο μερικές χιλιάδες τυχαίες μάχες. Τέλος παιχνιδιού.

 

http://3.bp.blogspot.com/-Pfc4UWR53KM/UTBE3oH_-AI/AAAAAAAAdAo/HpnZWAjbOKQ/s1600/Final_Fantasy_IV_(SNES)_16.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...