Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τελειως off topic αλλα θα το πω μιας και η κουβεντα γινεται εδω.

 

Interesting fact: Ο Cell στο PS3 ειχε ~160 GFLOPS μεση δυναμη με peak τα 240 GFLOPS. Αντιστοιχα η CPU του PS4 εχει ~105 GFLOPS.

 

Βεβαια GPU, αρχιτεκτονικη και RAM δεν εχουν καμια σχεση αλλα αυτο το κομματι μου προκαλει εντυπωση. Σκεφτομαι τι θα γινοταν αν συνεχιζε με Cell η Sony και αλλαζε GPU και Ram..

 

Αυτα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου, διαλέξαν APU, διότι είμασταν εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και ήθελαν να βγάλουν συστήματα με χαμηλό κόστος παραγωγής και χαμηλή τιμή πώλησης.

 

Τα συζητήσαμε άπειρες φορές τότε στα ανάλογα system wars. Τα μηχανήματα ήταν underpowered για τα δεδομένα της εποχής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαια GPU, αρχιτεκτονικη και RAM δεν εχουν καμια σχεση αλλα αυτο το κομματι μου προκαλει εντυπωση. Σκεφτομαι τι θα γινοταν αν συνεχιζε με Cell η Sony και αλλαζε GPU και Ram..

 

Αυτα..

 

Θα παρέμενε σε PowerPC και πολύ πιθανό να έβλεπες backwards compat από το Ps3 στο Ps4. Βεβαια όλοι οι devs θα γκρίνιαζαν και θα είχαμε χειρότερα games(εκτος από τους first party που δεν τους ενδιαφέρει) αλλα αυτό είναι άλλο.

Φίλε μου, διαλέξαν APU, διότι είμασταν εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και ήθελαν να βγάλουν συστήματα με χαμηλό κόστος παραγωγής και χαμηλή τιμή πώλησης.

 

Τα συζητήσαμε άπειρες φορές τότε στα ανάλογα system wars. Τα μηχανήματα ήταν underpowered για τα δεδομένα της εποχής.

 

Ναι και γιατί η επιλογή για ξεχωριστό CPU και GPU θα πήγαιναν αναγκαστικά σε Intel/AMD ή Intel/Nvidia και στο ίδιο κόστος και σε παρόμοιες επιδόσεις per watt που διάλεξαν την APU που τους έδινε η AMD θα πλήρωναν τουλάχιστον τα διπλα. Αυτό δεν ισχύει για την Ninty, άρα άκυρη σύγκριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Spartan117

 

Όλα όσα γράφεις δεν μου είναι πρωτόγνωρα αλλά αντιπροσωπεύουν μια μεγάλη μερίδα των gamers που όμως δεν έχουν -κατά την γνώμη πάντα- εις γνώση τους κάποια πράγματα γενικότερα.

 

Ρίξε μια ματιά σε αυτό το μήνυμα μου εδώ, Είναι πασιφανές ότι η Ν ευθύνεται για την αποτυχία ή αποτυχία των συστημάτων της. Επιπλέον η MS/Sony σκάνε λεφτά στις τρίτες εταιρίες για marketing και exclusive περιεχόμενο. Αν η Ν συμμετάσχει σε αυτό το μοντέλο μόνο λαβωμένη θα καταλήξει μακροπρόθεσμα γιατί όσα λεφτά και να σκάσει οι άλλοι δύο έχουν πολύ μεγαλύτερα κεφάλαια ως εταιρίες συνολικά.

 

Η Ν αυτό που θέλει είναι να πουλάει με βάση το software της κατά πλειοψηφία γιατί έτσι θα εξασφαλίζει το μέλλον της. Αυτό είναι και ο λόγος που Ν ακολουθεί ένα ευρύτερο εμπορικό μοντέλο αύξησης της δημοτικότητας των χαρακτήρων της (mobile apps, theme parks,movies/seiries,δικαιώματα σε τρίτους, qol, κτλ).

 

Το Switch είναι ένα τεράστιο ρίσκο με φορητή υποδομή και κανείς δεν μπορεί να αμφιβάλει για αυτό επομένως είναι άτοπη η σύγκριση με οικιακά συστήματα. Και εγώ περίμενα ένα δυνατό οικιακό σύστημα, από την στιγμή που είναι ένα φορητό υβρίδιο αυτό το πουλάκι πέταξε. Είτε δυνατό, είτε αδύνατο το περιεχόμενο είναι αυτό που θα πείσει και από την στιγμή που η Ν θεωρεί ότι οι MS/Sony απευθύνονται σε μια red ocean αγορά τότε η επιτυχία του NSW θα εξαρτηθεί από το ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

 

Γενικώς πάντως στο NSW από πλευράς περιεχομένου -που εδώ είναι όλη η ουσία- να περιμένεις κατά σειρά τις αποκλειστικότητες τις Ν, τις αποκλειστικότητες σε συνεργασία με τις τρίτες εταιρίες (κυρίως Ιαπωνικές λόγω μεταφοράς μοντέλου από 3DS και της πτώσης δυναμικής της συγκεκριμένης αγοράς), ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ indies και τέλος κάποια multiplatforn. 

 

Σχετικά με την ιπποδύναμη του συστήματος:
Factor 5 weighs in on Switch performance, has the rights to Turrican

Και αυτό όταν έχουμε διαβάσει για ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες.

 

@Έλεος
Έστειλα μήνυμα στο support του αγγλικού ιστότοπου της Ν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ναι και γιατί η επιλογή για ξεχωριστό CPU και GPU θα πήγαιναν αναγκαστικά σε Intel/AMD ή Intel/Nvidia και στο ίδιο κόστος και σε παρόμοιες επιδόσεις per watt που διάλεξαν την APU που τους έδινε η AMD θα πλήρωναν τουλάχιστον τα διπλα. Αυτό δεν ισχύει για την Ninty, άρα άκυρη σύγκριση.

 

 

Δηλαδή η υπόθεσή σου είναι ότι αν πήγαιναν στον Χ2 για το Switch, το κόστος τους θα ήταν το ίδιο?

 

Σίγουρα το perf/watt θα ήταν καλύτερο. Το κόστος πόσο θα αυξανόταν? Πού θα πήγαινε η τιμή πώλησης?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή η υπόθεσή σου είναι ότι αν πήγαιναν στον Χ2 για το Switch, το κόστος τους θα ήταν το ίδιο?

 

Σε βάθος χρόνου, ναι. Το κόστος για κατασκευή 16ff+ σε σύγκριση με 20nm είναι μικρότερο, ειδικά όσο θα προχωράει ο καιρός. Και το αρχικό κόστος να είναι μεγαλύτερο θα το κερδίσουν anyway, γι' αυτό όσο περνάει ο χρόνος βγάζουν slim μοντέλα με μικρότερους πυρήνες btw, χαμηλότερο κόστος(το ps3 είχε 5 διαφορετικά iteration πχ). 

 

Η nvidia το καινούργιο shield θα το κοστολογήσει παρόμοια με το προηγούμενο, και φαντάζομαι η χρηματική διαφορα μεταξύ του X1 και X2 σε βάθος χρόνου πρέπει να είναι πολύ μικρή. Συν ότι θα είχε και το marketing point του "δείτε, ότι third party τρέχει στο Ps4 το έχουμε, αλλα σε portable!" το οποιο από μονο του θα πουλήσει μονάδες.

 

tl;dr Στο τώρα θα κοστίσει παραπάνω στην Nintendo, αλλα κάνουν απόσβεση σε βάθος χρόνου.

 

Edit: Το price point στα 299 με το τωρινό hardware, ας πω απλά ότι η Nintendo βγάζει ένα αρκετά καλο ποσο απ' όσους αγοράζουν και δεν θα μου κάνει εντύπωση αν το ρίξουν στις γιορτές ή του χρόνου στα 249. Με τον X2 αν θέλανε να έχουν αντίστοιχο ποσο εσόδων θα έπρεπε να το κοστολογήσουν πιο πάνω σίγουρα, αλλα θα μπορούσαν να το πουλήσουν και στα 299 χωρίς να χάνουν χρήματα, και να βγάζουν πάλι ένα αξιοπρεπές ποσο. Μην ξεχνάμε το ότι η Sony/Ms/Nintendo έχουν και έναν φόρο τιμής σε κάθε game οποτε βγάζουν και από εκεί ένα σημαντικό ποσο χρημάτων.
 
Όπως και να θες να το κανεις spin πάντως η προσθήκη του X1 όταν έχουν την επιλογή για X2 είναι απλά αντί-consumer κίνηση από μεριάς Nintendo. Και γι' αυτό μου κάνει εντύπωση πως τόσοι την υποστηρίζουν, όντας καταναλωτές πάντα.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσες φορες εχουμε δει το εργο του στυλ ειναι αδυναμο αλλα τελικα δεν τους βγηκε.

nes

snes

psx

ps2

wii

gameboy

ds

3ds.

 

Μερικα απο τα αδυναμα συστηματα που σαρωσαν εναντι του ανταγωνισμου.

Κ μιλαμε για φορητο αρα ισχυροτερο συστημα στο κοσμο. Αμα βγαλει η psony ή η μικρομαλακη τετοια κονσολαρα το συζηταμε.. αν και παλι θα πατωσει. οπως το  ps vlita.

 

Μη συγκρινουμε μια εταιρια με 100 χρονια ιστορια με 2 αλλες που δεν εχουν ουτε τα μισα της χρονια. Ποσο μαλλον οταν αυτες οι εταιριες δεν ειναι καν εταιριες για video games.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσες φορες εχουμε δει το εργο του στυλ ειναι αδυναμο αλλα τελικα δεν τους βγηκε.

Η έλλειψη δύναμης h/w, και το να είναι μια γενιά πίσω το hardware είναι 2 διαφορετικά πράγματα, όπως είπα και πιο πριν. Αλλα ξέρω, Nintendo ΡΕ! Πάμε ομάδα! :-D

 

Καλά είπα αρχικά πως αυτή η κουβέντα εδώ δεν έχει καμια θέση. Ο χρόνος θα δείξει το πως θα κινηθεί το Switch και αν θα γίνει απλά ένα Wii U 2.0 (το οποιο Wii U έχει εξαιρετικά games btw).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nintendo ΡΕ! Πάμε ομάδα! :-D

Θα συμφωνησω NINTENDONARA!  :-)

It's all about the games.

Και ειναι ο μοναδικος λογος που παραμενω gamer.

Και ας μεγαλωσα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έλλειψη δύναμης h/w, και το να είναι μια γενιά πίσω το hardware είναι 2 διαφορετικά πράγματα, όπως είπα και πιο πριν. Αλλα ξέρω, Nintendo ΡΕ! Πάμε ομάδα! :-D

 

Καλά είπα αρχικά πως αυτή η κουβέντα εδώ δεν έχει καμια θέση. Ο χρόνος θα δείξει το πως θα κινηθεί το Switch και αν θα γίνει απλά ένα Wii U 2.0.

 

Αν έχεις ασχοληθεί με τα DS/3DS και σκεφτείς ότι αυτά τα παιχνίδια θα έρθουν σε ένα μηχάνημα εκατοντάδες φορές δυνατότερο, θα έπρεπε τώρα να σου τρέχουν τα σάλια και όχι να σκέφτεσαι τους Χ1,Χ2,ΧΧΧ. :-)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 
dreamkiller777, on 16 Mar 2017 - 1:43 PM, said:
Θα συμφωνησω NINTENDONARA!  :-)
 
Και ειναι ο μοναδικος λογος που παραμενω gamer.
Και ας μεγαλωσα.
 

 

 

 

 

Μα τελικα ποιος απο τους αγοραστες του switch ειναι κατω απο 24 ετων;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι λαϊκή η αγορά SOC. Στο Ps4 Pro θέλανε AMD APU συγκεκριμένα και όχι ξεχωριστά CPU/GPU για να έχει εύκολη συμβατότητα με το Ps4, για να παίζουν όλα τα games του Ps4 στο Pro εύκολα. Αν άλλαζε η CPU τότε θα έπρεπε να κάνουν port όλα τα games ένα ένα, που κοστολογικά δεν βγάζει κανένα νόημα.

 

Όταν αγοράζεις custom soc για νέα κονσόλα όπως είναι το Switch, έχεις περισσότερες επιλογές, η Nintendo ήξερε ότι θα βγει X2, και σίγουρα σε κάποια φάση το είχαν σκεφτεί κατα την διάρκεια του R&D αλλα διάλεξαν τον X1 γιατί στο σύντομο χρονικό διάστημα θα κέρδιζαν περισσότερα λεφτά και θα μπορούσαν να βγάλουν το Switch πιο γρήγορα στην αγορά. Πιθανό και η Nvidia να τους έκανε καλή πρόταση για να ξεστοκάρουν, γιατί με το που βγει το X2, το X1 είναι πρακτικά και ουσιαστικά outdated. Είναι μια κίνηση που έχει θετικά μονο για την Nintendo και μονο για μικρό χρονικό διάστημα (κόστη 20nm vs 16ff+) και δεν κερδίζεις εσύ τίποτα ως καταναλωτής/fan κτλ, τίποτα.

Με τη διαφορά ότι το μηχάνημα ξεκίνησε να φτιάχνετε πολύ καιρό πριν με γνώμονα τη φορητότητα και την δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ TV/portable + οτιδήποτε modular σκέφτηκαν. Δεν θα ήταν ένα σταθερό κουτί που απλά μπορούσαν να αλλάξουν σχέδιο ανά πάσα ώρα και στιγμή για να φιλοξενήσουν το νέο (και μη δοκιμασμένο) hardware. Τα περί Χ2 είναι ευχολόγια. Δεν υπάρχει πουθενά ακόμα. Επίσης δεν θα έκανε καμιά ουσιαστική διαφορά στο μηχάνημα σε ότι αφορά την μεταφορά των παιχνιδιών.  

 

Λόγο API δεν πήρε αυτά τα games, γιατί το κόστος μεταφοράς και οι πωλήσεις του δεν άξιζαν τον κόπο και χρήμα από μεριάς devs/publisher να κάνουν port τα games. Και ήταν στην αγορά για ένα χρόνο πριν βγούν το X1/Ps4 (κάτι το οποιο οι pubs ξέρουν πολύ πριν εμας, τους καταναλωτές) που ήταν ακόμη ένα extra κίνητρο για να μην ασχοληθεί κανένας third party με το U.

Εντελώς άσχετο, Open GL χρησιμοποιεί το U. Το ίδιο/αντίστροφο μπορούσαμε να πούμε και για το PS360 με εντελώς διαφορετικό hardware και αν δεν κάνω λάθος το PS3 ειδικά ζόρισε πολύ σχεδόν τους πάντες. Δεν είδα να το εγκαταλείπουν όμως. Δεν είναι ο λόγος το ΑΡΙ λοιπόν.

 

Το RDR δεν κυκλοφόρησε για PC γιατί είχε βγει στο Ps3/X360 που δεν ήταν x86 όπως είναι το PS4/X1 αλλα τρέχαν μορφές PowerPC, που σημαίνει ότι το porting process δεν ήταν όσο εύκολο όσο από Ps4/X1 -> PC. Και ο λόγος που το GTA V είναι στο PC είναι γιατί έγινε port πρώτα σε x86 για Ps4 και X1 και μετά στο PC. Μπορούσε να κάνει port η R* το RDR στο PC; Φυσικά, αλλα συνυπολόγισε ότι το κόστος σε χρόνο και χρήμα δεν άξιζαν τον κόπο. Αν δεις remaster στο PS4 και στο X1 σίγουρα θα το βγάλουν και στο PC(και στο Switch αν μπορεί να το τρέξει).

 

Edit: Αυτό με το Wii U και το Ps3/360 να προσθέσω ότι υπάρχει και ένα learning process όταν έρχεται σε νέο hardware, νομίζω όλοι θυμόμαστε τα τραγικά port στο PS3 για 1-2 χρονια από το 360. Τι framerate είχαν προβλήματα, τι τα γραφικά ήταν χειρότερα, τι τι τι... Μονο προς το τέλος (τα τελευταία 3 χρονια) είχαν φτιάξει λίγο τα πράματα από άποψης porting. Και τους πρώτους μήνες κάποιοι απλά δεν βγάζανε games στο Ps3 γιατί ήταν δύστροπο το hardware του. Η Nintendo έκανε λάθος που έβγαλε το Wii U στο τέλος τις γενιάς του 360/Ps3 με αντίστοιχα specs, και σχεδόν κανένας δεν ήθελε να αφιερώσει χρόνο και χρήμα για να μάθει το νέο hardware γιατί ήδη η γενιά ήταν στα τελικά στάδια.

Τώρα θες να μιλήσουμε σοβαρά για το αν αξίζει ή όχι να κάνει κάποιος μεταφορά το παιχνίδι του σε PC και για το αν θα πουλήσει; Ειδικά παιχνίδι της Rockstar κιόλας; Και την έκδοση του PS3 του Red Dead να μας έδινε η Rockstar αυτούσια θα έκανε άνετα 2+ μύρια πωλήσεις. Κατά τα άλλα το εγχείρημα "δυνατό μηχάνημα" το έχουμε ξαναδεί από πλευράς nintendo. Δεν δούλεψε τότε, δεν θα δουλέψει ούτε και σήμερα. Στο κάτω κάτω της γραφής το μηχάνημα -είναι- το δυνατότερο που υπάρχει με διαφορά στο είδος του και έχει επίσης και μοναδικά στοιχεία που δεν θα βρεις πουθενά αλλού + παιχνίδια που θα είναι πραγματικά αποκλειστικά και όχι δηθενιές του στυλ "console exclusive" και άλλα τέτοια τραγελαφικά που σκαρφίζονται. Το exclusive είναι exclusive. Δεν υπάρχει πουθενά αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dreamkiller777, on 16 Mar 2017 - 1:43 PM, said:

Θα συμφωνησω NINTENDONARA!   :-)

 

Και ειναι ο μοναδικος λογος που παραμενω gamer.

Και ας μεγαλωσα.

 

 

 

 

 

Μα τελικα ποιος απο τους αγοραστες του switch ειναι κατω απο 24 ετων;

Ν64 και gcube δεν είχαν έλλειψη δύναμης h/w ήταν φανταστικά για την εποχή τους- δύστυχως είχαν την εμμονικη *** της N με τα cartridge και minidisk.

Προφανώς κάτω από 24 ετων δεν είναι κανένας εδώ  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα θες να μιλήσουμε σοβαρά για το αν αξίζει ή όχι να κάνει κάποιος μεταφορά το παιχνίδι του σε PC και για το αν θα πουλήσει;

 

Μονο για το PC; Όχι. Αλλιώς θα το είχαν κάνει ήδη. Για Ps4/X1/PC; Σίγουρα, αφού δουλεύουν πάνω στο remaster ήδη ;)

 

Όσο για τα αλλα, δεν απαντάω, όπως έχουμε δει δεν πάει πουθενά αυτή η κουβέντα, μέχρι το απόγευμα τα ίδια θα λέμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...