Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Spartan, στον προβληματισμό σου, η απάντηση είναι το 3DS.

 

Το 3DS αποτελεί το dedicated gaming σύστημα με τα περισσότερα ποιοτικά Exclusives, και μάλιστα με διαφορά από τους υπόλοιπους.

 

Αν και εφόσον το Switch πάρει τα IPs του 3DS, το θέμα των multiplatform γίνεται δευτερεύον ζήτημα.

 

Από την άλλη, με κανένα gaming σύστημα δεν είσαι 100% καλυμμένος, αν θέλεις να παίξεις όλους τους πρωτοκλασάτους τίτλους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και γι' αυτό λέω δεν υπάρχει νόημα σε αυτή τη κουβέντα, η ιερή Nintendo δεν μπορεί να κάνει ποτε λάθος και ότι μας ταΐζει δεν κάνουμε ποτε κριτική. Το θέμα είναι ότι θα μπορούσε να βάλει X2 στο σύστημα (που από το X1 η χρηματική διαφορα σε βάθος χρόνου είναι ανούσια) και να μην χρειαστείς εσύ σαν fan της Ninty να κανεις τέτοιες θυσίες σε games(ή να χρειαστεί να πάρεις 2-3 συστήματα), απλά δεν θα το έπαιρνες Μάρτιο, αλλα Αύγουστο. Συν ότι λόγο process (16FF+) θα έβλεπες καλύτερο battery life.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και γί αυτό λέω δεν υπάρχει νόημα σε αυτή τη κουβέντα, η ιερή Nintendo δεν μπορεί να κάνει ποτε λάθος και ότι μας ταΐζει δεν κάνουμε ποτε κριτική. Το θέμα είναι ότι θα μπορούσε να βάλει X2 στο σύστημα (που από το X1 η χρηματική διαφορα σε βάθος χρόνου είναι ανούσια) και να μην χρειαστείς εσύ σαν fan της Ninty να κανεις τέτοιες θυσίες σε games απλά δεν θα το έπαιρνες Μάρτιο, αλλα Αύγουστο.

 

 

Συνεχίζεις να συγκρίνεις άσχετα και ανόμοια πράγματα. Πως προκύπτει ότι ντε και καλά έπρεπε να βάλει Χ2 στο μηχάνημα της η nintendo; Με την ίδια λογική και η Sony στο PS4 PRO έπρεπε να του πετάξει έναν i7 αντί για τον jaguar που φοράει τώρα. 

 

Δεύτερον, για το θέμα παιχνίδια η απάντηση βρίσκεται ήδη στο WiiU. Ποια παιχνίδια των PS360 δεν μπορούσε να τρέξει το U? Το GTA 5; Το πρώτο Red Dead; Τα Bioshock; Είδες αυτά να κυκλοφορούν στο WiiU; Οχι. Συνεπώς η δύναμη της κονσόλας από πλευράς nintendo είναι παντελώς άσχετη. Και το PC της Nasa να μας πούλαγε η nintendo παιχνίδια όπως το Red Dead δεν θα έβλεπες. Θυσίες σε games κάνεις με ότι κονσόλα και να έχεις αν είναι η μοναδική σου. Ακόμα και PC να έχεις πάλι κάνεις θυσίες σε games. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυστυχως οπως φαινεται την  ιδια καταληξη με το wii u θα εχει θα το παρουν μονο για τα exclusives και οι 3d party θα βγαλουν κανα 2 στην αρχη και τερμα ειναι πολυ αδυναμο τελικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως τα λέει ο ikaruga.

 

Εγώ ξέρω ότι ενώ έχω υπολογιστή με 980Ti σε 50άρα TV, το 3DS με το πενιχρό του hardware έχει βγάλει παιχνιδάρες, τις οποίες απολαμβάνω εξίσου με τα καλύτερα ΑΑΑ games που έχω στο PC.

 

Αν οι συνέχειες αυτών των παιχνιδιών μετακομίσουν στο Switch, το οποίο είναι εκατοντάδες φορές δυνατότερο, τότε ως gamer πραγματικα δεν θέλω τιποτε άλλο.

 

Όσοι βλέπετε το μηχάνημα να μην τα πηγαίνει καλά, είναι επειδή το βλέπετε μέσα από τον φακό της οικιακής κονσόλας, τύπου XBOXOne/PS4.

 

Καθίστε να βγούνε οι limited Edition Monster Hunter, Shin Megami, Xenoblades, και μετά ένα Pokemon και μετά να τα ξανασυζητήσουμε τα περι πωλήσεων.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίζεις να συγκρίνεις άσχετα και ανόμοια πράγματα. Πως προκύπτει ότι ντε και καλά έπρεπε να βάλει Χ2 στο μηχάνημα της η nintendo; Με την ίδια λογική και η Sony στο PS4 PRO έπρεπε να του πετάξει έναν i7 αντί για τον jaguar που φοράει τώρα.

 

Ναι γιατί το να βάλει η Nintendo X2 αντί X1 είναι το ίδιο με το να βάλει i7 η Sony στο Ps4. Διάβασε τι γραφεις.

 

Δεύτερον, για το θέμα παιχνίδια η απάντηση βρίσκεται ήδη στο WiiU. Ποια παιχνίδια των PS360 δεν μπορούσε να τρέξει το U? Το GTA 5; Το πρώτο Red Dead; Τα Bioshock; Είδες αυτά να κυκλοφορούν στο WiiU; Οχι.

 

Και γι' αυτό απέτυχε σαν κονσόλα, γιατί σου λέει ο μέσος καταναλωτής που θέλει να παίζει Nintendo games θέλει επίσης να παίζει και αλλα games. Δεν είναι όλοι die hard Nintendo fans όσοι έχουν(ή θελουν) Switch.

 

Συνεπώς η δύναμη της κονσόλας από πλευράς nintendo είναι παντελώς άσχετη. Και το PC της Nasa να μας πούλαγε η nintendo παιχνίδια όπως το Red Dead δεν θα έβλεπες.

 

Παράλογο συμπέρασμα από παραλογη λογική. Ένας publisher που βγάζει games θέλει να βγάλει τα περισσότερα λεφτά που μπορεί, αν είναι εύκολη (κοστολογικά) η μεταφορά games από μια πλατφόρμα σε άλλη τότε τα βγάζει παντού, όπως είχε γίνει και με πολλά games στο GC/Xbox/Ps2. Εάν λοιπόν το Switch είχε X2 το κόστος μεταφοράς game θα ήταν πολύ μικρότερο, που σημαίνει, περισσότερα games. Αλλα γιατί να το θέλουμε αυτό σε ένα σύστημα της Nintendo; Γιατί άραγε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τζάμπα συζήτηση. Και ο Malthador ήθελε τις λειτουργίες του Nvidia Shield ξεκλείδωτες για να κάνει streaming τα PC games στο φορητό.

 

Το πρόβλημα έχει να κάνει με τις προσδοκίες σας και η άποψή μου είναι ότι όλοι οι έμπειροι σε αυτό το φόρουμ έπρεπε να ήξεραν εξ αρχής ότι το μηχάνημα θα ήταν underpowered.

 

Το οποίο ουδεμία σχέση έχει με τον αριθμό και την ποιότητα των παιχνιδιών που θα έχει το σύστημα.

 

Αυτός που θέλει πραγματικά να έχει πρόσβαση σε multiplatforms, θα πρέπει να επενδύσει σε ένα καλό PC.

 

Tα υπόλοιπα συστήματα είναι για τα exclusives. Αυτό αποτελεί πάγια άποψή μου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι γιατί το να βάλει η Nintendo X2 αντί X1 είναι το ίδιο με το να βάλει i7 η Sony στο Ps4. Διάβασε τι γραφεις.

Ωπα αρχίσαμε. Για την ακρίβεια είναι πιο δύσκολο. Εχεις άπειρες γενιές i7 οι οποίοι είναι σαφέστατα πολύ ισχυρότεροι από τον κάθε jaguar. Δοκιμασμένοι, αξιόπιστοι και όλα καλά. Ο Χ2 που ακριβώς δοκιμάστηκε;  

 

Και γι' αυτό απέτυχε σαν κονσόλα, γιατί σου λέει ο μέσος καταναλωτής που θέλει να παίζει Nintendo games θέλει επίσης να παίζει και αλλα games. Δεν είναι όλοι die hard Nintendo fans όσοι έχουν(ή θελουν) Switch.

Ασχετη απάντηση. Η ερώτηση ήταν ότι από τη στιγμή που το U εμφανέστατα είχε τη δύναμη, γιατί δεν πήρε ποτέ αυτά τα παιχνίδια; Διάβασε την ερώτηση και απάντα επί του θέματος. Ας υποθέσουμε ότι στο Switch φορούσαν τον Χ2. Πως προκύπτει ότι στάνταρ θα πάρει και τα υπόλοιπα παιχνίδια;

 

Παράλογο συμπέρασμα από παραλογη λογική. Ένας publisher που βγάζει games θέλει να βγάλει τα περισσότερα λεφτά που μπορεί, αν είναι εύκολη (κοστολογικά) η μεταφορά games από μια πλατφόρμα σε άλλη τότε τα βγάζει παντού, όπως είχε γίνει και με πολλά games στο GC/Xbox/Ps2. Εάν λοιπόν το Switch είχε X2 το κόστος μεταφοράς game θα ήταν πολύ μικρότερο, που σημαίνει, περισσότερα games. Αλλα γιατί να το θέλουμε αυτό σε ένα σύστημα της Nintendo; Γιατί άραγε;

Αλήθεια; Το Read Dead γιατί δεν κυκλοφόρησε για PC; Αποδεδειγμένα η μεγαλύτερη αγορά. Αλλα παιχνίδια που επίσης δεν βγήκαν σε PC;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωπα αρχίσαμε. Για την ακρίβεια είναι πιο δύσκολο. Εχεις άπειρες γενιές i7 οι οποίοι είναι σαφέστατα πολύ ισχυρότεροι από τον κάθε jaguar. Δοκιμασμένοι, αξιόπιστοι και όλα καλά. Ο Χ2 που ακριβώς δοκιμάστηκε;

 

Δεν είναι λαϊκή η αγορά SOC. Στο Ps4 Pro θέλανε AMD APU συγκεκριμένα και όχι ξεχωριστά CPU/GPU για να έχει εύκολη συμβατότητα με το Ps4, για να παίζουν όλα τα games του Ps4 στο Pro εύκολα. Αν άλλαζε η CPU τότε θα έπρεπε να κάνουν port όλα τα games ένα ένα, που κοστολογικά δεν βγάζει κανένα νόημα.
 
Όταν αγοράζεις custom soc για νέα κονσόλα όπως είναι το Switch, έχεις περισσότερες επιλογές, η Nintendo ήξερε ότι θα βγει X2, και σίγουρα σε κάποια φάση το είχαν σκεφτεί κατα την διάρκεια του R&D αλλα διάλεξαν τον X1 γιατί στο σύντομο χρονικό διάστημα θα κέρδιζαν περισσότερα λεφτά και θα μπορούσαν να βγάλουν το Switch πιο γρήγορα στην αγορά. Πιθανό και η Nvidia να τους έκανε καλή πρόταση για να ξεστοκάρουν, γιατί με το που βγει το X2, το X1 είναι πρακτικά και ουσιαστικά outdated. Είναι μια κίνηση που έχει θετικά μονο για την Nintendo και μονο για μικρό χρονικό διάστημα (κόστη 20nm vs 16ff+) και δεν κερδίζεις εσύ τίποτα ως καταναλωτής/fan κτλ, τίποτα.
 

Ασχετη απάντηση. Η ερώτηση ήταν ότι από τη στιγμή που το U εμφανέστατα είχε τη δύναμη, γιατί δεν πήρε ποτέ αυτά τα παιχνίδια; Διάβασε την ερώτηση και απάντα επί του θέματος. Ας υποθέσουμε ότι στο Switch φορούσαν τον Χ2. Πως προκύπτει ότι στάνταρ θα πάρει και τα υπόλοιπα παιχνίδια;

 

Λόγο API δεν πήρε αυτά τα games, γιατί το κόστος μεταφοράς και οι πωλήσεις του δεν άξιζαν τον κόπο και χρήμα από μεριάς devs/publisher να κάνουν port τα games. Και ήταν στην αγορά για ένα χρόνο πριν βγούν το X1/Ps4 (κάτι το οποιο οι pubs ξέρουν πολύ πριν εμας, τους καταναλωτές) που ήταν ακόμη ένα extra κίνητρο για να μην ασχοληθεί κανένας third party με το U.

 

Αλήθεια; Το Read Dead γιατί δεν κυκλοφόρησε για PC; Αποδεδειγμένα η μεγαλύτερη αγορά. Αλλα παιχνίδια που επίσης δεν βγήκαν σε PC;

 

Το RDR δεν κυκλοφόρησε για PC γιατί είχε βγει στο Ps3/X360 που δεν ήταν x86 όπως είναι το PS4/X1 αλλα τρέχαν μορφές PowerPC, που σημαίνει ότι το porting process δεν ήταν όσο εύκολο όσο από Ps4/X1 -> PC. Και ο λόγος που το GTA V είναι στο PC είναι γιατί έγινε port πρώτα σε x86 για Ps4 και X1 και μετά στο PC. Μπορούσε να κάνει port η R* το RDR στο PC; Φυσικά, αλλα συνυπολόγισε ότι το κόστος σε χρόνο και χρήμα δεν άξιζαν τον κόπο. Αν δεις remaster στο PS4 και στο X1 σίγουρα θα το βγάλουν και στο PC(και στο Switch αν μπορεί να το τρέξει).

 

Edit: Αυτό με το Wii U και το Ps3/360 να προσθέσω ότι υπάρχει και ένα learning process όταν έρχεται σε νέο hardware, νομίζω όλοι θυμόμαστε τα τραγικά port στο PS3 για 1-2 χρονια από το 360. Τι framerate είχαν προβλήματα, τι τα γραφικά ήταν χειρότερα, τι τι τι... Μονο προς το τέλος (τα τελευταία 3 χρονια) είχαν φτιάξει λίγο τα πράματα από άποψης porting. Και τους πρώτους μήνες κάποιοι απλά δεν βγάζανε games στο Ps3 γιατί ήταν δύστροπο το hardware του. Η Nintendo έκανε λάθος που έβγαλε το Wii U στο τέλος τις γενιάς του 360/Ps3 με αντίστοιχα specs, και σχεδόν κανένας δεν ήθελε να αφιερώσει χρόνο και χρήμα για να μάθει το νέο hardware γιατί ήδη η γενιά ήταν στα τελικά στάδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λείπει από το Switch δηλαδή; Τέσπα δεν θέλω να μπω σε αυτή τη συζήτηση. Αυτό το "hardware δεν έχει σημασία" το ακούμε από την εποχή του Wii από τα ίδια άτομα και δεν οδηγεί πουθενά μια τέτοια κουβέντα.

 

ρε μεγάλε βγήκε εδώ και 1 μήνα και σου έδωσε απο τα καλύτερα παιχνίδια της ιστορίας το switch. Δεν ξέρω πως θα πάει στο μελλον, αλλά το ps4-xone χρειάστηκαν πολύ διάστημα για να βγάλουν παιχνιδάρες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε μεγάλε βγήκε εδώ και 1 μήνα και σου έδωσε απο τα καλύτερα παιχνίδια της ιστορίας το switch. Δεν ξέρω πως θα πάει στο μελλον, αλλά το ps4-xone χρειάστηκαν πολύ διάστημα για να βγάλουν παιχνιδάρες. 

 

Το ίδιο παιχνίδι είναι και στο Wii U, και εκεί έγινε developed αρχικά μιας και η έκδοση του Switch είναι απλό port. Και το Switch να μην έβγαινε το BoTW την ίδια ποιότητα θα είχε. Κανεις δεν μίλησε για την ποιότητα των first party της Nintendo(που έχουν το καλύτερο output σε όλο το industry). Μονο για την ξεροκεφαλιά τους στο θέμα του hardware που επηρεάζει αρνητικά όλους(και την ίδια την Nintendo).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο παιχνίδι είναι και στο Wii U, και εκεί έγινε developed αρχικά μιας και η έκδοση του Switch είναι απλό port. Και το Switch να μην έβγαινε το BoTW την ίδια ποιότητα θα είχε. Κανεις δεν μίλησε για την ποιότητα των first party της Nintendo(που έχουν το καλύτερο output σε όλο το industry). Μονο για την ξεροκεφαλιά τους στο θέμα του hardware που επηρεάζει αρνητικά όλους(και την ίδια την Nintendo).

 

ακόμα και ετσι αν το πάρεις οτι είναι port του U, δεν παυει να εχει η κονσόλα ένα παιχνίδι έπος με το καλημέρα σας. Οι άλλες ούτε port δεν σου κυκλοφωρησαν day one. 

στην τελική το switch δεν το παίρνεις για call of duty, αλλά για τα παιχνίδια της nintendo (οπως και το U) συν ότι πλέον θα έχεις και mobility. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακόμα και ετσι αν το πάρεις οτι είναι port του U, δεν παυει να εχει η κονσόλα ένα παιχνίδι έπος με το καλημέρα σας. Οι άλλες ούτε port δεν σου κυκλοφωρησαν day one. 

 

Ναι επειδή επένδυσαν σε ένα πιο καλο hardware για devs/consumers. Άμα συνέχιζαν με το πτώμα του PowerPC απο το Ps3 στο PS4 θα είχες TLOU με το καλημέρα. Αν θες να δεις τι δουλειά έπεσε για να βγει το TLOU στο Ps4, υπάρχει και τεχνική παρουσίαση: http://www.gdcvault.com/play/1022186/Parallelizing-the-Naughty-Dog-Engine

 

Και συνοπτικά: http://www.polygon.com/2014/5/16/5723830/last-of-us-ps4-port-hell

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα πιό καλό hardware Spartan? GPU τεχνολογίας 2 ετών και CPU επιπέδου τάμπλετ (όταν κυκλοφόρησαν)?

 

Γιατι νομίζεις βγήκαν/βγαίνουν τα PS4 pro και το νέο XBOX? Τα οποία και πάλι είναι underpowered για τα δεδομένα της εποχής?

 

Νομίζω αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα με 2 μέτρα και 2 σταθμά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα με 2 μέτρα και 2 σταθμά.

 

Ναι, perf per watt. Στην φάση που βγήκε το Ps4 και το X1 δεν είχαν καλύτερη επιλογή για APU(CPU και GPU σε ένα soc, κάτι το οποιο η Intel δεν προσφέρει στο επίπεδο που θέλουν η Sony/MS αλλα κάτι που προσφέρει η AMD). Κάτι το οποιο υπάρχει για την Nintendo, και το X2 όπως είπα είναι 2 και 3 φορες καλύτερο από το X1 σε άποψη perf per watt άρα με την ίδια κατανάλωση έχεις καλύτερες επιδόσεις. Λογικό είναι ο περισσότερος κόσμος να βλέπει GPU και CPU με "χρονια" και όχι "επιδόσεις" και "κατανάλωση" γιατί δεν έχουν τις ελάχιστες τεχνικές γνώσεις που χρειάζονται για να καταλάβεις την διαφορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...