Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σε κανα τριμηνο θα το παρω τελικα used μου ακυρωσε το αμαζον την προπαραγγελια με το zelda με μονη επεξηγηση οτι δεν στελουν το συγκεκριμενο εκτος γαλλιας ,πηρα ενα 10ευρω κουπονι και εμεινα με τον καημο... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

to myclub του public εννοω ^ οχι το nintendo club, πηγα πληρωσα με την χρεωστικη μου στο POS αλλα δεν μπορουσαν να μου περασουν την καρτα μελους, 150 ποντοι riperino

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να δω το τελικό αποτέλσμα τι σχέση θα έχει με αυτό που διαφημίζουν

 

https://www.youtube.com/watch?v=V3oHBXB25KQ


και λίγο γέλιο

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να δω το τελικό αποτέλσμα τι σχέση θα έχει με αυτό που διαφημίζουν

 

https://www.youtube.com/watch?v=V3oHBXB25KQ

 

 

Αυτό μοιάζει να είναι σχεδόν σε επίπεδα Witcher 3... Πάρα πολύ χλωμό το κόβω αλλά μακάρι να βγω λάθος.

 

Εδώ το open world Zelda με απλά cell shaded γραφικά έχει ήδη θέμα με performance (και είναι και first party).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν ψάχνοντας το θέμα με τις γρατσουνιές που λένε, είδα ότι το dock από μέσα που κουμπώνει το switch έχει προστατευτικα από κάποιο είδος ελαστικών λωριδων. Απορώ πως τα κατάφεραν και το γρατζουνισαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό μοιάζει να είναι σχεδόν σε επίπεδα Witcher 3... Πάρα πολύ χλωμό το κόβω αλλά μακάρι να βγω λάθος.

 

Εδώ το open world Zelda με απλά cell shaded γραφικά έχει ήδη θέμα με performance (και είναι και first party).

Αλλα σχεδιαστηκε για αλλο συστημα, αλλους επεξεργαστες, αλλα bottlenecks...Μην ξεχνας οτι και στο wii u την εκδοση του switch βλεπουμε. Υπομονη και βλεποντας. Δηλαδη εαν εβλεπες το BOTW μονο στο wii u, δεν θα ειχες μεινει καταπληκτος; Ε φαντασου οτι το ΟοΤ στο wii u κανει προβληματα...emulation / porting κτλ.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το υλικό που παρουσίασαν για το Season of Heaven προέρχεται από την έκδοση του pc όπως τουλάχιστον είχα διαβάσει παλιότερα. 

 

Σχετικά με τις κασέτες και την άσχημη γεύση:
“To avoid the possibility of accidental ingestion, keep the game card away from young children. A bittering agent (Denatonium Benzoate) has also been applied to the game card. This bittering agent is non-toxic.”

 

Βέβαια αυτό κατέληξε τελικά να δοκιμάζουν όλοι τις κασέτες με τον "ειδικό τύπο" να πρωτοστατεί στην ενημέρωση σχετικά με την γεύση. Ελπίζω με το επόμενο σύστημα/έκδοση -όποτε προκύψει αυτό- να βάλουν τις κασέτες κάπου αλλού για να επιτύχουν υψηλότερα επίπεδα ενημέρωσης και αυτογνωσίας ΛΟΛ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το υλικό που παρουσίασαν για το Season of Heaven προέρχεται από την έκδοση του pc όπως τουλάχιστον είχα διαβάσει παλιότερα. 

 

Σχετικά με τις κασέτες και την άσχημη γεύση:

“To avoid the possibility of accidental ingestion, keep the game card away from young children. A bittering agent (Denatonium Benzoate) has also been applied to the game card. This bittering agent is non-toxic.”

 

Βέβαια αυτό κατέληξε τελικά να δοκιμάζουν όλοι τις κασέτες με τον "ειδικό τύπο" να πρωτοστατεί στην ενημέρωση σχετικά με την γεύση. Ελπίζω με το επόμενο σύστημα/έκδοση -όποτε προκύψει αυτό- να βάλουν τις κασέτες κάπου αλλού για να επιτύχουν υψηλότερα επίπεδα ενημέρωσης και αυτογνωσίας ΛΟΛ.

 

Και εαν δινει σπιρτοζικη γευση; η διεγειρει ανεπανταχα; εκει να δεις sold out μονιμως...ε ρε φοβητε το cartridge, dildoes...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παίδες!

 

Στο χθεσινό video του Spawn Wave στο youtube άνοιξαν τα Joy-cons και έδωσαν μία εκτίμηση για τα προβλήματα με τη συνδεσιμότητα και στο γιατί το αριστερό είναι πιο προβληματικό απο το δεξί.

 

Στο δεξί Joy-Con υπάρχει μία ενσύρματη ξεχωριστή κεραία:

post-356911-0-41379700-1488804386_thumb.png

 

Στο πιο προβληματικό αριστερό η κεραία είναι built-in:

post-356911-0-99999400-1488804397_thumb.png

 

Σύμφωνα με τον τύπο στο Spawn Wave το γεγονός οτι η built-in κεραία είναι τοποθετημένη δίπλα στη μεταλική βάση που στηρίζεται το Joystick επιδυνώνει την κατάσταση:

post-356911-0-37553900-1488804417_thumb.png

 

Ο ίδιος είπε οτι μάλλον μπορεί να ενισχύσει την κεραία σχετικά εύκολα με καλώδιο, και θα ανεβάσει τα αποτελέσματα μαζί με τεστάκι σε καινούριο video.

 

Για να δούμε!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλα σχεδιαστηκε για αλλο συστημα, αλλους επεξεργαστες, αλλα bottlenecks...Μην ξεχνας οτι και στο wii u την εκδοση του switch βλεπουμε. Υπομονη και βλεποντας. Δηλαδη εαν εβλεπες το BOTW μονο στο wii u, δεν θα ειχες μεινει καταπληκτος; Ε φαντασου οτι το ΟοΤ στο wii u κανει προβληματα...emulation / porting κτλ.....

 

Αλλο emulation και αλλο porting.Υπαρχει μια μεγαλη διαφορα μεταξυ αυτων των δυο.Το BotW ειναι port και οχι emulation 

 

Επισης στο PS3 ειχαν κανει απειρα ports απτο PS2 και τρεχαν butter smooth.Και στο PS4 απτο PS3 οπως το DS2 και τρεχαν και σε 60 fps και με καλυτερα γραφικα.Και δεν ηταν καν exclusives για να τυχουν της αφοσιωσης της Sony σαν πιθανα console sellers. Εκει δεν σχεδιαστηκε το game για αλλο συστημα,αλλους επεξεργαστες και αλλα bottlenecks? Ημαρτον δηλαδη

 

Αν η κονσολα ειναι καλη,καθαρα και μονο λογω brute force δινει το κατι παραπανω.Ποσο μαλλον οταν ειναι exclusive της Nintendo και ειχαν προσβαση στο hardware του Switch πολυ πιο πριν απo καποιον third party developer.

 

Αντε να δεχτω για να σε βοηθησω, οτι θα μπορουσε να ξεζουμιστει το Switch για να πετυχουν μερικα παραπανω frames παραπανω η καποια καλυτερη οπτικη λεπτομερεια. Οι δυνατοτητες του Switch ειναι πανω κατω αυτο που βλεπουμε.Πολυ καλες για handheld device,αρκετα μετριες για home console,για να μην πω κακες τωρα που βγηκε PS4 Pro και βγαινει και Scorpio

 

Νομιζω το confirmation bias ορισμενων εχει ξεφυγει τελειως εδω μεσα. Δεν ειναι ντροπη να σας αρεσει η κονσολα ακομα και σε αυτην την κατασταση με αυτες τις δυνατοτητες,ουτε ειναι ντροπη να απολαμβανεται το BotW παρα τα τεχνικα hiccups,επειδη ειναι παιχνιδαρα. Αλλα αυτο δεν αλλαζει την πραγματικοτητα και μην προσπαθειτε να την δικαιολογησετε με mumbo jumbo

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρατήρησε κανείς dead pixels στην οθόνη του ή προβλήματα με την ομοιομορφία του backlight;

 

Έχω διαβάσει για διάφορα κρούσματα και η Nintendo προς το παρών δεν καλύπτει αυτά τα προβλήματα στην εγγύηση λέγοντας ότι είναι φυσιολογικά defects των LCD...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα θες γελια δες και τι παιζει εδω...

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ubwtkbyp1v8

 

Ειναι αντικλεπτικο...αντιχακ...

 

 

Όχι ρε συ. Ήμουν σίγουρος ότι θα το έκανε πρώτος ο άλλος με το forum με τα 10χρονα γιατί για παραπάνω δεν κάνουν. Τελικά υπάρχουν και άλλοι ποιοτικοί youtubers/συντάκτες.  :X  :eek:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλο emulation και αλλο porting.Υπαρχει μια μεγαλη διαφορα μεταξυ αυτων των δυο.Το BotW ειναι port και οχι emulation 

 

Επισης στο PS3 ειχαν κανει απειρα ports απτο PS2 και τρεχαν butter smooth.Και στο PS4 απτο PS3 οπως το DS2 και τρεχαν και σε 60 fps και με καλυτερα γραφικα.Και δεν ηταν καν exclusives για να τυχουν της αφοσιωσης της Sony σαν πιθανα console sellers. Εκει δεν σχεδιαστηκε το game για αλλο συστημα,αλλους επεξεργαστες και αλλα bottlenecks? Ημαρτον δηλαδη

 

Αν η κονσολα ειναι καλη,καθαρα και μονο λογω brute force δινει το κατι παραπανω.Ποσο μαλλον οταν ειναι exclusive της Nintendo και ειχαν προσβαση στο hardware του Switch πολυ πιο πριν απo καποιον third party developer.

 

Αντε να δεχτω για να σε βοηθησω, οτι θα μπορουσε να ξεζουμιστει το Switch για να πετυχουν μερικα παραπανω frames παραπανω η καποια καλυτερη οπτικη λεπτομερεια. Οι δυνατοτητες του Switch ειναι πανω κατω αυτο που βλεπουμε.Πολυ καλες για handheld device,αρκετα μετριες για home console,για να μην πω κακες τωρα που βγηκε PS4 Pro και βγαινει και Scorpio

 

Νομιζω το confirmation bias ορισμενων εχει ξεφυγει τελειως εδω μεσα. Δεν ειναι ντροπη να σας αρεσει η κονσολα ακομα και σε αυτην την κατασταση με αυτες τις δυνατοτητες,ουτε ειναι ντροπη να απολαμβανεται το BotW παρα τα τεχνικα hiccups,επειδη ειναι παιχνιδαρα. Αλλα αυτο δεν αλλαζει την πραγματικοτητα και μην προσπαθειτε να την δικαιολογησετε με mumbo jumbo

 

Δεν ειναι αυτο το ζητημα.

Porting και emulation ειναι προς το παρον το ζελντα. Οχι born for switch.

Ακομη ΑΑΑ τιτλο σχεδιασμενο (εστω και απο Ν.) δεν εχουμε δει στην κονσολα, αρα ακομη δεν ξερουμε πως θα αρμεξουν τα specs (ελεος με το milk!). Εγω φορητο wii u περιμενα και αυτο ειναι. Ειμαι κατευχαριστημενος.

Απλα λεω οτι ακομη δεν εχουμε δει τι μπορει να κανει.

ΜΚ8 ΔΕΝ το περιμενε κανεις σε αυτα τα specs του wii u....

Μιλω για παιχνιδια οχι για τα specs της κονσολας.

Ειμαι ακομη στο ειδωμεν.

 

και αλλου αναφερθηκε (εδω) το πως μπορεις να αρμεξεις ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ το καθε specs, και τους εγγενεις περιορισμους τους....

 

Eυχαριστω τον steve sheep:

 

"That's a strong possibility. WiiUs 32 MB eDRAM can store the whole 720p back buffer at once (plus all grass textures). EDRAM bandwidth is basically unlimited (enough for maximum fill at fattest format with MSAA) and EDRAM latency is lower than DDR/GDDR. Thus there's minimum penalty of writing randomly around the screen. As you said, commonly used back-to-front sorting causes pretty random screen space locality. No problem for WiiU or Xbox 360 or Xbox One. PS4 has plenty of excess bandwidth for cases like this. But Tegra X1 has only 25.6 GB/s bandwidth and no embedded RAM of any kind.

 

Maxwell's tiled rasterizer helps a bit in cases like this. Grass patches have low polygon count, so it can buffer many grass patches and then split them to screen space tiles and raster one tile at time (one read & one write per pixel from memory). However the triangle binning buffer size is very limited for this particular scenario, as Zelda has so much grass ."

Επεξ/σία από Mazinga
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρατήρησε κανείς dead pixels στην οθόνη του ή προβλήματα με την ομοιομορφία του backlight;

 

Έχω διαβάσει για διάφορα κρούσματα και η Nintendo προς το παρών δεν καλύπτει αυτά τα προβλήματα στην εγγύηση λέγοντας ότι είναι φυσιολογικά defects των LCD...

http://imgur.com/Zy8TFLQ

Δες εδώ για pink uneaven tint. Κοιτα κατω αριστερά ! Εκτρωμα απλά! Πολλοί εχουν και dead pixels και το παιζει ιστορία η Ninty. Στά α**** της το καλό Quality Control μάλιστα το δικαιολογεί οτι ειναι χαρακτηριστικό των LCD τα dead Pixels και οχι defects κατά την κατασκευή των Panels! LOL. Εχω την TV KS8000 με 2160p και ενα dell monitor 1440p και δεν εχει ουτε Subpixel καμμένο η κολλημένο, ουτε φυσικά στα κινητά. Επίσης σε 720,p αν εισαι καρφωμένος τοσο κοντά σε handheld Mode και εχεις dead/stuck pixel, καλοχαιρέτα το OCD :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...