Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για τη Nintendo μιλάτε οπότε μη πηγαίνετε βάση λογικής . Οτι είναι πιο παράλογο αυτό θα κάνει. Εν τω μεταξύ μαζεύω λεφτά απο τώρα για να το τσιμπήσω ενώ ξέρω οτι θα κάνει πατατια. Σα να μη μπορώ να ξεκολλήσω απο μια τρελή γκομενα νιώθω.  :-D

Πω μιλαμε τωρα εξηγουνται πολλα τοσο για την εμμονη μου με την nintendo οσο και για τις τρελες γκομενες.....Δεν το ειχα σκεφτει ποτε :P

Εντάξει, μην υπερβάλλουμε τώρα. Διαμαντάρες θα βρεις σε ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες. Δεν μπορώ να δεχτώ π.χ. ότι το TLOU είναι λιγότερο διαμάντι από το Zelda ή το Mario.

Εννοειται οτι υπαρχουν παντου διαμανταρες απλως αυτο που λενε τα παιδια ειναι οτι της nintendo stand the test of time περισσοτερο απο των αλλων.Δινουν παντα εμφαση περισσοτερο στο gameplay πιστευω γιαυτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, μην υπερβάλλουμε τώρα. Διαμαντάρες θα βρεις σε ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες. Δεν μπορώ να δεχτώ π.χ. ότι το TLOU είναι λιγότερο διαμάντι από το Zelda ή το Mario.

 

Δώσε βάση σε αυτό που επικεντρωνόμαστε, το τέστ του χρόνου. Δεν λέω, παιχνιδάρα το TLOU αλλά σε 10 χρόνια από τώρα θα είναι τουλάχιστον ξεπερασμένο και άλλα θεωρητικά "χειρότερα" παιχνίδια θα παίζουν καλύτερα και θα τα ευχαριστιέσαι περισσότερο. Γιατί; Γιατί όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος παραπάνω μιλάει το gameplay, έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο και το παιχνίδι είναι βασισμένο πάνω σε αυτό για τα όλα του. Καμιάς άλλης εταιρίας τα παιχνίδια δεν έχουν τόση απορρόφηση τόσα χρόνια μετά όσο αυτά της Nintendo.

 

Κάποιοι θα σου πουν "μα τα παιχνίδια της Nintendo είναι τόσο απλά και εύκολα να δημιουργηθούν, γι αυτό και υπάρχουν τόσα πολλά" όπου και εγώ θα τους παραπέμψω στο mario maker που είναι τρανή απόδειξη ότι ακόμα και με όλα τα εργαλεία και την μηχανική έτοιμη δεν είναι και τόσο εύκολο να φτιάξεις ούτε μια πίστα όπως φαίνεται από το 95% του περιεχομένου από παίκτες. Αρα δεν είναι και τόσο εύκολο. Φαντάσου τώρα να πρέπει να δημιουργήσεις και την μηχανική από πίσω από αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, μην υπερβάλλουμε τώρα. Διαμαντάρες θα βρεις σε ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες. Δεν μπορώ να δεχτώ π.χ. ότι το TLOU είναι λιγότερο διαμάντι από το Zelda ή το Mario.

Βσκ το TLOU είναι το τοπ game της προηγούμενης γενιάς. Το αν δεν θα μπορώ να το παίξω μετα απο 30 χρόνια δεν μου λέει και πολλά(άσε που το gameplay ειναι δυνατό σημείο του). Αν και μπορώ άνετα σήμερα να παίξω ισως τον πιο ιδιότροπο χειρισμό παιχνιδιού(MGS1 στο psone), οπότε δεν θα έχω κάποιο πρόβλημα.

 

Τωρα γιατι τα παιχνίδια της Ν είναι και καλά πιο διαχρονικά απο άλλα δεν μπορώ να το καταλάβω. Τα Mario 64 και Zelda του N64 με δυσκόλεουν(οσον αφορά το πόσο ευχαριστιέμαι το gameplay) περισσότερο απο το Crash bandicoot για παράδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δώσε βάση σε αυτό που επικεντρωνόμαστε, το τέστ του χρόνου. Δεν λέω, παιχνιδάρα το TLOU αλλά σε 10 χρόνια από τώρα θα είναι τουλάχιστον ξεπερασμένο και άλλα θεωρητικά "χειρότερα" παιχνίδια θα παίζουν καλύτερα και θα τα ευχαριστιέσαι περισσότερο. Γιατί; Γιατί όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος παραπάνω μιλάει το gameplay, έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο και το παιχνίδι είναι βασισμένο πάνω σε αυτό για τα όλα του. Καμιάς άλλης εταιρίας τα παιχνίδια δεν έχουν τόση απορρόφηση τόσα χρόνια μετά όσο αυτά της Nintendo.

 

Κάποιοι θα σου πουν "μα τα παιχνίδια της Nintendo είναι τόσο απλά και εύκολα να δημιουργηθούν, γι αυτό και υπάρχουν τόσα πολλά" όπου και εγώ θα τους παραπέμψω στο mario maker που είναι τρανή απόδειξη ότι ακόμα και με όλα τα εργαλεία και την μηχανική έτοιμη δεν είναι και τόσο εύκολο να φτιάξεις ούτε μια πίστα όπως φαίνεται από το 95% του περιεχομένου από παίκτες. Αρα δεν είναι και τόσο εύκολο. Φαντάσου τώρα να πρέπει να δημιουργήσεις και την μηχανική από πίσω από αυτό. 

 

Αν περνάει το test του χρόνου το Crash Bandicoot, τότε γιατί να μην το περνάει και το TLOU; Αμφιβάλλω ότι θα με δυσκολέψει το TLOU μετά από 10 χρόνια... εδώ δεν με δυσκόλεψε το Uncharted 1 πρόσφατα, που έχει πιο "clunky" χειρισμό.

 

Μην πιάσουμε παιχνίδια του PSX με tank controls, γιατί κι εκεί κάποιοι τα παίζουν ακόμα και σήμερα... από το PS2 και μετά έγιναν στάνταρ της βιομηχανίας οι διπλοί αναλογικοί.

 

Και το Sonic the Hedgehog του Mega Drive παίζεται άνετα και σήμερα, όπως και το Streets of Rage... θέλω να πω δεν είναι κάτι που το βρίσκεις μόνο στα παιχνίδια της Nintendo.

 

Πάντως είναι αντιφατικό από την μια να λέμε ότι έχει βαλτώσει η βιομηχανία, ότι δεν βλέπουμε καινοτομίες σε gameplay πλέον και από την άλλη να λέμε ότι θα ξεπεραστούν οι (ομολογουμένως καλοί) μηχανισμοί gameplay του TLOU. Αφού δεν είμαστε στα 90s/2000s με την αλματώδη ανάπτυξη.

 

Εσύ δηλαδή τι νέους gameplay μηχανισμούς φαντάζεσαι σε 10 χρόνια από σήμερα σε ένα TPS που θα ξεπεράσουν τους ήδη υπάρχοντες; ΟΚ, υπάρχει και το VR στον ορίζοντα, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε αν θα «πιάσει» (δηλαδή αν θα γίνει mainstream/standard, όπως έγιναν οι διπλοί αναλογικοί).

 

Τέλος, να αναφέρω ότι online-oriented παιχνίδια σαν το Splatoon (ή το Smash Bros) δεν ξέρουμε καν αν θα έχουν ενεργούς servers σε 10 χρόνια από σήμερα (εδώ δεν μετράει το test του χρόνου?)... παιχνιδάρα by Ninty, δεν αντιλέγω, αλλά θα χάσεις το μισό fun αν δεν το παίξεις online. Ναι, έχει και Campaign, αλλά είναι πολύ μικρό (ίσως και ρηχό για κάποιους) συγκριτικά με το TLOU. Και όσο περνάνε τα χρόνια, οι εταιρίες θα δίνουν όλο και περισσότερη έμφαση στο online (βλ. την μόδα με τα MMO στις κονσόλες -> Destiny & The Division ή κάτι always-online racers) για διάφορους λόγους. Κάποιες θα το κάνουν εις βάρος του Campaign, ενώ κάποιες άλλες όχι.

Επεξ/σία από bedazzled
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν περνάει το test του χρόνου το Crash Bandicoot, τότε γιατί να μην το περνάει και το TLOU; Αμφιβάλλω ότι θα με δυσκολέψει το TLOU μετά από 10 χρόνια... εδώ δεν με δυσκόλεψε το Uncharted 1 πρόσφατα, που έχει πιο "clunky" χειρισμό.

 

Μην πιάσουμε παιχνίδια του PSX με tank controls, γιατί κι εκεί κάποιοι τα παίζουν ακόμα και σήμερα... από το PS2 και μετά έγιναν στάνταρ της βιομηχανίας οι διπλοί αναλογικοί.

 

Και το Sonic the Hedgehog του Mega Drive παίζεται άνετα και σήμερα, όπως και το Streets of Rage... θέλω να πω δεν είναι κάτι που το βρίσκεις μόνο στα παιχνίδια της Nintendo.

 

Πρέπει να κάνω μια νέα υπογραφή ή κάτι τέτοιο περί τι πάει να πει μηχανισμός gameplay. Δεν είναι μόνο ο χειρισμός. Είναι η όλη αίσθηση που αποκομίζεις από το όλο "οικοδόμημα" με αφετηρία τον χειρισμό. Ενας άλλος παράγοντας είναι το βάθος του παιχνιδιού (πάλι μέσα στους μηχανισμούς gameplay) όπου εκεί παιχνίδια όπως το Crash Bandicoot απλά δεν φτουράνε. Ηταν ήδη γερασμένο το Crash Bandicoot στο PS1 από άποψη μηχανισμών και πίστεψε με δεν έγινε ξανά νέο από τότε. Το αν πιάνεις να παίξεις άνετα ένα παιχνίδι σήμερα δεν σημαίνει ότι αποκομίζεις και την ίδια εμπειρία. Προφανώς ούτε και της nintendo αν δεν έχεις έφεση στο gameplay αλλά γενικότερα η εμπειρία βρίσκεται εκεί σχεδόν ανόθευτη. Είναι ο λόγος που παιχνίδια όπως τα Souls (του Miyazaki όμως) θα παίζονται πάντα το ίδιο καλά.  

 

Πάντως είναι αντιφατικό από την μια να λέμε ότι έχει βαλτώσει η βιομηχανία, ότι δεν βλέπουμε καινοτομίες σε gameplay πλέον και από την άλλη να λέμε ότι θα ξεπεραστούν οι (ομολογουμένως καλοί) μηχανισμοί gameplay του TLOU. Αφού δεν είμαστε στα 90s/2000s με την αλματώδη ανάπτυξη.

 

Εσύ δηλαδή τι νέους gameplay μηχανισμούς φαντάζεσαι σε 10 χρόνια από σήμερα σε ένα TPS που θα ξεπεράσουν τους ήδη υπάρχοντες; ΟΚ, υπάρχει και το VR στον ορίζοντα, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε αν θα «πιάσει» (δηλαδή αν θα γίνει mainstream/standard, όπως έγιναν οι διπλοί αναλογικοί).

 

Οπως είπα, οι μηχανισμοί δεν είναι μόνο χειρισμός. Είναι το "οικοδόμημα". Γιατί έτσι εκεί; Γιατί αυτό σε εκείνο το μέρος; Ποιος ο λόγος να μου το κάνει αυτό τώρα; Πάρε παράδειγμα το πρώτο MGS που λέει και ο PDS, σύνθετο για τα τότε δεδομένα, απλοικότατο για τα σημερινά. Κοίταξε τώρα απευθείας μετά το remake το Twin Snakes που έφερε του μηχανισμούς του MGS2 στο παιχνίδι και το "οικοδόμημα" διαλύθηκε γιατί το "οικοδόμημα" δεν ήταν φτιαγμένο να δεχτεί αυτούς τους κανόνες. Τέτοια παιχνίδια υπάρχουν άπειρα χωρίς να είναι remake, είναι "κακό ή ρηχό οικοδόμημα" εξ' αρχής και αυτό συμπεριλαμβάνει επίσης πολλά, μεγάλα και επιτυχημένα ονόματα. Αλλο παράδειγμα είναι το τελευταίο DMC. Αν δεις ο χειρισμός του είναι ίδιος με τα παλιά αλλά το "οικοδόμημα" είναι έτσι σχεδιασμένο που είναι ρηχό και συνεπώς εντελώς εκτός focus από εκεί που θα έπρεπε να είναι.     

 

Τέλος, να αναφέρω ότι online-oriented παιχνίδια σαν το Splatoon (ή το Smash Bros) δεν ξέρουμε καν αν θα έχουν ενεργούς servers σε 10 χρόνια από σήμερα (εδώ δεν μετράει το test του χρόνου?)... παιχνιδάρα by Ninty, δεν αντιλέγω, αλλά θα χάσεις το μισό fun αν δεν το παίξεις online. Ναι, έχει και Campaign, αλλά είναι πολύ μικρό (ίσως και ρηχό για κάποιους) συγκριτικά με το TLOU. Και όσο περνάνε τα χρόνια, οι εταιρίες θα δίνουν όλο και περισσότερη έμφαση στο online (βλ. την μόδα με τα MMO στις κονσόλες -> Destiny & The Division ή κάτι always-online racers) για διάφορους λόγους. Κάποιες θα το κάνουν εις βάρος του Campaign, ενώ κάποιες άλλες όχι.

 

Σε αυτά μπορεί να έχεις δίκιο αλλά δεν έχω άποψη γιατί είμαι 100% single player παίκτης και αναγκαστικά θα μιλήσω από αυτήν την πλευρά. Διόρθωσε με όμως αν κάνω λάθος, τα παιχνίδια τύπου splatoon και smash και δεν ξέρω τι άλλο αν κλείσουν οι servers αυτόματα σταματάν και να λειτουργούν όπως πρέπει; Δεν έχουν local multiplayer για κάποια άτομα (μπορεί να μην έχουν δεν ξέρω, γι αυτό λέω διόρθωσε με); Τέλος να πω ότι μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να προσπαθώ να εξηγήσω που θέλω να σε κατευθύνω για να καταλάβεις τι εννοώ όταν μιλάω για μηχανισμούς gameplay, που ελπίζω να έκανα αυτό ακριβώς έστω και με ανεπαρκή τρόπο.

 

Από αυτές τις φήμες πάντως θεωρώ το μεσαίο και τελευταίο κομμάτι μακράν το πιο ενδιαφέρον.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ρε παιδια ποτε θα σταματησει αυτη η καραμελα με την διαχρονικοτητα των παιχνιδιων της Nintendo???

 

Δηλαδη δεν ειναι διαχρονικα παιχνιδια αλλα οπως Final Fantasy,Silent Hill(τα πρωτα 3),Resident Evil,Devil May Cry  και παει λεγοντας???

 

Ειδικα για τα Final Fantasy και Resident evil που πεφτει και πολυ Speedrunning στο twitch μια χαρα βλεπονται τα παιχνιδια μετα απο τοσα χρονια οπως και αρκετα αλλα.

 

 

Και μιας και ανεφερα τα παιχνιδια αυτα,δειτε το Dragon Quest 8 απο τα καλυτερα παιχνιδια(για μενα τουλαχιστον)του ps2 που θα βγει στο 3ds οσοι δεν το εχουν παιξει  και τους αρεσουν τα turn based Jrpgs και θα με θυμηθειτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ω καλά αποτυχία απο τώρα, εάν ισχύει το " power closest to xbox one"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ω καλά αποτυχία απο τώρα, εάν ισχύει το " power closest to xbox one"

Γιατι εχεις/ειχες Wii U και σε ενδιαφερει αν ειναι αποτυχια ή επιτυχια η επομενη κονσολα???  :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι εχεις/ειχες Wii U και σε ενδιαφερει αν ειναι αποτυχια ή επιτυχια η επομενη κονσολα???  :-D

 

Κοίτα, αν είναι XB1-like, θα συνεχίσουμε να παίζουμε τα multiplatform εκεί που τα παίζαμε μέχρι τώρα (κάποιοι στο PC, άλλοι στο PS4 και κάποιοι λίγοι στο XB1) και θα απολαύσουμε τα 1st party στο NX.

 

Ντάξει, δεν με χαλάει και ιδιαίτερα... τώρα ο BigBOSS δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνει σε Nintendo thread. :P

 

@ikaruga

 

Δεν μπορώ να πω ότι με διαφώτισες ιδιαίτερα για το τι ακριβώς εννοείς περί διαχρονικού gameplay, αλλά μέσες-άκρες αυτό που έχω καταλάβει (μπορεί να κάνω και λάθος) είναι ότι πιστεύεις Japan > West στο gaming, σωστά;

 

Υπάρχει κάποιο δυτικό παιχνίδι και κάποιος δυτικός developer που να θαυμάζεις/σέβεσαι ή θεωρείς ότι είναι top of the top/αξεπέραστοι οι Ιάπωνες; (δεν αντιλέγω ότι κάποτε ήταν, αλλά οι καιροί έχουν αλλάξει)

 

Η πλειοψηφία των studios σήμερα είναι δυτικά και όχι ιαπωνικά... κάποτε ήταν το αντίθετο. Έχει ευθύνες η Ιαπωνία για αυτό και είναι μεγάλη συζήτηση το γιατί (επιγραμματικά θα πω ότι έχει να κάνει με την περίεργη κουλτούρα τους).

 

Για το Splatoon που ρώτησες, δεν έχει τα κλασικά online modes π.χ. σε LAN multiplayer. Έχει ένα υποτυπώδες 1v1 mode, όπου ο ένας παίζει στην TV και ο άλλος στο gamepad και σκάνε μπαλόνια... χάνεις σημαντικό κομμάτι του fun factor αν κλείσουν οι servers.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κλεισουν οι server το Splatoon το πουλας οσο οσο μην κοροιδευομαστε. Το single player ειναι πιο πολυ arcade mode παρα campaign αρα ουτε καν.

 

Δεν ειναι οπως πχ το mario kart ή το Smash Bros που λογω του offline τα κρατας για χρονια αν εχεις παρεα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε πάντως ωραίο boss fight στο τέλος... αλλά ναι, σαν Campaign ήταν μικρό και σχετικά εύκολο/ρηχό (πλην του τελικού boss fight όπως είπα). Ε εντάξει, δεν χρειάζεται να είναι όλα σαν τα Souls. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το Splatoon παντως ειχα δικαιωθει εγω προσωπικα στο insomnia πανω σε αυτο που ελεγα περι nintendo exclusive και χαμηλες τιμες. Day One στην Ελλαδα 34ευρω και με το Amiibo 43ευρω(που αν υπολογισει καποιος οτι το amiibo κοστιζει τουλαχιστον 12-15ευρω)βγαινει ακομα φθηνοτερα ετσι το απλο παιχνιδι. Και βεβαια πρωτου μου πει καποιος οτι ''ελα μωρε νεο ip ειναι το βαλανε επιτηδες πιο φθηνα για να πουλησει'' να αναφερω και ενα αλλο exclusive το οποιο οχι μονο δεν ηταν τοσο καλο οσο το Splatoon αλλα και κοστιζε ακριβοτερα https://www.skroutz.gr/s/7133218/Devil-s-Third-Wii-U.html?from=catspan

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ υπάρχει μια αντίφαση:

«means that any game that can run of a Playstation 4 or Xbox One can easily run on the NX with near-zero modification to the original source code, especially if it runs in Android OS or Unreal Engine 4

 

Τι σχέση έχει το Android OS με μια game engine και με το OS των PS4 (FreeBSD) και ΧΒ1 (Windows 10); Καμία απολύτως... αλλιώς αναπτύσσονται τα mobile games κι αλλιώς τα console games.

 

Ούτε λέει τίποτα για hardware specs να δούμε πόσο κοντά είναι στο XB1. Ίδωμεν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κάνουν μια συμφωνία για συνεργασία με sony να κάνουν όργια?

το χρωστάνε στην ιστορία.

 

ουτοπικό αλλα θα το ήθελα! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...