Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εγγυηση 2 ετιας ειναι στην κονσολα. 1 ετος στα χειριστηρια.

 

 

Οτιδήποτε κυκλοφορεί στην ΕΕ έχει 2 χρόνια κατ ελάχιστο εγγύηση

 

"Under EU rules you always have the right to a minimum 2-year guarantee at no cost, regardless of whether you bought your goods online, in a shop or by mail order."

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

 

Οπότε στο site άστους να λένε ότι θέλουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτιδήποτε κυκλοφορεί στην ΕΕ έχει 2 χρόνια κατ ελάχιστο εγγύηση

 

"Under EU rules you always have the right to a minimum 2-year guarantee at no cost, regardless of whether you bought your goods online, in a shop or by mail order."

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

 

Οπότε στο site άστους να λένε ότι θέλουν...

 

Οι περισσότεροι αυτό το λάθος κάνουν, δεν κοιτάνε και την συνέχεια:

 

 

How to get goods repaired, replaced or refunded

The 2-year guarantee period starts as soon as you receive your goods.

  • In some EU countries you must inform the seller within 2 months of discovering a fault, otherwise you may lose your right to the guarantee.
  • Within 6 months of receiving the goods, you need to show the trader that the goods are faulty or not as advertised.
  • After 6 months, in most EU countries, you need to prove that the defect already existed on receipt of the goods - for example, by showing that it is due to the poor quality of the materials used.

Για πρόσεξε μετά τους 6 μήνες τι παίζει.

Η εγγυηση 2 ετιας ειναι στην κονσολα. 1 ετος στα χειριστηρια.

 

Στο public εάν πάς στην σελίδα του προιόντος "switch" λέει ξεκάθαρα 1 έτος εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο εξωτερικο μπορει να υπαρχουν πολλοι δεν αντιλεγω,αλλα εμεις αν κοιταξεις σε προηγουμενη σελιδα μιλαγαμε για εδω στην Ελλαδα(σε Ελληνικο forum αλλωστε γραφουμε).

 

Τώρα μου θύμισες πολύ γνωστό συμφορουμίτη, που με ρωτούσε για ποιό λόγο συμμετέχω στο insomnia εφόσον δεν μένω Ελλάδα..... :-(

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

  • After 6 months, in most EU countries, you need to prove that the defect already existed on receipt of the goods - for example, by showing that it is due to the poor quality of the materials used.

 

Αυτό σημαίνει ότι αν η συσκευή χαλάσει από μόνη της μετά τους 6 μήνες (δηλαδή αν χαλάσει μέσα στα 2 χρόνια λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος που δεν της επέτρεψε να δουλεύει απροβλημάτιστα για 2 χρόνια), τότε η εγγύηση ισχύει.

 

Στην ΕΕ ισχύει εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών, δεν καταλαβαίνω γιατί το ψειρίζουμε τόσο διεξοδικά ακόμα και σήμερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό σημαίνει ότι αν η συσκευή χαλάσει από μόνη της μετά τους 6 μήνες (δηλαδή αν χαλάσει μέσα στα 2 χρόνια λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος που δεν της επέτρεψε να δουλεύει απροβλημάτιστα για 2 χρόνια), τότε η εγγύηση ισχύει.

 

Στην ΕΕ ισχύει εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών, δεν καταλαβαίνω γιατί το ψειρίζουμε τόσο διεξοδικά ακόμα και σήμερα.

 

Όχι δεν σημαινει αυτό, σημαίνει οτι πρέπει να το αποδείξεις, για πήγαινε απόδειξέ το εάν η εταιρία δεν θέλει να δώσει 2 χρόνια εγγύηση. Εγώ πάντως με την sony και 1 ζευγάρι wireless headset δεν τα κατάφερα.

Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα θα βλέπαμε όλες τις εταιρίες να αναγράφουν στα προιόντα τους 2 χρόνια εγγύηση ξεκάθαρα και όχι 1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος δεν τηρεί τα 2 χρόνια εγγύηση απευθείας καταγγελία σε ΣτΚ και ΓΓΚ, απλά τα πράγματα

Ας σταματήσουμε εδώ όμως είμαστε εμφανώς off topic!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος δεν τηρεί τα 2 χρόνια εγγύηση απευθείας καταγγελία σε ΣτΚ και ΓΓΚ, απλά τα πράγματα

Ας σταματήσουμε εδώ όμως είμαστε εμφανώς off topic!

 

Καλημέρα, δυστηχώς εάν ήταν τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα εκ μέρους της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας δεν θα τους έπερνε ούτε θα μπορούσαν να αναφέρουν στα προιόντα τους τον 1 χρόνο εγγύηση, θα ήταν αναγκασμένοι να γράφουν 2 για να τα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, δυστηχώς εάν ήταν τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα εκ μέρους της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας δεν θα τους έπερνε ούτε θα μπορούσαν να αναφέρουν στα προιόντα τους τον 1 χρόνο εγγύηση, θα ήταν αναγκασμένοι να γράφουν 2 για να τα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη.

Εντο ινε βαλκανια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Όχι δεν σημαινει αυτό, σημαίνει οτι πρέπει να το αποδείξεις, για πήγαινε απόδειξέ το εάν η εταιρία δεν θέλει να δώσει 2 χρόνια εγγύηση. Εγώ πάντως με την sony και 1 ζευγάρι wireless headset δεν τα κατάφερα.

Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα θα βλέπαμε όλες τις εταιρίες να αναγράφουν στα προιόντα τους 2 χρόνια εγγύηση ξεκάθαρα και όχι 1

 

Η «απόδειξη» κολλάει στο γεγονός ότι ένα προϊόν μέσα σε δύο χρόνια έχει χρησιμοποιηθεί και μπορεί να υπάρχει παρέμβαση τρίτου που -απολύτως λογικά- ακυρώνει την εγγύηση. Για παράδειγμα αν το κινητό σου πάψει να δουλεύει και όταν το πας στο service τους δείξεις μια συσκευή γεμάτη χτυπήματα και γραντζουνιές, προφανώς και δεν θα ισχύσει η εγγύηση, αφού μπορεί να έχει χαλάσει λόγω κακής χρήσης. Εκεί είναι που πρέπει να «αποδείξεις» ότι δεν φταίει η κακή χρήση, αλλά κάποιο ελάττωμα που προϋπήρχε.

 

Αν η χρήση είναι μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια, τότε μια χαρά ισχύουν τα δύο χρόνια. Αν κάποια εταιρεία δεν το δέχεται αυτό, τότε είναι παράνομη. Ξεκινάς με καταγγελία και μετά -εφόσον δεν είναι κάτι ευτελούς αξίας- πας και σε ένα δικηγόρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η «απόδειξη» κολλάει στο γεγονός ότι ένα προϊόν μέσα σε δύο χρόνια έχει χρησιμοποιηθεί και μπορεί να υπάρχει παρέμβαση τρίτου που -απολύτως λογικά- ακυρώνει την εγγύηση. Για παράδειγμα αν το κινητό σου πάψει να δουλεύει και όταν το πας στο service τους δείξεις μια συσκευή γεμάτη χτυπήματα και γραντζουνιές, προφανώς και δεν θα ισχύσει η εγγύηση, αφού μπορεί να έχει χαλάσει λόγω κακής χρήσης. Εκεί είναι που πρέπει να «αποδείξεις» ότι δεν φταίει η κακή χρήση, αλλά κάποιο ελάττωμα που προϋπήρχε.

 

Αν η χρήση είναι μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια, τότε μια χαρά ισχύουν τα δύο χρόνια. Αν κάποια εταιρεία δεν το δέχεται αυτό, τότε είναι παράνομη. Ξεκινάς με καταγγελία και μετά -εφόσον δεν είναι κάτι ευτελούς αξίας- πας και σε ένα δικηγόρο.

 

Δεν ξέρω πόσο πιο κατανοητό μπορώ να το κάνω. Φαντάζομαι αγγλικά γνωρίζεις. "for example, by showing that it is due to the poor quality of the materials used."  ​Εγώ πως μπορούσα να αποδείξω οτι το πλαστικό στο headseat άρχισε να ραγίζει σε διάφορα σημεία λόγω κάκιστης ποιότητας π.χ. Σε πληροφορώ οτι δεν μπορούσα και μην νομίζεις οτι θα μπορούσες και εσύ.

​Επίσης η εγγύηση υπάρχει για να μην χρειάζεσαι δικηγόρο, εάν χρειαστεί να σκέφτεσαι δικηγόρο το έχεις χάσει το παιχνίδι και από κάπου "μπάζει" ο ορισμός της εγγύησης.

 

​Ένα τελευταίο, αφού είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα με την 2ετή εγγύηση για πιο λόγο υπάρχουν αυτές οι παράγραφοι, δεν νομίζεις οτι είναι περιτές;

 

Within 6 months of receiving the goods, you need to show the trader that the goods are faulty or not as advertised.

After 6 months, in most EU countries, you need to prove that the defect already existed on receipt of the goods - for example, by showing that it is due to the poor quality of the materials used.

 

Στην ουσία η δευτερη παράγραφος σου λέει οτι πρέπει να αποδείξεις οτι το προιόν ήταν από την αρχή προβληματικό και δεν χάλασε απλά π.χ. στου 15μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν ξέρω πόσο πιο κατανοητό μπορώ να το κάνω. Φαντάζομαι αγγλικά γνωρίζεις. "for example, by showing that it is due to the poor quality of the materials used."  ​Εγώ πως μπορούσα να αποδείξω οτι το πλαστικό στο headseat άρχισε να ραγίζει σε διάφορα σημεία λόγω κάκιστης ποιότητας π.χ. Σε πληροφορώ οτι δεν μπορούσα και μην νομίζεις οτι θα μπορούσες και εσύ.

 

Εάν είναι αυτό που περιγράφεις, τότε εγώ στη θέση σου θα είχα κάνει καταγγελία και το πιθανότερο είναι ότι θα με καλούσαν και θα μου έκαναν τεμενάδες μετά.

 

Βασικά, όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει εγγύηση σε παρεμφερείς περιπτώσεις (2-3 φορές όλες κι όλες, μη φανταστείς πολλές), μόλις φώναζα υπεύθυνο και άρχισα να ωρύομαι εντόνως δέχονταν να το επισκευάσουν χωρίς πολλά πολλά. Δεν έχει χρειαστεί να φτάσω σε καταγγελία για αυτό το λόγο ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εάν είναι αυτό που περιγράφεις, τότε εγώ στη θέση σου θα είχα κάνει καταγγελία και το πιθανότερο είναι ότι θα με καλούσαν και θα μου έκαναν τεμενάδες μετά.

 

Βασικά, όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει εγγύηση σε παρεμφερείς περιπτώσεις (2-3 φορές όλες κι όλες, μη φανταστείς πολλές), μόλις φώναζα υπεύθυνο και άρχισα να ωρύομαι εντόνως δέχονταν να το επισκευάσουν χωρίς πολλά πολλά. Δεν έχει χρειαστεί να φτάσω σε καταγγελία για αυτό το λόγο ποτέ.

 

Κανονικά δεν θα χρειαζόταν να ωρυόσουν επίσης, τέλος πάντων. Αν το ψάξεις σε βάθος θα δείς οτι υπάρχουν "παραθυράκια" στην 2ετή εγγύηση. 

Η εταιρίες που δίνουν πραγματική 2ετή εγγύηση δυστηχώς  ή ευτυχώς το κάνουν γιατί το θέλουν οι ίδιες

 

Και για να υποστηρίξω αυτά που λέω:

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_en.htm

 

 

I bought a phone a little over a year ago, and it has stopped working. The trader refuses to fix it for free. Don't I have a two-year legal guarantee?

The legal guarantee is valid for a period of two years throughout the EU. But there are certain conditions.

The legal guarantee covers any defects presumed to have existed at the time of delivery and which become apparent within a period of two years. However, the crucial time period here is the six months following purchase:

  • Any fault that appears within six months will be presumed to have existed at the time of delivery. The seller must then repair or replace your phone free of charge - or reimburse you if repairs or replacement are impossible.
  • After six months, you can still hold the seller responsible for any defects during the full two-year guarantee period. However, if the seller contests this, you must be able to prove that the defect existed at the time of delivery. This is often difficult, and you will probably have to involve a technical expert.
Επεξ/σία από vfragos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο προσωπική εμπειρία, είχα έναν iMac του 2009, αποδεδειγμένα παρτίδα με ελλατωματικές οθόνες που κιτρινίζανε.

Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο στην "αντιπρωσοπία" 5 χρόνια μετά την αγορά και προφανώς εκτός εγγύησης. Αρχικά δεν δεχόντουσαν να μου το καλύψουν 300 ευρώ.

Εν τέλει κινήθηκα με τον ΣτΚ, στον οποίο υποστηρίζεται οτι ανεξαρτήτου χρονικής περιόδου, αν κάτι είναι ελλατωματικό απο τη μάνα του, ο προμηθευτής έχει την υποχρέωση να σου το αποκαταστήσει. 

 

Έτσι και έγινε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυστυχως η ευτυχως με τις εγγυησεις μην περνετε τιποτα σαν δεδομενο στο Ελλαδισταν...Αν θελουν να σας εξυπηρετησουν θα το κανουν ειδικα αν ειναι προιον μεγαλης εταιριας του εξωτερικου αν οχι τρεχα γυρευε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...