Moderators Malthador Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Τίποτα δεν θα με χαροποιούσε περισσότερο από το να δω επιτέλους ένα νέο Metroid αλλά ρεαλιστικά μιλώντας δεν θα γίνει αυτό. Βέβαια το γεγονός ότι μας πέταξαν στην μάπα το Metroid Prime hunters μυρίζει ότι κάτι παίζει με το όνομα Metroid αλλά δεν πιστεύω ότι θα το δούμε τόσο σύντομα. Του πούστη όμως ρε γαμώτο, ούτε ένα 2D στο 3DS δεν αξιώθηκαν να βγάλουν. Την έλλειψη 2D Metroid στο 3DS, προσωπικά, δεν μπορώ να την κατανοήσω. Αν δεν ήθελαν να σκάσουν λεφτά για development (τα Metroid έχουν μεγάλο κόστος παραγωγής - ακόμα και τα 2D), θα μπορούσαν να έβγαζαν remastered τα Metroid του GBA ή το Other M, δεν έκαναν ούτε καν αυτό. Όσον αφορά κάποιο 3D Metroid στο Wii U, σας το είχα πει να μην το περιμένατε καν, για developing cost λόγους. Δεν ήταν προς το συμφέρον τους να τα σκάσουν για παραγωγή τέτοιου μεγέθους προκειμένου να πουλήσουν 1m (και πολλά μπορεί να λέω), αφού τα Metroid δεν έκαναν ποτέ τις πωλήσεις των Mario ή των Zelda. On the other hand, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το επόμενο -major- Metroid θα κάνει παράλληλο launch με το ΝΧ γαι δύο λόγους. Κατ' αρχάς, το ΝΧ πρέπει μέσα στο πρώτο τρίμηνο κυκλοφορίας του να κάνει «εκκωφαντικές» πωλήσεις. Ο μόνος τρόπος να το πετύχει αυτό η Ν με ιδία μέσα είναι τα ip της προφανώς. Πιστεύω ότι θα έχει τουλάχιστον τρεις γερούς τίτλους στο launch του ΝΧ. Οπότε να περιμένετε Zelda (το ξέρουμε ήδη αυτό), ένα side-scrolling Mario (ευκολάκι) και κάτι ακόμα. Ποντάρω σε Metroid. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι το ΝΧ θα κάνει launch φέτος στις γιορτές. Εντελώς συμπτωματικά, φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου Metroid, στο NES. Ε μας τα κάνουν τσουρέκια κάθε φορά με τις επετείους τους, δεν βρίσκω λόγο να μην μας τα ξανακάνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gkalas Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Για μενα θα πρεπει να βγαλει ενα μηχανημα ισαξιο τουλαχιστον με το ps4 και με φουλ 3rd party υποστηριξη.Η αγορα δειχνει οτι ο κοσμος δε βολευεται μονο με τα exclusives αλλα ψυχολογικα και μονο θελει να εχει τα παντα που βγαινουν στην κονσολα του.Εγω προσωπικα τα multiplatforms τα παιζω στο pc και μονο οποτε μπορω να παρω κονσολα μονο και μονο για τα exclusives της αλλα ο περισσοτερος κοσμος δεν ειναι ετσι.Ας ελπισουμε να βαλει μυαλο η Ninty.Eπισης θελω υποστηριξη του wiiu pad.Πιστευω οτι δεν ειναι τοσο αποτυχημενο σαν ιδεα απλα οι λαλακες απλα δεν ασχοληθηκαν μαζι του.Το zombi u ας πουμε χωρις το pad ειναι μισο παιχνιδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Όλα τα Metroid..!! link 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apple64 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δεν έχω πρόβλημα να το αναλύσεις τεχνικά. Βάζω κι ένα link: http://www.tested.com/tech/gaming/451748-why-wii-us-124-ghz-processor-isnt-worth-freaking-out-about/ Clock speed doesn't mean that much. The architecture of a CPU matters far more than the speed it runs at. Hacker Hector Martin even wrote that "It's worth noting that Espresso (the Wii U CPU) is *not* comparable clock per clock to a Xenon or a Cell. Think P4 vs. P3-derived Core series." Other important details Martin conveyed via his Twitter account: "The Espresso is an out of order design with a much shorter pipeline. It should win big on IPC on most code, but it has weak SIMD. No hardware threads. One per core. No new SIMD, just paired singles. But it's a saner core than the P4esque stuff in 360/PS3." Μια χαρά τα γράφει αυτό που ανέβασες. Τι άλλο θέλεις; Δεν νομίζω να θέλεις ανάλυση τεχνολογίας επεξεργαστών στο Insomnia; Μιλάμε για εντελώς διαφορετικούς επεξεργαστές. Μιλάμε για CPU βασισμένη στον PowerPC 750 (G3 για την Apple) με πολύ κοντό pipeline (4 και 7 για το FP κομμάτι) σε σύγκριση με CPU με σχετικά μεγάλα pipeline (>10 και >16 για το FP κομμάτι για την CPU του 360). Με βάση τους G5 που χρησιμοποίησε η Apple θα μου κάνει εντύπωση εάν δεν είναι ακόμη μεγαλύτερο το pipeline. 3.2GHz είναι πολλά με τέτοιο pipeline για έναν PowerPC της εποχής. Υ.Γ. Το pipeline του G5 είναι μεγάλο σε σύγκριση πάντα με άλλες υλοποιήσεις της PPC τεχνολογίας. Υ.Γ.2. Πολύ άδικο που η IBM δεν γουστάρει τους PowerPC 74xx. Θα ήταν φανταστικό να είχε κάτι τέτοιο το WiiU με 3 πυρήνες στα 1.5GHz ας πούμε. Γκρρρρρ....... Είναι η αγαπημένη μου CPU και δεν το κρύβω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimyok Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Το zombi u το εχω ακομα στο κουτι του γιατι ο χειρισμος με το pad έπρηζε αρχίδια ενω το τελειωσα ανετα στο pc με το 360 controller. To ιδιο χάλι χειρισμό και με το fatal frame.To wii u controller επρεπε να δινουν οχι pad για ποκεμον 3ds Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Μια χαρά τα γράφει αυτό που ανέβασες. Τι άλλο θέλεις; Δεν νομίζω να θέλεις ανάλυση τεχνολογίας επεξεργαστών στο Insomnia; Μιλάμε για εντελώς διαφορετικούς επεξεργαστές. Μιλάμε για CPU βασισμένη στον PowerPC 750 (G3 για την Apple) με πολύ κοντό pipeline (4 και 7 για το FP κομμάτι) σε σύγκριση με CPU με σχετικά μεγάλα pipeline (>10 και >16 για το FP κομμάτι για την CPU του 360). Με βάση τους G5 που χρησιμοποίησε η Apple θα μου κάνει εντύπωση εάν δεν είναι ακόμη μεγαλύτερο το pipeline. 3.2GHz είναι πολλά με τέτοιο pipeline για έναν PowerPC της εποχής. Υ.Γ. Το pipeline του G5 είναι μεγάλο σε σύγκριση πάντα με άλλες υλοποιήσεις της PPC τεχνολογίας. Υ.Γ.2. Πολύ άδικο που η IBM δεν γουστάρει τους PowerPC 74xx. Θα ήταν φανταστικό να είχε κάτι τέτοιο το WiiU με 3 πυρήνες στα 1.5GHz ας πούμε. Γκρρρρρ....... Είναι η αγαπημένη μου CPU και δεν το κρύβω. Το πρόβλημα για τους προγραμματιστές ποιό είναι ακριβώς; Γνωρίζεις ότι οι in-order CPUs (Cell/Xenon) θέλουν optimization από τον προγραμματιστή/compiler και ότι έχουν πολύ φτωχό branch prediction, ενώ οι out-of-order βάζουν τα ops στην βέλτιστη αλληλουχία (re-ordering) και στην ουσία κάνει η CPU το optimization; Άρα γιατί είναι πιο δύσκολη η CPU του Wii U από αυτές των PS3/360; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Όλα τα Metroid..!! link Βαλτος εισαι παιδι μου? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apple64 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Το πρόβλημα για τους προγραμματιστές ποιό είναι ακριβώς; Άρα γιατί είναι πιο δύσκολη η CPU του Wii U από αυτές των PS3/360; Δεν είπα ποτέ και πουθενά πως είναι πιο δύσκολη. Είναι εκ διαμέτρου αντίθετη και το βελτιστοποιημένο για Cell/Xenon λογισμικό απλά δεν λειτουργεί. Εξού και τα frame drops. Οι εταιρίες δεν έκαναν ποτέ optimization για οικονομικούς λόγους. Γνωρίζεις ότι οι in-order CPUs (Cell/Xenon) θέλουν optimization από τον προγραμματιστή/compiler και ότι έχουν πολύ φτωχό branch prediction, ενώ οι out-of-order βάζουν τα ops στην βέλτιστη αλληλουχία (re-ordering) και στην ουσία κάνει η CPU το optimization; Όχι ακριβώς. Στον Cell από ότι θυμάμαι δεν υπάρχει hw branch prediction. Τουλάχιστον όχι στις SPE. Επομένως δεν είναι φτωχό. Απλά δεν υπάρχει. Ο Xenon έχει 4Κ gshare predictor. Δεν θα το έλεγες και φτωχό. Πιθανώς χρησιμοποιούν και unfolding (και οι δύο αλλά ειδικά η Sony). Αυτό που γράφεις για τους out-of-order δεν καταλαβαίνω αν είναι σωστό ή λάθος. Η out-of-order μειώνει το idle state στην CPU. Δεν κάνει optimization όπως θα έκανε ένα sorting για παράδειγμα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Επιτρέπει την εκτέλεση μεταγενέστερων εντολών που δεν έχουν dependencies. Σε συνδυασμό με το BTIC και το κοντό pipeline του 750 δίνει σημαντική δύναμη. Ο Espresso δεν είναι κακός επεξεργαστής, κάθε άλλο. Είναι απλά εντελώς διαφορετικός σε σχέση με τους Cell/Xeon/x86 και δεν συμφέρει τις εταιρίες να κάνουν optimization γι' αυτόν. Όχι με τις πωλήσεις του WiiU τουλάχιστον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δεν μίλησα πουθενά για τα SPUs, αλλά για το παραδοσιακό CPU κομμάτι (PPE). Αυτό είναι in-order και το branch prediction είναι της πλάκας, ακόμα και σε σύγκριση με x86 (Pentium 4/Core2Duo) της αντίστοιχης εποχής. Το να μου λες ότι έκαναν optimization για Cell/Xenon αλλά όχι για Espresso, είναι σαν να μου λες ότι κάνουν optimization για P4 αλλά όχι για P3 (έτσι είναι η σύγκριση στο link).Το out-of-order design κοστίζει σε transistor count (γι' αυτό δεν μπήκε στους Cell/Xenon, όπως και στους πρώτους Intel Atom), όμως έχει το καλό ότι μεταθέτει την ευθύνη του optimization κατά ένα μεγάλο μέρος από τον προγραμματιστή/compiler στο chip. Το ίδιο ισχύει και στην σύγκριση GPUs (VLIW vs GCN). Η πρώτη θέλει hand tuned κώδικα για να αποδώσει τα μέγιστα, ενώ η δεύτερη έχει ειδικό hardware (ACEs) για να αυξάνει το utilization των pipelines και να μην μένουν idle.Το PPE στα PS3/360 στην ουσία παίζει στα 1.6 GHz με hyperthreading (1.6 x 2 = 3.2 GHz). Το PS3 είχε έναν μόνο πυρήνα PPE @ 3.2 GHz και έπαιζε μια χαρά τα multiplatform. Εσύ μου λες ότι με 3 πυρήνες στα 1.24 GHz ο Espresso δεν μπορεί να τρέξει καλύτερα multi-threaded κώδικα; Δεν μιλάω για SIMD-heavy αλγόριθμους που θέλουν πολλά flops (βλ. SPEs).Εν τέλει αυτό που θέλω να πω είναι ότι η Nintendo στην ουσία αντέγραψε το 360 (3core CPU, unified RAM + eDRAM, AMD Radeon GPU με unified shaders, Pro controller που είναι 99% αντιγραφή του 360 controller) με σκοπό να έχει εύκολο porting από το 360, αλλά στην πράξη αυτό δεν έγινε για διάφορους λόγους (δεν είναι μόνο το hardware, είναι και το software/API). Σκέψου πόσο ξεφτίλα είναι να έχεις κονσόλα με 2GB RAM (1GB για το OS) και να μην τρέχει party chat, όταν αυτό το κάνει το σαφώς πιο αδύναμο 360 με 512MB RAM (32MB για το OS). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Σκέψου πόσο ξεφτίλα είναι να έχεις κονσόλα με 2GB RAM (1GB για το OS) και να μην τρέχει party chat, όταν αυτό το κάνει το σαφώς πιο αδύναμο 360 με 512MB RAM (32MB για το OS). Σοβαρά πιστεύεις ότι το Wii U δεν έχει party chat επειδή δεν έχει σωστά optimized OS; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Malthador, γνωρίζεις ότι το OS του Wii U δεν υποστηρίζει καν πραγματικό multitasking? Αν είχες Wii U & Splatoon θα γνώριζες ότι δεν σε αφήνει ούτε την λίστα φίλων να ανοίξεις όταν είσαι online... αυτό το απλό πράγμα το υποστηρίζει το PS3 με 256MB RAM και το απαράδεκτο (για πολλούς) XMB UI. Να θυμίσω ότι τόσο η Sony, όσο και η Microsoft έχουν βγάλει σημαντικά firmware updates που πρόσθεσαν αρκετά χρήσιμες λειτουργίες... η Nintendo πότε έκανε κάτι ανάλογο; Στήριξε το Wii U με αντίστοιχα OS updates και αν όχι, γιατί; Με 2GB RAM θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε σύγκριση με τα PS3/360... αυτό πρέπει να αλλάξει με το NX. Περιμένω να ακούσω την δικιά σου ερμηνεία για την έλλειψη party chat, αν και υποψιάζομαι τι θα πεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Malthador, γνωρίζεις ότι το OS του Wii U δεν υποστηρίζει καν πραγματικό multitasking? Αν είχες Wii U & Splatoon θα γνώριζες ότι δεν σε αφήνει ούτε την λίστα φίλων να ανοίξεις όταν είσαι online... αυτό το απλό πράγμα το υποστηρίζει το PS3 με 256MB RAM και το απαράδεκτο (για πολλούς) XMB UI. Να θυμίσω ότι τόσο η Sony, όσο και η Microsoft έχουν βγάλει σημαντικά firmware updates που πρόσθεσαν αρκετά χρήσιμες λειτουργίες... η Nintendo πότε έκανε κάτι ανάλογο; Στήριξε το Wii U με αντίστοιχα OS updates και αν όχι, γιατί; Με 2GB RAM θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε σύγκριση με τα PS3/360... αυτό πρέπει να αλλάξει με το NX. Περιμένω να ακούσω την δικιά σου ερμηνεία για την έλλειψη party chat, αν και υποψιάζομαι τι θα πεις... Η αληθεια ειναι οτι στο συγκεκριμενο παιχνιδι ακριβως επειδη απο την φυση του ειναι περισσοτερο online(ή μονο Online κακα τα ψεμματα)υπηρχε αρκετο κραξιμο στα site του εξωτερικου που κοιταζα οταν βγηκε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Malthador, γνωρίζεις ότι το OS του Wii U δεν υποστηρίζει καν πραγματικό multitasking? Κατ' αρχάς, τι πάει να πει «πραγματικό multitasking»; Το PS3 μου σίγουρα δεν έχει multitasking και εικάζω ότι ούτε τα XBONE/PS4 έχουν (χωρίς να είμαι κάτοχος καμιάς κονσόλας από τις δύο, για την ώρα). Multitasking έχει το πισί μου, το κινητό μου και το τάμπλετ μου. Το ότι τα multiplayer παιχνίδια επιβάλεται να έχουν την δυνατότητα να ανοίγεις την friendlist σου εξυπακούεται, αλλά αυτό από μόνο του δεν λέγεται «multitasking». Σιγά μην έχει multitasking και το 3DS επειδή μπορείς να ελαχιστοποιείς το game για να ανοίγεις τον browser. Περιμένω να ακούσω την δικιά σου ερμηνεία για την έλλειψη party chat, αν και υποψιάζομαι τι θα πεις... Δεν είναι κανένα κρατικό μυστικό ότι η Ν απευθύνεται -και- σε μανάδες. Πιστεύω ότι δεν έχουν βάλει party-chat για να μην χριστοκαντηλιάζουν τα δεκατριάχρονα όταν χάνουν στο Splatoon και στο SSB. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Τα έχουμε πει πολλές φορές, το Splatoon είναι παιχνιδάρα, αλλά αυτές οι τραγικές ελλείψεις το χαντακώνουν... ούτε invite δεν μπορείς να στείλεις. Η έλλειψη voice chat δεν θα με πείραζε αν υπήρχε party chat. Και στο PS4 προτιμώ το party chat αντί για voice chat. Αν βγάλουν Splatoon remastered στο NX στα 1080p60 με anti-aliasing και να υποστηρίζει και party chat η κονσόλα, θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί... Malthador σοβαρά δεν το θεωρείς multitasking αυτό; Μάλλον θα πρέπει να ψάξεις τον ορισμό σε κάποιο λεξικό... Είπαμε να είσαι biased υπέρ των PC, αλλά όχι κι έτσι. Multitasking ξέρεις δεν είναι μόνο το ανοίγω Steam, Origin, GOG και Chrome με 20 tabs. Γνωρίζεις ότι οι κονσόλες της Sony τρέχουν custom FreeBSD και αυτό υποστηρίζει multitasking εδώ και δεκαετίες; Το ίδιο και τα Windows του Xbox. Δεύτερον, από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι δεν έχεις επαφή με online gaming, τουλάχιστον στις κονσόλες. Γνωρίζεις γιατί πολύς κόσμος προτιμάει party chat και όχι το in-game chat; Μήπως λέω μήπως γιατί προτιμάει να μιλάει με την παρέα του και όχι με το κάθε 12χρονο; Γνωρίζεις επίσης ότι το Wii U έχει video chat app; Με την λογική σου πρέπει να το ξηλώσουν κι αυτό, για να μην το χρησιμοποιήσουν παιδόφιλοι (ξαναλέω, είναι video chat με κάμερα που έχουν όλες οι κονσόλες στο χειριστήριο, όχι σκέτο voice chat). Λογική πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι. Από κάτι τέτοια χάνει πωλήσεις η Nintendo. επειδή έχει λογική «πατερούλη». Δεν είναι κακό να παραδεχθείς ότι είσαι Single player only gamer. Κακό είναι να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα, αντί να συμφωνούμε ότι πρέπει να λυθούν όλα αυτά τα κακώς κείμενα στο NX... και η Sony είχε πολλές ελλείψεις στο PS3, τις οποίες διόρθωσε στο PS4. Έτσι κάνουν οι εταιρίες που θέλουν να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά, αφουγκράζονται τις ανάγκες/επιθυμίες του κόσμου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Ρε δωσε voice chat στο λαο να ακουμε τον καθε ηλιθιο ειτε πιτσιρικα ειτε αυτο που εχει ψυχολογικα να μπαινει και να λεει τον πονο του.Να παιζω πχ Call Of Duty ή Counter και να ακουω τους Ελληναρες που εχουν μπει party να βριζουν ο ενας τον αλλον. Μην μου χαλατε το ονειρο και το γελιο Ας κανει οτι θελει η Nintendo.Λογικα απο φετος και μετα θα αρχισουν και οι αλλες 2 κονσολες να βγαζουν παραπανω exclusive παιχνιδια.Ας κατσει η Nintendo να βγαλει στο nx μερικα νεα παιχνιδια(metroid,mario,zelda κλασσικα) και να το ριξει και αυτη στα remastered. Για μενα θα πρεπει να βγαλει ενα μηχανημα ισαξιο τουλαχιστον με το ps4 και με φουλ 3rd party υποστηριξη.Η αγορα δειχνει οτι ο κοσμος δε βολευεται μονο με τα exclusives αλλα ψυχολογικα και μονο θελει να εχει τα παντα που βγαινουν στην κονσολα του.Εγω προσωπικα τα multiplatforms τα παιζω στο pc και μονο οποτε μπορω να παρω κονσολα μονο και μονο για τα exclusives της αλλα ο περισσοτερος κοσμος δεν ειναι ετσι.Ας ελπισουμε να βαλει μυαλο η Ninty.Eπισης θελω υποστηριξη του wiiu pad.Πιστευω οτι δεν ειναι τοσο αποτυχημενο σαν ιδεα απλα οι λαλακες απλα δεν ασχοληθηκαν μαζι του.Το zombi u ας πουμε χωρις το pad ειναι μισο παιχνιδι. Δεν ειναι τυχαιο που το Call Of Duty ηταν ο πιο καλοπουλημενος(ή απο τους πιο καλοπουλημενους launch τιτλους στο U αφου ηταν απο τα λιγα παιχνιδια που μπορουσες να παιξεις Online. Οι καιροι αλλαξανε απο παλια.Μπορει στο εξωτερικο να μην εχουν τα δικα μας χαλια οσον αφορα την κριση,τα capital control κλπ αλλα η οικονομικη κριση ειναι σε παγκοσμιο επιπεδο. Πανε οι παλιες καλες εποχες που ειχες τουλαχιστον 2 κονσολες για gaming. Ειναι που ειναι και οι περισσοτεροι ανθρωποι λογω κρισης ψυχολογικα χαλια,αυτο τους ελειπε να καθονται να ασχολουνται πλεον με το τι πολιτικες θα εφαρμοσει η nintendo. Προσωπικα με ολα αυτα που εχουμε δει τα τελευταια χρονια,αν το παει με την λογικη Multiplatform δεν θα μου εκανε καθολου εντυπωση ακομα και αν χρεωνε και αυτη την συνδρομη της. Αλλωστε κατι που δεν αναφερουν πολλοι(γιατι προφανως και δεν τους συμφερει)ειναι οτι ο λογος που το U ειναι χωρις συνδρομη ειναι γιατι πολυ απλα δεν εχει το Wii U ποικιλια τιτλων για να παιξεις Online εκτως απο μερικα γνωστα παιχνιδια μετρημενα στα δακτυλα του 1 χεριου κακα τα ψεμματα. Αλλωστε οπως εχουμε πει και πιο παλια πλεον πιο πολυ ενδιαφερον για το NX εχει στην Ελλαδα αυτο που θα ελεγε και καποιος τιτλος αρθρου''Μετα την Nortec,τι;'' Εδω παλια δεν ειχε το U διαφημιση εδω στην Ελλαδα ποσο μαλλον τωρα που αν το φερουν θα ειναι λογικα λιγα καταστηματα τα οποια εν μερη αν δεν υπαρχει ζητηση γιατι να υπαρχει και προσφορα,κοινως γιατι να φερουν τσαμπα το NX αν δεν το ζηταει/θελει ο κοσμος,οπως εν μερη και το U Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις