Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο.

 

Ποιό πράγμα είναι εξαιρετικά δύσκολο; Για την ιστορία, το Κ1 της Nvidia που είναι δυο-γενιές-πίσω SoC είχε output 4K.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο.

Τι ενοεις δυσκολο? Ειναι η max αναλυση που μπορει να βγαλει η συσκευη στην τηλεοραση

Και να το θεσω σωστα οι δυνατοτητες που εχει και tegra x1 να ειναι ,ειναι output 4k για media,φημες σε διαφορα sites κουβεντιαζουν ισως το δουμε σε κανα update του λογισμικου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ως media output θεωρούμε τα βίντεο τότε ναι μπορεί. Αλλά για παράδειγμα το Zelda σύμφωνα με αυτό βγαίνει στα 900p

 

https://www.engadget.com/2017/01/18/zelda-breath-wild-switch-wii-u-differences/

 

Μην παρεξηγηθώ. Δεν πιστεύω ότι τα γραφικά κάνουν την διαφορά αλλά όταν το ps4 τρέχει 1080/30 τότε μου μοιάζει δύσκολο το switch να τα πιάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και το ps4 τρεχει παιχνιδια σε 1080P 60 frames.  και το switch...πχ το deluxe mario kart στο switch   τρεχει 1080p 60 frames..

αναλογα τις απαιτησεις του καθε παιχνιδιου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι. Αν και δεν είναι αυτό το θέμα. Προς στιγμήν θεωρώ ότι μετά το φιάσκο του PS4 Pro η nintendo ακολούθησε μια πιο σωστή λύση ως προς τις δυνατότητες.

Απορία μου. Αφού φοράει tegra  δεν θα μπορεί να γίνει ροοτ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι ερωτοαπαντήσεις από το τελευταίο συνέδριο των μετόχων ανέβηκε και μπορείτε να το βρείτε εδώ.

 

Κάποια ενδιαφέροντα σημεία, σχετικά με τις δυνατότητες του Switch:

Genyo Takeda (Director, Technology Fellow): If I can sum up my impression in one short phrase, I would use “high performance but low power consumption”

 

O Miyamoto επιβεβαιώνει την συνένωση των ομάδων ανάπτυξης software φορητού/οικιακού κάτι που αυτόματα σημαίνει πως το Switch θα καταλήξει το σύστημα με την μεγαλύτερη ποσότητα 1st party παιχνιδιών. Μετά από αυτήν την δήλωση για μένα τουλάχιστον μια αμφιβολία ξεπεράστηκε. Το Switch έχει πολύ μέλλον μπροστά του:

Miyamoto: Regarding our software development environment, we have taken the software development teams for home console systems and for handheld systems, which used to be two different departments, and integrated them into one, and this has been very beneficial as they are now developing software as a team in the same environment

 

Σχετικά με τα development tools:

Takahashi: For our previous game platforms, creating our own development tools was a high priority for us. However, since the start of Nintendo Switch development we have been aiming to realize an environment in which a variety of different third-party developers are able to easily develop compatible software, such as by making it compatible with Unreal and Unity as well as our own development tools

 

Σχετικά με την δήλωση περί επόμενου φορητού τελικά όντως πρόκειται για λάθος στην απόδοση:

Takahashi: We have been developing new software titles for Nintendo 3DS, so please look forward to them. As for your question about a next-generation portable game system, because Nintendo never stops thinking about and researching potential future video game systems, it is not a question of whether it may make sense to release some specific product in the future. We are always engaged in researching and considering our next video game system.

 

Ένα κομμάτι σχετικά με το μέλλον της Ν από τον Kimishima:

We have to bring in the next generation to ensure the continuity of the company into the future, so it is important to create an organizational structure where young people can take on more responsibility and flourish.

 
 

Ε ναι, δεν είναι ότι έκανε και τίποτα σημαντικό.

 

Εντάξει ήμουν υπερβολικός, παρόλα αυτά είναι προφανές ότι ο Miyamoto και η παρέα του έπρεπε να κάνουν στην άκρη για να δώσουν την ευκαιρία σε νεώτερους. Ο ίδιος αναφέρει πως οι Sakamoto,  Tezuka δεν είχαν την ευκαιρία να αναλάβουν καθήκοντα σχεδιασμού και ανάπτυξης νέων συστημάτων. Ακόμα περισσότερο όταν επέλεξαν τους Koizumi, Takahashi σκεφτόντουσαν ότι ίσως έπρεπε να επιλέξουν ακόμα νεώτερους σε ηλικία. Αν λοιπόν η παρέα του Miyamoto έκανε στην άκρη, αντί να ράβουν και να δένουν σε όλα τα επίπεδα, δίνοντας την ευκαιρία σε άλλα ταλέντα τα πράγματα θα κυλούσαν καλύτερα. Ο Miyamoto θα μπορούσε να είχε παραμείνει στο Διοικητικό Συμβούλιο και παράλληλα να είναι σύμβουλος όπως ακριβώς είναι σήμερα δηλαδή.

 

 

 

EDIT: Για όποιον θέλει να ρίξει μια ματιά:

Meet the minds behind Nintendo Switch's HD Rumble tech
 

 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"I think we may see that people who have bought a Nintendo home console in the past traditionally, they may treat Switch like a home console and buy it and use it for a long period of time," Takahashi said

 

 

συμφωνώ. Αν θέλεις κάποιος αναβαθμίσεις παίρνει η έχει ένα pc και κάνει και την hardware τρέλα όπως το κάνουμε οι περισσότεροι ήδη :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν εφαρμόζουν τα joy cons υπάρχει καποια "επαφη" μετάδοσης δεδομένων μεταξύ αυτών και του tablet? Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσε να κουμπωσει, οχι διαφορετικά joy cons, αλλα κάποιο είδος βάσης που να είχε δίαυλο επικοινωνίας δυνατό ώστε ν αυξηθεί η επεξεργαστικη του ισχύς.

Lol?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέντευξη Kimishima από το Times:

19 Things Nintendo's President Told Us About Switch and More

 

Κάποια σημεία:

 

That said, Switch is not backward compatible with games designed for other systems, and is not currently compatible with controllers designed for other systems. Support for certain controllers may be considered for a future update. In some cases, games from past systems may be re-released for the Nintendo Switch system as either enhanced or original versions.

 

And in terms of the Internet browser, since all of our efforts have gone toward making Switch an amazing dedicated video game platform, it will not support it, at least at launch.

 

We are not creating a successor to the 3DS right now. We are, however, still thinking of portable systems. We are thinking of ways that we will be able to continue bringing portable gaming systems out, so yes, we are thinking of different ways to continue the portable gaming business.

 

We want Switch to sell for a long time, of course, and we hope it has really long legs. 

We hope to see strong sales momentum like we saw in 2008 and 2009 [for the Wii]. Based on this experience, we have already started to think about how we should plan our production of Switch for 2017.
*Τώρα πως οι ειδήμονες και γνώστες Ιαπωνικών το μετέφρασαν ως ο Kimishima στοχεύει σε νούμερα Wii για το Switch όταν αναφέρεται αποκλειστικά για την περίοδο κυκλοφορίας είναι άλλο θέμα.

 

 

Μετά από τις τελευταίες πληροφορίες σχετικά με το Switch είμαι πλέον ιδιαίτερα αισιόδοξος για την πορεία του. Το σύστημα θα απευθύνεται στους πάντες και δεν θα περιοριστεί στην τεράστιο οικοσύστημα των smartdevice. Το QoL θα προσεγγίσει το κοινό που έχει άλλες "ανάγκες" στο οικοσύστημα της Ν. Τα mobile apps θα αυξήσουν την δημοτικότητα και κατά επέκταση την δυναμική πωλήσεων των χαρακτήρων της Ν. Επίσης το ίδιο θα πράξουν τα θεματικά πάρκα, η παραχώρηση δικαιωμάτων σε τρίτες εταιρίες (κουκλάκια, στυλοί, κτλ βασισμένα σε εμπορικά σήματα της Ν) και οι ταινίες/σειρές που θα ακολουθήσουν θα παγιώσουν την θέση της εταιρίας για τα χρόνια που θα ακολουθήσουν. Το πλάνο δεκαετίας που είχε αναφέρει ο Iwata ξετυλίγεται σιγά σιγά και γίνεται πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...