Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Arms producer on the game’s origins, more news about content to come, controls, more

 

Ενδιαφέρουσα συνέντευξη, είναι δύο σελίδες για όποιον ρίξει μια ματιά. Παραθέτω δύο σημεία προς παρακίνηση:

 

 

"My idea was to have the game’s tactics revolve less around whether your attack would hit or not, and more around the timing and delay between your attacks connecting."

"Since there will probably be some people who aren’t good at the physical controls, we made it possible to play using the buttons as well. They can use the buttons on the Joy-Con, or the Pro Controller. It is also possible to play using just one Joy-Con, so you can share the fun and play with others."

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες είναι υπέρ μου, έτσι;

Βγήκαμε off topic. Για να κλείσουμε εδώ, ας αναφέρουμε ότι το xbox 360, έσπασε 4 μήνες μετά την κυκλοφορία του του. Ελπίζω να καταλαβαίνεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Βγήκαμε off topic. Για να κλείσουμε εδώ, ας αναφέρουμε ότι το xbox 360, έσπασε 4 μήνες μετά την κυκλοφορία του του. Ελπίζω να καταλαβαίνεις...

 

 

Άρα λοιπόν, στο X360 που είχε σπάσει σχεδόν αμέσως, στο τέλος της γενιάς για κάθε μία κονσόλα είχαν πουληθεί 11 games. Κατά την άποψή σου δηλαδή όταν τα Χ1/PS4 φτάσουν στο τέλος της γενιάς θα έχουν πουληθεί πχ 15 games για κάθε κονσόλα (εάν βεβαίως δεν σπάσουν οι τωρινές κονσόλες). Δεκτόν, δεν μπορώ να το απορρίψω σαν επιχείρημα, δεν είμαι μέντιουμ.

 

Το κλείνω κι εγώ εδώ και θα τα ξαναπούμε σε 2-3 χρόνια που θα έχει «κλείσει» αυτή η γενιά. Θα δούμε τότε ποιός θα έχει πέσει μέσα και ποιός όχι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Arms producer on the game’s origins, more news about content to come, controls, more

 

Ενδιαφέρουσα συνέντευξη, είναι δύο σελίδες για όποιον ρίξει μια ματιά. Παραθέτω δύο σημεία προς παρακίνηση:

 

 

"My idea was to have the game’s tactics revolve less around whether your attack would hit or not, and more around the timing and delay between your attacks connecting."

 

"Since there will probably be some people who aren’t good at the physical controls, we made it possible to play using the buttons as well. They can use the buttons on the Joy-Con, or the Pro Controller. It is also possible to play using just one Joy-Con, so you can share the fun and play with others."

Ενδιαφέρον το ότι θα παίζει διπλό με δύο joycons. Σκεφτόμουν να το προσπεράσω γιατί τα 90€ για δεύτερο set μου κάθονταν κάπως βαριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα το μόνο που με προβληματίζει είναι ο θόρυβος από την ενεργή ψύξη (κοινώς ανεμιστηράκι) και φυσικά τα προβλήματα που ακολουθούν τη ψύξη αυτή (σκόνες και χνούδια στο ανεμιστήρι, χάλασμα ρουλεμάν κλπ).

 

Τώρα θα μου πείτε "στα λάπτοπς δεν έχεις πρόβλημα ρε πάνθηρα?".

 

Οπότε απαντώ ότι εξαρτάται από την ταχύτητα που θα περιστρέφεται το ανεμιστήρι. Όσο πιό γρήγορα, τόσο επιταχύνεται ο χρόνος εμφάνισης των προβλημάτων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Arms producer on the game’s origins, more news about content to come, controls, more

 

Ενδιαφέρουσα συνέντευξη, είναι δύο σελίδες για όποιον ρίξει μια ματιά. Παραθέτω δύο σημεία προς παρακίνηση:

 

 

"My idea was to have the game’s tactics revolve less around whether your attack would hit or not, and more around the timing and delay between your attacks connecting."

 

"Since there will probably be some people who aren’t good at the physical controls, we made it possible to play using the buttons as well. They can use the buttons on the Joy-Con, or the Pro Controller. It is also possible to play using just one Joy-Con, so you can share the fun and play with others."

 

To arms δείχνει να έχει πολύ ψωμί σαν game! Motion controls all the way γι αυτό το παιχνίδι. 

Πολύ καλό είναι που θα μπορείς να το παίξεις κ με 2 joy-cons.

Σίγουρη αγορά απο εμένα το game!

 

Βασικά δεν μπήκα καν στο κόπο για εδώ. Το πήρα από amazon.fr και ξεμπέρδεψα. 

 

Πως ρε μάστορα; Εμένα μου βγάζει οτι δεν στέλνει στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To arms δείχνει να έχει πολύ ψωμί σαν game! Motion controls all the way γι αυτό το παιχνίδι. 

Πολύ καλό είναι που θα μπορείς να το παίξεις κ με 2 joy-cons.

Σίγουρη αγορά απο εμένα το game!

 

 

Πως ρε μάστορα; Εμένα μου βγάζει οτι δεν στέλνει στην Ελλάδα.

Μια χαρα το πήρε με 15 ευρω μεταφορικά. Το θέμα μου είναι ότι όταν το πήρα είχε 308 και τωρα 299 αλλά μέχρι να με χρεώσει έχουμε καιρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα το μόνο που με προβληματίζει είναι ο θόρυβος από την ενεργή ψύξη (κοινώς ανεμιστηράκι) και φυσικά τα προβλήματα που ακολουθούν τη ψύξη αυτή (σκόνες και χνούδια στο ανεμιστήρι, χάλασμα ρουλεμάν κλπ).

 

Τώρα θα μου πείτε "στα λάπτοπς δεν έχεις πρόβλημα ρε πάνθηρα?".

 

Οπότε απαντώ ότι εξαρτάται από την ταχύτητα που θα περιστρέφεται το ανεμιστήρι. Όσο πιό γρήγορα, τόσο επιταχύνεται ο χρόνος εμφάνισης των προβλημάτων.

Είναι confirmed ότι έχει active fan μέσα το handheld? Πριν την παρουσίαση ακούγαμε για fan στο dock και το πήρα ως δεδομένο και δεν το ξαναέψαξα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη μια συνέντευξη από το forbes αυτήν την φορά που εστιάζει στα νέα πρόσωπα στην Ν και συγκεκριμένα στον Takahashi 

Shinya Takahashi Is the 'Conductor' Taking Nintendo into the Future

 

Υπάρχουν και δηλώσεις από τον Miyamoto και με την ευκαιρία θα επισημάνω δύο σημεία:
 

 "After choosing the members to be onstage, we started to think, 'Wow, maybe we should've chosen a younger bunch of people!,'" he laughs.

 
 "People like Mr. Tezuka [the 56 year old co-creator/designer of the Mario and Zelda games] or Mr. Sakamoto [co-creator of the Metroid series, Kid Icarus and more] should really be the ones coming out, but we kind of just skipped their generation."
 

Η παραμονή τόσο καιρό κάποιων όπως του Miyamoto σε υψηλές θέσεις ήταν ξεκάθαρα λάθος και ευτυχώς ανέλαβαν άλλοι την πορεία της εταιρίας στο κομμάτι των κονσολών. Ευτυχώς επίσης που παραμέρισαν τους Sakamoto και Tezuka γιατί δεν έχουν την κατάλληλη ηλικία. Ελπίζω οι Koizumi, Takahashi να μην επαναλάβουν το ίδιο λάθος μελλοντικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι confirmed ότι έχει active fan μέσα το handheld? Πριν την παρουσίαση ακούγαμε για fan στο dock και το πήρα ως δεδομένο και δεν το ξαναέψαξα

Ναι. Το dock δεν έχει ανεμιστήρα. Φένονται και οι αεραγωγοί επάνω στο Switch.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...