Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βγαίνει ο kimishima και λέει δημόσια ότι υπάρχουν παιχνίδια για το U που δεν έχουν ανακοινωθεί. Και μετά βγαίνει ο smd64 και λέει ότι εγκυρη πηγη τον ενημέρωσε ότι υπάρχει ένα παιχνίδι για το U που δεν έχει ανακοινωθεί. Πιο έγκυρη από τον kimishima; :)

Δημοσ.

Βγαίνει ο kimishima και λέει δημόσια ότι υπάρχουν παιχνίδια για το U που δεν έχουν ανακοινωθεί. Και μετά βγαίνει ο smd64 και λέει ότι εγκυρη πηγη τον ενημέρωσε ότι υπάρχει ένα παιχνίδι για το U που δεν έχει ανακοινωθεί. Πιο έγκυρη από τον kimishima; :)

 

Λέει ότι υπάρχει μόνο ένα μη ανακοινωθέν παιχνίδι για το U (ο ζυγός είναι μεταξύ Pikmin 4 και Paper Mario U) και τίποτε άλλο. Δεν έχουμε λόγο να μην το πιστέψουμε δεδομένου ότι το ΝΧ κυκλοφορεί φέτος και συνεπώς η δουλειά στο U πάει να τελειώσει. Εχουμε σαφής εικόνα των παιχνιδιών που πρόκειται να δούμε για το U φέτος και πιθανότατα θα είναι και τα τελευταία. Δεν είναι και μικρά project αν το καλοσκεφτεί κάποιος. Από την άλλη το 3DS είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα γιατί εκτός των γνωστών παιχνιδιών θα δούμε και αρκετά που δεν ανακοινώθηκαν ακόμα.

 

Το γενικότερο ενδιαφέρον όμως πρόκειται για το NX που πλέον ισχυροποιείται η πιθανότητα να κυκλοφορήσει φέτος και μάλιστα με αρκετά μεγάλα παιχνίδια μέσα στο launch window. Οσο για το Zelda δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι πρόκειται για το Zelda U ακριβώς στην ίδια φάση που ήταν και το Twilight Princess μεταξύ Gamecube/Wii. Θα ήταν χαζό να μην το κάνανε στο κάτω κάτω. Να βγάλουν δηλαδή ισως το πιο αναμενόμενο παιχνίδι της χρονιάς ταυτόχρονα με την πιο αναμενόμενη συσκευή/πλατφόρμα της χρονιάς αλλά να μην υπάρχει το ένα στο άλλο. Χμμμ... όχι και πολύ καλή ιδέα.

 

Εξυπνη κίνηση επίσης το launch window που ουσιαστικά θέλει να πει ότι οι κάτοχοι U θα το έχουν το παιχνίδι για κάποιους μήνες exclusive και έπειτα θα υπάρξει και στο ΝΧ. Win-win κατάσταση.  

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Ok, το είχα υποθέσει παλιότερα ότι το ΝΧ θα έχει κάποιους τίτλους shared με το Wii U, μεταξύ των οποίων και το Zelda (πιστεύω ότι και το Xenoblade Chronicles X θα είναι στο launch window του NX). Χαίρομαι που επιβεβαιώνομαι. :P

 

Το cross-platform στο Zelda το έχουμε ξαναδεί με το Twilight Princess και δούλεψε καλά. Αυτή τη φορά είμαι αρκετά απαισιόδοξος ότι θα δουλέψει:

 

1 - Ως τώρα έχουμε υποθέσει ότι το NX δεν θα είναι PPC-alike, αλλά θα είναι x86/x64. Θέλουν να μας πούνε ότι έχουν κάνει παράλληλο developing στον πιο major Nintendo τίτλο σε δύο διαφορετικές πλατφόρμες; Σε έναν τίτλο που θέλει 5 χρόνια για να βγει αξιόλογος; Δύο τινά: Είτε η Ν τα έσκασε χοντρά για το developing σε δύο αρχιτεκτονικές, είτε το NX θα είναι PPC. Ελπίζω να μην ισχύει το δεύτερο.

 

2 - Το Zelda U προκειμένου να είναι cross-platform με το ΝΧ είτε δεν θα κάνει σοβαρή χρήση του Gamepad (και άρα δεν θα υπάρχει λόγος να το αγοράσει κανείς στο Wii U αντί για το ΝΧ (άρα θα πάει ά-π-α-τ-ο στο Wii U σε πωλήσεις), είτε θα κάνει σοβαρή χρήση του Gamepad και άρα θα πρέπει και το ΝΧ να έχει παρόμοιο Gamepad. Ελπίζω και πάλι να μην ισχύει το δεύτερο.

Δημοσ.

Δεδομένου ότι το pikmin 4 εχει ολοκληρωθει εδω και καιρο συμφωνα με το miyamoto και δεν εχουν πει κατι αλλο ακομη, εγω θεωρω οτι δε θα βγει στο U. Λογικά πάει για launch title στο ΝΧ. Το paper mario το θεωρω πιο πιθανο να βγει στο U, αν ισχυει η φημη, αλλά αν ειναι να κυκλοφορησει φετος το ΝΧ, δε βλέπω το λόγο να χαραμίσουν το παιχνίδι στο U. Βλέπω πιο πιθανό να είναι και αυτό launch title για ΝΧ αλλά να κυκλοφορήσει και στο U για δείξουν ότι συνεχιζουν την υποστηριξη στην κονσολα.

Αν ισχυουν οντως οι προσφατες φημες και το ΝΧ εχει launch window τιτλους zelda, pikmin, paper mario, smash και κάποιο Final Fantasy είναι καλή αρχη.

Δημοσ.

Ok, το είχα υποθέσει παλιότερα ότι το ΝΧ θα έχει κάποιους τίτλους shared με το Wii U, μεταξύ των οποίων και το Zelda (πιστεύω ότι και το Xenoblade Chronicles X θα είναι στο launch window του NX). Χαίρομαι που επιβεβαιώνομαι. :P

 

Το cross-platform στο Zelda το έχουμε ξαναδεί με το Twilight Princess και δούλεψε καλά. Αυτή τη φορά είμαι αρκετά απαισιόδοξος ότι θα δουλέψει:

 

1 - Ως τώρα έχουμε υποθέσει ότι το NX δεν θα είναι PPC-alike, αλλά θα είναι x86/x64. Θέλουν να μας πούνε ότι έχουν κάνει παράλληλο developing στον πιο major Nintendo τίτλο σε δύο διαφορετικές πλατφόρμες; Σε έναν τίτλο που θέλει 5 χρόνια για να βγει αξιόλογος; Δύο τινά: Είτε η Ν τα έσκασε χοντρά για το developing σε δύο αρχιτεκτονικές, είτε το NX θα είναι PPC. Ελπίζω να μην ισχύει το δεύτερο.

 

2 - Το Zelda U προκειμένου να είναι cross-platform με το ΝΧ είτε δεν θα κάνει σοβαρή χρήση του Gamepad (και άρα δεν θα υπάρχει λόγος να το αγοράσει κανείς στο Wii U αντί για το ΝΧ (άρα θα πάει ά-π-α-τ-ο στο Wii U σε πωλήσεις), είτε θα κάνει σοβαρή χρήση του Gamepad και άρα θα πρέπει και το ΝΧ να έχει παρόμοιο Gamepad. Ελπίζω και πάλι να μην ισχύει το δεύτερο.

Για το 2, το zelda θα το πάρουν όλοι οι κάτοχοι του wii u οι οποίοι δεν θα θέλουν να αγοράσουν άμεσα τη νέα κονσόλα! Άρα εμπορικά μάλλον θα πετύχει και στο u.

Δημοσ.

Ok, το είχα υποθέσει παλιότερα ότι το ΝΧ θα έχει κάποιους τίτλους shared με το Wii U, μεταξύ των οποίων και το Zelda (πιστεύω ότι και το Xenoblade Chronicles X θα είναι στο launch window του NX). Χαίρομαι που επιβεβαιώνομαι. :P

 

Το cross-platform στο Zelda το έχουμε ξαναδεί με το Twilight Princess και δούλεψε καλά. Αυτή τη φορά είμαι αρκετά απαισιόδοξος ότι θα δουλέψει:

 

1 - Ως τώρα έχουμε υποθέσει ότι το NX δεν θα είναι PPC-alike, αλλά θα είναι x86/x64. Θέλουν να μας πούνε ότι έχουν κάνει παράλληλο developing στον πιο major Nintendo τίτλο σε δύο διαφορετικές πλατφόρμες; Σε έναν τίτλο που θέλει 5 χρόνια για να βγει αξιόλογος; Δύο τινά: Είτε η Ν τα έσκασε χοντρά για το developing σε δύο αρχιτεκτονικές, είτε το NX θα είναι PPC. Ελπίζω να μην ισχύει το δεύτερο.

 

2 - Το Zelda U προκειμένου να είναι cross-platform με το ΝΧ είτε δεν θα κάνει σοβαρή χρήση του Gamepad (και άρα δεν θα υπάρχει λόγος να το αγοράσει κανείς στο Wii U αντί για το ΝΧ (άρα θα πάει ά-π-α-τ-ο στο Wii U σε πωλήσεις), είτε θα κάνει σοβαρή χρήση του Gamepad και άρα θα πρέπει και το ΝΧ να έχει παρόμοιο Gamepad. Ελπίζω και πάλι να μην ισχύει το δεύτερο.

 

Δεδομένου του μεγέθους και της υποστήριξης ορισμένων project θα ήταν αυτοκτονία να μην υπάρχει παράλληλη έκδοση για το NX. Ποντάρω σε Zelda, Smash Bros, Poken Tournament, Splatoon σαν μεταφερόμενα παιχνίδια και αργότερα παιχνίδια τύπου Mario Maker.

 

2. Οτι και να είναι δεν παίζει να είναι άλλο Zelda εκτός και αν και εκεί μας κάνουν καμιά έκπληξη και δούμε κάνα Hyrule Warriors 2 σαν κυκλοφορία μέσα σε αυτό το παράθυρο. Δεν το έχω πάνω από αυτούς να κάνουν κάτι τέτοιο. Τώρα η ομάδα της Ν δεν είναι τόσο μεγάλη για παράλληλη ανάπτυξη του παιχνιδιού από PPC σε X86/X64 αρχιτεκτονική οπότε το σενάριο κάποιου άλλου Zelda είναι και αυτό αρκετά πιθανό. 

Δημοσ.

Και να είναι κανένα CrossPlatform Metroid το παιχνίδι που δεν έχει ανακοινωθεί...!!!

Αρκετα απιθανο αυτο αφου μετα την αποκαλυψη του MP:FF στην περσινη Ε3, ειχαν πει οτι δεν υπηρχε μετροιντ στα σκαρια για το U και οτι αν ξεκινουσαν τωρα θα χρειαζονταν γυρω στα 3 χρονια να το ετοιμασουν.

Δημοσ.

Υπομονή και πιστευω θα δούμε canon metroid sto NX. Θα βλέπαμε και στο U αν τα είχε πάει καλύτερα σε πωλήσεις η κονσόλα και δεν αναγκαζονταν να τη "στείλουν" με συνοπτικες διαδικασιες.

Δημοσ.

Έχει υπερεκτιμηθεί το instruction set της CPU θα έλεγα... το 90% του κώδικα στα σύγχρονα παιχνίδια είναι σε high-level γλώσσες (C/C++) και ο compiler το μεταφράζει στην εκάστοτε αρχιτεκτονική. Ένα 10% είναι σε assembly για performance boost σε συγκεκριμένες μαθηματικές ρουτίνες. Τώρα αν η Nintendo γράφει όλο το παιχνίδι σε assembly, πάω πάσο.

 

Σε x86-64 πήγαν γιατί πλέον είναι αρκετά efficient και υπάρχει οικονομία κλίμακας. Η PowerPC είναι dead-end τεχνολογία. Στο μέλλον δεν αποκλείεται να πάνε σε ARM64 (λόγω mobile υπάρχει κι εκεί οικονομία κλίμακας και καλύτερο efficiency, σε σημείο κάποιοι high-end ARM να κοντράρουν low-end x86).

 

Πλέον τα χοντρά προβλήματα στο porting εντοπίζονται αλλού, π.χ. στον κώδικα διαχείρισης μνήμης (βλ. consoles/unified RAM vs PC/discrete RAM).

 

Το gamepad δεν είναι τόσο πρόβλημα, ειδικά αν υπάρχει BC. Υπάρχουν παιχνίδια όπως το Deus Ex που κάνουν καλή χρήση του Gamepad. Χάνει κάπου το παιχνίδι σε PC/PS3/360 όπου δεν υπάρχει gamepad; Όχι. Προσαρμόζουν το UI αναλόγως.

 

ΥΓ: Το Wii U δεν πάτωσε λόγω PPC. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι βάσει specs είναι πιο κοντά στα PS3/360 (PPC), παρά στα PS4/XB1 (x86-64). Δεν τους εμπόδιζε κανείς να κάνουν port τα multiplatform των last-gen consoles, αλλά στην πράξη είδαμε ότι αυτά τα λίγα που βγήκαν έτρεχαν λίγο χειρότερα συνήθως.

Δημοσ.

Αν μου/μας εδωσε ενα μαθημα το Wii U ειναι να μην μας πιανει ο ενθουσιασμος ευκολα αλλα  υπομονη για το τελικο αποτελεσμα.Στην φορητη κονσολα της Nintendo ναι να υπαρχει ενθουσιασμος και εν μερη και day one αγορα γιατι η υποστηριξη ειναι μεγαλη.Στις home κονσολες παλι τα πραγματα ειναι πολυ αβεβαια και το μαθαμε με τον δυσκολο τροπο στο U.

 

Δεν ειναι αλλωστε καθολου τυχαιη η επιλογη κυκλοφοριας remastered Zelda απο τα τσακαλια του marketing στην Nintendo για να υπαρχει περιθωριο μεχρι να βγει το Zelda U οπου τελικα βγει. Προσωπικα κραταω απο το U τα καλα παιχνιδια(κυριως Bayonetta και Splatoon απο πλευρας Ip κιολας αλλα και εκτελεσης)και την απογοητευση των 2 πρωτων χρονων για οσους στηριξαν την εταιρια και τους εδωσε στην ουσια middle finger βγαζοντας σαν δυνατα χαρτια τα Monster hunter και κυριως το Super Mario 3d world.

 

Θα προτιμουσα πχ να βγαζανε Metroid Prime Trilogy Hd remastered με υποστηριξη απο gamepad/pro controller παρα παλι αλλο ενα Zelda. 

 

Οσο για την Sony που καποιοι ειχαν πει οτι μας εχει ταραξει στα remastered,το θεμα ειναι οτι οπως και να εχει εχει μια σοβαρη και τεραστια βιβλιοθηκη σαν συνολο στα 2 χρονια κυκλοφοριας του ps4 με αρκετα exclusives απο οτι φενεται να ξεκινανε να βγαινουν το 2016.

 

Κοινως αυτο που θελω να πω ειναι οτι η Nintendo(παντα στις home κονσολες)θα πρεπει να ριξει μεγαλη δουλεια κυριως γιατι απεκτησε κακο ονομα(καλως ή κακως)με το U.

 

Τελος κατι τετοια βλεπω και ωρες ωρες δεν καταλαβαινω καθολου την Nintendo 

 

http://www.ign.com/articles/2016/02/19/nisekois-chitoge-comes-to-super-mario-maker-in-japan

Δημοσ.

(άρα θα πάει ά-π-α-τ-ο στο Wii U σε πωλήσεις),

Αυτό προϋποθέτει βέβαια πως όσοι έχουν Wii U θα αγοράσουν το NX ώστε να παίξουν και το Zelda εκεί.

  • Moderators
Δημοσ.

Για το 2, το zelda θα το πάρουν όλοι οι κάτοχοι του wii u οι οποίοι δεν θα θέλουν να αγοράσουν άμεσα τη νέα κονσόλα! Άρα εμπορικά μάλλον θα πετύχει και στο u.

 

Αυτό προϋποθέτει βέβαια πως όσοι έχουν Wii U θα αγοράσουν το NX ώστε να παίξουν και το Zelda εκεί.

 

Εντάξει ας μην κοροϊδευόμαστε, η πλειοψηφία των κάτοχων Wii U είμαστε η core base της Ν. Οι πιο πολλοί κάτοχοι Wii U -λογικά- θα αποκτήσουν και ΝΧ. Επομένως, δε νομίζω ότι το Zelda U θα πουλήσει καλά στο Wii U, αν είναι cross-platform (που θα είναι).

 

 

 

Τώρα η ομάδα της Ν δεν είναι τόσο μεγάλη για παράλληλη ανάπτυξη του παιχνιδιού από PPC σε X86/X64 αρχιτεκτονική οπότε το σενάριο κάποιου άλλου Zelda είναι και αυτό αρκετά πιθανό. 

 

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να βγει Zelda U στο Wii U μέσα στο 2016 και να βγει και ένα διαφορετικό Zelda NX στο ΝΧ μέσα στο 2016. Εκτός του ότι είναι εξωφρενικό μαρκετίστικα, δεν βγαίνουν και τα μαθηματικά στα developing times, όταν κάθε major Zelda τίτλος θέλει μια πενταετία στο νερό.

 

 

 

Υπομονή και πιστευω θα δούμε canon metroid sto NX. Θα βλέπαμε και στο U αν τα είχε πάει καλύτερα σε πωλήσεις η κονσόλα και δεν αναγκαζονταν να τη "στείλουν" με συνοπτικες διαδικασιες.

 

Προσωπικά, θεωρώ δεδομένο ότι μέσα στο launch window του ΝΧ θα υπάρχει και ένα major Metroid.

 

 

Έχει υπερεκτιμηθεί το instruction set της CPU θα έλεγα... το 90% του κώδικα στα σύγχρονα παιχνίδια είναι σε high-level γλώσσες (C/C++) και ο compiler το μεταφράζει στην εκάστοτε αρχιτεκτονική. Ένα 10% είναι σε assembly για performance boost σε συγκεκριμένες μαθηματικές ρουτίνες. Τώρα αν η Nintendo γράφει όλο το παιχνίδι σε assembly, πάω πάσο.

 

Ακόμα κι έτσι να είναι, μιλάμε για μια εταιρεία που έχει ψύχωση με το quality control και επίσης μιλάμε για τον μεγαλύτερο τίτλο της. Δεν προλαβαίνουν να γίνουν όσα χρειάζονται για ταυτόχρονο launch σε διαφορετικές πλατφόρμες. Ειλικρινά, εύχομαι να είμαι λάθος.

 

 

 

Το gamepad δεν είναι τόσο πρόβλημα, ειδικά αν υπάρχει BC.

 

Το gamepad είναι πρόβλημα, γιατί ανεβάζει το κόστος της κονσόλας. Αυτός είναι ο ένας λόγος που πάτωσε το Wii U. Ο άλλος λόγος είναι:

 

 

ΥΓ: Το Wii U δεν πάτωσε λόγω PPC.

 

το Wii U πάτωσε και λόγω PPC, κατά την άποψή μου. Έχοντας PPC έχασε μέρος των 3rd-parties. Αφήνω ένα ενδεχόμενο να πέφτω έξω σε αυτό, θα το δούμε στην περίπτωση που το ΝΧ έχει PPC και specs κοντά στο PS4. Εσύ πιστεύεις ότι σε αυτή την περίπτωση θα έχει 3rd-party support, εγώ λέω αποκλείεται. Θα δείξει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...