Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τι εννοει ο ποιητης; διοτι την καταληξη προσπαθω να τν καταλαβω... 

Εννοεί ότι επειδή ήταν ρίσκο το ds με τις 2 οθόνες, όταν το παρουσίασαν είχαν και ένα backup plan για direct successor του advance σε περίπτωση που το ds πατώσει. Αλλά τελικά το ds έγινε η πιο επιτυχημένη (από άποψη πωλήσεων τουλάχιστον) φορητή κονσόλα ever, οπότε το backup gba plan πήγε εις τον κάλαθο των αχρήστων.

 

Πολύ κακή κίνηση η δήλωση για 3ds 2 πάντως. Θα επιφέρει σύγχυση. Το θέμα ήταν επιτέλους να ενοποιήσουμε τις 2 πλατφόρμες, όχι να βγάλουμε 2 φορητές, έλεος.

Επεξ/σία από Nick77
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Cover στο Edge

IMG_2405.jpg

Αυτό που λέει πάντως το εξώφυλλο είναι κάπως τρολλιά διότι η Nintendo επανειλλημένα έχει δείξει ότι τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά ειδικά την τελευταία δεκαετία. Από GBA, DS ,3DS, WII και Wii U μόνο το τελευταίο βρέθηκε ανάξιο των περιστάσεων σε θέμα πωλήσεων. Όλα τα υπόλοιπα τα πήγαν και τα πάνε πάααααρα πολύ καλά. Αν είναι δυνατόν για ένα Wii U να το πέτανε μπήχτη συνέχεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει σκασει τοσα σε παγκοσμιο marketing που θα ειχε υλοποιησει true next gen οχι π@παρια για mobiles δεν πα να το γλειφουνε ολα τα "lifestyle" mags δεν ειναι το future .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μια πρώτη ματιά για κάποιους ίσως να μην θεωρείται εξαιρετικά επιτυχημένο και το 3ds, αλλά αν προσέξει κανείς ότι τα νούμερα των πωλήσεων έχουν πέσει αισθητά στην τελευταία γενιά, τόσο στις οικιακές όσο και στις φορητές κονσόλες, θα δει ότι είναι κι αυτό εξαιρετικά επιτυχημένο τηρουμένων των αναλογιών.

 

Εστιάζοντας στις κονσόλες της Nintendo μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι όσες έκαναν "κοιλιά", δηλαδή Nintendo 64, Gamecube και Wii U, πέρα από κάποια υστέρηση στο hardware (το N64 περιόριζε πολύ σημαντικά τους developers με τη μικρή χωρητικότητα των cartridges σε αντίθεση με τα cd ενώ και το κόστος κατασκευής των κασετών ήταν συγκριτικά μεταλύτερο, το Gamecube είχε χωρητικότητα 1.35 GB ανά δισκάκι ενώ οι άλλοι 4.7 GB ανά DVD, το Wii U βγήκε με hardware PS3 στην γενιά του PS4), είχαν ως κοινό χαρακτηριστικό την κυκλοφορία λίγων σχετικά τίτλων. Το N64 είχε λίγους πραγματικά αξιόλογους τίτλους αλλά και γενικότερα λίγους τίτλους συνολικά, το GC έχασε την υποστήριξη των τρίτων από ένα σημείο και μετά ενώ το Wii U παρά τους λίγους αλλά εκπληκτικούς ομολογουμένως 1st Party τίτλους, είχε μηδενική υποστήριξη τρίτων εταιριών λίγο μετά το ξεκίνημά του.

Αντίθετα DS, Wii, 3ds πέτυχαν πάρα πολλά και με την σημαντική βοήθεια των πολλών, αξιόλογων και για όλα τα γούστα τίτλων. Ακόμα για το 3ds βγαίνουν πολλοί αξιόλογοι τίτλοι.

 

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να υποστηρίζεις με περιεχόμενο την κονσόλα σου. Να βγάλεις ένα πολύ καλό hardware στην αγορά δεν λέει από μόνο του τίποτα. Αντίθετα ένα υποδεέστερο hardware μπορείς να το σώσεις με την κατάλληλη υποστήριξη και εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το GC που ήταν ισάξιο αν όχι ισχυρότερο με το PS2 (με το handicap της χωρητικότητας οπτικών μέσων που ανέφερα παραπάνω) και δεν κατάφερε να πάρει την πρωτιά και το Wii που ήταν υποδεέστερο του PS3 αλλά βγήκε πρώτο στην κούρσα. Δεν λέω ότι το Wii πούλησε όσα πούλησε αποκλειστικά λόγω τίτλων, απλά το φέρνω ως παράδειγμα για το ότι το hardware δεν είναι απόλυτος παράγοντας.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν είπα το αντίθετο. Αυτό που αμφισβήτησα είναι η επιτυχία αυτού, από τις παραπάνω "δηλώσεις/συνεντεύξεις".

Με την μειοψηφία να είναι ο μέχρι πρότινος χρήστης της Ν, όπου θα αγοράζουν "πάντα" ότι έχει το λογότυπό της (aka Apple).

 

Άτοπη σύγκριση εντελώς. Δεν έχει καμία σχέση το μέσο «πρόβατο» της Apple με το μέσο «πρόβατο» της Ν. Ο μέσος σκληροπυρηνικός Nintendo/Sony/MS fan ξέρει για ποιό αγοράζει την κονσόλα που αγοράζει. Ο μέσος σκληροπυρηνικός Apple fan έχει ένα κινητό του 1000άρικου για να βγάζει selfies και για να φαίνεται πιο όμορφο δίπλα στον latte capuccino με καστανή ζάχαρη.

 

 

Πιό πιθανό να δούμε Switch σε πιό portable-friendly μορφή, με μικρότερη οθόνη και ενσωματωμένα τα χειριστήρια.

 

Έχει ξαναπαίξει αυτό το σενάριο και δεν μπορώ να το εννοήσω για δύο λόγους. Πρώτον ένα πιο portable-friendly φορητό έτσι όπως το εννοείς δεν θα μπορεί να παίξει το σύνολο των games του Switch, στην περίπτωση που δεν έχει αποσπώμενα χειριστήρια, επομένως πάει περίπατο η πολιτική περί ενοποίησης της σταθερής και της φορητής πλατφόρμας. Δεύτερον, το Switch κοστίζει τώρα 300$ πες ότι σε κανά δυο χρόνια έχει πέσει στα 250$, αν βγάλουν ένα dedicated φορητό με ίδια specs πόσο θα το κοστολογήσουν ώστε να αξίζει η αγορά του έναντι του Switch; 150$; Το θεωρώ απίθανο να βγαίνει κάτι τέτοιο με βάση τα οικονομικά πλάνα που ακολουθούν. Θεωρώ ότι αν θελήσουν να βγάλουν μία οικονομικότερη/φορητότερη έκδοση , το πιθανότερο είναι να βγάλουν dockless έκδοση του Switch που να κοστίζει κανά πενηντάρικο λιγότερο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μια πρώτη ματιά για κάποιους ίσως να μην θεωρείται εξαιρετικά επιτυχημένο και το 3ds, αλλά αν προσέξει κανείς ότι τα νούμερα των πωλήσεων έχουν πέσει αισθητά στην τελευταία γενιά, τόσο στις οικιακές όσο και στις φορητές κονσόλες, θα δει ότι είναι κι αυτό εξαιρετικά επιτυχημένο τηρουμένων των αναλογιών.

 

Εστιάζοντας στις κονσόλες της Nintendo μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι όσες έκαναν "κοιλιά", δηλαδή Nintendo 64, Gamecube και Wii U, πέρα από κάποια υστέρηση στο hardware (το N64 περιόριζε πολύ σημαντικά τους developers με τη μικρή χωρητικότητα των cartridges σε αντίθεση με τα cd ενώ και το κόστος κατασκευής των κασετών ήταν συγκριτικά μεταλύτερο, το Gamecube είχε χωρητικότητα 1.35 GB ανά δισκάκι ενώ οι άλλοι 4.7 GB ανά DVD, το Wii U βγήκε με hardware PS3 στην γενιά του PS4), είχαν ως κοινό χαρακτηριστικό την κυκλοφορία λίγων σχετικά τίτλων. Το N64 είχε λίγους πραγματικά αξιόλογους τίτλους αλλά και γενικότερα λίγους τίτλους συνολικά, το GC έχασε την υποστήριξη των τρίτων από ένα σημείο και μετά ενώ το Wii U παρά τους λίγους αλλά εκπληκτικούς ομολογουμένως 1st Party τίτλους, είχε μηδενική υποστήριξη τρίτων εταιριών λίγο μετά το ξεκίνημά του.

 

Αντίθετα DS, Wii, 3ds πέτυχαν πάρα πολλά και με την σημαντική βοήθεια των πολλών, αξιόλογων και για όλα τα γούστα τίτλων. Ακόμα για το 3ds βγαίνουν πολλοί αξιόλογοι τίτλοι.

 

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να υποστηρίζεις με περιεχόμενο την κονσόλα σου. Να βγάλεις ένα πολύ καλό hardware στην αγορά δεν λέει από μόνο του τίποτα. Αντίθετα ένα υποδεέστερο hardware μπορείς να το σώσεις με την κατάλληλη υποστήριξη και εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το GC που ήταν ισάξιο αν όχι ισχυρότερο με το PS2 (με το handicap της χωρητικότητας οπτικών μέσων που ανέφερα παραπάνω) και δεν κατάφερε να πάρει την πρωτιά και το Wii που ήταν υποδεέστερο του PS3 αλλά βγήκε πρώτο στην κούρσα. Δεν λέω ότι το Wii πούλησε όσα πούλησε αποκλειστικά λόγω τίτλων, απλά το φέρνω ως παράδειγμα για το ότι το hardware δεν είναι απόλυτος παράγοντας.

Συμφωνώ στα περισσότερα, έτσι είναι μην βγάλουμε και το wiiu κονσολάρα...χωρίς  τίτλους δεν πάς πουθενά (κάτοχος wiiu premium day one) Επίσης απ' οτι έχω διαβάσει πάρα πολλών τα wii μπήκαν στην ντουλάπα μετά το πρώτο ουάου factor.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άτοπη σύγκριση εντελώς. Δεν έχει καμία σχέση το μέσο «πρόβατο» της Apple με το μέσο «πρόβατο» της Ν. Ο μέσος σκληροπυρηνικός Nintendo/Sony/MS fan ξέρει για ποιό αγοράζει την κονσόλα που αγοράζει. Ο μέσος σκληροπυρηνικός Apple fan έχει ένα κινητό του 1000άρικου για να βγάζει selfies και για να φαίνεται πιο όμορφο δίπλα στον latte capuccino με καστανή ζάχαρη.

Ναι, μόνο που δεν εστίασα στη χρήση που κάνει ούτε ο ένας ούτε ο άλλος, παρά την τελική πρόθεση και των δύο να πάρουν στα "τυφλά" το εκάστοτε προϊόν, μόνο και μόνο από την "ταμπέλα" του.

 

Αλλά κι ακόμα και με τον τρόπο που το τοποθέτησες να το πάρει κανείς, μέσα στον ωκεανό των games, που τα λιγοστά που του προσφέρονται στην τελική στο WiiU ή και στο SW θα δούμε..(ίσως και κατώτερης ποιότητας στα multiplatform όπως όλα δείχνουν?), οδηγούν στο ίδιο συμπέρασμα. Έχω ένα προϊόν που δεν το χρησιμοποιώ 100%.

 

Γιατί κανένας χρήστης της Ν, δεν έμεινε στην τελική μόνο εκεί. Την πήρε για να παίζει Mario/Zelda κτλ. ως δεύτερη και αν. Όταν το δεύτερο γίνει πρώτο, τότε μιλάμε για επιτυχία. Και το Wii πούλησε σαν τρελό ως console, αλλά μετά από αυτό και το πρώτο hype με τα Motion sensors μπήκε στην κούτα, ξεχάστηκε. Games από τρίτους, όπου η Ν παίρνει προμήθεια $$$, με το σταγονόμετρο. Κι ας πούλησε παραπάνω κονσόλες.. το μεγάλο κέρδος από τα games το έχασε... => Σε μερική αποτυχία. Που τελικά με το WiiU εξοστράκισε και το "μερική".

 

Το λάθος της με το SW για μένα είναι που το προμοτάρει ως κονσόλα με έμφαση στα mobile χαρακτηριστικά και όχι εξαρχής ως Mobile με δυνατότητα σύνδεσής απλά στην TV. Γιατί στην ουσία αυτό είναι. Ένα μεγάλο, νέο 3DS. Αυτό θέλει να πει, αλλά δεν το καταφέρνει, είτε φοβάται την άμεση αντίδραση. Με αποτέλεσμα να έχει μπερδέψει το υποψήφιο νέο κοινό της. Γιατί όταν παίρνεις μια "desktop" κονσόλα, περιμένεις ή έχεις την αντίληψη ότι θα είναι στα επίπεδα του ανταγωνισμού της. Κάτι που ως Mobile, δεν μπορείς να το πετύχεις. Άρα απευθύνεσαι εκ των πραγμάτων σε άλλο κοινό/κατηγορία. Σε αυτούς που θέλουν κάτι between desktop και mobile. Κάτι που σημαίνει πως δεν καλύπτεις όλα τα κενά. Είσαι δευτερεύουσα επιλογή. Και διατηρώντας τη θολούρα αυτή, μέχρι πριν το release, πιάνεις στον ύπνο και μερικούς υπνοτισμένους πελάτες, που θα το πάρουν D-1, χωρίς να καταλαβαίνουν επί της ουσίας το γιατί και θα 'ναι εδώ μετά να γκρινιάζουν και να το πουλάνε. Και μην βιαστείτε να ταυτιστείτε και πείτε οι περισσότεροι, "εγώ δεν πιάνομαι κορόιδο". Εμείς ίσως είμαστε οι "ψαγμένοι" της υπόθεσης, αλλά σίγουρα ένα μικρό ποσοστό των επίδοξων πελατών της Ν.

 

Πάντως με τους Devs να έχουν να δουλέψουν σε άλλη μία κατηγορία, πέραν των PS4/X1/PC, που λίγο πολύ το workflow για τα προηγούμενα είναι ίδιο για το ίδιο game, μάντεψε στην τελική, ποια πλατφόρμα είναι η αδύνατη και γιατί δεν θα δει σοβαρές υλοποιήσεις αυτών. Ξέρω προτρέχω. Αλλά όταν βλέπω τα χαζο-ports για το PC, φαντάζομαι πόσο ακόμα θα ασχοληθούν με την δημιουργία στην ουσία ενός 2ου low poly/expectation game για το SW. Αν σωθεί, θα σωθεί από το κοινό/devs του 3ds που θα μεταπηδήσουν στο SW. Ελπίζοντας πάντα πως δεν θα βγάλει "3ds 2" ώστε να μπερδέψει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ξαναπαίξει αυτό το σενάριο και δεν μπορώ να το εννοήσω για δύο λόγους. Πρώτον ένα πιο portable-friendly φορητό έτσι όπως το εννοείς δεν θα μπορεί να παίξει το σύνολο των games του Switch, στην περίπτωση που δεν έχει αποσπώμενα χειριστήρια, επομένως πάει περίπατο η πολιτική περί ενοποίησης της σταθερής και της φορητής πλατφόρμας. Δεύτερον, το Switch κοστίζει τώρα 300$ πες ότι σε κανά δυο χρόνια έχει πέσει στα 250$, αν βγάλουν ένα dedicated φορητό με ίδια specs πόσο θα το κοστολογήσουν ώστε να αξίζει η αγορά του έναντι του Switch; 150$; Το θεωρώ απίθανο να βγαίνει κάτι τέτοιο με βάση τα οικονομικά πλάνα που ακολουθούν. Θεωρώ ότι αν θελήσουν να βγάλουν μία οικονομικότερη/φορητότερη έκδοση , το πιθανότερο είναι να βγάλουν dockless έκδοση του Switch που να κοστίζει κανά πενηντάρικο λιγότερο.

 

Αν και δεν αναφέρεσαι σε εμένα θα γράψω σχετικά. Η πιθανότητα για οικογένεια προϊόντων με βάση τo Switch όντως είναι πολύ μεγάλη αφού πλέον οι εταιρίες ακολουθούν το forward compatibility και όχι το πρότινος backward compatibility. Επομένως είναι επίσης πολύ πιθανόν να προκύψει φορητό αποκλειστικά Switch που δεν θα έχει το dock (που κοστίζει 90 δολάρια σκέτο) και θα περιορίζεται στα απαραίτητα φορητά τεχνικά χαρακτηριστικά. Μην ξεχνάμε το 2DS που είναι η φτηνή εκδοχή του 3DS το οποίο βοήθησε ιδιαίτερα την Ν όπως αναφέρθηκε στα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα. 

 

Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει παράλληλα την Ν να προτείνει μια οικονομική πρόταση για τις τρίτες αγορές όπως Βραζιλία και Κίνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά να σημειώσω εδώ πως το γεγονός ότι το dock θα πωλείται σκέτο στα 90 δολάρια, δεν σημαίνει αυτόματα ότι ένα Switch χωρίς dock θα πουλιόταν στα 299-90=209 δολάρια. Πιστεύω ότι το πραγματικό κόστος του dock είναι πολύ χαμηλότερο. 20-30 δολάρια max. Είναι απλά υψηλά κοστολογημένο σαν περιφερειακό.

Επεξ/σία από Nick77
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... Πιστεύω ότι το πραγματικό κόστος του dock είναι πολύ χαμηλότερο. 20-30 δολάρια max. Είναι απλά υψηλά κοστολογημένο σαν περιφερειακό.

To dock σαν ηλεκτρονικά το μόνο που έχει είναι ένας usb-c adaptor με hdmi και τις λοιπές θύρες. Που αν δεν παίζει κανά τρελό hardware-lock, φαντάζομαι θα μπορέσει να παίξει με οποιοσδήποτε παρόμοιο adaptor.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...