Deghinsea Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 ξερω οτι σιγουρα θα εχουν αναφερθει και πιο πανω αυτα που θα ρωτησω αλλα αν ψαξω θα χαθω..1)τι ξερουμε για υποστηριξη παιχνιδιων του wiiu 2)τι ωρα ελλαδος θα γινει η παρουσιαση Υποστήριξη παιχνιδιών wii u, δε θα υπάρχει σε physical (ίσως σε digital) αλλά φημολογείται πληθώρα από ports. Η παρουσίαση θα γίνει στις 6 το πρωί στις 13 Ιανουαρίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deghinsea Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Μετά την παρουσίαση της Ιαπωνίας θα υπάρξει και treehouse live στην Αμερική που θα δείχνει πιο αναλυτικά τα παιχνίδια της παρουσίασης. Μετά την εμφάνιση της πατέντας με το HMD για το Switch έχουν αρχίσει οι φήμες ότι όντως υπάρχει ένα VR shell (όπως το αναφέρουν) έτοιμο αλλά δεν θα κυκλοφορήσει στο launch. Το πρώτο leak έγινε από τον obe1 πριν μερικές ημέρες και σήμερα επιβεβαιώνουν και ο Liam Robertson (Unseen 64) και NateDrake (Direct-feed games). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mazinga Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Απο το gameware.com Εκ της Βιοware "Yeah, not right now, no," he said about a Switch version of Andromeda. "We're not planning on it. If the Switch launches and everyone's just yammering for Mass Effect, who knows. We never want to close doors like that." Με την δηλωση της η εταιρια δεν αποκλειει την δημοσιευση του ΜΕ:Α στο switch, αλλα σιγουρα δεν θα ειναι απο τις αποκαλυψεις της κονσολας, μια και το παιχνιδι κυκλοφορει 23-03 στην Ευρωπη και ημεδαπη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Το vr της nintendo θα θυμίζει πιο πολύ το vr των κινητών ή τα «σοβαρά» συστήματα λέτε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mazinga Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Το vr της nintendo θα θυμίζει πιο πολύ το vr των κινητών ή τα «σοβαρά» συστήματα λέτε; ΕΑΝ ισχυει το περι οθονης λαλων...το vr των κινητών. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deghinsea Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Μια ερώτηση: Είναι δυνατό το switch να χρειάζεται μόνο 30 λεπτά για πλήρη φόρτιση για μπαταρία που διαρκεί 3 ώρες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mazinga Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Μια ερώτηση: Είναι δυνατό το switch να χρειάζεται μόνο 30 λεπτά για πλήρη φόρτιση για μπαταρία που διαρκεί 3 ώρες; Ναι, ειναι χαρακτηριστικο που υποστηριζει και η samsung σε τηλεφωνα, και που το usb3 εαν υφισταται βοηθα εκ σχεδιασμου. Σε τηλ. (βλεπε σειρα ΝΟΤΕ, η και καποια μηλα τηλεφωνα) σου εδινε 4 ωρες μετριας χρησης σε 30 λεπτα, με ταχυφορτιση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Quick charge σε προϊόν Nintendo με μη αποσπώμενη μπαταρία. Αν ισχύει έχει να πέσει τρελό γέλιο και κλάμα ταυτόχρονα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 To κομμάτι με το VR δεν έχει καμία σημασία. Ήδη γνωρίζουμε από παλιότερες δηλώσεις στελεχών της Ν πως η εταιρία δεν πρόκειται να επενδύσει σε VR όσο δεν καταφέρνει να γίνει mainstream. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω την επιμονή κάποιον πως το VR είναι το μέλλον στην τωρινή μορφή του. Όταν οι τιμές γίνουν πιο ελκυστικές, μειωθεί ο όγκος και το βάρος, αυξηθεί η τεχνολογία και το συνδυάσουν με AR και άλλα χαρακτηριστικά τότε κάτι μπορεί να γίνει. Το PSVR το οποίο θα έφερνε την επανάσταση και ένα μεγάλο μέρος του ειδικού τύπου (Ελληνικό και Ξένο) το εκθείαζε κατέληξε να μην ακούγεται καθόλου καθώς και να μην γνωρίζουμε νούμερα σχετικά με την εμπορική του πορεία. Δεν βλέπω κανέναν λόγο για VR γιατί παρόλο την όλη προβολή δεν έχουν καταφέρει κάτι που να δείχνει στο ελάχιστο mainstream αποδοχή. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Το PSVR το οποίο θα έφερνε την επανάσταση και ένα μεγάλο μέρος του ειδικού τύπου (Ελληνικό και Ξένο) το εκθείαζε κατέληξε να μην ακούγεται καθόλου καθώς και να μην γνωρίζουμε νούμερα σχετικά με την εμπορική του πορεία. Δεν βλέπω κανέναν λόγο για VR γιατί παρόλο την όλη προβολή δεν έχουν καταφέρει κάτι που να δείχνει στο ελάχιστο mainstream αποδοχή. Γνωρίζουμε νούμερα. Το PSVR έχει πουλήσει γύρω στα 750k κομμάτια, απ' ότι έχει αναφερθεί στο PS4 νήμα. Ενδεικτικά, το kinect με 20m πωλήσεις και το PS Move με 15m πωλήσεις, ποτέ δεν κατάφεραν να γίνουν mainstream (υπό την έννοια ότι ποτέ δεν υποστηρίχθηκαν από major τίτλους, πέραν ελάχιστων exclusives). Στην παρούσα του μορφή, αμφιβάλλω πολύ ότι το PSVR θα φτάσει τα 5m πωλήσεις στο υπόλοιπο ζωής των PS4/PS4 Pro. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Γνωρίζουμε νούμερα. Το PSVR έχει πουλήσει γύρω στα 750k κομμάτια, απ' ότι έχει αναφερθεί στο PS4 νήμα. 800k κομματια λεγεται οτι βγηκαν στην αγορα και τα 750k ειχαν εξαφανιστει πριν κανα μηνα. Ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του λοιπον για το πως παει η συσκευη και για το αν εχει ακουστει η οχι αρκετα με βαση τον αριθμο των κατοχων που μπορουν να μιλησουν για αυτη. Μιλαμε για το σημερα. Στο μελλον κανεις δεν ξερει. @mansa2k Mιλαμε για μια εταιρια(Ν) που θεωρησε επανασταση και επενδυσε με ρισκο στα ημιτελη motion gaming και 3D των 3.53 inches. Δεν νομιζω οτι θα ειχε προβλημα να επενδυσει σε κατι πιο ολοκληρωμενο(VR) απο αυτα , στο οποιο πιστευουν και επενδυουν μεγαλες εταιριες ηδη(μεσα η εξω απο το gaming). Αλλοι παραγοντες σιγουρα μπορει να την κρατησουν μακρια απο κατι τετοιο, οπως ειναι το κοστος. Εδω μαζι σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 800k κομματια λεγεται οτι βγηκαν στην αγορα και τα 750k ειχαν εξαφανιστει πριν κανα μηνα. Ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του λοιπον για το πως παει η συσκευη και για το αν εχει ακουστει η οχι αρκετα με βαση τον αριθμο των κατοχων που μπορουν να μιλησουν για αυτη. Μιλαμε για το σημερα. Στο μελλον κανεις δεν ξερει. Πιστεύεις ότι το PSVR θα πουλήσει καλύτερα από το PS Move, οι πωλήσεις του οποίου ποτέ δεν το κατέστησαν mainstream; Αναφέρομαι πάντα στην παρούσα μορφή του PSVR και για το lifespan του PS4/Pro. Εκτιμω παντως πως αν ειχε κανει η Nintendo αναλογο βημα θα διαβαζαμε για επανασταση του αιωνα στο thread. Δεν ξέρω σε ποιόν αναφέρεσαι, αλλά εγώ προσωπικά (ως δηλωμένος pc gamer), τα ίδια έλεγα και λέω και για τα Oculus Rift, Vive κλπ, οπότε και η Nintendo αν έβγαζε VR headset σε αυτή τη μορφή πάλι τα ίδια θα έλεγα. Ομοίως έχω αναφέρει πολλές φορές ότι αν υπήρχε ένα σημείο σωτηρίας του Wii U, αυτό θα ήταν αν έκαναν ditch το GamePad. Mιλαμε για μια εταιρια(Ν) που θεωρησε επανασταση και επενδυσε με ρισκο στα ημιτελη motion gaming και 3D των 3.53 inches. Επένδυσε με ρίσκο και κέρδισε το στοίχημα τόσο με το Wii, όσο και με το 3DS, ενώ με το Wii U έφαγε τα μούτρα της. Οι πωλήσεις είναι αυτές που κρίνουν ένα προϊόν ως επιτυχημένο και το καθιστούν εμπορικό. Οπότε σε ξαναρωτάω, πόσες πωλήσεις πιστεύεις ότι θα κάνει το PSVR στα επόμενα 2-3-5 χρόνια και πόσες εκτιμάς ότι θα χρειάζονται ώστε το προϊόν να θεωρηθεί συμφέρον ώστε να επενδύσουν πάνω του οι devs; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Πιστεύεις ότι το PSVR θα πουλήσει καλύτερα από το PS Move, οι πωλήσεις του οποίου ποτέ δεν το κατέστησαν mainstream; Αναφέρομαι πάντα στην παρούσα μορφή του PSVR και για το lifespan του PS4. Καπου σε συνεντευξη τους ειχα διαβασει οτι θεωρουν πως θα ειναι αργη η διαδικασια της δημιουργιας εγκατεστημενης βασης. Σιγουρα ομως με την σημερινη διαθεσιμοτητα δεν γνωριζουμε ποσο αργη μπορει να ειναι αυτη. Ναι μεν ξεπουλησε, αλλα το πρωτο μυριο σε gaming συστηματα φευγει ευκολα. Στην πορεια θα δουμε. Σε συγκριση με το Move αυτο που μπορει να δει καποιος ειναι μεγαλυτερη υποστηριξη σε games(στο PSVR) και γενικα πολυ μεγαλυτερη συζητηση για το PSVR ΠΧ. Tα ποστ που εχουν γινει τα πρωτα 3 χρονια στα Official Threads του neogaf των ΜΟVE και Kinect combined, δεν ξεπερνουν το συνολο των ποστς που εχει το ΟΤ του PSVR μονο του σε 3 μηνες . Και αν αναλογιστουμε οτι τα MOVE+KINECT τα 3 πρωτα χρονια τους ειχαν πουλησει 39+ εκατομμυρια, δλδ 40+ φορες περισσοτερο απο οτι το PSVR σημερα, μπορει καποιος να βγαλει τα συμπερασματα του για το αν υπαρχει ενθουσιασμος/ενδιαφερον ή οχι. Δεν ξέρω σε ποιόν αναφέρεσαι, αλλά εγώ προσωπικά (ως δηλωμένος pc gamer), τα ίδια έλεγα και λέω και για τα Oculus Rift, Vive κλπ, οπότε και η Nintendo αν έβγαζε VR headset σε αυτή τη μορφή πάλι τα ίδια θα έλεγα. Ομοίως έχω αναφέρει πολλές φορές ότι αν υπήρχε ένα σημείο σωτηρίας του Wii U, αυτό θα ήταν αν έκαναν ditch το GamePad.Το εβγαλα με edit πριν ποσταρεις γιατι φαινοταν οτι πηγαινει για σενα. Γενικα μιλησα αλλα οκ ας μην το παμε εκει. Επένδυσε με ρίσκο και κέρδισε το στοίχημα τόσο με το Wii, όσο και με το 3DS, ενώ με το Wii U έφαγε τα μούτρα της. Οι πωλήσεις είναι αυτές που κρίνουν ένα προϊόν ως επιτυχημένο και το καθιστούν εμπορικό. Οπότε σε ξαναρωτάω, πόσες πωλήσεις πιστεύεις ότι θα κάνει το PSVR στα επόμενα 2-3-5 χρόνια και πόσες εκτιμάς ότι θα χρειάζονται ώστε το προϊόν να θεωρηθεί συμφέρον ώστε να επενδύσουν πάνω του οι devs; Συμφωνω απολυτα. Σταθηκα στο οτι για την Nintendo δεν θα ηταν ρισκο, οταν εχει παρει ηδη μεγαλυτερα. Για τις πωλησεις οπως σου ειπα παραπανω κανεις δεν ξερει. Απο στομα σε στομα και δοκιμη σε δοκιμη θα γινει το μπαμ στις πωλησεις. Οποτε ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα τωρα. Δεν ειναι οτι σου δειχνουν γραφικα σε ενα trailer και εντυπωσιαζεσαι. Ακομα και εναι bullshot trailer ειναι λιγοτερο εντυπωσιακο απο την εμπειρια που θα εχεις ο ιδιος στο VR(ακομα και αν εχει χαμηλη αναλυση) Νομιζω οτι οταν η Sony δωσει αρκετα κομματια στην αγορα θα παρουμε μια ιδεα προς τα που παει. Αν παντως η Nintendo δωσει VR με γραφικα Wii(πχ αυτα του mario galaxy) παλι εντυπωσιακα αποτελεσματα θα εχει. Εκτος αν περιμενει το επομενο μπαμ στα VR με την Foveated resolution+eye tracking. Δεν δειχνει ομως οτι την ενδιαφερουν τα γραφικα οποτε θα μπορουσε και σημερα να δοκιμασει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Χρόνια πολλά σε όλους! Κανένα τωρινό VR σε οποιαδήποτε πλατφόρμα δεν πρόκειται να γίνει mainstream. Η τεχνολογία έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά της για να ωριμάσει. Το Switch, με οθόνη 720p, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να προσφέρει αξιόλογη VR εμπειρία. Eδώ το PSVR με 1080p οθόνη (960Χ1080 pixels ανα μάτι) και η ανάλυση δεν επαρκεί. Το VR στο Switch αν τελικά υπάρχει, πιο πολύ για afterthought, κίνηση τελευταίας στιγμής το βλέπω, παρά σαν κάτι που το σχεδιάζανε από την αρχή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Η τιμη του Psvr κοστιζει 400ευρω και αλλα 50-60ευρω(αν δεν υπαρχει ηδη)ειναι για την καμερα. Εδω παρακαλαμε(που λεει ο λογος)το Switch να ξεκιναει απο 250ευρω και μιλαμε και για vr headsets? 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις