Moderators Malthador Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Κάνεις πολλά λάθη. Ένας κινητό, δεν το παίρνεις μετρητοίς. Η πλειοψηφία το παίρνει μέσω επιδότησης τζάμπα. Ένα nintendo πάλι όχι. Επίσης, η Nintendo χρεώνει 40 ευρώ για ένα παιχνίδι. Εγώ έχω απαιτήσεις, πρέπει ΚΑΙ ο τεχνικός τομέας να ανταποκρίνεται στην τιμή. Δεν μπορεί να βλέπουμε γραφικά σε κινητά τύπου asphalt και εσύ να πληρώνεις 40 για το mario kart. Τέλος, όταν ένα παιχνίδι έχει rating 7+, απευθύνεται σε παιδιά. Αν την βρίσκει και ένας ενήλικας, είναι αδιάφορο. Το παιχνίδι σε επίπεδο πλοκής, δυσκολίας, σεναρίου απευθύνεται σε 7 χρόνα. Από το post σου μάθαμε ότι: - Η πλειοψηφία παίρνει κινητό με επιδότηση και μάλιστα τζάμπα. Έχεις κάποιο στατιστικό ή πάλι μιλάς στον αέρα; Εγώ λέω ότι η πλειοψηφία ρίχνει την επιδότηση ως έκπτωση στο λογαριασμό και όχι για να πάρει κινητό. Έτσι αυθαίρετα, όπως το υποστηρίζεις κι εσύ. - Το παν στα παιχνίδια είναι τα γραφικά ή το σενάριο και όχι το gameplay. - Το pegi rating έχει σχέση με τη δυσκολία του game. Πολλά λάθη, indeed. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deghinsea Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Προφανώς παιχνίδια όπως sudoku ή σκάκι πρέπει λόγω δυσκολίας να είναι 18+. Οκ! Πέραν της πλάκας τα ratings δεν δίνονται βάση βαθμού δυσκολίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paparoupas11 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Ο καθένας καταλαβαίνει ότι θέλει (ή ότι μπορεί). Μάλλον τα post μου είναι pegi 18, δεν εξηγείται αλλιώς. Αυτό με το σκάκι με αποτέλειωσε. Καλή σας χρόνια, μην φάμε κάνα Ban αν απαντήσω όπως πρέπει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Δεν ξέρω αν το είδατε:http://n4g.com/news/1999613/direct-ports-from-ps4-xbox-one-to-nintendo-switch-not-possible-as-per-former-ubisoft-developer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deghinsea Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Μάλλον δεν έγινε αντιληπτός ο σαρκασμός. Δεν πειράζει. Σε αυτό που λες δεν έχεις άδικο αλλά δεν εχεις και δικιο επειδη ειναι λαθος η γενικευση. Τα παιχνίδια σχεδιάζονται με κάποιους αποδέκτες στο μυαλό και σχεδιαζονται με συγκεκριμένο τρόπο ωστε να τα ευχαριστηθεί το συγκεκριμενο κοινο. Ως εδω καλά. Το age rating δεν ερχεται για να κρινει απο ποια ηλικια και πανω θα αρεσει ή θα συγκινησει το παιχνιδι ή αν θα μπορεσει να το τερματισει και δεν αποτελει ενδειξη για τα παραπανω ουτε εχει σχεση με την ηλικία του target group του παιχνιδιου. Διδεται με καποια πολυ συγκεκριμενα κριτηρια. Σε κάποια παιχνιδια συμβαίνει να συμπιπτουν το age rating με το target group age (συνηθως στα 16+/18+) αλλά δεν είναι ο κανόνας. Πχ. Mariokart 3+! Target group age ειναι τριχρονα; Wii Fit 3+! Target group age ειναι τα τριχρονα; Και ας ξεφυγω απο την nintendo. Fifa 3+! Target group age ειναι τα τριχρονα; Όχι σε όλα. Age rating και target group age δεν έχουν καμία σχέση. Απλά συμβαίνει να συμπίπτουν ενίοτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Αν γράφει 18+, απευθύνεται σε ενηλίκους, λόγω πλοκής, σεναρίου, δυσκολίας. :lol: 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Δεν ξέρω αν το είδατε: http://n4g.com/news/1999613/direct-ports-from-ps4-xbox-one-to-nintendo-switch-not-possible-as-per-former-ubisoft-developer Καλή χρονιά σε όλους guys. Με λίγα λόγια "Not enough power" για direct ports. Θα πρέπει οι developers να διαθέσουν επιπλέον χρόνο και χρήμα για να κάνουν ports στο Switch. Από την άλλη αν σκεφτούμε ότι πρόκειται για successor του 3DS αύριο δεν είναι απαραίτητα αρνητικό. Δεν ξέρω πόσοι μπορεί να περίμεναν να παίξουν στον δρόμο παιχνίδια του... Ps4 ας πούμε. Αυτό που ελπίζω είναι να μην αυξηθεί το κόστος του development κατά πολύ, κάτι σημαντικό για μικρά/μεσαία στούντιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Καλή χρονιά σε όλους guys. Με λίγα λόγια "Not enough power" για direct ports. Θα πρέπει οι developers να διαθέσουν επιπλέον χρόνο και χρήμα για να κάνουν ports στο Switch. Από την άλλη αν σκεφτούμε ότι πρόκειται για successor του 3DS αύριο δεν είναι απαραίτητα αρνητικό. Δεν ξέρω πόσοι μπορεί να περίμεναν να παίξουν στον δρόμο παιχνίδια του... Ps4 ας πούμε. Αυτό που ελπίζω είναι να μην αυξηθεί το κόστος του development κατά πολύ, κάτι σημαντικό για μικρά/μεσαία στούντιο. Καλή χρονιά! Είναι αντιφατικό πάντως σε σχέση με αυτό: http://nintendoeverything.com/nvidia-ps4-xbox-one-and-pc-ports-on-switch-will-be-simple-thanks-to-tegra-chip/ Εκτός αν εννοούν indies (από INSIDE μέχρι Shovel Knight) και κανά last-gen AAA (Skyrim, Dark Souls), οπότε χαίρω πολύ... και ναι, υπάρχει (υπήρχε?) κόσμος που περιμένει να παίξει π.χ. Witcher 3 on the go. Γενικά πάντως το PR της nVidia δεν είναι να το παίρνουμε πολύ στα σοβαρά... PS3 2TF (2005) >>> PS4 1.84TF (2013) #nVflops Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Spot on τα posts του sebbbi (developer με περγαμηνές σε low-level coding):https://forum.beyond3d.com/threads/nintendo-switch-speculation-discussion.59709/page-59#post-1959230 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deghinsea Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Takayuki Kawasaki, territory manager for Epic Games Japan: Πολλά παιχνίδια που χρησιμοποιούν την Unreal Engine έρχονται στο Switch, ανακοινωμένοι μεγάλοι τίτλοι και καινούρια παιχνίδια. http://nintendoeverything.com/many-unreal-engine-built-games-on-the-way-to-switch-rep-says/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steve_Sheep Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Spot on τα posts του sebbbi (developer με περγαμηνές σε low-level coding): https://forum.beyond3d.com/threads/nintendo-switch-speculation-discussion.59709/page-59#post-1959230 Καλή χρονιά! Spot on όπως λες αλλά βασίζονται στην υπόθεση του ΑΝ ισχύουν τα spec όπως έχουν διαρρεύσει κάτι το οποίο αναφέρει και ο ίδιος και νομίζω πως θα έπρεπε να αναφέρεις ότι η συζήτηση επί του υποθετικού ήταν περισσότερο για caches, esram και edram και το τι θα προτιμούσε αυτός σαν προγραμματιστής, παρά για τους πηχυαίους τίτλους που αναφέρει κάθε site για το εν λόγω Post. Τέλος θα πρέπει να αναφερθεί ότι dev kit δεν έχει ο ίδιος. Λογικά συμπεράσματα βγάζει ο άνθρωπος με βάση αυτά που διαβάζει και σαν ειδικός γράφει την άποψή του από την εμπειρία του και σίγουρα δεν Postαρε για το κάθε site να βγάλει πεπερασμένα συμπεράσματα από μία .. άποψη επί του υποθετικού η οποία σίγουρα με τις περγαμηνές του δεν επιδέχεται αμφισβήτησης σαν πρώην lead rendering designer που ήταν στην Ubisoft και προφανώς είναι στην καινούργια του εταιρεία. Όσον αφορά τα iPhone Κτλ που λέγονται στα τελευταία post και τις συγκρίσεις με το switch θα ήθελα να μάθω πιο κινητό τηλέφωνο δουλεύει καρφωμένο στα 2, 2.5 κλπ Ghz και δεν ψήνεται ή δεν κλείνει στο 2ωρο (και πολύ λέω) ή δεν κάνει throttling. Τα λίγα που υπάρχουν και σηκώνουν τέτοια χρήση σίγουρα δεν κάνουν κάτω από 700.. αν υπάρχουν ή δεν θα έχουν εύλογο χρόνο διάρκειας μπαταρίας. Από ότι ξέρω (μπορεί και να κάνω λάθος) μόνο τα ipad 10΄΄ είναι ικανά για κάτι τέτοιο και φυσικά η διάρκεια μπαταρίας βυθίζεται .. πολύ. Αν ξέρετε εσείς κάποιο να μου το πείτε να το αγοράσω. Θα πρέπει να ληφθεί δηλαδή υπόψη ότι το NS κατασκευάζεται με την λογική ότι θα δουλεύει από το 1 λεπτό μέχρι το τελευταίο που θα αντέχει η μπαταρία του στο 100% των δυνατοτήτων του και όχι να τρέξει ένα benchmark και να πάει σε αδρανή κατάσταση όσο πιο γρήγορα μπορεί. Τα games δεν είναι Benchmarks. Καλή χρονιά και πάλι παιδιά και με το καλό το reveal! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paparoupas11 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Στην ανάλυση που κάνεις, καλό είναι να υπολογίσεις πόσοι παίζουν στο σπίτι ή είναι μακρυά από μπριζα. Προσωπικά λχ, σε κάθε φορητή συσκευή μου, πριν την πτήση πάντα βρίσκω μπριζα για φόρτιση. Άρα αν μου βγάλει ένα τρίωρο, είναι μια χαρά. Επίσης, όταν ταξιδεύω με τραίνο στη δουλειά, το ταξίδι κρατάει περίπου 1ωρα. Δεν εξαντλω σχεδόν ποτέ το τρίωρο αυτονομίας. Στο κάτω κάτω, καλύτερα ένα φουλ τρίωρο με φοβερά γραφικά και ατμόσφαιρα πάρα ένα δεκαωρο με τον yoshi να μαζεύει νομίσματα μ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Καλή χρονιά στην Ν-team. Μόλις 12 ημέρες έμειναν για την επίσημη παρουσίαση. Άντε λοιπόν! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steve_Sheep Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Στην ανάλυση που κάνεις, καλό είναι να υπολογίσεις πόσοι παίζουν στο σπίτι ή είναι μακρυά από μπριζα. Προσωπικά λχ, σε κάθε φορητή συσκευή μου, πριν την πτήση πάντα βρίσκω μπριζα για φόρτιση. Άρα αν μου βγάλει ένα τρίωρο, είναι μια χαρά. Επίσης, όταν ταξιδεύω με τραίνο στη δουλειά, το ταξίδι κρατάει περίπου 1ωρα. Δεν εξαντλω σχεδόν ποτέ το τρίωρο αυτονομίας. Στο κάτω κάτω, καλύτερα ένα φουλ τρίωρο με φοβερά γραφικά και ατμόσφαιρα πάρα ένα δεκαωρο με τον yoshi να μαζεύει νομίσματα μ Καλησπέρα και καλή χρονιά! Αν αναφερόσουν σε εμένα - δεν νομίζω ότι έγραψα κάτι διαφορετικό. Άλλωστε αυτό ακριβώς γράφω ότι το N SWITCH με αυτόν τον γνώμονα κατασκευάζεται όπως και κάθε gaming συσκευή φορητή ή μη που σέβεται τον εαυτό της - δηλαδή όσο είναι να κρατήσει η μπαταρία του - μια, δυο, πέντε ώρες αυτές να τις χειρίζεται με το 100% των επιδόσεών του. Τα κινητά(τηλέφωνα δηλαδή) από την άλλη δεν κατασκευάζονται με αυτόν τον γνώμονα - δηλαδή αναμένουν ένα σενάριο πολύ μεγάλης χρονικής διάρκειας σε "idle" - τηλεφωνικές κλήσεις κλπ. με περιόδους "burst" δηλαδή για απαιτητικές εφαρμογές αλλά όχι παρατεταμένης διάρκειας. Δεν νομίζω ότι είναι αποδεκτό για ένα Ps,xbox κτλ να σου κάνει throttling μετά από 3 ώρες παιχνιδιού ε? (Άσε που συνέβαινε στις κονσόλες της προηγούμενης γενιάς - ή στις σημερινές το παρατηρείς με τους ανεμιστήρες να κάνουν θόρυβο και στα PC κτλ.) Αντίθετα δεν έχω ακούσει κάτι αντίστοιχο για WII-U π.χ. λόγω του ότι η κατανάλωση και οι χρονισμοί του ήταν αρκετά χαμηλοί. Αντίστοιχα και το NX. Διατηρούν τον λόγω ενέργειας/απόδοσης/μπαταρίας σε ένα σημείο αποδεκτό για πλήρη απασχόληση και διάρκεια μπαταρίας (και αντοχής στον χρόνο θα προσέθετα). Η "συλλογή νομισμάτων" την οποία υποτιμάς -αντίθετα με ότι νομίζεις - ανήκει στην 2η περίπτωση. Η οποία θα καταναλώσει σταθερά και γρήγορα περισσότερη ενέργεια από μια εφαρμογή τύπου "facebook" κτλ. διότι "απασχολεί" και το υποσύστημα γραφικών (άλλες εφαρμογές λιγότερο - άλλες περισσότερο) αλλά αν τέλει περισσότερο από το UI του συστήματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deghinsea Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις