Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω το Switch στην κυκλοφορία του. Όταν φτάσουμε τέλη 2017 με αρχές 2018 όπου θα έχει αποφασιστεί η τύχη του και θα έχει φανεί πόσο ενεργά θα το υποστηρίζει η Ν με ένα σωστό πρόγραμμα κυκλοφοριών τότε θα κρίνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Rumour: Mario RPG: Invasion of the Rabbits

έτοιμο για το launch φτιαγμένο απο την Ubisoft. Θα είναι turn based rpg crossover mario με raving rabbits.

 

http://letsplayvideogames.com/2016/11/report-ubisoft-developing-rabbids-mario-crossover-rpg-for-switch-launch-day/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει. Μόλις μάθαμε τι θα σπρώξει το switch....

 

Pokemon Stars.... (Τρίτη version των sun/moon) έτοιμο για το launch.

 

http://www.eurogamer.net/articles/2016-11-18-nintendo-switch-will-get-pokemon-sun-and-moon-version

 

Edit: Δε θα είναι έτοιμο για το launch αλλά αργότερα μέσα στο 2017.

Επεξ/σία από Deghinsea
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

So, σκάλισα λίγο το site της Nvidia και αυτή τη στιγμή για το Shield console υπάρχουν natively τα εξής:

 

- Borderlands: The Pre-sequel και Borderlands 2

- Metal Gear: Revengeance

- Doom 3: BFG Edition

- Resident Evil 5

- The Talos Principle

 

Σύντομα αναμένονται και τα Hitman: Absolution και Thief μεταξύ μερικών ακόμα games της Square Enix. Και αυτά στο X1, ένα SoC που έχει τη σχεδόν μισή υπολογιστική δύναμη από το X2 που υποθέτουμε ότι θα φοράει το NS.

 

Επομένως, από άποψη ισχύος του H/W δεν βρίσκω για ποιό λόγο να μην βγαίνουν και 3rd-party mutli-platforms στο Switch. Να μην βγαίνουν επειδή δεν θα κάνει πωλήσεις το NS ή επειδή το κοινό του δεν θα ενδιαφέρεται για αυτά, να τα δεχτώ ως δικαιολογίες, αλλά το ότι θα σκαλώσουν και πάλι στην ισχύ του συστήματος θα είναι γελοίο να το προβάλουν ως δικαιολογία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι mono θεμα ισχυος εξοπλισμου, μια ζωη ολες οι εταιριες κοιτουν την κερδοφορια σε σχεση με τις εργατοωρες για να βγαλουν επιδοσεις των προσπαθειων τους. Εαν κατι δεν το θεωρουν αξιολογο, το θαβουν, ακομη και κερδοφορο. Λ.Χ. δες disney / infinity.

Oi 3d party θελουν τhn μινιμουμ εργασια για την καθε προσαρμογη τιτλου. Εκει ειναι ολο το παιχνιδι. Δες πως το bioshock αποκλειστηκε ολοκληρωτικα απο τις πλατφορμες nintendo.

Τελος και η nintendo ειναι μπελας μονη της. Ιδου τι λενε οτι ειχε κανει για το Wii U:

 

Wii U: Nintendo kept own devs in dark

http://www.eurogamer.net/articles/2011-07-01-wii-u-nintendo-kept-own-devs-in-dark

 

The Secret Developers: Wii U - the inside story
From reveal to launch and beyond - a third-party developer talks about the challenges of working with Nintendo and its latest console.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-secret-developers-wii-u-the-inside-story

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 

Σχεση εχει το πως η Nintendo συνεργαζεται με τριτους παραγωγους περιεχομενου. Δεν εχει καλο μοντελο συνεργασιας, δεν δειχνει να ακουει τις αποψεις των συνεργατων της, εκει ελλοχεύει κίνδυνος.

 

Δηλαδη:

After the initial flurry of game titles a lot of the studios quietly backed away from their initial statements and announced, with minimal press, that they were in fact not going to make a Wii U version. The reasons behind a particular title not appearing on the Wii U are all pure speculation, but I personally think that a combination of:
 
Previous development experience using the toolchain and hardware put off development teams from making another title on Wii U.
The technical and feature support from Nintendo were lacking for third-party studios. There was a feeling internally that if you weren't a first-party development studio, you were largely ignored by Nintendo, as we were superficial to their profits. Internally developed titles would save Nintendo and we were just there to add depth to the games catalogue.
The sales figures for the Wii U console were not looking that good soon after launch. There was a lot of confusion in the general population around the launch as most people thought that the Wii U was some kind of add-on to the Wii, they didn't know that it was a new console. This lack of awareness probably contributed to the console not getting off to the start that Nintendo would have hoped and put off studio from developing on the hardware.
Nintendo also fell victim to bad timing. A few months after the console launched the next-gen hype train stepped up a gear as Sony announced the PlayStation 4, with Microsoft joining the fray a few months later. Don't forget that many of the larger studios would have known about the hardware months before it was announced, well before the Wii U hardware actually launched.
So, these larger studios had a choice. Would they develop a port of an existing game to a console with limited capabilities and limited market penetration? Or put their teams to work on developing new features and concepts for the "real" next-gen consoles that were going to be launched that year? When you look at it this way, the choice isn't that hard.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν ειναι mono θεμα ισχυος εξοπλισμου, μια ζωη ολες οι εταιριες κοιτουν την κερδοφορια σε σχεση με τις εργατοωρες για να βγαλουν επιδοσεις των προσπαθειων τους. Εαν κατι δεν το θεωρουν αξιολογο, το θαβουν, ακομη και κερδοφορο. Λ.Χ. δες disney / infinity.

Oi 3d party θελουν τhn μινιμουμ εργασια για την καθε προσαρμογη τιτλου. Εκει ειναι ολο το παιχνιδι. Δες πως το bioshock αποκλειστηκε ολοκληρωτικα απο τις πλατφορμες nintendo.

Τελος και η nintendo ειναι μπελας μονη της. Ιδου τι λενε οτι ειχε κανει για το Wii U:

 

Wii U: Nintendo kept own devs in dark

http://www.eurogamer.net/articles/2011-07-01-wii-u-nintendo-kept-own-devs-in-dark

 

The Secret Developers: Wii U - the inside story
From reveal to launch and beyond - a third-party developer talks about the challenges of working with Nintendo and its latest console.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-secret-developers-wii-u-the-inside-story

 

Προφανώς και δεν αρκεί μόνο η ισχύς για να έχει 3rd-party support ένα σύστημα. Απλά επειδή κυριαρχούσε η ιδέα σε προηγούμενα posts του νήματος ότι το NS δεν θα έχει multi-platforms γιατί δεν θα έχει αρκετό horsepower, προφανώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει όταν υπάρχουν αρκετά multi-platforms στο Shield.

 

Και για να βγάζει η Square-Enix το Hitman: Absolution και το Thief σε ένα πεθαμένο σύστημα (όπως είναι το shield console), τότε υποθέτω ότι το porting γίνεται σχετικά εύκολα και με μικρό κόστος. Μιλάμε για μια εταιρεία που πουλάει το Final Fantasy 3 σε android για 13 ευρώ. Πιο τσίπης πεθαίνεις.

 

Και να προσθέσω επίσης, ότι από τη στιγμή που τα προαναφερθέντα games έχουν ήδη γίνει port στο Shield τότε είναι πολύ πιθανό να τρέχουν στο NS με ελάχιστο tweaking.

 

Γενικότερα, πάντως με τα μέχρι τώρα δεδομένα, η Ν δεν μοιάζει να ακολουθεί Blue Ocean στρατηγική. Ακολουθεί μία γνωστή πεπατημένη την οποία πιστεύω ότι θα καταφέρει να υλοποιήσει καλύτερα από τις προηγούμενες προσπάθειες (Shield, Remote Play, Wii U κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να προσθέσω επίσης, ότι από τη στιγμή που τα προαναφερθέντα games έχουν ήδη γίνει port στο Shield τότε είναι πολύ πιθανό να τρέχουν στο NS με ελάχιστο tweaking.

 

Γενικότερα, πάντως με τα μέχρι τώρα δεδομένα, η Ν δεν μοιάζει να ακολουθεί Blue Ocean στρατηγική. Ακολουθεί μία γνωστή πεπατημένη την οποία πιστεύω ότι θα καταφέρει να υλοποιήσει καλύτερα από τις προηγούμενες προσπάθειες (Shield, Remote Play, Wii U κλπ).

 

Μακαρι, γιατι η ποικιλια βοηθα να κερδιζουμε εμεις σε αυτην την αγορα. Εαν χασει με την νεα κονσολα, θα μειωθουν οι επιλογες μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικότερα, πάντως με τα μέχρι τώρα δεδομένα, η Ν δεν μοιάζει να ακολουθεί Blue Ocean στρατηγική. Ακολουθεί μία γνωστή πεπατημένη την οποία πιστεύω ότι θα καταφέρει να υλοποιήσει καλύτερα από τις προηγούμενες προσπάθειες (Shield, Remote Play, Wii U κλπ).

 

Η Blue Ocean στρατηγική υφίσταται απλά είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της σημερινής αγοράς.

 

Τα casual games που γνωρίσαμε στο Wii, Wii U συνεχίζουν ως εφαρμογές στα κινητά όπως το Super Mario Run και το Pokemon Go. Πέρα από το κέρδος οι εφαρμογές θα αυξήσουν την δημοτικότητα των χαρακτήρων της εταιρίας και κατά συνέπεια και τις πωλήσεις των αντίστοιχων προϊόντων. Ήδη το Pokemon Go προκάλεσε μια παροδική αύξηση σε πωλήσεις των φορητών εκδόσεων της σειράς ενώ το Moon & Sun έχει διαθεσιμότητα 10 εκατομμυρίων τεμαχίων στην κυκλοφορία του.

 

Ένα άλλο κομμάτι που απελευθερώνεται είναι το software τύπου Wii Fit, Brain Age τα οποία εξελίσσονται σε εξειδικευμένα αυτόνομα προϊόντα που θα συνεργάζονται με το Switch.

original.jpg

Γνωρίζουμε ήδη για το πρώτο προϊόν της σειράς με την ονομασία Health το οποίο πέρα από τις όποιες λειτουργίες θα βασίζεται σε cloud πλατφόρμα. Παράλληλα θα δίνουν την δυνατότητα στους κατόχους τους για πρόσβαση σε περισσότερες λειτουργίες μέσω του Switch. Με λίγα λόγια και η σειρά QoL ανοίγει επίσης μια νέα για την Ν αγορά, δημιουργεί νέα κέρδη και παράλληλα προωθεί περαιτέρω προϊόντα της.

 

Το ίδιο στοχεύουν και τα themes parks, ταινίες, απελευθέρωση των δικαιωμάτων σε τρίτες εταιρίες κτλ. Αύξηση δημοτικότητας και κερδών.

 

Όλα τα προϊόντα της Ν που θα προκύψουν στην πορεία θα δίνουν την δυνατότητα για κοινό λογαριασμό (Nintendo Account) και θα δρουν σε ένα ενιαίο οικοσύστημα με επίκεντρο το Switch ή καλύτερα το σύμπλεγμα των προϊόντων της εταιρίας.

 

Το ξαναγράφω,το εμπορικό μοντέλο της Ν είναι άψογο και απόλυτα προσαρμοσμένο στα δεδομένα της σημερινής αγοράς, μένει να δούμε κατά πόσο θα προχωρήσουν στην σωστή υλοποίηση. Ακόμα και μια σωστή βάση να δημιουργήσουν θα μπορέσουν να διορθώσουν τα όποια λάθη τους στην πορεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...