Fulgore Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Πάντως το wiiu δεν το βοήθησε και ιδιαίτερα το bc με το wii, το οποίο είχε τεράστιο library. Όσοι πήραν wiiu, το χρησιμοποίησαν μεν αλλά πιστεύω δεν ήταν αυτός λόγος για να αγοράσει ή όχι κάποιος μια κονσόλα. Το Wii U δεν το βοηθησε το BC επειδη δεν ειχε ποικιλια τιτλων στο συνολο του ουτως ή αλλως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bedazzled Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 @Fulgore Και remastered θα δούμε και γαργάρα θα γίνουν... εδώ έγινε γαργάρα το milking των Amiibos (on-disc DLCs σε φυσική μορφή). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mansa2k Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Αν το Switch καταλήξει όντως υβρίδιο (το αν το βάζω καθαρά υποθετικά πλέον) τότε από τα στούντιο της Ν θα προκύψει μια πληθώρα παιχνιδιών και επομένως το backwards compatibility θα είναι πλήρως αδιάφορο. Εξάλλου λειτουργεί σαν δευτερεύον λόγος αγοράς ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω για την πλειοψηφία. Αν δούμε τα τωρινά συστήματα κάτι τέτοιο δείχνει να επαληθεύεται. Τα πρωτεύοντα για μένα είναι η τιμή, διάρκεια μπαταρίας και πληθώρα software από την Ν. Day one από εμένα πολύ δύσκολα ακόμα και αν καταλήξουν όλα θετικά, αν δεν περάσει το πρώτο εννεάμηνο όπου θα κριθεί η πορεία του συστήματος και κατά πόσο η Ν θα είναι διαθέσιμη να το υποστηρίξει. Πάντως δεν μου άρεσε που είδα τα MK, Mario Switch με το ίδιο art style με τους προκάτοχους τους. Το NSMB WiiU δεν το αγόρασα -παρά τα θετικά σχόλια- διότι σιχάθηκα το επαναλαμβανόμενο art style από την πρώτη έκδοση του DS και την ίδια -βαρετή έως ανύπαρκτη- μουσική. Βέβαια, την ίδια στιγμή, ο Miyamoto δήλωνε πως online Super Mario πρέπει να περιμένουμε 10 χρόνια για να δούμε και πως ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για νέο art style....Κάτι τέτοιο δηλαδή δεν θα έχει ενδιαφέρον.....: Καταλαβαίνω την επιμονή στο gameplay αλλά και η επανάληψη στο art design και στην μουσική μου δημιουργεί αποστροφή. Μέχρι τώρα για το Switch γνωρίζουμε τα Super Mario 3D, Mario Kart, Splatoon και μπορούμε να υποθέσουμε άνετα παιχνίδια από την Retro Studios και την Next Level Games. Επίσης οι επερχόμενες εφαρμογές των Animal Crossing και Fire Emblem ίσως υποδεικνύουν την ανάπτυξη των συγκεκριμένων τίτλων για το Switch. Ειδικά για το Animal Crossing το οποίο αποτελεί δυνατό εμπορικό χαρτί στην Ιαπωνία και ακόμα περισσότερο όταν ο Katsuya Eguchi (δημιουργός της σειράς) έχει αναλάβει επικεφαλής όλων των στούντιο του Κιότο (*στο Τόκιο επικεφαλής είναι ο τριμέγιστος Yoshiaki Koizumi). @DeghinseaΈχω γράψει εκατοντάδες φορές για το εμπορικό μοντέλο και το οικοσύστημα. Τώρα μένει να δούμε παροδικά την υλοποίηση του όπου εφαρμογές σε smart devices και QoL προϊόντα μαζί με το Switch θα ανήκουν σε μια πλατφόρμα και παράλληλα με άλλες κινήσεις της Ν (ταινίες, θεματικά πάρκα) θα αυξάνουν την δημοτικότητα των χαρακτήρων της εταιρίας. Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2016 από mansa2k Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Και remastered θα δούμε και γαργάρα θα γίνουν... εδώ έγινε γαργάρα το milking των Amiibos (on-disc DLCs σε φυσική μορφή). Το ξερω και αν θυμασαι το ειχα γραψει αυτο οταν ειχε πρωτο ανακοινωθει το Twilight princess remastered στο αντιστοιχο θεμα(ενω ολος ο κοσμος τοτε περιμενε το Zelda U). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Το ξερω και αν θυμασαι το ειχα γραψει αυτο οταν ειχε πρωτο ανακοινωθει το Twilight princess remastered στο αντιστοιχο θεμα(ενω ολος ο κοσμος τοτε περιμενε το Zelda U). Άσχετα πάντως που το TP HD βγήκε για να καλύψει το κενό με το Zelda U, προσωπικά δεν διαφωνώ με τη γραμμή που ακολουθεί η Nintendo (ή η MS for that matter) στο κομμάτι των remasters μέχρι σήμερα. Το Wind Waker και το Twilight Princess έγιναν remasters 10 χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία τους. Ομοίως, η MS έκανε remaster τα Halo 1-4 πακέτο μαζί ή το πρώτο GoW 10 χρόνια μετά. Αυτά εγώ τα βρίσκω θεμιτά. Εμένα η διαφωνία μου έγκειται σε remasters του τύπου TLOU ή God of War 3, που επανακυκλοφόρησαν 1μιση και 3 χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία τους, πράγμα γελοίο στα δικά μου μάτια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Και ναι το switch διαθέτει 6.2" 720p multitouch capacitive screen. Αρα πλέον και μέσω e-shop μπορούμε να δούμε και υποστήριξη DS, 3DS και WiiU τίτλων! Η 6.2" οθόνη μια χαρά μπορεί να δείξει normal 3DS παιχνίδια μισή μισή. http://www.eurogamer.net/articles/2016-10-27-nintendo-switch-has-a-6-2-multi-touch-screen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deghinsea Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Δε μπορείς όμως να χρησιμοποιήσεις την οθόνη όταν παίζεις στην tv. Οπότε όσα παιχνίδια ήταν αποκλειστικά με gamepad ειναι off. Και το wiiu gamepad 6.2" ειναι αν δεν κάνω λάθος. Και μια χαρά φαίνονται τα ds παιχνίδια σε αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steve_Sheep Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Το Wii U δεν το βοηθησε το BC επειδη δεν ειχε ποικιλια τιτλων στο συνολο του ουτως ή αλλως. FIXED άλλο εννοούσες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2016 Πιθανόν να υποστηρίζει μεχρι 128gb micro sd. http://letsplayvideogames.com/2016/10/report-nintendo-switch-to-support-micro-sd-up-to-128gb/ Φίλος μου έχει 128GB και στο Wii U του και την υποστηρίζει κανονικά. Οπότε καθόλου απίθανο. Προσωπικά αγόρασα 64αρα (δε μπόρεσα να τη δοκιμάσω ακόμη). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Παιδια μιας και μιλαμε για backwards compatibility, πως στα κομματια θα γινουν emulate οι 2 οθονες του DS, η touchscreen του καθως και το gaming με 2 οθονες του Wii U? Χλωμο το βλεπω. Για το DS/3DS θα γίνεται όπως στο Wii U gamepad, χωρίζεται η οθόνη στα δύο (μεταξύ άλλων επιλογών, ανάλογα με το game). Όσον αφορά το Wii U emulation το βλέπω χλωμό να το καταφέρνουν ακόμα κι αν έχει unmodified X2 τσιπάκι το NS. Και ναι το switch διαθέτει 6.2" 720p multitouch capacitive screen. Αρα πλέον και μέσω e-shop μπορούμε να δούμε και υποστήριξη DS, 3DS και WiiU τίτλων! Η 6.2" οθόνη μια χαρά μπορεί να δείξει normal 3DS παιχνίδια μισή μισή. http://www.eurogamer.net/articles/2016-10-27-nintendo-switch-has-a-6-2-multi-touch-screen Το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσε να έχει γίνει είναι να μετατραπεί το eurogamer σε αξιόπιστη πηγή και να κρεμόμαστε *** για να μάθουμε κάτι new θεωρώντας τις φήμες του a priori αληθείς. Oh well... In other news, ορμώμενος από αυτό το άρθρο, δύο πραγματάκια που προσωπικά θα ήθελα να ξεκαθαρίστουν δείχνουν να παίρνουν το σωστό δρόμο: hybrid και αποσπώμενα χειριστήρια. 1 - Hybrid. Στα δικά μου μάτια ένα υβριδικό σύστημα είναι αυτό που λέει η λέξη: ένα σύστημα που παίρνει τα καλύτερα από δύο κόσμους και τα ενώνει. Το Switch θα πρέπει να μπορεί να παίζει με το σωστό τρόπο τα home console games και θα πρέπει να παίζει με το σωστό τρόπο και τα φορητά games. Γι' αυτό ανέφερα ότι θα υπάρχουν και games που θα παίζονται μόνο όταν η μονάδα θα είναι σε mobile mode. Όσοι έχετε παίξει Pullblox, Dillon's Western ή Picross καταλαβαίνετε ότι αυτά είναι games που δεν μπορείς να τα παίξεις χωρίς touch οθόνη. Ναι, ok, τα motion controls παρέχουν μία σχετικά παρόμοια εμπειρία στην τηλεόραση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι το ίδιο. Τελοσπάντων, ουσιαστικά μιλάμε για ένα tablet που θα συνδέεται στην τηλεόραση. Μένει να δούμε για πόσο tablet μιλάμε. Θα έχει AGPS; Θα υποστηρίζει SIM card; Θα μπορεί να τρέξει -έστω modified- android; Θα δούμε στο κοντινό μέλλον. 2 - Αποσπώμενα χειριστήρια. Από τότε που βγήκε το trailer, έχω προσπαθήσει αρκετά να καταλάβω τι ακριβώς εξυπηρετούν τα αποσπώμενα χειριστήρια. Ναι, ok, για διπλό έχουν μία κάποια χρήση, αλλά μεταξύ μας τώρα, δεν πρόκειται κανένας να κάτσει να παίξει σοβαρό διπλό εκτός σπιτιού σε μια τόσο δα οθόνη. Τα party games θέλουν μεγάλο χώρο, καναπέ και τηλεόραση, δεν μπορούν να παιχτούν on-the-go. Θα μπορούσε κάλλιστα το Switch να είχε τα χειριστήρια κουμπωμένα πάνω του όλη την ώρα και να έπαιζες αποκλειστικά με το pro controller στο σπίτι (που ουσιαστικά αυτό είναι που θα κάνω εγώ). Τώρα που το άρθρο αναφέρει ότι τα Joy-Cons είναι motion controllers, το πράγμα αλλάζει. Πλέον αποκτά νόημα το να είναι αποσπώμενα τα χειριστήρια, όντας motion controllers, ενός συστήματος χειρισμού του οποίου είμαι υπέρμαχος. Το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι ότι αν ήταν core στοιχείο θα το είχαν διαφημίσει στο trailer, πράγμα που δεν έκαναν, επομένως είναι secondary και θα χρησιμοποιηθεί -μάλλον- μόνο για Wii BC. PS: 720p ανάλυση είναι υπεραρκετή για 6 ίντσες οθόνη. Αυτό ευελπιστώ να σημαίνει ότι η μπαταρία του Switch θα κυμαίνεται σε ικανοποιητικά επίπεδα (ας πούμε 5-6 ώρες χρήση οθόνης). Φαντάζομαι ότι όταν θα γίνεται docked θα ανεβάζει την ανάλυση σε 1080p για να την φέρνει in par με την τηλεόραση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του προέδρου της Νιντέντο, Tatsumi Kimishima στο Blοomberg. https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-10-28/nintendo-s-big-switch-q-a-with-president-tatsumi-kimishima Επιγραμματικά: - Ο στρατηγικός προγραμματισμός της Νιντέντο βασίζεται στο γεγονός ότι η εταιρία δημιουργεί hardware-software και θέλει να παραμείνει έτσι. Για τον λόγο αυτό θα δώσει έμφαση στα smartphones, theme-parks, movie related businesses και εμπορεύματα για να προμοτάρει τα προϊόντα της και να φέρνει κόσμο στο hardware-software της εταιρίας. - Το Νintendo Switch αποτελεί μέρος στρατηγικού προγραμματισμού που ξεκίνησε πρίν από 3 χρόνια, σε συνεργασία με τους Genyo Takeda (technology head) και Shigeru Miyamoto (creative head) - Δεν θεωρούν το Switch διάδοχο του WiiU και του 3DS - Καθότι η αγορά του 3DS έχει momentum, δεν θα σταματήσουν την υποστήριξη του 3DS - Τον Ιανουάριο θα παρουσιάσουν και άλλα accessories για το Switch - Τον Ιανουάριο θα παρουσιάσουν και το software, ενώ θα μπορεί ο κόσμος να κάνει playtest το Switch - Το Switch απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, το promotional video όμως ήταν για το κοινό που γνωρίζει από video games. - Αυτό που είδαμε στο βίντεο είναι το "κύριο/βασικό" μέρος όλων όσων αφορά το Switch - Δεν θα υπάρξει επι του παρόντος συνεργασία με άλλες εταιρίες hardware, όσον αφορά την πιθανή εξέλιξη του Switch , αλλά η Νιντέντο θα κυκλοφορήσει διάφορα add-ons ή accessories για το σύστημα. - Το Virtual Reality τους ενδιαφέρει γενικά ώς ιδέα (κοινώς μήν περιμένετε VR στην πλατφόρμα Switch) - Έχουν μεγάλες προσδοκίες για το Super Mario Run στις συσκεύες της apple. Θα μπορούν να παίξουν ένα μικρό μέρος δωρεάν. Το πλήρες παιχνίδι με πληρωμή. Σχεδιάζεται και για το Android. - Ο πρώτος χρόνος κυκλοφορίας του Switch είναι εξαιρετικά σημαντικός - Δεν αναμέναν πτώση της μετοχής όταν έδειξαν το Switch - Μετά από 8 συνεχόμενα χρόνια μείωσης των εσόδων, ο επόμενος χρόνος θα δείξει αν η εφαρμογή του στρατηγικού προγραμματισμού τους θα φέρει θετικά αποτελέσματα. - Επιθυμούν να επιστρέψουν σε επίπεδα κεδοφορίας των 100 δις γεν Και για τους διαβαστερούς, η ενημέρωση των μετόχων: https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2016/161027_2e.pdf Το project hardware-software Quality Of Life μπορώ να πώ με απόλυτη βεβαιότητα ότι θα παραμείνει στο ψυγείο για αρκετό καιρό. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kazuya21 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 φερτε playtest στα public τον ιανουαριο και θα παω αθηνα να εγκατασταθω μονιμο... παντως αρκετα ενδιαφερουσα η συνεντευξη...vr εμενα τουλαχιστον δν με πολυ νοιαζει...αφου ειναι αρκετα σημαντικος nintendo βγαλε παιχνιδια με το launch οχι mario bros και nintendo land.τωρα για το bc που διαβασα πιο πανω η αληθεια ειναι πως θα με βολευε κυριως γτ θα πουλαγα το wiiu οσο οσο και απλα θα μου αδειαζε τον χωρο αλλα δν πιστευω πως καποιος που ειχε ηδη wiiu θα του πιανει τοσο πολυ χωρο το switch(μικρο φαινεται στην τελικη)...αλλα ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη... περιμενουμε λοιπον την ολοκληρη παρουσιαση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 - Καθότι η αγορά του 3DS έχει momentum, δεν θα σταματήσουν την υποστήριξη του 3DS Δυσκολεύομαι να κατανοήσω με ποιόν τρόπο θα μπορούσε να δουλέψει αυτό. Προσωπικά, όντας κάτοχος ενός 3DS και ενός New 3DS είναι προς το συμφέρον μου να συνεχίσει η υποστήριξή τους επ' άπειρον. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως πως θα γίνει να «σπρωχτούν» οι πωλήσεις του Switch με το κύριο χαρακτηριστικό της κονσόλας να είναι ότι παίρνεις μαζί σου τα games της on-the-go, όταν παράλληλα θα πουλάνε ένα σύστημα με παρόμοια games on-the-go και μάλιστα στη μισή τιμή, ίσως και λιγότερο. Κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ παιδικό λάθος, θα κατακερμάτιζε το κοινό και θα δημιουργούσε αρνητικό momentum πρωτίστως για κάθε κονσόλα και σε δεύτερη φάση για το software της κάθε κονσόλας. Θεωρώ ότι λέει βλακείες ο Kimishama στο συγκεκριμένο κομμάτι μόνο και μόνο για τα μάτια του κόσμου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Παρόμοιες δηλώσεις είχαν κάνει όταν κυκλοφόρησε το DS. Ότι δεν αντικαθιστά το GBA. Όλοι ξέρουμε την συνέχεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις