Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα

 

Χθες το βραδυ ο υπολογιστης εκανε επανεκκινηση μονος του και οταν ανοιξε εβγαζε μηνυμα για no bootable device. Τα windows τα εχω σε σκληρο corsair force ls 60gb. Οταν τον εκλεισα απο το κουμπι και τον ξανα ανοιξα εβλεπε κανονικα τον σκληρο

Το υπολοιπο hardware ειναι 

amd fx 8320 και gigabyte 970a-ds3p.

 

Τα φωτα σας!!

Δημοσ.

Οταν τον εκλεισα απο το κουμπι και τον ξανα ανοιξα εβλεπε κανονικα τον σκληρο

Τώρα δηλαδή δουλεύει ή όχι;

Μπες στο Bios και ρύθμισε το από την αρχή,όσο αφορά τους δίσκους τουλάχιστον.

Αν δεν τον βλέπει ούτε από το Bios έλεγξε και τα δυο καλώδια που πάνε στον δίσκο,και άλλαξε τα αν μπορείς όπως καλό είναι να αλλάξεις και την θύρα sata στην οποία είναι ο δίσκος.

Αν συνεχίζει να μην τον βλέπει βάλτον και σε άλλον Η/Υ,αν παραμείνει άφαντος τότε πάπαλα ο δίσκος.

Δημοσ.

Μετα την επανεκκινηση μια χαρα ειδε τον σκληρο και bootαρε απλα δεν νομιζω οτι ειναι λογικο ολο αυτο. Να σημειωθει οτι ειναι η 2η φορα που το κανει

Δημοσ.

Μπορεί να χάνεται επειδή το τροφοδοτικό δεν δίνει πάντα σωστό ρεύμα ή επειδή έχει κάποιο πρόβλημα κάποιο από τα καλώδια,για να το ελέγξεις θα πρέπει να δοκιμάσεις με εξαρτήματα που σίγουρα δουλεύουν 100% σωστά.

Δημοσ.

Αν το τροφοδοτικο δεν δινει σωστα ρευμα τοτε δεν θα εβλεπε και τον 2ο σκληρο που εχω για να αποθηκευω ταινιες κτλπ

Εστειλα και στην corsair αλλα περιμενω απαντηση! Επισης διαβασα για αναβαθμιση του firmware αλλα δεν το εχω κανει γιατι θα κανει format στον δισκο!

Δημοσ.

Αν το τροφοδοτικο δεν δινει σωστα ρευμα τοτε δεν θα εβλεπε και τον 2ο σκληρο που εχω για να αποθηκευω ταινιες κτλπ

Είναι στην ίδια γραμμή; (καλώδιο)

Μπορεί και απλά το βύσμα να «κολυμπάει»

Δημοσ.

Για αρχη να σε ευχαριστησω για ολη την βοηθεια σου :)
Ναι οι 2 σκληροι ειναι στην ιδια γραμμη. Τα βυσματα ηταν τα πρωτα που κοιταξα και ηταν συνδεδεμενα καλα!

Δημοσ.

akoinonitos θα το δοκιμασω και αυτο! 

Αν και ενα προβληματακι πρεπει να το χει ο ssd, χτυπαει κατι 100% απο μονους του καμια φορα οταν σερφαρω αλλα αυτο παιζει να ειναι προβλημα του chrome! 

Επικοινωνησα με corsair και μου ειπαν να τους στειλω αποδειξη αγορας για να δουν αν ειναι στην εγγυηση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...