runner69 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Αρνητικη στο skroutz για τετοια περιπτωση, ειναι παραπανω απο υπερβολη. Φιλικα. 2
astrolabos Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Τουλάχιστον να είστε ευγενικοί με αυτούς που επικοινωνούν μαζί σας, μιας και στο κάτω κάτω δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για την πολιτική που ακολουθεί το κατάστημα που εργάζονται. 7
morfeas-dsl- Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Μαρκα "Κωτσόβολος" ηταν TV και τοστιερα; Μηπως εισαι λιγο λαθος; Το θεμα είναι τι customer support ειχες σε αυτές τις περιπτώσεις, γιατι εγω σε μια (δεν τους χρειάστηκα και άλλη) ειχα τραγικο από αυτους! Μου ελεγαν και επεμεναν "να το πατε στο σερβις/αντιπροσωπο - δεν το στελνουμε εμεις" σε προιον 25 ημερων που εβγαλε πρόβλημα. Ηταν απαράδεκτοι. Ικανο/αρκετο για μενα να μην ξαναγορασω παρα μονο σε σκοτωμένες τιμες. Για κανονικες αγορες παω-στελνω τους φιλους μου- αλλου. matrix ακριβως το ιδιο εζησα σε κωτσοβολο οταν αγοραζα ενα προϊόν και λεγανε σε κυρία οτι ας αγορασατε απο εμας το κινητο πρεπει εσεις να το στειλετε για σερβις δεν εχουμε δικαιωμα εμεις. Θα ελεγα έχει το δευτερο χειροτερο σερβις/εξυπηρετηση μετα απο τα multirama
Razor_7 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Moνο Ροδο, μακρια μου... Ε σου λέει αφού πας που πας στο Ελ.Βενζέλος πήγαινε και μέχρι τη Ρόδο, σιγά. 1
sakks80 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 Δημοσ. 30 Μαΐου 2015 εδω δεν μου δωσαν τα πληκτρολογια Logitech απο 130 50 που τα ειχαν.εριξα την αρνητικη μου στο skroutz για τις παραπλανητικες προσφορες.γιατι οταν σου πεταει στη σελιδα και το web offer το ταμπελακι σημαινει οτι καποιος το πειραξε δεν εγινε απο μονο του το λαθος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα