Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

όταν λέμε για bottleneck της κάρτας γραφικών λόγω επεξεργαστή/διαύλους μιλάμε κυρίως για παιχνίδια επειδή χρησιμοποιούν παράλληλα με την κάρτα και τον επεξεργαστή σε μεγάλο βαθμό; ή αφορά και gpu εφαρμογές; συγκεκριμένα σε σύστημα με q6600 και τους αντίστοιχους διαύλους, θα τρώει bottleneck σε gpu rendering με μια super σύγχρονη κάρτα γραφικών ή θα δουλεύει η κάρτα μόνη της χωρίς αλληλεπίδραση με το σύστημα οπότε δεν μας ενοχλεί κάτι;

Δημοσ.

Καλή ερώτηση αλλα νομίζω οτι ειναι περισσότερο για τα παιχνίδια αφου εκεί χρησιμοποιείται το 3d για τα γραφικά ενώ στις εφαρμογές συνήθως το 2d , τώρα αν και οι εφαρμογές που χρησιμοποιείς θέλουν 3d μπορεί να παίζει ρόλο αλλα νομίζω οτι τον μεγαλύτερο τον παίζει στα παιχνίδια , χωρίς να ειμαι 100 % σίγουρος

Δημοσ.

θα τρώει bottleneck σε gpu rendering με μια super σύγχρονη κάρτα γραφικών

Εξαρτάτε πόσο γρήγορη θα είναι η κάρτα πάνω στην εργασία που θα την βάζεις να κάνει,αν είναι υπερβολικά γρήγορη έτσι ώστε το υπόλοιπο σύστημα να πρέπει να την τροφοδοτεί συνεχώς με νέα δεδομένα τότε μπορεί να υπάρξει Bottlenck.

 

Γενική ερώτηση = γενική απάντηση.

Δημοσ.

Συνηθως οχι γιατι οταν κανεις μια εργασια με την καρτα στις περισσοτερες εφαρμογες η καρτα ειναι αυτη που δουλευει στο φουλ, αρκει να εχεις τη ραμ και τον ssd να εχουν μια ικανη ταχυτητα. Σε καποιες περιπτωσεις, σπανια ισως δημιουργησει προβλημα ο αργος επεξεργαστης, αλλα ειναι σπανιο να βρεις εφαρμογη που τρωει και 100% επεξεργαστη και 100% καρτα. Αν γινεις πιο συγκεκριμενος θα παρεις και καλυτερη απαντηση :-)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ξέχασα να πω ότι το ερώτημα απευθύνεται περισσότερο σε όσους ασχολούνται με rendering, οι υπόλοιποι προφανώς δεν ξέρετε τι έχω στο μυαλό μου

αλλά για αυτούς που ξέρουν, δεν νομίζω πως μπορώ να γίνω πιο συγκεκριμένος από αυτά που έγραψα, τα οποία είναι: q6600 + modern hi end gpu για gpu rendering

τα σχετικά προγράμματα είναι γνωστά, οι φυσιολογικές επιδόσεις επίσης γνωστές αλλά σε κάθε περίπτωση ότι απορία έχετε πείτε μου, ευχαρίστως να δώσω περισσότερες πληροφορίες

 
όχι teokos, έπεσες παρά τρίχα έξω, γιατί απότι βλέπω συζητούν για τις μεγάλες πτώσεις επιδόσεων που παρουσιάζουν οι νέες κάρτες σε σχέση με κάποια μοντέλα της σειράς πέντε που μέχρι στιγμής σε αρκετές εφαρμογές εξακολουθούν να είναι οι πιο δυνατές κάρτες που υπάρχουν με διαφορά
η πρώτη τους σκέψη ήταν να αναζητήσουν bottleneck μέσα στις ίδιες κάρτες (οπότε μιλάνε για άλλο πράγμα) αλλά μάλλον κάνουν λάθος γιατί όταν είχα ψάξει κι εγώ το θέμα γιατί το είχα παρατηρήσει κι εγώ, ο λόγος μάλλον ήταν καθαρά πετσόκομμα επιδόσεων λόγω marketing, γιατί οι επόμενες γενιές θα έβγαζαν κάρτες που θα υπερκάλυπταν τις ανάγκες οπότε μελλοντικά δεν θα υπήρχε ζήτηση για νέες
Επεξ/σία από teoepi2
Δημοσ.

Μια δυνατή κάρτα γραφικών πάντα θα χρειάζεται μεταξύ άλλων και ένα αντίστοιχα δυνατό επεξεργαστή εκτός αν μιλάμε μόνο για κυρίως GPU bound εφαρμογές. Σε κάθε άλλη περίπτωση τροχοπέδη σε ένα σύστημα θα είναι πάντα ο πιό αδύναμος κρίκος όποιος κι αν είναι αυτός.

Δημοσ.

Αφου μιλας για gpu rendering με το οποιο εχω ασχοληθει (αλλα δε προτιμω λογω κοστους) εμπειρικα δε χρειαζεσαι και τοσο δυνατο επεξεργαστη.

Δημοσ.

βασικά μήπως έχει κανείς κανένα δεύτερο παλαιότερο pc και μια σύγχρονη κάρτα να το δοκιμάσει και να ξεμπερδεύουμε αντί να ψαχνόμαστε; πραγματικά θα μας έδινε την απάντηση στο πιάτο

-

 

Μια δυνατή κάρτα γραφικών πάντα θα χρειάζεται μεταξύ άλλων και ένα αντίστοιχα δυνατό επεξεργαστή εκτός αν μιλάμε μόνο για κυρίως GPU bound εφαρμογές. Σε κάθε άλλη περίπτωση τροχοπέδη σε ένα σύστημα θα είναι πάντα ο πιό αδύναμος κρίκος όποιος κι αν είναι αυτός.

 

Αφου μιλας για gpu rendering με το οποιο εχω ασχοληθει (αλλα δε προτιμω λογω κοστους) εμπειρικα δε χρειαζεσαι και τοσο δυνατο επεξεργαστη.

 

αυτό προσπαθώ να εξακριβώσω παιδιά, η εφαρμογή είναι gpu bound, αλλά το θέμα είναι πόσο gpu bound

σε οποιαδήποτε περίπτωση κάποια στιγμή θα στείλει τα δεδομένα ο επεξεργαστής σε αντίθεση με το cpu rendering όπου η κάρτα δεν εμπλέκεται πουθενά και για κανένα λόγο οπότε είναι cpu 100%

από όσο καταλαβαίνω ακόμη και στη χειρότερη περίπτωση, που να χρειάζεται μια συνεχής τροφοδοσία από τον επεξεργαστή κατά τη διάρκεια του gpu rendering, ακόμη και τότε βάσει της εμπειρίας για cpu usage σε ισορροπημένα σύστηματα δεν θα ήταν αρκετά μεγάλη που να προκαλεί πρόβλημα αλλά το θέμα μου δεν είναι ακριβώς ο επεξεργαστής αλλά το bandwidth που συνεπάγεται ο επεξεργαστής

το θέμα είναι ότι μόνο hands on μπορείς να το διαπιστώσεις αυτό, ήλπιζα να πετύχω κανένα που να έχει συναντήσει το θέμα και να μας βοηθήσει

-

δεύτερη παράμετρος, pci-e 2.0 vs pci-e 3.0, πόσο πόνο μπορεί να προκαλέσει αυτό;

Δημοσ.

βασικά μήπως έχει κανείς κανένα δεύτερο παλαιότερο pc και μια σύγχρονη κάρτα να το δοκιμάσει και να ξεμπερδεύουμε αντί να ψαχνόμαστε; πραγματικά θα μας έδινε την απάντηση στο πιάτο

-

 

 

 

αυτό προσπαθώ να εξακριβώσω παιδιά, η εφαρμογή είναι gpu bound, αλλά το θέμα είναι πόσο gpu bound

σε οποιαδήποτε περίπτωση κάποια στιγμή θα στείλει τα δεδομένα ο επεξεργαστής σε αντίθεση με το cpu rendering όπου η κάρτα δεν εμπλέκεται πουθενά και για κανένα λόγο οπότε είναι cpu 100%

από όσο καταλαβαίνω ακόμη και στη χειρότερη περίπτωση, που να χρειάζεται μια συνεχής τροφοδοσία από τον επεξεργαστή κατά τη διάρκεια του gpu rendering, ακόμη και τότε βάσει της εμπειρίας για cpu usage σε ισορροπημένα σύστηματα δεν θα ήταν αρκετά μεγάλη που να προκαλεί πρόβλημα αλλά το θέμα μου δεν είναι ακριβώς ο επεξεργαστής αλλά το bandwidth που συνεπάγεται ο επεξεργαστής

το θέμα είναι ότι μόνο hands on μπορείς να το διαπιστώσεις αυτό, ήλπιζα να πετύχω κανένα που να έχει συναντήσει το θέμα και να μας βοηθήσει

-

δεύτερη παράμετρος, pci-e 2.0 vs pci-e 3.0, πόσο πόνο μπορεί να προκαλέσει αυτό;

 

Δεν μπορεί να μην υπάρχουν και καθόλου ενδείξεις ότι κάπου φρενάρει ο επεξεργαστής ακόμα και σε GPU bound περιπτώσεις. Αν σε ένα τρισδιάστατο παιχνίδι βάλεις την μεγαλύτερη δυνατή ανάλυση με τον μέγιστο αριθμό δειγμάτων antialiasing είναι όσο GPU bound μπορεί να είσαι σε μια τέτοια περίπτωση. Με έναν πιο αδύναμο επεξεργαστή ΔΕΝ θα δεις μεγάλες διαφορές αξιοσημείωτες στον μέσο όρο των επιδόσεων από ότι με έναν δυνατό/σύγχρονο επεξεργαστή (ακριβώς γιατί το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στην μονάδα γραφικών), αλλά στις ελάχιστες επιδόσεις στις οποίες παίζει τον πρωταρχικό ρόλο ο συνδυασμός CPU/GPU.

 

Για το τελευταίο αμελητέες διαφορές γιατί ακόμα και για αρκετό καιρό θα είναι ηλιθιότητα οι δημιουργοί να περνάνε μεγάλο όγκο δεδομένων από το δίαυλο ακριβώς λόγω περιορισμένου εύρους.

Δημοσ.

έχω κάποια αποτελέσματα με διαφορετικούς επεξεργαστές και περιμένω κι άλλα μιας και δεν έχω ο ίδιος πρόσβαση σε ακριβή κάρτα

σε αυτό που έχω δεν φαίνεται καμμία διαφορά, αυτό είναι το συμπέρασμα με τον πιο gpu renderer που κυκλοφορεί, εξαρχής σχεδιασμένο για gpu

αλλά πρώτο θέμα είναι πως είναι από benchmark του renderer και όχι μέσα από το πραγματικό πρόγραμμα

τα benchmark δεν τα θεωρώ πολύ αξιόπιστα γενικά γιατί για παράδειγμα πολλές φορές στις fire gl και quadro χρησιμοποιούνται ρυθμίσεις που ενισχύουν τις διαφορές ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι ρυθμίσεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες ή τουλάχιστον δεν θα πλήρωναν συν 1000 ευρώ για αυτές

και δεύτερον, ο πιο αδύναμος επεξεργαστής είναι i5 που πάλι είναι σχετικά σύγχρονος από πλευράς προδιαγραφών οπότε δεν ξέρω αν θα εμφανιζόταν bottleneck ούτως ή άλλως

δεν ξέρω, εσείς τι λέτε, σε παιχνίδια θα εμφανίζοταν πουθενά bottleneck με cpu i5 760 και gpu gtx 970;

περιμένω αποτελέσματα κι από έναν γνωστό, με άλλο gpu renderer και ήδη μου έχει πει πως ο cpu δεν είναι idle

οπότε ζήτησα να το κοιτάξει πιο αναλυτικά όταν μπορεί και να μου δώσει συγκεκριμένους αριθμούς, οπότε θα ενημερώσω

 

(κάτι πάει λάθος με το ρολόι του insomnia;)

Δημοσ.

Θεωρώ ότι χρειάζεται κάτι στα μέτρα παλιότερου i3 για να φανεί ΠΟΛΥ το φρενάρισμα του επεξεργαστή με μια 970. ΄Εναν i5 επεξεργαστή δεν τον θεωρώ και τον καλύτερο υποψήφιο, ακόμα χειρότερο αν χρησιμοποιεί κάποιος αρκετά υψηλές αναλύσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...