Προς το περιεχόμενο

FIFA 16


SOADNICK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνεπώς αυτοί οι αριθμοί που υπάρχουν στα χαρακτηριστικά των παιχτών είναι διακοσμητικοί. Γιατί αυτό λες παραπάνω.

 

Όχι, δεν λέω καθόλου αυτό. Θα σου εξηγήσω την εμπειρία μου με την Μπάγερν στην απόπειρά μου να πάρω το Continental Cup.

 

- Όταν κερδίζω πάντα άνετα στις φάσεις των 16 και των 8 με πεντάρες και τεσσάρες (παίζοντας πάντα σχεδόν αποκλειστικά κόντρα σε Μπαρτσελόνα ή Μπάγερν).

- Όταν αποκλείομαι πάντα στα ημιτελικά από μια ομάδα που μόλις πριν λίγο απέκλεισα άνετα, αλλά αυτή τη φορά ως δια μαγείας:

    - Οι παίκτες μου κάνουν συνεχώς λάθος πάσες (οι ίδιοι που στον αμέσως προηγούμενο αγώνα είχαν επιτυχημένες πάσες σε ποσοστό άνω του 90%)

    - Δεν μπορώ να κερδίσω ούτε μία κόντρα.

    - Ο Ινιέστα παίρνει κεφαλιές από τον Βιντάλ κι ο Μέσι από τον Μπόατενγκ (true story).

    - Καταφέρνω να κλέψω την μπάλα τρεις φορές από τον Νεϊμάρ στην ίδια φάση, αλλά για κάποιο περίεργο λόγο η μπάλα καταλήγει ξανά στα πόδια του και σκοράρει.

    - Όταν όλα τα διωξίματά μου καταλήγουν σε παίκτες του αντιπάλου, ενώ όλα τα διωξίματά του σε συμπαίκτες του.

    - Ο Μίλερ στέλνει την μπάλα πέντε μέτρα άουτ σε τετ α τετ, έχοντας σουτάρει με finesse shot και με το καλό πόδι...

    - ...ενώ αντίστοιχα ο Ντάνι Άλβες τραβάει ένα κωλόσουτο της απελπισίας από τα 35 μέτρα εκτός ισορροπίας με το αριστερό πόδι (είναι δεξιπόδαρος) και τη στέλνει στο παραθυράκι του Νόιερ. (έτσι αποκλείστηκα μόλις πριν λίγο)

    - Όταν παίζω διπλό μαρκάρισμα τον Μέσι και η ΑΙ του κάνει πέναλτι...

 

ε τότε δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι πρόκειται για σύμπτωση και ναι, εν προκειμένω, παρότι γενικά προφανώς η ανωτερότητα του Ρόμπεν σε σύγκριση με τον Καρέλη είναι προφανής, μπορεί να χάσει ένα γκολ που δεν χάνει ούτε αναπληρωματικός σέντερ φορ τοπικού πρωταθλήματος. Ναι, σύμφωνοι, μπορεί η ΕΑ να μην έχει να κερδίσει τίποτα αποκλείοντάς με από τη συνέχεια του κυπέλλου, αλλά τα παραπάνω είναι αδιαμφισβήτητα και - δυστυχώς - υπερβολικά συχνά - αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά - (προφανώς, σε άλλες περιπτώσεις είμαι εγώ ο ευνοημένος του μομέντουμ). Όπως έγραψα πιο πάνω, αυτό που με διαολίζει δεν είναι τόσο η προκλητική αβάντα στον αντίπαλο, αλλά το νερφάρισμα των δικών μου παικτών και τα αδικαιολόγητα υποχρεωτικά λάθη στα οποία υποπίπτουν, ειδικά όταν η εντολή που δίνω εγώ δεν έχει σχέση με την εκτέλεση. Όταν δηλαδή πατάω σαν δαιμονισμένος το σουτ για να διώξει την μπάλα ο Μπόατενγκ, αλλά αντί αυτού αυτός δίνει πασούλα στον Μέσι, τότε κάπου έχει χαθεί το μέτρο. Γενικά, θέλει δουλειά ακόμη το μομέντουμ όπως το εφαρμόζει η EA (αν δεχτούμε ότι δεν υπάρχει δόλος), ενώ προσωπικά δεν βλέπω καν το λόγο ύπαρξής του. Here's an idea, let the best man win, every fucking time! Τόσο δύσκολο είναι;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι απόλυτα το frustration σου. Προχθές είχα ο ίδιος γράψει ένα rage post.

 

Αρχικά, σε σχέση με τα πρώτα 2 ματς και των ημιτελικό όπως και στη πραγματικότητα παίζεις με ένα καλύτερο συνήθως αντίπαλο που και αυτός έχει κερδίσει 2 ματς. 

 

Κατ'επέκταση όλα αυτά που αναφέρεις και τα προσέχεις παραπάνω γιατί ακριβώς δε κερδίζεις 5-0 αλλά και συμβαίνουν επειδή το ματς είναι πιο ανταγωνιστικό.

 

Οι κόντρες που αναφέρεις είναι μεγάλο κεφάλαιο όπως και το να κόβεις 3 φορές τον αντίπαλο και να συνεχίζει να έχει τη μπάλα. Θέλει βελτίωση η μηχανή σε αυτό αλλά πίστεψέ με είναι γεγονός που συμβαίνει τόσο υπέρ όσο και κατά όλων. Είναι ανθρώπινο και συ όπως και γω να θυμάσαι τη κόντρα που έχασες και έφαγες γκολ και όχι αυτό που έβαλες.

 

Καλώς ή κακώς το best man wins ενώ ισχύει στο 90% των περιπτώσεων όσο υπάρχουν στατιστικά που οδηγούν σε πιθανότητες και άρα RNG δε πρόκειται να ξαναϋπάρξει σε ποδοσφαιράκι και έχω και να το δω να σου πω την αλήθεια καμιά 20 χρόνια από τότε που ήξερες πριν σουτάρεις τη κατάληξη. Δε παίζουν πλέον Tehkan soccer που όλοι οι παίκτες είναι ίδιοι και τα πάντα προκαθορισμένα. Γι'αυτό ουρλιάζουμε και τσατιζόμαστε ΟΛΟΙ μας με τις κόντρες, τα χαμένα γκολ κτλ. αλλά δεν είναι κάτι που πρόκειται να αλλάξει ούτε και κάτι που πρέπει να αλλάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν λέω καθόλου αυτό. Θα σου εξηγήσω την εμπειρία μου με την Μπάγερν στην απόπειρά μου να πάρω το Continental Cup.

 

- Όταν κερδίζω πάντα άνετα στις φάσεις των 16 και των 8 με πεντάρες και τεσσάρες (παίζοντας πάντα σχεδόν αποκλειστικά κόντρα σε Μπαρτσελόνα ή Μπάγερν).

- Όταν αποκλείομαι πάντα στα ημιτελικά από μια ομάδα που μόλις πριν λίγο απέκλεισα άνετα, αλλά αυτή τη φορά ως δια μαγείας:

    - Οι παίκτες μου κάνουν συνεχώς λάθος πάσες (οι ίδιοι που στον αμέσως προηγούμενο αγώνα είχαν επιτυχημένες πάσες σε ποσοστό άνω του 90%)

    - Δεν μπορώ να κερδίσω ούτε μία κόντρα.

    - Ο Ινιέστα παίρνει κεφαλιές από τον Βιντάλ κι ο Μέσι από τον Μπόατενγκ (true story).

    - Καταφέρνω να κλέψω την μπάλα τρεις φορές από τον Νεϊμάρ στην ίδια φάση, αλλά για κάποιο περίεργο λόγο η μπάλα καταλήγει ξανά στα πόδια του και σκοράρει.

    - Όταν όλα τα διωξίματά μου καταλήγουν σε παίκτες του αντιπάλου, ενώ όλα τα διωξίματά του σε συμπαίκτες του.

    - Ο Μίλερ στέλνει την μπάλα πέντε μέτρα άουτ σε τετ α τετ, έχοντας σουτάρει με finesse shot και με το καλό πόδι...

    - ...ενώ αντίστοιχα ο Ντάνι Άλβες τραβάει ένα κωλόσουτο της απελπισίας από τα 35 μέτρα εκτός ισορροπίας με το αριστερό πόδι (είναι δεξιπόδαρος) και τη στέλνει στο παραθυράκι του Νόιερ. (έτσι αποκλείστηκα μόλις πριν λίγο)

    - Όταν παίζω διπλό μαρκάρισμα τον Μέσι και η ΑΙ του κάνει πέναλτι...

 

ε τότε δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι πρόκειται για σύμπτωση και ναι, εν προκειμένω, παρότι γενικά προφανώς η ανωτερότητα του Ρόμπεν σε σύγκριση με τον Καρέλη είναι προφανής, μπορεί να χάσει ένα γκολ που δεν χάνει ούτε αναπληρωματικός σέντερ φορ τοπικού πρωταθλήματος. Ναι, σύμφωνοι, μπορεί η ΕΑ να μην έχει να κερδίσει τίποτα αποκλείοντάς με από τη συνέχεια του κυπέλλου, αλλά τα παραπάνω είναι αδιαμφισβήτητα και - δυστυχώς - υπερβολικά συχνά - αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά - (προφανώς, σε άλλες περιπτώσεις είμαι εγώ ο ευνοημένος του μομέντουμ). Όπως έγραψα πιο πάνω, αυτό που με διαολίζει δεν είναι τόσο η προκλητική αβάντα στον αντίπαλο, αλλά το νερφάρισμα των δικών μου παικτών και τα αδικαιολόγητα υποχρεωτικά λάθη στα οποία υποπίπτουν, ειδικά όταν η εντολή που δίνω εγώ δεν έχει σχέση με την εκτέλεση. Όταν δηλαδή πατάω σαν δαιμονισμένος το σουτ για να διώξει την μπάλα ο Μπόατενγκ, αλλά αντί αυτού αυτός δίνει πασούλα στον Μέσι, τότε κάπου έχει χαθεί το μέτρο. Γενικά, θέλει δουλειά ακόμη το μομέντουμ όπως το εφαρμόζει η EA (αν δεχτούμε ότι δεν υπάρχει δόλος), ενώ προσωπικά δεν βλέπω καν το λόγο ύπαρξής του. Here's an idea, let the best man win, every fucking time! Τόσο δύσκολο είναι;

Ακριβώς οτι συμβαίνει και σε μένα (και σε πολλους άλλους φανταζομαι)στο fifa 16 σε ένα ποστ.Every f*cking time αλλά every f*cking time 3/5 φορές συμβαίνει και σε μένα.Μα να προσπαθω να διώξω την μπάλα απ την άμυνα μα η μπάλα να ξαναπηγαίνει στα ποδια του αντιπαλου επιθετικού σαν γ@#$#@ μαγνητης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι απόλυτα το frustration σου. Προχθές είχα ο ίδιος γράψει ένα rage post.

 

Αρχικά, σε σχέση με τα πρώτα 2 ματς και των ημιτελικό όπως και στη πραγματικότητα παίζεις με ένα καλύτερο συνήθως αντίπαλο που και αυτός έχει κερδίσει 2 ματς. 

 

Κατ'επέκταση όλα αυτά που αναφέρεις και τα προσέχεις παραπάνω γιατί ακριβώς δε κερδίζεις 5-0 αλλά και συμβαίνουν επειδή το ματς είναι πιο ανταγωνιστικό.

 

Οι κόντρες που αναφέρεις είναι μεγάλο κεφάλαιο όπως και το να κόβεις 3 φορές τον αντίπαλο και να συνεχίζει να έχει τη μπάλα. Θέλει βελτίωση η μηχανή σε αυτό αλλά πίστεψέ με είναι γεγονός που συμβαίνει τόσο υπέρ όσο και κατά όλων. Είναι ανθρώπινο και συ όπως και γω να θυμάσαι τη κόντρα που έχασες και έφαγες γκολ και όχι αυτό που έβαλες.

 

Καλώς ή κακώς το best man wins ενώ ισχύει στο 90% των περιπτώσεων όσο υπάρχουν στατιστικά που οδηγούν σε πιθανότητες και άρα RNG δε πρόκειται να ξαναϋπάρξει σε ποδοσφαιράκι και έχω και να το δω να σου πω την αλήθεια καμιά 20 χρόνια από τότε που ήξερες πριν σουτάρεις τη κατάληξη. Δε παίζουν πλέον Tehkan soccer που όλοι οι παίκτες είναι ίδιοι και τα πάντα προκαθορισμένα. Γι'αυτό ουρλιάζουμε και τσατιζόμαστε ΟΛΟΙ μας με τις κόντρες, τα χαμένα γκολ κτλ. αλλά δεν είναι κάτι που πρόκειται να αλλάξει ούτε και κάτι που πρέπει να αλλάξει.

 

Όχι, ως φαίνεται δεν διάβασες προσεκτικά το post μου, γιατί δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για rage post.

 

Πρώτον, αν δεν το ξεκαθάρισα ήδη, λατρεύω FIFA 16. Το backlog μου έχει αυξηθεί δραματικά μόνο και μόνο εξαιτίας του. Ανεξαρτήτως scripting, momentum κλπ, είναι μακράν το πιο fun ποδοσφαιράκι που έχω παίξει ποτέ. Πάμε παρακάτω.

 

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες: Προφανώς και θα προσέξεις την κόντρα που θα χάσεις, το τσαφ του αμυντικού σου, το άχαστο που έχασες και όχι το αντίστροφο. Εγώ, όμως, όχι πια. Αυτό το αποσαφήνισα στο post μου γράφοντας (and I quote): "προφανώς, σε άλλες περιπτώσεις είμαι εγώ ο ευνοημένος του μομέντουμ".

 

Αναμφίβολα, over time ο καλός παίχτης θα ξεχωρίσει, θα ανέβει πιο γρήγορα, θα πάρει περισσότερα πρωταθλήματα. Για κάποιο λόγο παρατηρώ ότι είσαι "υπερπροστατευτικός" με το παιχνίδι, κι όποτε κάποιος "τολμήσει" να εκφράσει κάποια κακώς κείμενα, σου δημιουργείται η εντύπωση ότι το απαξιώνει πλήρως ή ότι συνωμοσιολογεί. Δεν ξέρω για τους άλλους, εγώ όμως δεν ακολουθώ ποτέ τη λογική "άσπρο - μαύρο". Το ότι επισημαίνω, λοιπόν, τα όποια ελαττώματα του παιχνιδιού (κανένα παιχνίδι δεν είναι τέλειο άλλωστε), δεν σημαίνει ότι overall δεν έχω καλή εικόνα για αυτό. Άλλωστε δεν θα ήταν εποικοδομητικό, ούτε να έμπαινα και να έλεγα "το παιχνίδι είναι μ&*^%" και να βρίζω τις μανάδες των devs, αλλά ούτε και να πόσταρα συνεχώς "μα πόσο γ&*%το είναι". Συνεπώς, αυτό που προσπαθώ πάντα να κάνω είναι να ξεχωρίζω και να αναφέρω τα όποια ελαττώματά του, συνεισφέροντας έτσι στο γενικότερο feedback της κοινότητας (χωρίς βέβαια να έχω την ψευδαίσθηση ότι θα με ακούσει η ΕΑ, αλλά τέλος πάντων, όταν μιλάμε για το αγαπημένο μου χόμπι κι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς μου, νιώθω την ανάγκη να εκφραστώ). 

 

Στο προηγούμενο post ανέφερα τις παρατηρήσεις μου. Τώρα θα πιθανολογήσω για τις αιτίες τους.

 

Προσωπικά, πιστεύω ότι τα φαινόμενα που αναφέρω παραπάνω οφείλονται σε μία (ημιαποτυχημένη; ) προσπάθεια της ΕΑ να εξομοιώσει την αύξηση της δυσκολίας μίας knock out διοργάνωσης όπως είναι το κύπελλο, μέσω του momentum. Εσύ λες ότι "παίζω απλά με έναν καλύτερο αντίπαλο που έχει κερδίσει δύο ματς". Εγώ πιστεύω ότι στην ΕΑ σκέφτηκαν ως εξής: "Δεν γίνεται να κερδίζει κάποιος με τα χίλια ζόρια μισό μηδέν στους 16 και να περνάει αέρα από τον τελικό με 5-0. Συνεπώς, πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να αυξάνουμε τη δυσκολία από τη μία φάση στην άλλη". Και εγένετο momentum. Αυτό το πιστεύω γιατί έχει τύχει να παίζω όντως με ανώτερους αντίπαλους τους οποίους και ξεφτίλισα γιατί είχα το momentum στους 16, και μετά να αποκλειστώ από έναν σαφώς κατώτερο αντίπαλο επειδή το έχει αυτός (το ανώτερος/κατώτερος το κρίνω με βάση το skill του κάθε ενός όπως αυτό αποτυπώνεται από τις κινήσεις του στον αγώνα, κάτι που πλέον έχω μάθει να ξεχωρίζω από τους αυτοματισμούς του παιχνιδιού).

 

Κι εδώ θα έρθεις, όμως, και θα μου πεις - και δικαίως - : "Κάτσε ρε φίλε, δηλαδή αυτό το μομέντουμ ισχύει μόνο για εσένα; Για τον άλλον που είναι στην ίδια φάση της διοργάνωσης δεν ισχύει; Άρα αν ισχύουν αυτά που λες, δεν θα έπρεπε να αλληλοαναιρούνται τα μομέντουμ;" Απόλυτα λογική η ερώτησή σου και με την απάντησή μου θα σου αποδείξω ότι δεν είμαι καθόλου κολλημένος, ούτε έχω καμία προσωπική βεντέτα κόντρα στο FIFA. Αυτό άλλωστε θα ήταν εξίσου συνωμοσιολογικό με τη θεωρία ότι "Η ΕΑ θέλει να χάνω" (λολ).

 

Εδώ, λοιπόν, υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας. Εγώ, προσωπικά, δυσκολεύομαι να προσαρμοστώ στο ότι ο Ρόμπεν με τον οποίο έκανα παπάδες μόλις στον προηγούμενο αγώνα, πλέον σέρνεται ή στο ότι ο Αλόνσο κινδυνεύει να κάνει λάθος πάσα στα τρία μέτρα, ή ότι ο Μπόατεγκ θα ζοριστεί να πάρει κεφαλιά από τον Σουάρες. Οπότε μέχρι να το πάρω πρέφα και να αρχίσω να φυλάσσομαι, έχω ήδη ρισκάρει πιο πολύ από όσο θα έπρεπε και έχω αρπάξει δύο γκολάκια και μετά άντε να ισοφαρίσεις με τον Λεβαντόφσκι να χάνει - πλέον - τα άχαστα. Στηρίζω αυτούς μου τους ισχυρισμούς στο ότι ενώ π.χ. κερδίζω 4-0 στους 8, στον ημιτελικό χάνω μόνο 2-1, έχοντας χάσει κι ένα κάρο ευκαιρίες. Άρα, για δες, ο παράγοντας skill έχει όντως σημασία. Θα ήταν γελοίο άλλωστε να ισχυριζόμουν ότι "το παιχνίδι θέλει να χάνω στον ημιτελικό" γιατί τότε απλά δεν θα έπαιρνε ποτέ κανείς κύπελλο.

 

Η ένστασή μου είναι πως όσα πιο πολλά "τεχνητά μέσα" εφαρμόζεις (i.e. scripts) για να "εξομοιώσεις" το ρεαλισμό του ποδοσφαίρου, τόσο πιο πιθανό είναι να χάσεις την μπάλα (pun not intended). Θα προτιμούσα, δηλαδή, να μου έβγαινε η πίστη να κερδίσω κάποιον πολύ καλό αντίπαλο στους 16 και να το έπαιρνα άνετα στον τελικό, παρά να πρέπει να προσαρμόζομαι στο momentum του παιχνιδιού το οποίο - τονίζω ξανά- επηρεάζει και τη δική μου ομάδα. Ούτως ή άλλως η καμπύλη δυσκολίας θα ομαλοποιούταν σε κάποιο βαθμό από μόνη της γιατί - όπως είπες - απλά, θα προχωρούσαν οι αντικειμενικά καλύτεροι.

 

Συνοψίζοντας, λοιπόν, δεν λέω ότι "το παιχνίδι μού στερεί τον έλεγχο και προαποφασίζει το αποτέλεσμα". Αυτό θα ήταν απόλυτο και κατ' επέκταση λάθος. Λέω μόνο ότι για τους λόγους που εξήγησα (πιθανολογόντας πάντα), η ΕΑ εισήγαγε κάποιους "αυτοματισμούς" στο παιχνίδι τους οποίους προσωπικά θα προτιμούσα να μην είχε εισαγάγει, καθώς αυτοί έχουν ως αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η πραγματική διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε δύο (ανθρώπινους) αντιπάλους. Και τονίζω για χιλιοστή φορά ότι πίσω από αυτή της την απόπειρα βλέπω μόνο ένα - σε κάποιο βαθμό - fail, και όχι κάποια θεωρία συνωμοσίας για να χάνει η αφεντιά μου.

Επεξ/σία από ektelion
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ΚΑΙ υπαρχει κοσμος που ΔΕΝ πιστευει στο σκριπτιν στα παιχνιδια της ΕΑ   :mrgreen: (γελια)

Μολις ειδα το γκολ...κοντρα σε τετοια ομαδα, αμυνα, τερματοφυλακα  (Παναθηναικος ειμαι) ο Λεβα δεν νομιζω να ζοριζοταν και πολυ! :mrgreen:

Επισης μην ξεχναμε οτι ο Βελλιος ειναι επαγγελματιας ποδοσφαιριστης (ασχετα αν δεν ειναι ισαξιος του Λεβα).

Επισης κοντρα σε αυτη την ομαδα (τριφιλι) οι πιθανοτητες ΟΛΩΝ μεγαλωνουν παρα μικραινουν θα πω....ο μονος που μικραινει ειναι ο Παναθηναικος δυστυχως.

Περα απο τους αριθμους, τις πιθανοτητες (στην real life) υπαρχει....κι η δυναμη/φορα του αερα! :mrgreen: (αλλος ενας αριθμος)

Στο φιφα μου ομως ΔΕΝ φυσαει!  ^_^

 

υγ παντως την ωρα του γκολ του Βελλιου δεν εβλεπα τπτ...οπως σε καποια ματς με ομιχλη στο φιφα   :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρώσω στο προηγούμενο post μου ότι η λογική της τεχνητά κλιμακούμενης δυσκολίας είναι κάτι πολύ κοινό στα βιντεοπαιχνίδια εν γένει. Το πιο κλασικό παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό τώρα είναι το Oblivion, στο οποίο ανεξαρτήτως πού πήγαινες, σε ποιο dungeon έμπαινες, οι εχθροί ήταν "όλως εντελώς τυχαίως" πάντα στα μέτρα σου. Δεν υπήρχε περίπτωση να μπεις κάπου και να σε σφάξουν με το καλημέρα. Αυτό μάλιστα ήταν από τα πρώτα θέματα που "διόρθωσαν" οι modders, προσδίδοντας τη δική της, μοναδική δυσκολία σε κάθε περιοχή του παιχνιδιού. Κι αν δεν ήσουν έτοιμος να μπεις, απλά έπρεπε να λεβελιάσεις μέχρι να είσαι.

 

Σε αυτή την περίπτωση (single player games), η λογική αυτή είναι συζητήσιμη. Προσωπικά προτιμούσα τη vanilla έκδοση του παιχνιδιού παρά την modded. Αλλά όταν μιλάμε για multiplayer παιχνίδια, είμαι κάθετα αντίθετος σε αυτή τη λογική. Σε αυτή την περίπτωση οι όποιες παρεμβάσεις μέσω scripting και γενικά το input της ΑΙ πρέπει να περιορίζονται όσο το δυνατόν περισσότερο και να αναδεικνύεται το skill του παίχτη. Από εκεί και στο εξής, αν οι devs έχουν κάνει καλή δουλειά, το παιχνίδι θα εξισορροπηθεί από μόνο του. Βέβαια το ρίσκο με τα multiplayer παιχνίδια είναι ότι το να πεις "ΟΚ, έφτιαξα μια ισορροπημένη πλατφόρμα" είναι ρίσκο, αφού πριν μπουν μέσα τα μιλούνια να τη φέρουν στα όριά της, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Αλλά δεν είναι σωστό να πας και στο άλλο άκρο και να προσπαθείς να επιβάλεις την ισορροπία με τεχνητούς τρόπους. Για αυτό υπάρχουν τα patches.

 

Γιατί μερικές φορές ξεχνάμε ότι μιλάμε για βιντεοπαιχνίδια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σεβόμενος το χρόνο που δαπάνησες για να το γράψεις αυτό (και γράφεις ωραία ρε κερατά) θα προσπαθήσω να να πω την δική μου οπτική σε κάποια πράγματα που αναφέρεις.

 

Όχι, ως φαίνεται δεν διάβασες προσεκτικά το post μου, γιατί δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για rage post.

 

Πρώτον, αν δεν το ξεκαθάρισα ήδη, λατρεύω FIFA 16. Το backlog μου έχει αυξηθεί δραματικά μόνο και μόνο εξαιτίας του. Ανεξαρτήτως scripting, momentum κλπ, είναι μακράν το πιο fun ποδοσφαιράκι που έχω παίξει ποτέ. Πάμε παρακάτω.

 

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες: Προφανώς και θα προσέξεις την κόντρα που θα χάσεις, το τσαφ του αμυντικού σου, το άχαστο που έχασες και όχι το αντίστροφο. Εγώ, όμως, όχι πια. Αυτό το αποσαφήνισα στο post μου γράφοντας (and I quote): "προφανώς, σε άλλες περιπτώσεις είμαι εγώ ο ευνοημένος του μομέντουμ".

 

Αναμφίβολα, over time ο καλός παίχτης θα ξεχωρίσει, θα ανέβει πιο γρήγορα, θα πάρει περισσότερα πρωταθλήματα. Για κάποιο λόγο παρατηρώ ότι είσαι "υπερπροστατευτικός" με το παιχνίδι, κι όποτε κάποιος "τολμήσει" να εκφράσει κάποια κακώς κείμενα, σου δημιουργείται η εντύπωση ότι το απαξιώνει πλήρως ή ότι συνωμοσιολογεί. Δεν ξέρω για τους άλλους, εγώ όμως δεν ακολουθώ ποτέ τη λογική "άσπρο - μαύρο". Το ότι επισημαίνω, λοιπόν, τα όποια ελαττώματα του παιχνιδιού (κανένα παιχνίδι δεν είναι τέλειο άλλωστε), δεν σημαίνει ότι overall δεν έχω καλή εικόνα για αυτό. Άλλωστε δεν θα ήταν εποικοδομητικό, ούτε να έμπαινα και να έλεγα "το παιχνίδι είναι μ&*^%" και να βρίζω τις μανάδες των devs, αλλά ούτε και να πόσταρα συνεχώς "μα πόσο γ&*%το είναι". Συνεπώς, αυτό που προσπαθώ πάντα να κάνω είναι να ξεχωρίζω και να αναφέρω τα όποια ελαττώματά του, συνεισφέροντας έτσι στο γενικότερο feedback της κοινότητας (χωρίς βέβαια να έχω την ψευδαίσθηση ότι θα με ακούσει η ΕΑ, αλλά τέλος πάντων, όταν μιλάμε για το αγαπημένο μου χόμπι κι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς μου, νιώθω την ανάγκη να εκφραστώ). 

 

Αυτό έχει να κάνει με ένα προσωπικό μου κόμπλεξ που συχνά για πράγματα που αγαπάω δεν αφήνω "να πέσει τίποτα κάτω". Είμαι καθυστερημένος σε αυτό το κομμάτι και όταν νιώθω ότι κάποιος λέει μια βλακεία (κατ εμέ πάντα) τρελαίνομαι. 

 

Το παιχνίδι έχει 1000 ελαττώματα και 2-3 σελίδες έκανα και εγώ ένα παρεμφερές ποστ απηυδισμένος οπότε πίστεψέ με δεν έχω θέμα να αναγνωρίσω μαλακίες του παιχνιδιού εφόσον τουλάχιστον τις βλέπω ή τις αντιλαμβάνομαι.

 

Προσωπικά, πιστεύω ότι τα φαινόμενα που αναφέρω παραπάνω οφείλονται σε μία (ημιαποτυχημένη; ) προσπάθεια της ΕΑ να εξομοιώσει την αύξηση της δυσκολίας μίας knock out διοργάνωσης όπως είναι το κύπελλο, μέσω του momentum. Εσύ λες ότι "παίζω απλά με έναν καλύτερο αντίπαλο που έχει κερδίσει δύο ματς". Εγώ πιστεύω ότι στην ΕΑ σκέφτηκαν ως εξής: "Δεν γίνεται να κερδίζει κάποιος με τα χίλια ζόρια μισό μηδέν στους 16 και να περνάει αέρα από τον τελικό με 5-0. Συνεπώς, πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να αυξάνουμε τη δυσκολία από τη μία φάση στην άλλη". Και εγένετο momentum. Αυτό το πιστεύω γιατί έχει τύχει να παίζω όντως με ανώτερους αντίπαλους τους οποίους και ξεφτίλισα γιατί είχα το momentum στους 16, και μετά να αποκλειστώ από έναν σαφώς κατώτερο αντίπαλο επειδή το έχει αυτός (το ανώτερος/κατώτερος το κρίνω με βάση το skill του κάθε ενός όπως αυτό αποτυπώνεται από τις κινήσεις του στον αγώνα, κάτι που πλέον έχω μάθει να ξεχωρίζω από τους αυτοματισμούς του παιχνιδιού).

 

Κι εδώ θα έρθεις, όμως, και θα μου πεις - και δικαίως - : "Κάτσε ρε φίλε, δηλαδή αυτό το μομέντουμ ισχύει μόνο για εσένα; Για τον άλλον που είναι στην ίδια φάση της διοργάνωσης δεν ισχύει; Άρα αν ισχύουν αυτά που λες, δεν θα έπρεπε να αυτοαναιρούνται τα μομέντουμ;" Απόλυτα λογική η ερώτησή σου και με την απάντησή μου θα σου αποδείξω ότι δεν είμαι καθόλου κολλημένος, ούτε έχω καμία προσωπική βεντέτα κόντρα στο FIFA. Αυτό άλλωστε θα ήταν εξίσου συνωμοσιολογικό με τη θεωρία ότι "Η ΕΑ θέλει να χάνω" (λολ).

 

Εδώ, λοιπόν, υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας. Εγώ, προσωπικά, δυσκολεύομαι να προσαρμοστώ στο ότι ο Ρόμπεν με τον οποίο έκανα παπάδες μόλις στον προηγούμενο αγώνα, πλέον σέρνεται ή στο ότι ο Αλόνσο κινδυνεύει να κάνει λάθος πάσα στα τρία μέτρα, ή ότι ο Μπόατεγκ θα ζοριστεί να πάρει κεφαλιά από τον Σουάρες. Οπότε μέχρι να το πάρω πρέφα και να αρχίσω να φυλάσσομαι, έχω ήδη ρισκάρει πιο πολύ από όσο θα έπρεπε και έχω αρπάξει δύο γκολάκια και μετά άντε να ισοφαρίσεις με τον Λεβαντόφσκι να χάνει - πλέον - τα άχαστα. Στηρίζω αυτούς μου τους ισχυρισμούς στο ότι ενώ π.χ. κερδίζω 4-0 στους 8, στον ημιτελικό χάνω μόνο 2-1, έχοντας χάσει κι ένα κάρο ευκαιρίες. Άρα, για δες, ο παράγοντας skill έχει όντως τη σημασία. Θα ήταν γελοίο άλλωστε να ισχυριζόμουν ότι "το παιχνίδι θέλει να χάνω στον ημιτελικό" γιατί τότε απλά δεν θα έπαιρνε ποτέ κανείς κύπελλο.

 

Η ένστασή μου είναι πως όσα πιο πολλά "τεχνητά μέσα" εφαρμόζεις (i.e. scripts) για να "εξομοιώσεις" το ρεαλισμό του ποδοσφαίρου, τόσο πιο πιθανό είναι να χάσεις την μπάλα (pun not intended). Θα προτιμούσα, δηλαδή, να μου έβγαινε η πίστη να κερδίσω κάποιον πολύ καλό αντίπαλο στους 16 και να το έπαιρνα άνετα στον τελικό, παρά να πρέπει να προσαρμόζομαι στο momentum του παιχνιδιού το οποίο - τονίζω ξανά- επηρεάζει και τη δική μου ομάδα. Ούτως ή άλλως η καμπύλη δυσκολίας θα ομαλοποιούταν σε κάποιο βαθμό από μόνη της γιατί - όπως είπες - απλά, θα προχωρούσαν οι αντικειμενικά καλύτεροι.

 

Στο 1ο κομμάτι σε σχέση με τον ημιτελικό θα σου πω ότι είσαι τελείως λάθος. Έχεις αρκετά παίξει αρκετά ματς και είναι αρκετά προφανές ότι από ένα pool αντιπάλων είναι πιο πιθανό να τύχεις έυκολους αντιπάλους στις πρώτες φάσεις παρά στη συνέχεια. Ωστόσο με την εμπειρία που έχεις σίγουρα θα σου έχουν τύχει "εύκολοι" ημιτελικοί-τελικοί αλλά και δύσκολοι αντίπαλοι στις πρώτες φάσεις. Αυτό αυτόματα αναιρεί αυτό που λες σε σχέση με την αυξημένη δυσκολία.

 

Συνδέω το πρόβλημα σου απόλυτα με το ότι παίζεις με κάποιον ανταγωνιστικό αντίπαλο και δε σου βγαίνουν αυτά που θέλεις από πάσες και σουτ μέχρι άμυνες κεφαλιές κτλ. και καταλαβαίνω ότι όταν στο προηγούμενο σου ματς με το Ρομπεν έκανες παπάδες ζορίζεσαι να προσαρμοστείς σε μια κατάσταση που ξαφνικά δε μπορείς να τριπλάρεις ούτε κώνο.

Δε γίνεται όμως να αγνοείς τον αντίπαλο που παίζει άλλωστε και το ρόλο του κώνου. Αν το παλικάρι έχει στήσει ωραία την ομάδα του και ξέρει να παίζει άμυνα και επίθεση τότε μπορεί να δημιουργήσει πολύ frustrating καταστάσεις για σένα για μένα για οποιονδήποτε.

 

Δυσκολεύομαι να απαντήσω στα παραδείγματά σου γιατί έχουν πολλούς παράγοντες αλλά θα πιάσω κάτι πιο απλό όπως είναι οι κόντρες που μας γυρνάν όλους τα μυαλά. Ποιος όμως είναι αυτός που κερδίζει τις κόντρες? Γιατί ο Παντελής κερδίζει πιο πολλές κόντρες από εμένα και εσένα και ο κάθε Παντελής? Ποιοι είναι οι παράγοντες που το επηρρεάζουν αυτό?

 

1) Αρχικά πρέπει να κουβαλάς πολύ τη μπάλα για να κερδίσεις/χάσεις κόντρες. Δε γίνεται με τικι-τακα να κερδίσεις κόντρα γιατί πολύ απλά δεν έχει κόντρες. Όπως δε θα γινόταν αν κουβαλάς και ταλαιπωρείς πολύ τη μπάλα να κάνεις πολλές λάθος πάσες.

2) Τύχη. Βασικό. 

3) Ο επιθετικός να κάνει καλή κίνηση με το μοχλό για να αποφύγει τον αμυντικό, Αν πας ευθεία πάνω του δε κερδίζεις κόντρα

4) Ο αμυντικός να κάνει μια half-assed προσπάθεια και να μη βγει αποφασιστικά στη μπάλα. Ειδικά με τους φετινούς αμυντικούς αν βγεις καλά τον έχεις πάρει παραμάζωμα. Αλλά συχνά αν έχουμε φάει τρίπλες φοβόμαστε να βγούμε δυνατά ή δε θέλουμε να ρισκάρουμε φάουλ/πέναλτυ.

 

Αυτό που αναφέρω για τις κόντρες ίσως φαίνεται ψιλοάσχετο με τη κουβέντα αλλά είναι ένα παράδειγμα για το πως κάτι που φαίνεται τόσο κωλόφαρδο έχει και άλλες πτυχές τουλάχιστον στο δικό μου το μυαλό. Με κάποιο τρόπο αν συμφωνείς με το παραπάνω μπορείς να μεταφέρεις αυτό το παράδειγμα σε αυτά που ανέφερες.

 

Συνοψίζοντας, λοιπόν, δεν λέω ότι "το παιχνίδι μού στερεί τον έλεγχο και προαποφασίζει το αποτέλεσμα". Αυτό θα ήταν απόλυτο και κατ' επέκταση λάθος. Λέω μόνο ότι για τους λόγους που εξήγησα (πιθανολογόντας πάντα), η ΕΑ εισήγαγε κάποιους "αυτοματισμούς" στο παιχνίδι τους οποίους προσωπικά θα προτιμούσα να μην είχε εισαγάγει, καθώς αυτοί έχουν ως αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η πραγματική διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε δύο (ανθρώπινους) αντιπάλους. Και τονίζω για χιλιοστή φορά ότι πίσω από αυτή της την απόπειρα βλέπω μόνο ένα - σε κάποιο βαθμό - fail, και όχι κάποια θεωρία συνωμοσίας για να χάνει η αφεντιά μου.

 

Σε αυτή σου τη φράση συνοψίζεται τόσο το κομμάτι που συμφωνούμε όσο και αυτό που διαφωνούμε.

 

ΝΑΙ γίνονται πάρα πολλές μαλακίες που δεν εξαρτώνται από εσένα και το τι κάνεις στο χειριστήριο και συνεπώς όντως δεν έχεις τον απόλυτο έλεγχο. Δε πρόκειται όμως να αλλάξει αυτό. Καλώς ή κακώς τα πάντα και τέλεια να τα κάνεις θα έχουν ένα ποσοστό επιτυχίας και μόνο που υπάρχει η έννοια ποσοστό επιτυχίας αυτόματα δημιουργείται και το αντίστοιχο ποσοστό αποτυχίας. 

 

Τα περισσότερα τετ-α-τετ ο Λεβαντόφσκι θα τα στάξει αλλά θα χάσει και λίγα.

Τα περισσότερα σουτ ο Νοιερ θα τα βγάλει αλλά θα πνίξει και κάποια.

Τις περισσοτερες κεφαλιές ο Μποατεγκ θα τις παρει αλλα θα χασει και καποιες.

κτλ κτλ

 

Δε νομίζω ότι αυτό θα αλλάξει ποτέ στο μέλλον και πριν βγει VR που θα παίζουμε οι ίδιοι χωρίς στατιστικά γιατί στη τελική θα ήταν ηλίθιο να τα έβαζε όλα ο Λεβα ή να τα έβγαζε όλα ο Νοιερ κτλ κτλ. Δε θα ήταν παιχνίδι αυτό.

 

Απόλυτο έλεγχο δυστυχώς δε θα έχουμε ποτέ όσο παίζουμε με χειριστήρια και προσπαθούμε να ελέγξουμε 11 παίκτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βασική διαφορά μας δεν είναι στο περιεχόμενο, αλλά στη συχνότητα, η οποία ξεπερνά κατά πολύ τα όρια του στατιστικού σφάλματος. Δεν περιμένω να τα στάξει όλα ο Λεβαντόφσκι, ούτε να πιάνει τα πάντα ο Νόιερ. Όταν, όμως, στο πρώτο ημίχρονο έχω βγει επτά τετ α τετ με τον Λεβαντόφσκι ή τον Μίλερ υπό εξαιρετικές προϋποθέσεις και όλα μου τα σουτ πηγαίνουν είτε πάνω στον τερματοφύλακα είτε στο δοκάρι (και - παραδόξως - σπανιότερα άουτ), τότε εδώ κάτι δεν πάει καλά.

 

Σκόπευα να παραθέσω τα παρακάτω πριν καν διαβάσω την απάντησή σου.

 

Τι 'χες Γιάννη, τι 'χα πάντα:

FIFA16.jpg

 

Η κλασική εικόνα που έχω αντιμετωπίσει σε όλες τις φορές που έχω προσπαθήσει να πάρω το Continental Cup αυτό το Σ/Κ (αυτή ήταν η πέμπτη μου απόπειρα): Άνετη νίκη στους 16 και στους 8, οριακή ήττα στους 4 (επίσης, η πέμπτη φορά που χάνω με σκορ 2-1). 

 

Ορίστε και το γκολ που έφαγα στο 85' και το οποίο έκρινε το παιχνίδι:

 

Από εκεί και πέρα, με βάση πάντα τις δικές μου εμπειρίες, δεν υπάρχει αμφιβολία περί ύπαρξης scripting και momentum στο μυαλό μου. Τώρα αν εσύ, θες λόγω τύχης, θες λόγω ικανότητας, έχεις διαφορετικές εμπειρίες με το παιχνίδι, τότε πάσο. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω το αναλύσαμε μέχρι αηδίας και υποθέτω ότι καταντάμε κουραστικοί και για τους άλλους, οπότε ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε επ' αυτού και ας παίξουμε κάνα ματσάκι να γουστάρουμε ;)

 

ΥΓ: Να συμπληρώσω μόνο κάτι αναφορικά με τα σχόλιά σου για την αυξανόμενη δυσκολία του παιχνιδιού όσο προχωράμε στη διοργάνωση: Πίστεψέ με, ξέρω να ξεχωρίζω μια χαρά το πότε με ζορίζει ο αντίπαλος και το πότε έχω νερφαρισμένους παίκτες. Εννίοτε συμβαίνουν και τα δύο. Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Απλά, το δεύτερο το θεωρώ απαράδεκτο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βασική διαφορά μας δεν είναι στο περιεχόμενο, αλλά στη συχνότητα, η οποία ξεπερνά κατά πολύ τα όρια του στατιστικού σφάλματος.

 

 

Αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχοντας να παιξω 5-6 μερες και αφου το επιασα σήμερα για μερικά ματς για να δω τι αλλαγες υπήρξανε μετα το update οπου για πρωτη φορα η ΕΑ ανακοινωσε επισημα και αλλαγες στο gameplay.
Πρωτες εντυπωσεις:

-Τρελο nerf στο notouch dribbling και στην ντριμπλα rt+lt 
- Mεγάλη βελτίωση στα skill moves τόσο στον τρόπο που γίνονται register όσο και στην ταχυτητα που μπορεις να τα πραγματοποιησεις,χωρις βεβαια να φτάνουν στα επιπεδα του φιφα 15.
-Στις απλες πάσες υπάρχει αρκετα μεγαλύτερη ταχυτητα στην μπάλα 
-Οι απλές πάσες είναι πολύ ποιο ακριβείς πλέον και μου ετυχαν και 2 -3 περιπτωσεις laser guide πασας χωρις να πατησω a+rb
-Παρ οτι αναφέρεται σαν αλλαγη στο update note δεν παρατηρησα κάποιες αλλαγες στις through ball
-Νοιωθω οτι οι παίκτες ειναι ποιο responsive (αναλογα με τα χαρακτηριστικά τους πάντα) αλλά παίζει αυτο το τελευταιο να ειναι placebo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε

 

Εχοντας να παιξω 5-6 μερες και αφου το επιασα σήμερα για μερικά ματς για να δω τι αλλαγες υπήρξανε μετα το update οπου για πρωτη φορα η ΕΑ ανακοινωσε επισημα και αλλαγες στο gameplay.
Πρωτες εντυπωσεις:

-Τρελο nerf στο notouch dribbling και στην ντριμπλα rt+lt 
- Mεγάλη βελτίωση στα skill moves τόσο στον τρόπο που γίνονται register όσο και στην ταχυτητα που μπορεις να τα πραγματοποιησεις,χωρις βεβαια να φτάνουν στα επιπεδα του φιφα 15.
-Στις απλες πάσες υπάρχει αρκετα μεγαλύτερη ταχυτητα στην μπάλα 
-Οι απλές πάσες είναι πολύ ποιο ακριβείς πλέον και μου ετυχαν και 2 -3 περιπτωσεις laser guide πασας χωρις να πατησω a+rb
-Παρ οτι αναφέρεται σαν αλλαγη στο update note δεν παρατηρησα κάποιες αλλαγες στις through ball
-Νοιωθω οτι οι παίκτες ειναι ποιο responsive (αναλογα με τα χαρακτηριστικά τους πάντα) αλλά παίζει αυτο το τελευταιο να ειναι placebo

 

Εγώ πάλι το παίζω κάθε μέρα. Παρατήρησα μία βελτίωση των through balls, αλλά συνεχίζει να ισχύει ότι αν πας να τις χρησιμοποιήσεις ως assist, you're gonna have a baaaaaad time. Και οι απλές πάσες μού φάνηκαν όντως πιο γρήγορες. Δεν πρόσεξα αλλαγή στη συμπεριφορά των παικτών. No touch dribbling, ειδικές ντρίπλες δεν χρησιμοποιώ, οπότε δεν έχω άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενας φιλος αντιμετωπιζει αυτο το σφαλμα....λεει δεν εχει πειραξει κατι....εχει καποιος καμια ιδεα τι μπορει να φταιει? το 15 του ανοιγει μια χαρα....εχει κανει ελεγχο ενημερωσης και επιδιορθωση και στα 2 φιφα 15 και 16.

post-342864-0-87392600-1448798453_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχχχχ, το πήρα το ρημάδι. Έσπασε η κατάρα του ημιτελικού (7-1 την Μπαρτσελόνα, περιέργως ο τύπος το πάλεψε μέχρι τέλους, αλλά δεν...). Ο τελικός έληξε 3-1 (μην βλέπετε το 3-0 στο screenshot, ο αντίπαλός μου έκανε quit στο 90'). Το αξιοπερίεργο είναι ότι όλα τα γκολ μπήκαν με πέναλτι! Τα δύο τελευταία που μου έκανε ήταν πανομοιότυπα και πολύ αψυχολόγητα: έδωσα τη σακούλα στο μπακ του για να ξεράσει με τον Ρομπέν, και μετά με γκρέμισε με το στόπερ. Και μιλάμε για sliding tackle, όχι το κλασικό τζαρτζάρισμα. Δηλαδή ο τύπος πήγε να του κόψει την μπάλα του Ρόμπεν, όχι αστεία. Πάμε για το Premier τώρα...

 

Champion.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ εχω να πώ 2 πράγματα για αρχή να πώ οτι δεν έχω διαβάσει όλα τα ποστς σας γιατί ξέρω που κιμαίνονται (scripting) και η άποψη μου είναι κάπου στη μέση έχει τύχει να λέω δίνει handicap στον αντίπαλο και τελικά να σκοράρω έτσι ακόμα δεν είμαι σίγουρος τι παίζει. 

Λοιπόν αυτά που ήθελα να πώ 

1. Σταματήστε να μιλάτε και ξεκινήστε να παίζετε μεταξύ σας (εκεί είναι η ουσία) και προτείνω αντίπαλο τον prospa777 (jim εδω) πραγματικά το γέλιο που έριξα σκαιπ τις προάλλες δεν υπάρχει είχα πολλά χρόνια να γελάσω έτσι σε online gaming η κοιλιά μου πήγαινε να σπάσει. Ο π@υστης ελεγε τα δικά του και δε μπορούσα να σταματήσω. Γίνεται πιο αστείος όταν χάνει οπότε κερδίστε τον  :mrgreen:

Έπειτα το 2ο που ήθελα να πώ είναι να δώσω μια πληροφορία σε κάτι που μου έτυχε και μπορεί να τύχει και σε άλλον και καλό είναι να υπάρχει κάπου. 

Πήγε να μπεί ο αδερφός να παίξει τη καριέρα του και κρασαρε το φιφα οταν ξανα μπήκε δεν υπήρχε τίποτα ούτε τα σετινγκς μου ούτε η καριέρα του. Στη περίπτωση μου είχαν χαθεί απο παντού διάβασα περιπτώσεις σε άλλους που απλά δε τα εμφάνιζε, εμένα, λόγω cloud λογικά, χάθηκαν απο παντού. Μίλησα αμέσως με το live chat της ea αλλα μου είπαν οτι δε γίνεται και ίσως μπορέσω με system restore φυσικά το system restore δεν έφερνε πίσω αρχεία. Μετά χρησιμοποίησα το recuva και ένα άλλο πρόγραμμα αφου έγραψα και εδώ στο ινσομνια και μου το είπε το παιδί http://www.insomnia.gr/topic/590955-windows-system-restore-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%8E-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CF%89-restore-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1/. Με τα πολλά βρήκα άκρη όπως γράφω στο άλλο θέμα με το windows shadow copy στα windows 8.1 δε γίνεται με απλό δεξί κλικ αλλά γράφοντας στο run των windows \\localhost\C$ και εμφανίζεται ένας φάκελος με τις κοπιες φακέλων. Λοιπόν εκει μέσα ήταν όλα και έσωσα και τη καριέρα και τα settings. 

Το εγραψα εδώ γιατί διάβασα οτι υπάρχει γενικό θέμα με αυτό με τα career saves στο φιφα με τα crashes.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να αλλάξω λίγο θέμα γιατί αρκετά νομίζω το παπαριάσαμε.

 

Μεγάλο μου παράπονο είναι το ranking στο Fifa και τα divisions. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα αυτή η ιστορία ειδικά στο seasons που δεν έχει τα coin rewards του FUT. Είναι απίστευτα κακοφτιαγμένο mode.

 

Δε καταλαβαίνω γιατί δε χρησιμοποίησαν ένα σοβαρό elo system σαν των MOBA games.

-Αυτή τη στιγμή έχω ρεκόρ 66-5-16 δηλαδή ουσιαστικά κερδίζω 4 στα 5 παιχνίδια και παρόλα αυτά οι "πόντοι" μου ανεβαίνουν με το σταγονόμετρο.

- Το τελευταίο ματς σε Div1 αν έχεις ένα σεβαστό ρεκόρ ας πούμε 7-1-1 (όπως είχα στα 2 seasons div 1 που έπαιξα) μετράει παραπάνω από όλα τα άλλα 9 μαζί. 

-Σοβαρά "boost" παίρνεις μόνο με πρωταθλήματα και κύπελα που είναι τρελή πίπα. Αφενώς μπορείς εφ όρου ζωής να κερδίζεις 7 στα 10 ματς και να μη παίρνεις πρωτάθλημα και αφετέρου τι σκατά σχέση έχουν τα cups με το season? Είναι άπειρα πιο εύκολα από το div1 γιατί πολύ απλά παίζεις με div 1 αντίπαλο ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

- Άτομα με ρεκόρ 100-30-100 για παράδειγμα είναι άπειρα πιο ψηλά από εμένα και οκ καταλαβαίνω ότι τα πολλά ματς φέρνουν και πολλούς βαθμούς αλλά όχι και η ποσότητα των ματς να μετράει πιο πολύ από το win ratio. Ποιος σκατά το σκέφτηκε αυτό.

 

Ελπίζω του χρόνου επιτέλους να βάλουν ένα σοβαρό competitive/ranked mode που θα έχει λίγο παραπάνω βάθος από το spam games. Αν έχουν όρεξη μπορούν να χρησιμοποιήσουν άπειρες ιδέες από moba games όπως rewards για να ξεκλειδώνεις ομάδες, kits κτλ. και παρόλο που λογικά το FUT είναι αυτό που τους ενδιαφέρει, θα μπορούσαν να εφαρμόσουν τους ίδιους κανόνες και εκεί οπότε χαμένοι δε βγαίνουν κάπως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...