Προς το περιεχόμενο

FIFA 16


SOADNICK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 Ούτε ξέρω υπό ποιες προϋποθέσεις βάρεσε τα σουτ. Αν τα βάρεσε από το γάμα του καραγκιόζη δε μετράνε καν.

 

Τώρα αν για παράδειγμα αυτός είχε 10 σουτ με αυτούς τους δύο και εσύ 3 με τον Μπεργκ μάλλον τα λεφτα μου σε σένα θα τα έβαζα αν με καταλαβαίνεις.

 

 

Ποιο ειναι το γαμα του Καραγκιοζη?  :P

Εννοειται οτι δεν τα γραφω ολα αυτα αναφερομενος σε κακα σουτ του αντιπαλου, μακρινα, οτι ναναι κλπ

Σε μενα τα λεφτα, θα τιναξω την μπανκα στον αερα :P  

Ισως να εφταιγε η παλιο Σελτικ...αν επαιζε κι αυτος με το τριφιλι θα κερδιζε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν division 1 στο fut και division 2 στο season. Όχι δεν είμαι κανένας παιχταράς, στις πιο πολλές περιπτώσεις είμαι υπέρ γκαντέμης. Αλλά όταν έχεις έναν παίχτη και έχεις αδειάσει όλη την άμυνα ντριπλαροντας και όσο νάνε είσαι και σε μια εγρήγορση εκείνη την στιγμή και φτάνεις στο σημείο να έχεις αντίπαλο μόνο τον τερματοφύλακα που στο φιφα οι τερματοφύλακες είναι και λίγο Spiderman οπότε έχεις κάποια κλάσματα δευτερόλεπτου για να σουτάρεις αν κοιτάς εκείνη την στιγμή και σε ποιο πόδι είναι η μπάλα Ε τότε είσαι μύγα όχι άνθρωπος!

 

Μην γράφουμε και ότι θέλουμε, άσε που μετά από ντρίμπλα όταν πατάς το σουτ θα σουτάρει Ο παίχτης με το σωστό πόδι .

 

Υπάρχουν και παιχνίδια που βρέξει χιονίσει για κάποιο λόγο το παιχνίδι έχει προαποφασισει ποίος θα κερδίσει και ποίος όχι.

 

Ας έχουμε αντικειμενική άποψη όσο είναι δυνατόν και στα παιχνίδια που παίζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δίκιο έχει ο Τζιμ, εδώ π.χ. πήγα να τη διώξω με το λάθος πόδι και την πάτησα :P

 

ΥΓ: Μην το ψάχνετε παιδιά, ποδοσφαιράκι είναι, απέχει έτη φωτός ακόμη από το χαρακτηρισμό "simulation". Θα γίνονται fails, το scripting ζει και βασιλεύει, η κακή εφαρμογή του momentum επίσης (αν θεωρείτε τον όρο "προαποφασισμένα αποτελέσματα" πολύ "συνωμοσιολογικό"). Απλά παίξτε και χαρείτε το/μισείστε το ή παρατήστε το το ρημάδι και βάλτε PES ή Fallout 4.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το με ποιο πόδι θα βαρέσει είναι θέμα φυσικής και όχι παρατηρητικότητας. Εξαρτάται από τη στάση του σώματος και που θα σημαδέψεις. 

 

Πάνο ό,τι γράφω το γράφω με φιλική διάθεση και με διάθεση να βοηθήσω. 

 

Ektelion θα προτιμήσω τη λέξη fail ή θα προσθέσω και τον όρο bug. Το momentum και το scripting, όπως συζητούσαμε και σελίδες πρίν, σαν έννοια εμπεριέχει πρόθεση. Ήθελε η ΕΑ δηλαδή να κάνει τσαφ ο Στυλ. Ε δεν ήθελε όμως ρε φίλε. Στα αρχίδια της :). Απλά η ignite έχει κάποια bugs, κενά κωδικα ή δε ξέρω πώς να τα χαρακτηρίσω κάτι μαλακίες τέλος πάντων που επιτρέπουν να γίνονται αυτό που έδειξες.

 

Όπως και να χει μάλλον καλό θα ήταν να σταματήσω να είμαι τόσο ισχυρογνώμων και να αποβάλω το κόμπλεξ μου να έχω πάντα δίκιο (αν και έχω :) ) γιατί ούτε τρόπος υπάρχει ούτε και λόγος να πείσουμε ο ένας τον άλλο. 

 

 

Να πούμε και κάτι πιο ουσιώδες. Έχει στο Origin μια επιλογή για δημιουργία chat group. Άσχετα με τις διαφωνίες μας μήπως να κάναμε όλοι ο ένας τον άλλο add και να φτιάξουμε ένα τέτοιο group σαν insomnia clan και να παίζουμε πιο συχνά μεταξύ μας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λεπόν, έκανα μια βλακεία τόσο καιρό κι είπα να τη μοιραστώ μαζί σας. Παρατηρούσα τόσο καιρό τους αντίπαλους αμυντικούς να πέφτουν σαν λυσσασμένοι πάνω στην μπάλα όποτε έκανα μακρινές πάσες και μου ανέβαινε η πίεση που οι δικοί μου δεν έκαναν το ίδιο. Έψαχνα εκεί ρυθμίσεις, κυρίως στα instructions, αλλά φευ! Εις μάτην όλες μου οι προσπάθειες. Ώσπου συνειδητοποίησα ότι είχα αφήσει ο μ&*^% κλειστό το Auto Switching Move Assistance, έχοντας ταυτόχρονα το Auto Switching στο Auto. Αυτό συνεπάγεται ότι η ΑΙ σου αλλάζει μεν παίχτη, αλλά τον αφήνει να στέκεται σαν ξυλάγγουρο. Και στις μακρινές πάσες (και γενικά στην άμυνα) προφανώς αργείς περισσότερο να αντιδράσεις, αφού δεν ξέρεις ποιον παίκτη θα αποφασίσει να σου δώσει η ΑΙ και πότε.Συνεπώς, είτε manual αλλαγή παίκτη και assistance off, είτε auto και high.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λεπόν, έκανα μια βλακεία τόσο καιρό κι είπα να τη μοιραστώ μαζί σας. Παρατηρούσα τόσο καιρό τους αντίπαλους αμυντικούς να πέφτουν σαν λυσσασμένοι πάνω στην μπάλα όποτε έκανα μακρινές πάσες και μου ανέβαινε η πίεση που οι δικοί μου δεν έκαναν το ίδιο. Έψαχνα εκεί ρυθμίσεις, κυρίως στα instructions, αλλά φευ! Εις μάτην όλες μου οι προσπάθειες. Ώσπου συνειδητοποίησα ότι είχα αφήσει ο μ&*^% κλειστό το Auto Switching Move Assistance, έχοντας ταυτόχρονα το Auto Switching στο Auto. Αυτό συνεπάγεται ότι η ΑΙ σου αλλάζει μεν παίχτη, αλλά τον αφήνει να στέκεται σαν ξυλάγγουρο. Και στις μακρινές πάσες (και γενικά στην άμυνα) προφανώς αργείς περισσότερο να αντιδράσεις, αφού δεν ξέρεις ποιον παίκτη θα αποφασίσει να σου δώσει η ΑΙ και πότε.Συνεπώς, είτε manual αλλαγή παίκτη και assistance off, είτε auto και high.

πιστευω οτι καλαταβα τι διαβασα μολις...εγω παιζω συνεχεια με AUTO στην επιλογη παιχτη και OFF το moving assistance ωστοσο οι αμυντικοι μου βγαινουν πρωτοι σε καποιες φασεις πανω στην μπαλα απο μονοι τους...θα το δοκιμασω αυτο που γραφεις  μηπως γινεται ακομα πιο εντονα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα exploits που λέγαμε. Το πρώτο είναι με τον Καρέλη. Με το τούρμπο πατημένο καθ' όλη τη διάρκεια της εφόρμησης (!)

Το δεύτερο είναι η κλασική παραλλαγή του με την ασίστ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει δεν είναι exploits ακριβως,αλλά σίγουρα πολύ δύσκολα ή μάλλον random στην αμυνα που καλεισαι να παίξεις.

το κακό με την online εκδοχη του φετινου fifa είναι οτι δεν έχει diversity στον τρόπο που πρέπει να παίξει ο παίκτης για να ειναι ανταγωνιστικος.
 

Οι πλαγιοκοπήσεις σαν και αυτες που πόσταρες μαζι με το ανελέητο high pressure (το τελευταίο θα μπορουσε ανετα η ΕΑ να το φτιαξει με ενα patch στην stamina κανοντάς το πρεσσαρισμα ρεαλιστικότερο,αλλά τι ΕΑ θα ηταν διαφορετικα αν την ενοιαζε )  ειναι ο κανόνας.
Μ αλλα λόγια βαρεμάρα απο ενα σημείο και μετά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, δεδομένου ότι το 90% των γκολ που θα βάλω/δεχτώ είναι τέτοια, τότε ναι, το λες και εξπλόιτ. Φυσικά αν κερδίζεις με 3+ γκολ διαφορά κι έχεις το μομέντουμ με το μέρος σου μετά ο καρέλης γίνεται μέσι, ο πέτριτς γίνεται σουάρες κλπ. Οπότε τότε μπορείς να σκοράρεις και με άλλους τρόπους. Δεν λέω ότι δεν γίνεται να σκοράρεις με άλλους τρόπους, αλλά άπαξ και είδαν όλοι ότι αυτός είναι ο πιο εύκολος (σχεδόν undefendable), τον επιχειρούν πιο συχνά από οτιδήποτε άλλο.

 

Όσον αφορά στο pressure pace, όπως έχω γράψει και σε προηγούμενα post νομίζω ότι έχει βελτιωθεί αρκετά φέτος. Στα 3,5 αστέρια τουλάχιστον μπορώ σχετικά άνετα να κάνω passing game στο κέντρο. Μόλις πριν λίγο έπαιξα ένα υπέροχο ματσάκι κόντρα στη Lech Poznan που είχαμε και οι δύο σχεδόν ολόιδιο στιλ παιχνιδιού (μεγάλη προσοχή στην άμυνα, κάλυψη κενών χώρων, passing game και ορθολογική ανάπτυξη στην επίθεση). Οπότε στο πρώτο ημίχρονο οι ευκαιρίες εκατέρωθεν ήταν 1/1. Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει με το pressure pace του περσινού FIFA. Παρότι όποιος έβλεπε αυτό το παιχνίδι θα προτιμούσε να έβλεπε Τόλμη & Γοητεία στο Μακεδονία TV καλύτερα, εγώ το καταχάρηκα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα δεν είναι το pace στο πρεσσάρισμα,αλλά τα mechanics του φετινου φιφα στην πάσα/αμυνα,που ενώ γενικά είναι προς την σωστη κατευθυνση όσο αφορά την γενική ιδέα,γινονται exploitable με το συνεχες pressing που μπορεις λίγο πολυ ευκολα να κάνεις επι 80 λεπτα του ματς,καθως το παιχνίδι δεν σε "τιμωρει" αρκετα όσο αφορα την stamina. 
Με άλλα λόγια και με Neymar-Iniesta αν αλλάξεις πάνω απο 4-5 πάσες στα 3 μετρα,αν υπάρχει αμυντικός κοντά γινεται "trigger" αυξημενό first touch error που σε συνδυασμό με τον αυξημενο χωρο που πλέον μπορεί ο αμυντικος να κάνει αυτοματο interception (χωρις καν να πατησεις το Β στο pad του Χβοχ) οδηγείσαι σε ευκολο dispossesion.

Απο την μία αυτο δεν ειναι κακο,καθως θα βλέπαμε ηλίθια ματς οπου ο αντιπαλος θα επαιζε εκνευριστικες πασουλες στο δικό του 3ο του γηπέδου.
Απο την άλλη πρεσάρισμα επι 80 λεπτα πατημένο το σπριντ δεν θα έπρεπε να υπάρχει γιατι εκτος του:
α)ειναι εντελως ανρεαλιστικο
β)σε υποχρεωνει να έχεις αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο παιχνιδιου για να εισαι ανταγωνιστικός.
γ) ειναι βαρετο

Στην div2 του FUT όλοι μα όλοι (κ εγω μαζι το παραδέχομαι) παίζουν αυτό το πρεσσάρισμα που πολλές φορες συνδυαζεται με σπαμ στο slide tackling

Για μενα αυτό το πρεσάρισμα θα μπορουσε να γινει ποιο balanced μεσω του stamina,ώστε να είναι ποιο στοχευμενο στην χρονική του διαρκεια ,γιατι το επι 80 λεπτων ανελέητο sprint είναι βγαλμένο απο τον κόσμο του tehkan soccer 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να σου πω, υποθέτω πώς έχεις δίκιο αν μιλάμε για πέντε αστέρια. Στα 3,5 που παίζω εγώ, αυτό που λες, απλά δεν το βλέπω. Και πάλι το στάμινα δεν παίζει το ρόλο που έπαιζε π.χ. στα παλιότερα PES (όπου αν "κοκκίνιζε" ο παίκτης δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του), αλλά φέτος δεν γίνεται σε βαθμό που να μην μπορείς να κάνεις το παιχνίδι σου. Αρκεί να ξέρεις να συνδυάζεις τα τρία είδη πασών (κανονική, δυνατή και στον κενό χώρο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...