Προς το περιεχόμενο

Κουμπι ρυθμισης (?) πιεσης αερα ελαστικων


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πηγα προ ημερων με φιλο να παραλαβαι ένα Skoda Citigo με αυτοματο /σειριακο κιβωτιο και επειδή δεν ειχε ξαναοδηγησει αυτοκινητο με αυτοματο κιβωτιο το πηρα εγω από Βοτανικο μεχρι Κορυδαλλο . Στην επιδειξη που μας εκανε ο πωλητης μας εδιξε και ένα κουμπι καπου πισω από τον μοχλο ταχυτήτων που ειπε αν καταλαβα καλα ότι το παταμε για 3-4 δευτρολεπτα μετα από κάθε ελεγχο πιεσης ελαστικων σε βενζιναδικο κλπ.

 

Δεν καταλαβα όμως τι κανει αυτό το κουμπι ...Κατι σαν να εξισοροπει την ππιεση στα ελαστικα αλλα με μεγαλη επιφυλαξη το γραφω. Ξερει καποιος τι είναι αυτό ?

 

Αν και συνηθισμένος σε αυτοκίνητα μεγαλου ογκου και κυβισμου σχετικα με το citigo μια χαρα μου φανηκε για αυτοκινητο πολης τα λιγα χλμ που το οδηγησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισως να το καλιμπραρει με "zero" την ωρα που πατας το κουμπι (και υποτιθεται οτι εχεις βαλει τις πιεσεις που θες), ωστε αν αργοτερα διαβασει διαφορά, να σε ειδοποιησει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλιστα....Καλο αυτό και ακομα πιο καλο για ένα  μικρο αυτοκινητο που συνηθως σε αυτή την κατηγορια υστερουν σε εξοπλισμο.


Διαβάστε το manual βρε σεις. Σίγουρα θα το αναφέρει.

 

Το αυτοκινητο εγραψα δεν είναι δικο μου ουτε το ξαναειδα...Ποσο μαλλον να διαβασω εγχειριδιο .Απλα μου εκανε εντυπωση αυτό το κουμπι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αυτοκίνητο έχει κάποιο αισθητήρα πίεσης ελαστικών (ή σε κάποια άλλα αλγόριθμο βασει της στροφής του ελαστικού).

 

Όταν βάλεις αέρα (συνήθως πάνω απο 1,5 bar) και εφόσον είναι αδειο και ακίνητο το αμαξι το πατας και κάνει βαθμονόμηση στους αισθητήρες ότι αυτή είναι η "σωστή" πίεση...

 

Στα vw group υπάρχει σαν κουμπί, στα bmw (και αν δεν απατώμαι και στα ΜΒ) υπάρχει στο board computer.

 

Μπορώ να πώ ότι ειναι πολύ χρησιμο - ειδικά αν το αμαξι εχει runflat λαστιχα (που δεν καλοκαταλαβαίνεις οτι το λάστιχο εχει κάτσει μιας και δεν καθεται).

 

(όταν ειχα παθει πρωτη φορά λάστιχο ψαχνόμουν κανένα πενταλεπτο με το μανιουαλ να δω τι σκατα λαμπακι ειναι αυτό...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αυτοκίνητο έχει κάποιο αισθητήρα πίεσης ελαστικών (ή σε κάποια άλλα αλγόριθμο βασει της στροφής του ελαστικού).

 

Όταν βάλεις αέρα (συνήθως πάνω απο 1,5 bar) και εφόσον είναι αδειο και ακίνητο το αμαξι το πατας και κάνει βαθμονόμηση στους αισθητήρες ότι αυτή είναι η "σωστή" πίεση...

 

Στα vw group υπάρχει σαν κουμπί, στα bmw (και αν δεν απατώμαι και στα ΜΒ) υπάρχει στο board computer.

 

Μπορώ να πώ ότι ειναι πολύ χρησιμο - ειδικά αν το αμαξι εχει runflat λαστιχα (που δεν καλοκαταλαβαίνεις οτι το λάστιχο εχει κάτσει μιας και δεν καθεται).

 

(όταν ειχα παθει πρωτη φορά λάστιχο ψαχνόμουν κανένα πενταλεπτο με το μανιουαλ να δω τι σκατα λαμπακι ειναι αυτό...)

 

 

Ευχαριστω πολυ.Οντως χρησιμο "κουμπακι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο δικό μου έχει.Μετράει μάλλον την διάμετρο και αν πέσει η πίεση, αλλάζει και η διάμετρος και σε ειδοποιεί.

Πέρσι που είχα πάθει λάστιχο με ειδοποίησε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουσιαστικα, όταν βάλεις το σωστο αέρα στα λαστιχα,(σωστη πίεση δλδ),μόλις αναψεις το αμάξι κρατας πατημένο αυτό το κουμπί για λιγα δευτερόλεπτα(κανει εναν ηχο μόλις είναι οκ) και αν για κάποιο λογο κάποιο λάστιχο χασει αέρα σε ειδοποιεί με ένδειξη στην οθόνη.Οτι ειπαν και τα παιδιά πιο πανω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...