blazar Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 Δημοσ. 26 Μαΐου 2015 Καλησπέρα. Είχα στο εξοχικό μου hol και έληξε το πρόγραμμα τον Απρίλιο. Είχα το ευέλικτο 300' και με πήραν τηλέφωνο λέγοντάς μου πως πλέον θα πάει η τιμή 27€. Έκανα αίτηση για τη Wind λοιπόν και με πήραν ξανά από τη Hol για αντιπροσφορά. Μου είπαν πως με 18,90€ θα έχω απεριόριστα σταθερά, 240' κινητά και 24 ίντερνετ. Είπα εντάξει λοιπόν και έγινε. Μου έστειλαν λογαριασμό και βλέπω ότι: 1) Μου έχουν χρεώσει όλο το ποσό του ευέλικτου για διάστημα 15 ημερών ενώ πλέον είχε λήξει το συμβόλαιό μου μαζί τους. 2) Για τις υπόλοιπες 15 μέρες(για να κλείσει ο μήνας) μου έχουν χρεώσει τη μισή τιμή του νέου προγράμματος. 3) Με χρέωσαν 12€ για αλλαγή προγράμματος. Καταρχήν για το 1) για ποιο λόγο να πληρώσω όλο το ποσό αφού έχει γίνει χρήση 15 ημερών και πλέον δεν είχα συμβόλαιο μαζί τους; Πάει ταρίφα; To 2) το αποδέχομαι γιατί έτσι πρέπει να γίνει, για το 3) όμως δεν είχα καμία ενημέρωση. Έχει κάποιος εμπειρία να μου πει τι γίνεται; Ευχαριστώ
geekas Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Θα πρέπει να δεις το συμβόλαιο σου και τις χρεώσεις τους, το θετικό είναι πως μπορείς να φύγεις πάλι αν θες καθώς ανακοινώσανε κάποιες αυξήσεις ! δες εδώ https://www.hol.gr/company-news/218922/timologiakes-allages-apo-1672015
leonidas_ Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Για το ένα δεν πλήρωσες όλο το ποσό του ευέλικτου πλήρωσες κ εκεί 15 μέρες αλλά με την αρχικη του τιμή, δηλαδή τα 27 ευρώ. Οπότε λογικά πρέπει να πλήρωσες 27/2 + 18,90/2 + 12 = 34,95. Σωστά; Τα 12 ευρώ είναι για την υποβάθμιση του πακέτου. Αν δε σε ενημέρωσαν κακώς. Αν σε ενημέρωσαν θα μπορούσες να είχες ζητήσει να στο πιστώσουν.
jkoukos Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Δημοσ. 27 Μαΐου 2015 Για τα 12€ υπήρχε ανακοίνωση από 19/12/14 και ταυτόχρονα στους λογαριασμούς που παίρνουμε (έγγραφο ή/και online), με ισχύ από 6/2/15. Εφαρμόζεται νέο ενιαίο τέλος ύψους 12 €, το οποίο θα χρεώνεται εφάπαξ σε κάθε μεταβολή μεταξύ των οικιακών προγραμμάτων χρήσης (διατηρούνται στα 40 € τα τέλη μετάβασης από τα προγράμματα vdsl double play προς adsl double play/telephony και σε 15 € για την αντίστροφη μεταβολή). Επίσης από 6 Φλεβάρη ισχύει εφάπαξ τέλος 3€ σε περίπτωση ανανέωσης του συμβολαίου, το οποίο με ανακοίνωση προχθές θα αυξηθεί στα 5€ από 16/7/2015. H hellas online ανακοινώνει ότι από 16/7/2015 μεταβάλλεται το διαχειριστικό τέλος, το οποίο θα χρεώνεται εφάπαξ, σε κάθε ανανέωση συμβολαίου που συμφωνείται με τον συνδρομητή, από €3 σε € 4.9. Το εν λόγω τέλος αφορά όλα τα εμπορικά διαθέσιμα οικιακά προγράμματα και τα μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα.Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 23%. Δυνάμει των ανωτέρω αλλαγών οι συνδρομητές των προαναφερόμενων προγραμμάτων έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως, εντός ενός (1) μηνός από την παρούσα ανακοίνωση.
blazar Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Για το ένα δεν πλήρωσες όλο το ποσό του ευέλικτου πλήρωσες κ εκεί 15 μέρες αλλά με την αρχικη του τιμή, δηλαδή τα 27 ευρώ. Οπότε λογικά πρέπει να πλήρωσες 27/2 + 18,90/2 + 12 = 34,95. Σωστά; Τα 12 ευρώ είναι για την υποβάθμιση του πακέτου. Αν δε σε ενημέρωσαν κακώς. Αν σε ενημέρωσαν θα μπορούσες να είχες ζητήσει να στο πιστώσουν. Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Να πω, πως την ανανέωση του συμβολαίου την έκανα τηλεφωνικά, οπότε φυσιολογικά πρέπει να ισχύουν οι όροι που είχα πρωτοϋπογράψει το 2009. Έκτοτε πάντοτε τηλεφωνικά γίνονταν οι ανανεώσεις. Λεωνίδα έχεις δίκιο. Μπερδεύτηκα και υπολόγισα το ευέλικτο στα 20€ όπως ήταν η προσφορά αντί για το κανονικό ποσό. Τα 12€ είναι για την αλλαγή του πακέτου. Εγώ όμως δεν είχα καμία ενημέρωση(γραπτά γιατί παίρνω έντυπο κανονικά) και δεν νομίζω να είναι αποδεκτό από τον καθένα μας, πως θα πρέπει να μπαίνουμε τακτικά στη σελίδα του εκάστοτε παρόχου ώστε να βλέπουμε μην τυχόν και έχουν αλλάξει τιμολογιακή πολιτική. Θα έπρεπε αυτοί να μας ενημέρωναν με email π.χ... Θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο και θα ζητήσω να μου το πιστώσουν. Μου άρεσε που όταν με πήρε η εκπρόσωπός τους για αντιπροσφορά από τη hol, και τους ανέφερα πως η wind μου δίνει απεριόριστα προς σταθερά, ίντερνετ 24αρι, 300 λεπτά προς κινητά, μία κάρτα sim με 2 ώρες κάθε μήνα, 1giga ίντερνετ και δωροεπιταγή 50€ από cocomat χωρίς χρέωση τελών ενεργοποίησης και όλα αυτά με 22,5 το μήνα για 2 χρόνια, άρχισε αυτή να μου κάνει υπολογισμούς και καλά για να μείνω στη hol... Το 12ευρω όμως το "ξέχασε"... Έχε χάρη που έχει γενικά προβλήματα η wind και γι'αυτό θέλησα να συνεχίσω... Θα τους καλέσω και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ και πάλι. 1
jkoukos Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Τα 12€ είναι για την αλλαγή του πακέτου. Εγώ όμως δεν είχα καμία ενημέρωση(γραπτά γιατί παίρνω έντυπο κανονικά) και δεν νομίζω να είναι αποδεκτό από τον καθένα μας, πως θα πρέπει να μπαίνουμε τακτικά στη σελίδα του εκάστοτε παρόχου ώστε να βλέπουμε μην τυχόν και έχουν αλλάξει τιμολογιακή πολιτική. Θα έπρεπε αυτοί να μας ενημέρωναν με email π.χ... Δεν ισχύει το υπογραμισμένο.Στον λογαριασμό του Δεκέμβρη (2η σελίδα) υπήρχε η σχετική ανακοίνωση. Πάντα ενημερώνουν σε αυτόν τον πίνακα εκτός τις online ανακοινώσεις (υποχρέωση εκ του κανονισμού), για οποιαδήποτε αλλαγή στις χρεώσεις. Άλλο αν οι περισσότεροι από εμάς δεν τις διαβάζουμε και κοιτάμε μόνο την πρώτη και την τρίτη σελίδα με τις αναλυτικές χρεώσεις.
sorris78 Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Η hol ειναι πολύ δίκαιη σε αυτα δεν σου χρεώνει παραπάνω εγω χρονια δεν εχω κανενα παράπονο οπως και κανενα απολύτως παράπονο δεν ειχα απο τον ΟΤΕ πιο πριν.... Sent from my iPhone using Insomnia
blazar Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Δεν ισχύει το υπογραμισμένο.Στον λογαριασμό του Δεκέμβρη (2η σελίδα) υπήρχε η σχετική ανακοίνωση. Πάντα ενημερώνουν σε αυτόν τον πίνακα εκτός τις online ανακοινώσεις (υποχρέωση εκ του κανονισμού), για οποιαδήποτε αλλαγή στις χρεώσεις. Άλλο αν οι περισσότεροι από εμάς δεν τις διαβάζουμε και κοιτάμε μόνο την πρώτη και την τρίτη σελίδα με τις αναλυτικές χρεώσεις. Δεν αντιλέγω. Θα το έχεις ψάξει και το πιστεύω. Εγώ δεν το είχα δει, αν και τα κοιτάω κάτι τέτοια. Αλλά και πάλι δεν θα έπρεπε να μου το αναφέρει; Μου είπε 200 άλλες @@ για να μη φύγω, με αποκορύφωμα πως θα έχω καλύτερη ταχύτητα και τεχνική υποστήριξη απ'ότι αν πάω στον ΟΤΕ... Εκεί δεν άντεξα και της την είπα... (Μου είχαν κάνει τότε μια σχετικά καλή πρόταση και από ΟΤΕ) Τέσπα. Μίλησα μαζί τους και περιμένω ενημέρωση από λογιστήριο...
jkoukos Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Συμφωνώ μαζί σου ότι έπρεπε να στο αναφέρει ο υπάλληλος στο τηλέφωνο, ειδικά αν ρώτησες για όλες τις χρεώσεις. Αλλά από τη στιγμή που είναι γραμμένο στον λογαριασμό σου (ψάξε του Δεκέμβρη-Γενάρη, ανάλογα πότε βγήκε ο δικός σου και θα το βρεις), δεν μπορείς να επικαλείσαι άγνοια. Ακόμη περισσότερο όταν αναφέρονται στον επικαιροποιημένο επίσημο τιμοκατάλογο που είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα της εταιρείας. 1
GiOrGoSk21 Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 Δημοσ. 29 Μαΐου 2015 (επεξεργασμένο) @blazar όπως σου τα λέει ο @jkoukos είναι. Στη σελίδα 6 του pdf τιμοκαταλόγου για την ακρίβεια, βρίσκεται η αναφορά για τα 12ευρώ. Επίσης, όσον αφορά την αλλαγή χρέωσης που αναφέρθηκε ότι έγινε πρόσφατα και αφορά τις ανανεώσεις συμβολαίων, πάλι είναι όπως τα λέει ο @jkoukos. Το αναφέρουν πάντα και με ανακοίνωση στο site τους αλλά και στον αμέσως επόμενο λογαριασμό που σου έρχεται. Για του λόγου το αληθές, παρακάτω είναι από screenshot στον τελευταίο μου λογαριασμό που ήρθε προχτές (το screenshot είναι από το pdf του ίδιου λογαριασμού που τον κατέβασα από το myhol) το επίμαχο κομμάτι που αφορά την αλλαγή χρέωσης. Είναι στη 2η σελίδα, αυτήν που δε διαβάζουμε, όπως ειπώθηκε. Από 'κει και πέρα ναι, το "σωστό" είναι να σου αναφέρει ο/η υπάλληλος τα πάντα από αυτά που θα χρεωθείς. Και να μην σου αναφέρει όμως το τέλος των 12ευρώ, νομικά (και χωρίς να είμαι δικηγόρος) νομίζω είναι κατοχυρωμένοι, εφόσον το έχουν γραπτώς στον τιμοκατάλογό τους (και δεν το έκρυψαν ποτέ, όσο θυμάμαι εγώ τουλάχιστον). Τέσπα να έχετε το νου σας όταν συνάπτετε συμβόλαιο τηλεφωνικώς με τις εταιρίες, να ρωτάτε αναλυτικά όλες τις χρεώσεις που θα σας επιβληθούν. Κατ' αρχήν ακριβή αναφορά των χαρακτηριστικών του πακέτου που συμφωνήσατε. Έπειτα ακριβή αναφορά του μηνιαίου παγίου, δηλαδή τελική τιμή κι όχι με ή χωρίς φόρο κινητής ή φόρο ξέρω 'γω καταπόνησης της έξω αριστερά υπαλλήλου που ανέλαβε την υπόθεσή σου και δε ξέρω 'γω τι άλλο. Tέτοιες @@ριες συνήθως κάνουν οι εταιρίες κινητής, αλλά πολλές φορές συνδυάζουν πακέτα all-in-one (κινητό-σταθερό-internet) και σου έρχεται ο λογαριασμός και βλέπεις 3-4 ευρώ παραπάνω και ψάχνεσαι, γι' αυτό το ανέφερα. Και βέβαια να ρωτάτε αν πληρώνετε κάποιο τέλος μετάβασης ή ενεργοποίησης ή δε ξέρω τι άλλες ορολογίες μπορεί να επινοήσουν. Και να επιμένετε να τα ρωτάτε να σας τα πουν όμορφα και καθαρά, παρά το ηλίθιο -πολλές φορές- στυλ των πωλητών να τα λένε γρήγορα, μπερδεμένα και με τρόπο που να σου τα πρίζουν (κάτι που εννοείται γίνεται τεχνηέντως και βάσει οδηγιών των από πάνω). Εφόσον η συνομιλία μας επέχει θέση συμβολαίου κι αφού καταγράφεται, ας είμαστε κι εμείς κατοχυρωμένοι. Α και τέλος, εννοείται κρατάμε και ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου με τον οποίο συμφωνήσαμε. edit: Όσον αφορά συγκεκριμένα τη HOL... 2 χρόνια είμαι στην εταιρία και σχετικά πρόσφατα ανανέωσα για άλλα 2. Προσωπικά έχω να πω τα καλύτερα και για τις προσφορές που μου έχουν κάνει (βέβαια βάζω κι εγώ το χεράκι μου με τον τρόπο μου, aka αίτηση φορητότητας τις προάλλες ), αλλά και για κανα 2 περίεργα που υπήρξαν σε θέματα λογαριασμών. Π.χ. πριν 2 μήνες από το ευέλικτο 300' πήγα σε VDSL. Κι ενώ έπρεπε να χρεωθώ απλά 15ευρώ στον 1ο λογαριασμό (τόσο κοστίζει η μετάβαση από ADSL σε VDSL), με χρέωσαν +12ευρώ στον 1ο λογαριασμό (και καλά ότι έκανα αλλαγή από το ευέλικτο 300' στο 24άρι Double Play GR) και +15ευρώ στον 2ο (για το VDSL). Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση, διευθετήθηκε το θέμα στο λογιστήριο, μετά από 4-5 μέρες μου ήρθε και SMS ότι θα έχω πιστωτικό στον επόμενο λογαριασμό και προχτές ο λογαριασμός μου ήρθε 20-12=8 ευρώ (20 προφανώς είναι το μηνιαίο πάγιο που πληρώνω για VDSL). edit2: Και τέλος, τώρα που το θυμήθηκα, οι λογαριασμοί τους είναι γραμμένοι ανθρώπινα ρε γαμώτο... Κοιτούσα τις προάλλες τους λογαριασμούς των γονιών μου που έχουν Wind κι άλλαξαν κι αυτοί πρόσφατα πρόγραμμα (με κινητό κιόλας μέσα, συγκεκριμένα το πρόγραμμα Wind One για όσους ξέρουν). Ε... Χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα (κι είμαι και μαθηματικός φαντάσου ).... Για να βγάλεις άκρη με την ανάλυση των χρεώσεων και την μετάβαση από το ένα πακέτο στο άλλο, έπρεπε να έχεις κανα 2 μεταπτυχιακά. Εν τέλει τους είχαν διπλοχρεώσει κάτι κατά την μετάβαση, αλλά μέχρι να βγάλεις άκρη, το 'φαγες το 2ωρο. edit3: Sorry για το σεντονάκι... Τριγυρνάω στο forum ώρα τώρα και όσο τριγυρνάω, μου 'ρχονταν ένα ένα. Επεξ/σία 29 Μαΐου 2015 από GiOrGoSk21 1
blazar Δημοσ. 31 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2015 Καλησπέρα και πάλι. Μου ήρθε μήνυμα πως τελικά εγκρίναν το αίτημά μου και θα γίνει πίστωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα