Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν φαινεται οτι εχει πεσει νερο δεν σωζεται.αν στεγνωσει τωρα ναι ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ κανεις τον ανηξερο.εκτος αν εχει απλα χαλασει κανας σκληρος και για αυτο φτανει μεχρι εκει.

  • Like 2
Δημοσ.

Κάνε εναν κόπο και βγάλε τον δίσκο αν δεν υπάρχει καμία ταινία ασφαλείας και δούμε αν ειναι αυτο οπως ειπε ο poulinos

Δημοσ.

πως θα βγαλω τον δισκο παιδες; οι βιδες του ειναι πολυ ψιλες, δεν βρισκω κατσαβιδι, πφφφ


300 δολαρια βρισκεις μητρικη, το κανεις;

Δημοσ.

Πήγαινε σε ενα κατάστημα με εργαλεία και πάρε κατσαβίδια ενα σετ εχει πολύ φθηνά αλλα αφού ειναι σε εγγύηση δεν χάνεις τιποτα να το πάς , τώρα για την επίσκεψη ειναι ανάλογα το service αν θα σε χρεώσουν

Δημοσ.

Κατσε για να καταλαβω. Πηρες τηλεφωνο στο service της dell και ηρθε τεχνικος στο σπιτι και το εφτιαξε? Αν ειναι ετσι η dell εχει φοβερο service. Εχεις την εργοστασιακη εγγυηση η εχεις κανει και την extra που κανουν τα πολυκαταστηματα?

Δημοσ.

δεν ειναι δικο μου και ηρθε στον χωρο εργασιας και εκατσε σε ενα γραφειο και το εφτιαξε, εργοστασιακη εχει νομιζω,

οντως, φοβερη και επαληθευτηκε 2η φορα στον χωρο εργασιας, ενας αλλος συναδελφος ειχε ενα θεμα με μια βιδα σε λαπτοπ,

δεν κουμπωνε καλα, κατι τετοιο και του εγινε αλλαγη με μοντελο που δεν εχει κυκλοφορησει ελλαδα με ssd, επεξεργαστη 5ης γενιας, 4k οθονη κλπ

Δημοσ.

Δηλαδη το laptop ειναι εταιριας . Η εταιρια μπορει να εχει  ολους τους υπολογιστες dell και οποσδηποτε αλλη υποστηριξη εχει μια εταιρια και αλλη ενας ιδιωτης.  Ειπα και εγω τετοιο service!!!!!!!!!

Δημοσ.

πφφφ οχι ρε, το λαπτοπ δεν ειναι εταιρειας, και το laptop και το notebook ειναι συναδελφων, δικα τους, καραδικα τους, καμια σχεση με εταιρειες

Δημοσ.

Δηλαδη το laptop ειναι εταιριας . Η εταιρια μπορει να εχει  ολους τους υπολογιστες dell και οποσδηποτε αλλη υποστηριξη εχει μια εταιρια και αλλη ενας ιδιωτης.  Ειπα και εγω τετοιο service!!!!!!!!!

 

Η Dell συνηθίζει να χωρίζει την εγγύηση σε δύο κατηγορίες:

1) Next Business Day, ενημερώνεις το τεχνικό τμήμα για το πρόβλημα, αν δεν μπορεί να λυθεί τηλεφωνικά, στέλνουν τεχνικό την επόμενη μέρα (ή αν χρειαστεί να σταλεί και κάποιο εξάρτημα, πρώτα έρχεται αυτό και μετά κλείνει ραντεβού με τον τεχνικό).

2) Collect and Return, ο καταναλωτής ενημερώνει την εταιρεία για το πρόβλημα, αν χρειάζεται service, το συσκευάζει, η Dell στέλνει courrier και το παίρνει. Χωρίς έξοδα για τον καταναλωτή.

 

Από προσωπική εμπειρία, ένα laptop Inspiron είχε πρόβλημα με το πληκτρολόγιο (2 κουμπιά προεξείχαν) εντός εγγύησης. Μίλησα με το τεχνικό τμήμα, εξήγησα το πρόβλημα. Μετά από δύο μέρες ήρθε το πληκτρολόγιο και την επόμενη μέρα κλείστηκε ραντεβού με τεχνικό για να το περάσει.

  • Like 1
Δημοσ.

σε χρεωνουν επισκεψη αμα σε παρουν χαμπαρι;

θα μπορουσε ενδεχομενως αν ειναι Out of warranty Η ζημια που του κανες.

 

πως θα βγαλω τον δισκο παιδες; οι βιδες του ειναι πολυ ψιλες, δεν βρισκω κατσαβιδι, πφφφ

300 δολαρια βρισκεις μητρικη, το κανεις;

καλο ειναι να παρεις ενα σετ κατσαβιδια.

 

ηρθε τεχνικος, εκανε τσακα τσακα αλλαγη μητρικης, κομπλε B)

αυτα ειναι.αψογος

  • Like 1
Δημοσ.

Τετοια να ακουω γιατι και γω dell πηρα. Βεβαια ο πωλητης προσπαθησε να μου πουλησει εξτρα εγγυηση με επιχειρημα του τυπου αμα χαλασει θα κανει ενα μηνα να φτιαχτει κοκ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...