Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα μαν. Θα αρχίσω με τα καλά. Το μοντέλο που αναφέρεις στις ροπες έχει πολύ γκάζι αποτέλεσμα του tsi(αυτό δεν σημαίνει ούτε τούρμπο ούτε κομπρεσορ αλλά και τα δύο μαζί-τουιντσαρτζερ )χαμηλά ο κομπρεσορ στην μέση και τα δύο και σε μεγάλες ταχύτητες το τούρμπο, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής , αναρτήσεις-καμπίνα νιώθεις ότι μπαίνεις σε σενταν , από εξαρτήματα ηλεκτρονικά συστήματα στην ενεργητικη ασφάλεια κτλ φοράει ότι καλύτερο έχουν όλοι οι αντίπαλοι στην κατηγορία του μαζί. Τώρα τα κακά. Δυστυχώς είναι ρουφιχτρα. Επειδή το χω ελέγξει από πρώτο χέρι δεν ισχύουν ούτε στα κοντά οι τιμές κατανάλωσης που αναφέρουν ο κατασκευαστής και κάποιοι ρομαντικοι γκολφακηδες .Στην καλύτερη θα χεις ένα μέσο όρο 10 αντε 9 στα 100 και φυσικά θα το πηγαίνεις με τρόπο που θα αναιρεί το ότι έχεις tsi - ποιο πολύ σε σμαρτ. Προβλήματα δεν βγάζει άκυρα εκτός από ένα που ήδη αναφέρουν πολλά άτομα πιο πάνω και θυμίζει μάστιγα στην νέα σειρά γκολφ. Καίει Πάρα Πολύ λάδι.Δεν έχω ξαναδεί σε όχημα κάτι ανάλογο (μιλάω για καινούρια και χωρίς μηχανικό θέμα). Ορισμένοι κυκλοφορούν με μονολιτρα μονίμως και συμπληρώνουν, και όταν πάνε στην αντιπροσωπία τους λένε είναι φυσιολογικό (μέχρι που τελειώνει η εγγύηση... ).

Και το θέμα είναι ότι δεν φταίει το διπλό τούρμπο στην συγκεκριμένη περίπτωση γιατί καίνε και τα απλά μοντέλα. Είναι μια ας το πω "αστοχια"(δεν είναι λάθος του τιμ σχεδίασης της μηχανής) στο εμβολο και ρουφάει από τα ελατήρια λάδι -συνηθως βγαίνει μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα μαν. Θα αρχίσω με τα καλά. Το μοντέλο που αναφέρεις στις ροπες έχει πολύ γκάζι αποτέλεσμα του tsi(αυτό δεν σημαίνει ούτε τούρμπο ούτε κομπρεσορ αλλά και τα δύο μαζί-τουιντσαρτζερ )χαμηλά ο κομπρεσορ στην μέση και τα δύο και σε μεγάλες ταχύτητες το τούρμπο, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής , αναρτήσεις-καμπίνα νιώθεις ότι μπαίνεις σε σενταν , από εξαρτήματα ηλεκτρονικά συστήματα στην ενεργητικη ασφάλεια κτλ φοράει ότι καλύτερο έχουν όλοι οι αντίπαλοι στην κατηγορία του μαζί. Τώρα τα κακά. Δυστυχώς είναι ρουφιχτρα. Επειδή το χω ελέγξει από πρώτο χέρι δεν ισχύουν ούτε στα κοντά οι τιμές κατανάλωσης που αναφέρουν ο κατασκευαστής και κάποιοι ρομαντικοι γκολφακηδες .Στην καλύτερη θα χεις ένα μέσο όρο 10 αντε 9 στα 100 και φυσικά θα το πηγαίνεις με τρόπο που θα αναιρεί το ότι έχεις tsi - ποιο πολύ σε σμαρτ. Προβλήματα δεν βγάζει άκυρα εκτός από ένα που ήδη αναφέρουν πολλά άτομα πιο πάνω και θυμίζει μάστιγα στην νέα σειρά γκολφ. Καίει Πάρα Πολύ λάδι.Δεν έχω ξαναδεί σε όχημα κάτι ανάλογο (μιλάω για καινούρια και χωρίς μηχανικό θέμα). Ορισμένοι κυκλοφορούν με μονολιτρα μονίμως και συμπληρώνουν, και όταν πάνε στην αντιπροσωπία τους λένε είναι φυσιολογικό (μέχρι που τελειώνει η εγγύηση... ).

Και το θέμα είναι ότι δεν φταίει το διπλό τούρμπο στην συγκεκριμένη περίπτωση γιατί καίνε και τα απλά μοντέλα. Είναι μια ας το πω "αστοχια"(δεν είναι λάθος του τιμ σχεδίασης της μηχανής) στο εμβολο και ρουφάει από τα ελατήρια λάδι -συνηθως βγαίνει μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Να διορθωσω οτι πρωτα δουλευει το τουρμπο και μετα μπαινει ο κομπρεσορας.

Και εγω στην αρχη οταν βγηκαν νομιζα οτι δουλευουν οπως λες εσυ αλλα ειναι το αναποδο.

Επισης μεχρι 1 λιτρο λαδι σε καθε αλλαγη ειναι φυσιολογικο να καιει

Δημοσ.

Να διορθωσω οτι πρωτα δουλευει το τουρμπο και μετα μπαινει ο κομπρεσορας.

 

 

 

Που το έχεις δει αυτό?

  • Like 1
Δημοσ.

Να διορθωσω οτι πρωτα δουλευει το τουρμπο και μετα μπαινει ο κομπρεσορας.

Και εγω στην αρχη οταν βγηκαν νομιζα οτι δουλευουν οπως λες εσυ αλλα ειναι το αναποδο.

Επισης μεχρι 1 λιτρο λαδι σε καθε αλλαγη ειναι φυσιολογικο να καιει

Διόρθωσε ξανά πάλι.

 

twincharger-diagramm-44411.jpg

 

VW_twincharged2.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Που το έχεις δει αυτό?

Ειναι λιγο περιεργη η λειτουργια του.Στην πραγματικοτητα και ο κομπρεσορας και το τουρμπο δουλευουν μονιμα αφου ετσι και αλλιως δεν υπαρχει καποιος τροπος να τα σταματησεις.

Στην αρχη στις χαμηλες στροφες αερα φρεσκο παιρνει μονο ο κομπρεσορας που ομως με την σειρα του στελνει ΟΛΟΝ τον αερα στην εισαγωγη της τουρμπινας και μετα παει intercooler -εισαγωγη μοτερ.

Στις πιο υψηλες στροφες η μονη διαφορα ειναι οτι ανοιγει μια πεταλουδα ( αυτη που χαλαει) και ετσι η τουρμπινα παιρνει και αυτη κατευθειαν αερα απεξω αλλα και απο τον κομπρεσορα μαζι.

 

Ουσιαστικα ειναι λαθος και αυτο που ειπα πριν αλλα και το οτι δουλευει πρωτα ο κομπρεσσορας και μετα το τουρμπο...

Απλα ο κομπρεσορας βοηθαει το τουρμπο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και το λες πολύ παράξενα νομίζω κατάλαβα πως εννοείς το δουλεύει πρώτα το τούρμπο και μετά ο κομπρεσορ.Τεχνικα δεν είναι λάθος αλλά δεν υφίσταται τέτοιο πράγμα στην πράξη αγαπητέ.Το θέμα στο μηχανισμό που μιλάμε δεν είναι ποιο εξάρτημα λειτουργεί στην σειρά πρωτο αλλά το εύρος στροφών. Χαμηλά λόγω του lag το τούρμπο και ανοιχτό να είναι κοιμάται άρα έχεις κομπρεσορ, μετά μαζί στο φάσμα περίπου από 2500 ως 3500 και ΕΚΕΙ άνοιγει το κλαπετο (γιατί πολύ απλά δεν χρειάζεται),και γιατί έχει πάρει για τα καλά μπρος το τούρμπο. Φαίνεται πόσο απλό είναι και στην πικ από πάνω.

Επεξ/σία από costacurta
Δημοσ.

Σχετικά με το λάδι στους TSI,είναι θέμα ελατηρίων όπως θυμάμαι απο αναφορές κατόχου Polo 6r (GTI).

Επειδή το είχε "κυνηγήσει" αρκετά το θέμα,άλλα πραγματικά δέν θυμάμαι αν κατάφερε αντικατάσταση κινητήρα ή όχι...αυτό που έκανε ήταν να αλλάξει τα ελατήρια με σκληρότερα (Ιαπωνικά...τι ειρωνεία) και το πρόβλημα εξαλείφθηκε.Φυσικό επακόλουθο ήταν αύξηση της κατανάλωσης.

Δέν είναι θέμα του κινητήρα per se,άλλα συνειδητή επιλογή της VAG για να πετύχει το Euro 5 και κάτω απο 140gr/Km Co2.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν και το λες πολύ παράξενα νομίζω κατάλαβα πως εννοείς το δουλεύει πρώτα το τούρμπο και μετά ο κομπρεσορ.Τεχνικα δεν είναι λάθος αλλά δεν υφίσταται τέτοιο πράγμα στην πράξη αγαπητέ.Το θέμα στο μηχανισμό που μιλάμε δεν είναι ποιο εξάρτημα λειτουργεί στην σειρά πρωτο αλλά το εύρος στροφών. Χαμηλά λόγω του lag το τούρμπο και ανοιχτό να είναι κοιμάται άρα έχεις κομπρεσορ, μετά μαζί στο φάσμα περίπου από 2500 ως 3500 και ΕΚΕΙ κλείνει το κλαπετο (γιατί πολύ απλά δεν χρειάζεται),και γιατί έχει πάρει για τα καλά μπρος το τούρμπο. Φαίνεται πόσο απλό είναι και στην πικ από πάνω.

Οπως ανεφερα και πανω το "κλαπετο" δεν κλεινει..Αλλα αντιθετα στις υψηλες στροφες ανοιγει ωστε η τουρμπθνα να μην παιρνει αερα μονο απο τον κομπρεσορα αλλα και φρεσκο.

Ο κομπρεσορας δεν στελνει αερα κατευθειαν στο intercooler σε καμια των περιπτωσεων..ΟΛΟΣ ο συμπιεσμενος αερας που μπαινει στο μοτερ περναει απο την τουρμπινα πρωτα.Ο κομπρεσορας αυτο που κανει ειναι να την βοηθαει να γυρισει πιο γρηγορα.

 

Στο λεω γιατι εχω 2-3 λυμενα απο δαυτα και ετσι καταλαβα πως ακριβως δουλευει...

  • Like 1
Δημοσ.

Να διορθωσω οτι πρωτα δουλευει το τουρμπο και μετα μπαινει ο κομπρεσορας.

 

Στο λεω γιατι εχω 2-3 λυμενα απο δαυτα και ετσι καταλαβα πως ακριβως δουλευει...

 

 

μαστορα επειδη αυτα που καταλαβες και αυτα που λες απεχουν πολυ απο αυτο που γινεται στην πραγματικοτητα διαβασε εδω  και θα τα καταλαβεις κανονικα ,δες και για ποιο λογο κλεινει η απενεργοποιειται ο κομπρεσορ ψηλα http://en.wikipedia.org/wiki/Twincharger

Δημοσ.

Καταλαβαίνεις οτι για να συμπιεστεί ο αέρας στην τουρμπίνα πρέπει να βρει την ενέργεια από κάπου;

Δημοσ.

Καταλαβαίνεις οτι για να συμπιεστεί ο αέρας στην τουρμπίνα πρέπει να βρει την ενέργεια από κάπου;

Τί θες να πεις; Την ενέργεια την παίρνει απο την κινητική ενέργεια των καυσαερίων

  • Like 1
Δημοσ.

Τί θες να πεις; Την ενέργεια την παίρνει απο την κινητική ενέργεια των καυσαερίων

 

Ωραία , οπότε αν η τουρμπίνα δεν "περιστρέφεται" τότε και ο συμπιεστής δεν συμπιέζει και απλά είναι σαν "εμπόδιο" στην ροή του αέρα από τον κομπρέσσορα..

Δημοσ.

μαστορα επειδη αυτα που καταλαβες και αυτα που λες απεχουν πολυ απο αυτο που γινεται στην πραγματικοτητα διαβασε εδω και θα τα καταλαβεις κανονικα ,δες και για ποιο λογο κλεινει η απενεργοποιειται ο κομπρεσορ ψηλα http://en.wikipedia.org/wiki/Twincharger

Εαν διαβασες το κατεβατο που εγραψα και οχι αυτα που διαλεξες να κανεις παραθεση τοτε ΕΤΣΙ δουλευει...Δεν ξερω τι εχεις διαβασει σε φορουμ η σε θεωριες αλλα στην πραγματικοτητα και αν δεις λυμενο το μοτερ θα το διαπιστωσεις και μονος σου.

Ξεχασα να αναφερω οτι ο κομπρεσορας εχει clutch στην τροχαλια ( και αυτο βγαζει μπολικες βλαβες) που μεσω εγκεφαλου ελεγχεται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...